Warcraft Adventure [Lord of the Clans]

Aardvark

Retromaniax Co-Founder
Joined
26 Σεπ 2006
Μηνύματα
14.883
Αντιδράσεις
3.865
To παρακατω adventure ηταν να κυκλοφορησει περι τα τελη των 90ς και συγκεκριμενα το 1998....

Ηταν υπο αναπτυξη για πανω απο ενα χρονο και ολες οι περιοχες τα παζλ οι φωνες των ηρωων ηταν ετοιμα αλλα μερικοι παραγοντες δεν ηταν σιγουροι για το τελικο προιον και θελανε περιταιρω αναπτυξη στο σεναριο .

Μεχρι να το παρουν αποφαση και να το ξανασχεδιασουν η Lucas εβγαζε το Grim Fandago με 3d engine.

Λογικα το παιχνιδι φαινοταν παροπλισμενo ,ισως οχι σε εμας ,αλλα σιγουρα στον παρακατω παραγωγο της Blizzard.

I think that one of the big problems with WarCraft Adventures was that we were actually creating a traditional adventure game, and what people expected from an adventure game, and very honestly what we expected from an adventure game, changed over the course of the project. And when we got to the point where we cancelled it, it was just because we looked at where we were and said, you know, this would have been great three years ago.
Tεσπα καποια στιγμη ηρθε η παρακατω ανακοινωση της ακυρωσης του παιχνιδιου.

Blizzard Announcement — 22 May 1998

Press Desk: Blizzard Cancels WarCraft Adventures

Blizzard wants to take a minute to respond to the Warcraft Adventures petition that is circulating on the Internet. First, we want to express our gratitude to the Warcraft fans that took the time to organize such an effort. We recognize that the cancellation of Warcraft Adventures has disappointed some of our customers, and we appreciate that they have shared their opinions with us.

Secondly, we want let you know that stopping development was not a decision that was taken lightly. It was a hard call to make, but each of us knows that it was the right choice. The cancellation was not a business or marketing decision or even a statement about the adventure genre. The decision centered around the level of value that we want to give our customers. In essence, it was a case of stepping up and really proving to ourselves and gamers that we will not sell out on the quality of our games.

And finally, we hope that Warcraft fans will consider our track record and trust our judgement on ending the project. The cancellation of Warcraft Adventures does not signal the demise of Azeroth. We have every intention of returning to the Warcraft world because there are still chapters to be told. We will keep you informed as we announce future Warcraft plans.
Κριμα πολυ κριμα.

Φαινοταν αν μη τι αλλο πολυ ενδιαφερον

Warcraft_Adventures_cover.jpg


warcraft9uc.jpg


screenshot_screen007.jpg


Deathwing2.jpg


 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ξύνεις πληγές τώρα.Πραγματικά θα το είχα λατρέψει,υπήρχε και ένα video με gameplay θα το ποστάρω εαν το βρω.Το παιχνίδι ήταν ένας από τους λόγους που άρχισα να ψάχνω για εκδόσεις alpha και beta διαφόρων παιχνιδιών.Θυμάμαι μάλιστα πως ένας φίλος είχε ένα βιβλίο που λεγόταν The Art of Warcraft ή κάτι τέτοιο και είχε μέσα αρκετό υλικό για το παιχνίδι,όπως screenshots υψηλής ανάλυσης.Βλακεία τους που δεν το βγάλανε ,αλλά μπορεί το 98 να μην πουλούσε λόγω της πτώσης των Adventure.(ούτε το Grim Fandango πούλησε)
 
Σαν απόφαση η ακύρωση ήταν μάλλον σωστή, αλλά απογοήτευσε πάρα πολλούς. Ακόμα και εγώ που δεν είμαι adventur-ας είχα γοητευτεί από τα screenshots και στενοχωρήθηκα όταν ανακοινώθηκε ότι τελικά δεν θα βγει. Έτσι και αλλιώς ο εθισμός στον κόσμο του Warcraft υπήρχε ήδη, το Warcraft II παιζόταν μετά μανίας.

Και εδώ μπαίνει η ερώτηση: αν τελικά είχε βγει, θα ήταν εμπορική αποτυχία (ή έστω πολύ μέτρια επιτυχία) όπως φοβήθηκε η Blizzard; Η΄θα έδινε νέα ζωή στο είδος, που εκείνη ακριβώς την εποχή πέρασε την μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία του;
 
τελικά υπάρχει η alpha έκδοση?

