Aardvark
Retromaniax Co-Founder
- Joined
- 26 Σεπ 2006
- Μηνύματα
- 15.138
- Αντιδράσεις
- 4.639
To παρακατω adventure ηταν να κυκλοφορησει περι τα τελη των 90ς και συγκεκριμενα το 1998....
Ηταν υπο αναπτυξη για πανω απο ενα χρονο και ολες οι περιοχες τα παζλ οι φωνες των ηρωων ηταν ετοιμα αλλα μερικοι παραγοντες δεν ηταν σιγουροι για το τελικο προιον και θελανε περιταιρω αναπτυξη στο σεναριο .
Μεχρι να το παρουν αποφαση και να το ξανασχεδιασουν η Lucas εβγαζε το Grim Fandago με 3d engine.
Λογικα το παιχνιδι φαινοταν παροπλισμενo ,ισως οχι σε εμας ,αλλα σιγουρα στον παρακατω παραγωγο της Blizzard.
Φαινοταν αν μη τι αλλο πολυ ενδιαφερον
Ηταν υπο αναπτυξη για πανω απο ενα χρονο και ολες οι περιοχες τα παζλ οι φωνες των ηρωων ηταν ετοιμα αλλα μερικοι παραγοντες δεν ηταν σιγουροι για το τελικο προιον και θελανε περιταιρω αναπτυξη στο σεναριο .
Μεχρι να το παρουν αποφαση και να το ξανασχεδιασουν η Lucas εβγαζε το Grim Fandago με 3d engine.
Λογικα το παιχνιδι φαινοταν παροπλισμενo ,ισως οχι σε εμας ,αλλα σιγουρα στον παρακατω παραγωγο της Blizzard.
Tεσπα καποια στιγμη ηρθε η παρακατω ανακοινωση της ακυρωσης του παιχνιδιου.I think that one of the big problems with WarCraft Adventures was that we were actually creating a traditional adventure game, and what people expected from an adventure game, and very honestly what we expected from an adventure game, changed over the course of the project. And when we got to the point where we cancelled it, it was just because we looked at where we were and said, you know, this would have been great three years ago.
Κριμα πολυ κριμα.Blizzard Announcement — 22 May 1998
Press Desk: Blizzard Cancels WarCraft Adventures
Blizzard wants to take a minute to respond to the Warcraft Adventures petition that is circulating on the Internet. First, we want to express our gratitude to the Warcraft fans that took the time to organize such an effort. We recognize that the cancellation of Warcraft Adventures has disappointed some of our customers, and we appreciate that they have shared their opinions with us.
Secondly, we want let you know that stopping development was not a decision that was taken lightly. It was a hard call to make, but each of us knows that it was the right choice. The cancellation was not a business or marketing decision or even a statement about the adventure genre. The decision centered around the level of value that we want to give our customers. In essence, it was a case of stepping up and really proving to ourselves and gamers that we will not sell out on the quality of our games.
And finally, we hope that Warcraft fans will consider our track record and trust our judgement on ending the project. The cancellation of Warcraft Adventures does not signal the demise of Azeroth. We have every intention of returning to the Warcraft world because there are still chapters to be told. We will keep you informed as we announce future Warcraft plans.
Φαινοταν αν μη τι αλλο πολυ ενδιαφερον




Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: