WinUAE scanlines σε fullscreen?

Ο καλυτερος shader που χρησιμοποιω αυτη τη στιγμη ειναι ο CRT-geom-curved ανετα, με σωστα scanlines. Οτι καλυτερο υπαρχει σε 768p

(Με "view image" φαινεται καλυτερα)

Clipboard01.jpg
Clipboard01.jpg

Clipboard02.jpg
Clipboard02.jpg

και μια ματια στο καλυτερο shader που εχω βρει μονο στο Retroarch και παιζει πιο καλα σε 1080p και 1440p, CRT-royale

2r3f11j.jpg


a.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κάτσε φίλε μου, γιατί κόλλησα τώρα. Ο CRT-geom-curved είναι .cg φίλτρο, πως στο καλό τον χρησιμοποίησες σε emulator εκτός του RA;

Μάλιστα έχω πειράξει τα values του συγκεκριμένου για το RA setup μου και είμαι ΥΠΕΡ ευχαριστημένος, αλλά δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει με το WinUAE!
 
Dr. SLUMP είπε:
Κάτσε φίλε μου, γιατί κόλλησα τώρα. Ο CRT-geom-curved είναι .cg φίλτρο, πως στο καλό τον χρησιμοποίησες σε emulator εκτός του RA;
Μάλιστα έχω πειράξει τα values του συγκεκριμένου για το RA setup μου και είμαι ΥΠΕΡ ευχαριστημένος, αλλά δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει με το WinUAE!
το εχω σε .fx το ειχα τραβηξει απο το dosbox, στην αρχη δεν δουλευε, πειραξα διαφορα settings και επαιξε
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Επειδή δεν κατάφερα να κάνω τίποτα, μήπως θα σου ήταν εύκολο να βάλεις στο dropbox (ή οπουδήποτε) το φίλτρο;

Παραθέτω το δικό μου MOD για geom flat (μικροαλλαγές π.χ. στη φωτεινότητα) ...ή έστω να μου πεις τι να κάνω ώστε να το μετατρέψω!

https://dl.dropboxusercontent.com/u/46466649/crt-flat.rar
 
Πηγα στο monitor μου που ειναι 1080 και ξεκινησα πειραματα εξ αρχης

Tα settings που επισυναπτω μου εδειξαν ωραια.

Γυρισα και την καρτα στα 1080@50Hz και ειμαι κουτι

Θα προτιμουσα μια καθαρα fullscreen λυση (αυτη ειναι ψευτο-fullscreen) αλλα ΟΚ

Γιατι ο WinUAE οταν τραβας screenshot το παει παντα στα 800*600??
 

Σε συνεχεια αυτου

1@Shinobi[/USER] δοκιμασα το pack σου αλλα για εναν αγνωστο λογο, μου αλλαζει τα χρωματα (κανει το κοκκινο->μαυρο)

Η οθονη μου ειναι 1080p οποτε ξεκινησα πειραματα και τα εστειλα και στον "ψειρα" με αναλυσεις/καρε/απεικονιση 1@Imgema[/USER]  :)

Ανοιξα το  Plugins\filtershaders\direct3d\CRT.D3D.fx με ενα Notepad++

Στη γραμμη 42 υπαρχει ενα 

Το εκανα 

για να εξαφανισω την κουρμπα

Μετα αφαιρεσα απο το uae config μου μου οτι ξεκιναγε απο gfx_ και προσθεσα αυτα:

gfx_display=0gfx_display_rtg=0gfx_framerate=1gfx_width=720gfx_height=568gfx_top_windowed=379gfx_left_windowed=109gfx_width_windowed=720gfx_height_windowed=568gfx_width_fullscreen=1920gfx_height_fullscreen=1080gfx_refreshrate=60gfx_autoresolution=0gfx_autoresolution_vga=falsegfx_backbuffers=2gfx_backbuffers_rtg=1gfx_vsync=falsegfx_vsyncmode=normalgfx_vsync_picasso=falsegfx_vsyncmode_picasso=normalgfx_lores=falsegfx_resolution=hiresgfx_lores_mode=normalgfx_flickerfixer=falsegfx_linemode=nonegfx_fullscreen_amiga=truegfx_fullscreen_picasso=falsegfx_center_horizontal=nonegfx_center_vertical=nonegfx_colour_mode=32bitgfx_blacker_than_black=falsegfx_api=direct3d11gfx_filter=D3D:CRT.D3D.fxgfx_filter_mode=3xgfx_api_options=hardwaregfx_filter_bilinear=truegfx_filter_autoscale=standardgfx_filter_aspect_ratio=-1:-1
Ειναι ΟΚ το αποτελεσμα. Ο 1@Imgema[/USER] παρατηρησε καποια ανομοιομορφια στην ενταση των scanlines σε καποια χρωματα αλλα νομιζω ειναι ενας στον 1 εκατομυριο που μπορει α παρατηρησει τετοια πραγματα οποτε θεωρω για τον μεσο χρηστη με 1080 αυτα ειναι ΟΚ. :)

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καταρχάς όλοι αυτοι οι CRT shaders (η σχεδόν όλοι) είναι για lowres, εσύ έχεις highres. 

