Wing Commander

Rakeesh

RetroDB Feeder
Joined
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
4.581
Αντιδράσεις
1.726
Δε χρειαζονται συστασεις, γιαυτο προχωραω κατευθειαν σε...

Συναισθηματικα φορτισμενος προλογος

Ηταν ενα καλοκαιρινο βραδυ του Μαιου (καλη ωρα) και ο μικρος Rakeesh ειχε παει σε μια πιτσαρια με τους γονεις του.

Στο δρομο ειχε παρει εκεινο το τευχος του Πιξελ που ειχε ειδικο αφιερωμα στα Computer Graphics το οποιο μου ειχε λυσει πολλες αποριες για τα διαφορα παραξενα που εβλεπα στην τηλεοραση και τις διαφημισεις. Μεγαλη εντυπωση ομως μου ειχε κανει ενα special review για ενα παιχνιδι που στην αρχη δυσκολευτηκα να καταλαβω τι ειναι. Βλεπετε μεγαλο μερος της παρουσιασης ειχε να κανει με την ιδια την υποθεση της ιστοριας και οχι με το ιδιο το παιχνιδι. Τα screenshots ηταν εντυπωσιακα, θυμιζαν adventure, και δεν ειχαν να κανουν με το ιδιο το παιχνιδι (ηταν cutscenes) 8) Ολο αυτο δημιουργησε ενα μαγικο συναισθημα γυρω απο αυτον τον τιτλο. Ακομα και τωρα, οποτε πηγαινω στο εξοχικο, διαβαζω απο μια φορα το συγκεκριμενο review :wub:

Αρκετα χρονια αργοτερα, πορώθηκα με το X-wing. Το Wing Commander ομως (οπως και αλλα της σειρας) επεσε στα χερια μου αλλα μου φανηκε εντελως unplayable ασε που τα 'μπαλακια' που βαρουσε το σκαφος μου εκαναν σε πολυ παιδικο arcade :D Μου την εσπασε και το σιχαθηκα. Τελικα ομως, μερικα χρονια πριν (Στα πλαισια του ρετρο-ενδιαφεροντος, και αφου ειχα κερδισει πολλα XP απο το X-wing) ασχοληθηκα πιο σοβαρα... και με μαγεψε για αλλη μια φορα.

Σενάριο

27ος αιώνας. Ο ανθρωπος εχει αποικησει πολλα πλανητικα συστηματα και εχει κανει επαφη με διαφορους εξωγηινους πολιτισμους οι οποιοι δεν παιζουν μεγαλο ρολο τελικα στην ιστορια της ανθρωποτητας: Η πιο τραγικη επαφη ηταν με τους Κιλραθι, σκληρα, ανθρωπομορφα αιλουροειδη, που μεταξυ μας, στον πολιτισμο μου φερνουν καπως σε Κλινγκον ;) Αυτη η επαφη, οδηγησε επισημα σε πολεμο που εδω και 25 χρονια που μαινεται ανα πλανητες και αστρικα συστηματα.

Ειστε ενας ανωνυμος Second Lieutenant (στην 'πραγματικοτητα' ο ηρωας ονομαζεται Christopher 'Maverick' Blair αλλα αυτο το ονομα του δοθηκε μετα) που υπηρετει στη ναυαρχιδα Tiger's Claw. Το σεναριο δεν ειναι συνεχες μιας και το παιχνιδι αποτελειται απο διαφορα tours of duty, το καθενα ασχολειται με ενα συγκεκριμενο τομεα του διαστηματος, και εχει δικη του υποθεση. Στο τελος καθε τετοιου γυρου, θα βλεπετε και ενα cutscene

Στις αποστολες πετατε με 4 διαφορετικα σκαφη που σας δινονται by default (Hornet, Scimitar, Rapier, Raptor). Μαζι σας ειναι παντα ενας Wingman, απο τους NPCs που υπαρχουν στο παιχνιδι, ο καθενας με το δικο του χαρακτηρα. Οι αποστολες εχουν να κανουν απο περιπολο (ταξιδευετε σε checkpoints) αντιμετωπιζοντας τυχον Κιλραθι, ειτε υπερασπιση σκαφων (φορτηγων η ναυαρχιδων), ειτε επιθεση εναντιον ναυαρχιδων των Κιλραθι. Στο τελος παντα γυριζετε στο Tiger's Claw οπου προσεδαφιζεστε