Warcraft Adventures: Lord of the Clans Gameplay Video

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δινεις ρεστα σημερα Nemo!
 
Από το πρώτο απόσμασμα πάντως διακρίνω μια δόση χίουμορ παρόμοιο με εκείνο στο οποίο μας έχει συνηθίσει η lucasarts... ενδιαφέρον.

Παρεπιπτόντως ο τύπος έχει ολόκληρο το παιχνίδι ?
 
Τελευταία επεξεργασία:
και η καταχώριση στον επίσημο κατάλογο κυκλοφοριών του 97-98 της blizzard και sierra...

attachment.php
 
Γενικά η ύπαρξη αυτής της απόπειρας επιβεβαιώνει ότι η Blizzard είχε την επιθυμία να επεκτείνει το warcraft franchise και σε άλλα είδη παιχνιδιών και ίσως να μην ξαναεπιστρέψει σε αυτό με κάποιο rts. 3 franchises έχει όλα και όλα. Να δώσει τα 2/3 αποκλειστικά στα rts ?
 
άστε γιατί κάθισα να το δω longplay στο youtube και ο τύπος που το έχει έφτασε πριν το τέλος και το παράτησε παρά τα 10 βίντεο...τσάμπα ο κόπος!
 
Δεν θα το παιξουμε ποτε αυτο τελικα.
 
Εμ τι πόσταρες και εσύ; Νόμιζα και γω πως το κυκλοφόρησε ο Ρώσσος! :mad: Τουλάχιστον έφτιαξε ένα walkthrough και μπορείς να δεις τι γίνεται στο παιχνίδι για ένα σημαντικό κομμάτι της δράσης του.
 
μακάρι να το παίζαμε αυτό...
 
Aardvark είπε:
Δεν θα το παιξουμε ποτε αυτο τελικα.
Διερευσε πριν απο ελαχιστες ωρες. Καλο παιχνιδι σε οσους το περιμεναν ολα αυτα τα χρονια!

Μπορειτε να στειλετε ευχαριστηριο μηνυμα η και καποιο ποσο μεσω paypal, στον Reidor που εκανε ολη την καλη δουλεια.
 
Ωραια νεα επιτελους,τον ευχαριστουμε και απο εδω.
 
Ελα; Τι εγινε; :| /emoticons/mellow@2x.png 2x" width="20" height="20" />
 
Πολύ ωραία νέα. :) Ομολογώ ότι είχα απογοητευτεί όταν πριν χρόνια είχα μάθει ότι δεν θα κυκλοφορούσε - ειδικά μετά απο τα πορωτικά cutscenes που είχαμε δεί σε CDs, διότι η επέκταση του "σύμπαντος" του Warcraft και σε άλλα genres (όπως τα adventures) με είχε ιντριγκάρει αρκετά μπορώ να πω. (...και δυστυχώς την ίδια περίπου εποχή "χάσαμε" και το πολυαναμενόμενο Star Trek - Secret of the Vulcan Fury :( )

E, μετά απο τόσο καιρό, νομίζω επιβάλλεται να "τιμήσουμε" το πολυπαθές αυτό adventure. :thumbup:
 
Γκουγκλισα Reidor Lord of the Clans και καταλαβα περιπου τι εγινε. Ποιο ειναι το παρασκηνιο παιδια; Προκειται για διαρροη; Το "εκλεψε" ο Reidor, ή το προγραμματισε απο τα resource files?

Κοιταξα στη Wikipedia και δεν αναφερει τιποτα για διαρροη, παρα μονο οτι ανεβηκαν κατι χαμενα cutscenes στο YT τον περασμενο μηνα.
 
Διαβασα πως η Blizzard ειχε αναθεσει την δημιουργια των FMV σε καποια Ρωσσικη ομαδα, και λιγο καιρο επειτα την δημιουργια του παιχνιδιου καθεαυτου.

Απο οτι φαινεται ο κωδικας εμεινε στα χερια τους, και τελικα αποφασισε ο Reidor να τα μοιραστει με ολους. Λεγεται πως ειναι σχεδον η τελικη εκδοση, αλλα δεν ξερω αν αυτο ισχυει.
 
Πίσω
Μπλουζα