Το απιστευτο ομως ειναι, οτι η πορεια σας εξαρταται απο τις επιτυχιες και τις αποτυχιες!! Αυτο δεν το εχω ξαναδει σε κανενα παιχνιδι, ουτε στο X-wing, που σημαινει οτι το WC ηταν πολυ μπροστα! Ας πουμε λοιπον οτι αποτυγχανετε σε μια αποστολη. Σε ενα 'κανονικο' παιχνιδι, πρεπει να κανετε restore, ή είστε υποχρεωμένοι να ξαναπαίξετε την αποστολη μεχρι να την πετυχετε. Οχι εδω ομως! Μπορειτε να συνεχισετε, η αποτυχια σας ομως θα φερει διαφορεικο cutscene στο τελος, και το επομενο TOD θα ειναι διαφορετικο (θα ανοιξει αλλο παρακλαδι). Παρομοιως, μπορει να σκοτωθει ο Wingman σας, και σε αυτη την περιπτωση δε θα ξαναεμφανιστει στην ιστορια.

Αυτο οχι μονο ειναι ρεαλιστικο (γιατι στα αλλα παιχνιδια, βλεπουμε τα κατεστραμενα σκαφη ως δια μαγειας να εχουν αναστηθει σα να μη εχει συμβει τιποτα), αλλα και δινει μεγαλο replayability. Να ξερετε λοιπον οτι αν νικατε σε ολες τις αποστολες, δε σημαινει οτι νικατε, αλλα οτι απλα θα δειτε μονο το μισο παιχνιδι! Το μειονεκτημα αυτου του συστηματος ομως ειναι οτι οποιος θελει να παιξει 'ολο' το παιχνιδι, πρεπει να πειραματιστει πολυ με τα saves-restores. Για να χασετε στο παιχνιδι, θα πρεπει η (απλα) να σκοτωθειτε (εκτος αν κανετε eject απο το σκαφος), η να ακολουθησετε το 'χαμενο' σεναριο

Αναλογα τις επιτυχιες σας ο βαθμος σας θα ανεβει και θα παρετε και διαφορα μεταλεια ανδρειας. Σημειωτεον, οτι αν κανετε eject σε μια καταδικασμενη αποστολη, μπορει η αποστολη να μετρησει ως αποτυχια, αλλα θα παρετε μεταλειο! Δειγμα του ρεαλισμου και της μη-γραμμικοτητας του παιχνιδιου!!

Κλιμακωση ειναι η τελικη αποστολη που εχει να κανει με την ανακαλυψη της διαστημικης βασης των Κιλραθι και μια μεγαλη επιθεση εναντιον της. Η ιστορια συνεχιζεται ομως με δυο Expansions που κυκλοφορησαν μετα :)

Gameplay

Το περιβαλλον του παιχνιδιου ειναι εντυπωσιακο, πολυ πιο εντυπωσιακο και απο τα μεταγενεστερα X-wing, και χωριζεται σε 2 μερη. Το πρωτο ειναι μεσα στο Τιger's Claw, οπου μπορειτε να μιλησετε με τον βετερανο Μπαρμαν, και αλλους πιλοτους, οι οποιοι θα σας δωσουν διαφορα χιντς αλλα και θα μιλησουν για διαφορα κουτσομπολια φημες, (οπως πχ οτι εμφανιστηκε στον τομεα ο επικινδυνος Κιλραθι πολεμιστης Redclaw και ναι, τετοιες φημες ειναι παντα αληθινες). Αυτοι οι διαλογοι δειχνουν το χαρακτηρα του καθε NPC αλλα και δινουν μια πολυ ρεαλιστικη being there αισθηση. Το μπαρ επισης εχει ενα arcade οπου μπορειτε να εξασκηθειτε εναντιον διαφορων εχθρων Κιλράθι, χωρις ομως να υπαρχει κινδυνος να χασετε. Επισης υπαρχουν οι κοιτώνες οπου μπορείτε να κανετε save (τα κρεβατια ειναι saveslots) και να δειτε τη στολη σας.

Κατι που μου εκανε εντυπωση, ειναι οτι ολα τα Briefings, Debriefings κλπ, ειναι ολα μοναδικα. Περιεχουν διαλογους, ο πιλοτος σας κανει σχολια, ο αξιωματικος δινει αδεια για ερωτησεις κλπ κλπ. Και φυσικα οι διαλογοι πχ καποιου debrief εξαρτωνται απο το αν πετυχατε, η αποτυχατε σε μια αποστολη, ποια μερη της πετυχατε κλπ. Μεγαλο αισθημα ρεαλισμου και ζωντανιας.

Στοιχεια απο ολα αυτα τα εχει παρει το X-wing, αλλα και παλι, ειναι φτωχες απομιμησεις 8)

Οι αποστολες τωρα, ειναι αλλη ιστορια. Το παιχνιδι ειναι (αν δεν καταλαβατε ακομα) διαστημικος εξομοιωτης. Εχετε μπροστα σας το κοκπιτ, με ρανταρ, δεικτες, μοχλους και τα απαραιτητα. Μπορειτε να δειτε τις ζημιες που εχει υποστει το σκαφος σας και να δωσετε εντολες στον συνοδο σας. Σημειωτεον οτι ο καθε πιλοτος NPC εχει τη δικη του προσωπικοτητα και υποθετω (Δεν το ερευνησα διεξοδικα) η επιδοση του εξαρταται απο αυτο. Παρατηρησα πχ οτι η Angel επιτιθεται μονο αν τη διαταξετε εσεις, σε αντιθεση με αλλους, ενω ο καλυτερος συνοδος απο οσο εχω καταλβει, ειναι ο Bossman

Γραφικα

Τα γραφικα ηταν εντυπωσιακα τοτε, καλοσχεδιασμενα με ζωηρα χρωματα, τοσο τα σκηνικα του σκαφους, οσο και οι προσωπογραφιες. Δεν πανε πισω και τα cutscenes, που ειναι στατικες εικονες με λιγο animation. Απο την αλλη οι σκηνες την επιβιβασης και των briefings ειναι rotoscoped και ειναι παρα πολυ ρεαλιστικες.

Μεγαλο μειονεκτημα, που μου ειχε κανει και ασχημη εντυπωση οταν ασχοληθηκα σοβαρα μαζι του, ειναι οτι τα παντα ειναι bitmaps, κατι που δεν εχω δει συχνα σε παιχνιδια του ειδους. Μη φανταζεστε δηλαδη οτι μπορειτε να κανετε ταρζανιες γυρω απο το Tiger's Claw, να το πλησιαζετε για να δειτε τις λεπτομερειες και αλλα ωραια που καναμε στα X-wing. Βεβεια αυτο εχει επιπτωση στο παιχνιδι αφου θα ειναι μερικες φορες δυσκολο να υπολογισετε αποστασεις και γενικα το χωρο, και δυστυχως και τη σκοπευση

Ο ηχος ειναι midi παντου, και απουσιαζουν τα ψηφιακα ηχητικα εφφε, εχουν προστεθει ομως σε επανεκδοσεις. Η μουσικη ειναι καλουτσικη και εν πτηση, αλλαζει καθε φορα που εμφανιζονται εχθρικα σκαφη, οταν καταρριπτετε σκαφος, οταν χανειται συμμαχικο σας κλπ. Με λιγα λογια οπως το iMUSE, αλλα λιγα χρονια πριν κατοχυρωθει ως πατεντα απο τη Lucasarts :)

Προσεχως φωτο
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το απιστευτο ομως ειναι, οτι η πορεια σας εξαρταται απο τις επιτυχιες και τις αποτυχιες!! Αυτο δεν το εχω ξαναδει σε κανενα παιχνιδι, ουτε στο X-wing, που σημαινει οτι το WC ηταν πολυ μπροστα! Ας πουμε λοιπον οτι αποτυγχανετε σε μια αποστολη. Σε ενα 'κανονικο' παιχνιδι, πρεπει να κανετε restore, ή είστε υποχρεωμένοι να ξαναπαίξετε την αποστολη μεχρι να την πετυχετε. Οχι εδω ομως! Μπορειτε να συνεχισετε, η αποτυχια σας ομως θα φερει διαφορεικο cutscene στο τελος, και το επομενο TOD θα ειναι διαφορετικο (θα ανοιξει αλλο παρακλαδι).
Πάντως υπάρχει ένα πλανητικό σύστημα, που ότι και να κάνεις χάνεις. (Το πολύ σωστά λεγόμενο "Hell's Kitchen"). Αυτή η λογική των branching missions δυστυχώς δεν συνεχίστηκε ούτε στα Secret Missions 1 & 2 (που παρεπιπτόντως είναι τραγικά δύσκολα :precry: ) ούτε και στο sequel WC2.

Παρομοιως, μπορει να σκοτωθει ο Wingman σας, και σε αυτη την περιπτωση δε θα ξαναεμφανιστει στην ιστορια.

Αυτο οχι μονο ειναι ρεαλιστικο (γιατι στα αλλα παιχνιδια, βλεπουμε τα κατεστραμενα σκαφη ως δια μαγειας να εχουν αναστηθει σα να μη εχει συμβει τιποτα), αλλα και δινει μεγαλο replayability
Όντως εάν σκοτωθεί βλέπεις την κηδεία στο διάστημα. Από την άλλη μεριά, ακόμα και εαν καταστραφεί το σκάφος του Wingman υπάρχει περίπτωση να την γλιτώσει. (Safe Ejecting).
 
Φοβερο παιχνιδακι το ειχα τελειωσει σε ενα 286 16mhz ηταν η επανασταση στα γραφικα
 
το είχα παίξει μια φορά στο snes, ανρωτιεμαι που να είναι τωρα...
 
Χωρις την συγκεκριμμενη σειρα το gaming στα Pc σημερα ισως να ηταν διαφορετικο
 
...πςςς, καλά πως μου ξέφυγε αυτό εδώ το thread ? :D

Μπορώ να μιλάω πραγματικά με τις ώρες για το πόσο τέλειο είναι αυτό το παιχνίδι !!

Θυμάμαι που είχε γίνει ταυτόχρονο special & mega review στα Pixel & User, πράγμα που μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση. Ο Κυπαρίσσης μάλιστα έλεγε πως "ένα παιχνίδι των 11 δισκετών δεν εξαντλείται εύκολα - έστω και σε special review" !! (μιλούσε για 360άρες φυσικά) και πως για χάρη του "άξιζε να γίνουμε DOSάδες έστω και για λίγο". :D

Οπως καταλάβατε, το παιχνίδι αυτό με έκανε να σκεφτώ σοβαρά την αγορά ενός pc, όπως πριν κάποια χρόνια το Defender of the Crown με έκανε να σκεφτώ την αγορά μίας amiga. (Τον καιρό εκείνο κυκλοφορούσαν φήμες ότι το παιχνίδι θα έβγαινε "κάποια στιγμή" και σε amiga με "αλλαγμένο όνομα", και κάτι τέτοια "ψόφια" :D Φυσικά μου ήταν αδύνατον να περιμένω πάρα πολύ, και έτσι το '92 πήρα το πρώτο δικό μου pc και έπαιξα "μονορούφι" τα πρώτα 2 Wing Commander, μαζί με τις έξτρα αποστολές τους !!)

Αξιομνημόνευτο είναι και το σλόγκαν "what you see is what you play" του κουτιού, μιά και όντως για την εποχή του τα γραφικά φάνταζαν απίστευτα. (αν παρατηρήσετε τις εικόνες βέβαια θα δείτε ότι παρουσιάζονται λεπτομέρειες που δεν θα τις δείτε 100% στο παιχνίδι, αλλά η γενική ιδέα είναι σωστή !! :D ).

Rakeesh είπε:
Ειστε ενας ανωνυμος Second Lieutenant (στην 'πραγματικοτητα' ο ηρωας ονομαζεται Christopher 'Maverick' Blair αλλα αυτο το ονομα του δοθηκε μετα)
Επειδή τον καιρό εκείνο είχα το manual του παιχνιδιού σαν ευαγγέλιο (το είχα μάθει σχεδόν απ' έξω), είχα παρατηρήσει ότι σε μία εικόνα στην σελίδα 44, το στίγμα του πιλότου στον χάρτη αναφερόταν ως "BLUEHAIR" !!

Moυ είχε φανεί αρκετά αστείο τότε - αλλά ταυτόχρονα και "αληθινό", μιά και όπως θα θυμάστε, τα μαλλιά του ήρωά μας είχαν μία μπλέ απόχρωση. :D

Rakeesh είπε:
Παρομοιως, μπορει να σκοτωθει ο Wingman σας, και σε αυτη την περιπτωση δε θα ξαναεμφανιστει στην ιστορια.
Αχ-βαχ, τι μου θύμισες τώρα !! Μου είχε "κάτσει" ένα bug που με ταλαιπώρησε πολύ...

Οταν έπαιζα το παιχνίδι την είχα δεί περφεκσιονίστας και ήθελα ΟΛΑ τα kills του παιχνιδιού δικά μου !! Ετσι, δεν άφηνα κανέναν και τίποτα να ξεφύγει, ενώ η πρώτη μου κίνηση ήταν να στέλνω τον wingman πίσω στο Tiger's Claw μή τυχόν και μου "κλέψει" κανένα kill !! (αυτή η κίνηση στην ουσία "ακυρώνει" την oμορφιά του Wing Commander, αλλά άμα είναι τρελός κανείς... :D ).

Tέλος πάντων, αφού είχα μαζέψει του κόσμου τα μετάλλια και τους βαθμούς (με όνειρο να "εκθρονίσω" τον Χάλκυον - αν και το παιχνίδι σε "φρέναρε" :D ), τελικά ξεκίνησα τις secret missions. Δυστυχώς γύρω στην 9η αποστολή, είδα ότι ο wingman δεν βρισκόταν ποτέ μαζί μου στο debriefing - είχε γίνει άφαντος - ενώ στον πίνακα εμφανιζόταν ως "killed in action", χωρίς όμως να έχει προηγηθεί κηδεία !!

Μου πήρε κάποιες μέρες μέχρι να καταλάβω τι συνέβαινε, μέχρι που κάποια στιγμή μου "έκοψε" και πρόσεξα ότι το δικό μου σκορ στον πίνακα είχε φτάσει μόλις λίγα kills μετά τον μαγικό αριθμό "256".

Οπως αντιλαμβάνεστε, ο αριθμός των kills που αντιστοιχούσε στο σωσμένο αρχείο ήταν ένας απλός οκτάμπιτος, με αποτέλεσμα οτιδήποτε παραπάνω να "γράφεται" στην επόμενη θέση, η οποία προφανώς είχε κάποια data που είχαν να κάνουν με τους πιλότους...

Το πόσο εκνευρίστηκα δεν περιγράφεται (απαράδεκτο να μην το έχουν προβλέψει), αλλά αυτά παθαίνει όποιος είναι "μοναχοφαγάς". :D

Rakeesh είπε:
Το μειονεκτημα αυτου του συστηματος ομως ειναι οτι οποιος θελει να παιξει 'ολο' το παιχνιδι, πρεπει να πειραματιστει πολυ με τα saves-restores. Για να χασετε στο παιχνιδι, θα πρεπει η (απλα) να σκοτωθειτε (εκτος αν κανετε eject απο το σκαφος), η να ακολουθησετε το 'χαμενο' σεναριο
Οντως έτσι ήταν !! Ευτυχώς η Origin όταν κυκλοφόρησε τις secret missions, έφτιαξε ένα ωραίο προγραμματάκι που έδειχνε όλο το "δέντρο" με τις αποστολές, ώστε ο παίκτης να μπορεί να δοκιμάσει εύκολα (επιτέλους) και τις υπόλοιπες...

Rakeesh είπε:
Σημειωτεον οτι ο καθε πιλοτος NPC εχει τη δικη του προσωπικοτητα και υποθετω (Δεν το ερευνησα διεξοδικα) η επιδοση του εξαρταται απο αυτο. Παρατηρησα πχ οτι η Angel επιτιθεται μονο αν τη διαταξετε εσεις, σε αντιθεση με αλλους, ενω ο καλυτερος συνοδος απο οσο εχω καταλβει, ειναι ο Bossman
Ο καθένας τελικά είχε τον δικό του "favorite". :D

Αρχικά μου άρεσε ο Paladin, ο οποίος ήταν υπάκουος και υπερπροστατευτικός - αν και όχι πολύ δραστήριος ή ιδιαίτερα ικανός πιλότος. Τελικά κατέληξα να προτιμώ τον Hunter: Ηταν πολύ επιθετικός χωρίς όμως να γίνεται τελείος παλαβός σαν τον Maniac, ενώ ήταν και φοβερός πιλότος με πολύ καλό σημάδι.

Το manual πάντως αφήνει να εννοηθεί ότι ο καλύτερος πιλότος είναι ο Iceman.

Captain Kal είπε:
Όντως εάν σκοτωθεί βλέπεις την κηδεία στο διάστημα. Από την άλλη μεριά, ακόμα και εαν καταστραφεί το σκάφος του Wingman υπάρχει περίπτωση να την γλιτώσει. (Safe Ejecting).
...έχουν περάσει αρκετά χρόνια και ίσως να μην θυμάμαι καλά, αλλά έχω την εντύπωση πως στο πρώτο Wing Commander, όταν καταστρεφόταν το σκάφος του wingman, εκείνος πέθαινε πάντα...
 
ρε παιδιά εγώ θυμάμαι να το έχω παίξει σε αμίγκα και ήταν φοβερό! Απλά δεν το είχα τελειώσει ποτέ λόγω που είχα χαλάσει κάποια από αυτές...

(μάλιστα πολλά χρόνια μετά το wing commander prophecy υπήρξε ένα από τα ελάχιστα αυθεντικά μου παιχνίδια...τι κρίμα που δεν παίζει σε xp) )
 
...απο μόνο του είναι όντως φοβερό, αλλά σε σύγκριση με την original έκδοση του pc δεν ήταν και τόσο "φοβερό".

Εξαρτάται και τι μηχάνημα είχες. Στην Α500 που είχα εγώ, όταν τελικά το δοκίμασα, το παιχνίδι "σερνόταν" και επιπλέον το 1 MB δεν έφτανε για να σχεδιαστούν όλα τα γραφικά, με αποτέλεσμα όταν εμφανιζόντουσαν πολλά αντίπαλα σκάφη στην οθόνη, να σχεδιάζονται μόνο οι "εξατμίσεις" του κινητήρα !!

Αλλά ακόμα και Α1200 να είχε κάποιος, το παιχνίδι ήταν μεν πιό γρήγορο απο την Α500, και πάλι όμως είχε πιό λίγα χρώματα απο την έκδοση για pc, χάνοντας πολύ σε ποιότητα. :(

To μόνο πραγματικό υπέρ της amiga στο συγκεκριμένο παιχνίδι ήταν ο ήχος, που ήταν καλύτερος απο την FM synthesis των adlib & soundblaster (για Roland δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά).

Ευτυχώς κυκλοφόρησε και μία έκδοση για CD-32 αργότερα, που τα χρώματά της ανταγωνίζονταν στα ίσια την έκδοση για pc.
 
Σημερα πηγα να ξεκινησω τη 3DO εκδοση αλλα δεν μπορω να πω οτι καταλαβα πολλα πραγματα...ο επιμενων ομως νικα
 
!!

Φοβερή σειρά παιχνιδιών και εξαίρετη παρουσίαση Rakeesh...

To παιχνίδι είχε γραφικάρες και απίστευτο βάθος..εμένα πάντως μου έχουν μείνει στην μνήμη χαραγμένες οι συνέχειες της σειράς, κυρίως το wing commander 3 με το απίστευτο cast ηθοποιών!!! με τον Mark Hummil ως Blair...

είχα ρίξει τρελά γέλια με τον ηθοποιό που έκανε τον Maniac (έπαιζε και στο back to the future και έπαιζε τον Biff)
 
billy είπε:
Επειδή τον καιρό εκείνο είχα το manual του παιχνιδιού σαν ευαγγέλιο (το είχα μάθει σχεδόν απ' έξω), είχα παρατηρήσει ότι σε μία εικόνα στην σελίδα 44, το στίγμα του πιλότου στον χάρτη αναφερόταν ως "BLUEHAIR" !!
Ενα Urban legend λεει πως οντως, απο το Bluehair (ηταν το in-productoin παρατσουκλι του ηρωα) εχει προελθει το ονομα Blair :)
 
Wally είπε:
Σημερα πηγα να ξεκινησω τη 3DO εκδοση αλλα δεν μπορω να πω οτι καταλαβα πολλα πραγματα...ο επιμενων ομως νικα
Είχες κάποιο πρόβλημα με τον emulator, ή με το πως λειτουργεί το ίδιο το παιχνίδι;

Υπάρχει και η Sega CD έκδοση (πράγμα που το γνωρίζεις καλά, είμαι σίγουρος :D ). Την έχεις δοκιμάσει;

Rakeesh είπε:
Ενα Urban legend λεει πως οντως, απο το Bluehair (ηταν το in-productoin παρατσουκλι του ηρωα) εχει προελθει το ονομα Blair
Xεχε !! Πάρα πολύ πιθανό το βρίσκω !!

Μπράβο στην Origin που αξιοποίησε κάτι που αρχικά ξεκίνησε ως απλό αστείο !! :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Είχες κάποιο πρόβλημα με τον emulator, ή με το πως λειτουργεί το ίδιο το παιχνίδι;
Το παιζω στη κονσολα ;)

Βασικα πεταω και δεν βρισκω κανεναν να "καθαρισω" (ισως φταιει το γεγονος οτι δεν καθομαι να ακουσω το briefing :D )

Οσο για το Urban,το ειπε ο Rakeesh :)
 
Wally είπε:
Το παιζω στη κονσολα ;)
...ωραία με "τάπωσες" εδώ !! :D

Wally είπε:
Βασικα πεταω και δεν βρισκω κανεναν να "καθαρισω" (ισως φταιει το γεγονος οτι δεν καθομαι να ακουσω το briefing :D )
Nαί, κατά 99,9% αυτό είναι το πρόβλημα !! :D

Bασικά πρέπει να προχωρήσεις στο επόμενο waypoint (μέσω του autopilot - για συντομία). Tα "καθαρίζεις" ένα ένα, και το τελευταίο θα σε οδηγήσει πίσω στο Tiger's Claw.

Γενικά, όταν παιχνίδια αυτού του είδους μεταφέρονται απο τα PC στις κονσόλες, ένα πρόβλημα που προκύπτει είναι το "στρίμωγμα" όλων των λειτουργιών στο gamepad, απο το πληκτρολόγιο...

Wally είπε:
Οσο για το Urban,το ειπε ο Rakeesh :)
...oops !!

Το διόρθωσα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Χμμμμ...κατι το οτι δεν εκατσε να ασχοληθω ως νιατο,κατι οι περιγραφες σου,εχω πορωθει.Σπευδω αμεσα λοιπον! (Αν και με βαρια καρδια θα αφησω το ShockWave2...)
 
spyros_s είπε:
ρε παιδιά εγώ θυμάμαι να το έχω παίξει σε αμίγκα και ήταν φοβερό! Απλά δεν το είχα τελειώσει ποτέ λόγω που είχα χαλάσει κάποια από αυτές...(μάλιστα πολλά χρόνια μετά το wing commander prophecy υπήρξε ένα από τα ελάχιστα αυθεντικά μου παιχνίδια...τι κρίμα που δεν παίζει σε xp) )
Αρχηγε το βρες το kilrathi saga παιζουν τα πρωτα τρία wing commander

μονο στο 2 μου έκανε κάτι κολήματα

To wing commander το πρωτοπαιξα σε Α 1200 με 40αρη σκληρό κολημα χοντρο είχα φαει τοτε το 2 λόγω στρατιωτικου πολύ αργότερα το μόνο που δεν έχω παίξει ειναι το Privateer2 'ολα τα άλλα τα τερμάτισα σε διάφορα μηχανήματα το 3 κ' 4 σε psx και το Prophesy σε ένα laptop celeron 1.6
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τέλεια νέα, αν και δεν με αφήνει να το κατεβάσω ! Μάλλον πέσανε όλοι με τα μουτρα lol !
 
Thanks for the info, μπήκε στο queue. :)
 
Πίσω
Μπλουζα