Αλλαξες το scaling.inc και _winuae.fx με τα καινουρια;

Α και directd9, νομιζω σε 11 υπάρχει θέμα. Ο Wilen δεν ενδιαφέρεται για shaders και κάποια πραγματα είναι broken εκεί. Απο οτι νομιζω το 11 το έχει βάλει για να παίξει με input lag και τέτοια.

                                                                           

Τώρα έκανα μια δοκιμή σε d3d11 σε Winuae 4.0 και γίνεται o κακός χαμός. Σε d3d9 όλα οκ, μόλις γυρίσεις σε 11 γίνεται πανικός, λάθος scaling, centering και δεν συμμαζεύεται.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Αρα ετσι εξηγειται...μπραβο ρε 1@Shinobi[/USER]

Θα δοκιμασω ξανα

 
Όπως έγραψα και πριν ο Wilen δεν ασχολείται με shaders και να στρώσει το WinUae να δείχνει σωστα με σωστο scaling τους shaders (εξού και τα νέα scaling.inc κλπ). Θα μπορούσε να έχει προσθέσει πχ υποστήριξη για shaders του retroarch και να παίζαμε τώρα με κουροζουμι.

Και το νεο scaling.inc ακόμα άλλος το έχει γράψει :p

Ασχολείται κατα τη γνώμη μου με αστεία features όπως να βάλει screenshots και να εξομειωσει κάτι απίθανες καρτες πχ τον τάδε απίθανο controller που εβαζες σκληρό στην 500ρα. Πιαστο αυγό και κουρευτο δηλαδή.
 
Συμφωνω 100%

Φυσικα ουτε λογος να εφτιαχνε μια retroarch core.
 
Δεν έχει προσθέσει καν opengl με αποτέλεσμα να μην μπορεί να γίνει port σε Linux και σε αλλες συσκευές (κινητά κλπ). Ο emulator έχει πάρει τον δρόμο του και τα νέα features αποφασίζονται σχεδόν αποκλειστικά απο fanboys και μια στενή ομάδα στο eab ανάλογα με τι διαθέτουν οι ίδιοι, freesync monitor και δεν συμμαζευεται. Με αποτελεσμα χωρίς σοβαρό λογο έγινε υπερβαρος, για κάτι περίεργα vsync και στην core έχει εξομειωση για ενα καρο άχρηστα πράγματα, controllers και x86 emulation πανω στο emulation. Εγώ προσωπικά κάθε καινούρια εκδοση φοβάμαι να την περάσω για να μην κρεμάσουν όλα και πρέπει να ξαναστηνω απο την αρχή 10 configuration. Έχω μείνει με 3.5 κάνω την δουλεια μου και όλα καλά.

ΥΓ Retroarch core, αυτά δεν γίνονται ουτε σε ταινία επιστημονικής φαντασίας με τον Wilen.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Για οσους χρησιμοποιειτε το φοβερο pack του Damien για το WinUAE, ιδου ο τροπος που χρησιμοποιω για να προσθεσω shader και scanlines.

Με το Notepad++ πηγαινω στην επιλογη Find in Files, επιλεγω το φακελο WinUAE\Configurations και προβαινω στο εξης replace (σε Regular Expression)

Απο

Σε

gfx_display=0\r\ngfx_display_rtg=0\r\ngfx_framerate=1\r\ngfx_width=720\r\ngfx_height=568\r\ngfx_top_windowed=379\r\ngfx_left_windowed=109\r\ngfx_width_windowed=720\r\ngfx_height_windowed=568\r\ngfx_width_fullscreen=1920\r\ngfx_height_fullscreen=1080\r\ngfx_refreshrate=60\r\ngfx_autoresolution=0\r\ngfx_autoresolution_vga=false\r\ngfx_backbuffers=2\r\ngfx_backbuffers_rtg=1\r\ngfx_vsync=false\r\ngfx_vsyncmode=normal\r\ngfx_vsync_picasso=false\r\ngfx_vsyncmode_picasso=normal\r\ngfx_lores=false\r\ngfx_resolution=hires\r\ngfx_lores_mode=normal\r\ngfx_flickerfixer=false\r\ngfx_linemode=none\r\ngfx_fullscreen_amiga=true\r\ngfx_fullscreen_picasso=false\r\ngfx_center_horizontal=none\r\ngfx_center_vertical=none\r\ngfx_colour_mode=32bit\r\ngfx_blacker_than_black=false\r\ngfx_api=direct3d11\r\ngfx_filter=D3D:CRT.D3D.fx\r\ngfx_filter_mode=3x\r\ngfx_api_options=hardware\r\ngfx_filter_bilinear=true\r\ngfx_filter_autoscale=standard\r\ngfx_filter_aspect_ratio=-1:-1\r\n


Και ενα protip: Αν εχετε Launchbox, κανετε Import Roms τα .uae και επιλεγετε ως emulator τον WinUAE για να εχετε εναν πιο ανετο launcher

Clipboard01.jpg
 
Αυτοι οι shaders είναι για low res, νομιζω εχεις βάλει hires στα settings. Επίσης d3d11 σε παλαιότερο μηχάνημα/παλαιότερη εκδοση winuae είναι σίγουρος δρόμος για crash η μαύρη οθόνη
 
Οτι μου εκατσε και ψιλοεπαιζε το τσακωσα και το εβαλα. :)

Αν εχεις καποια προταση βελτιωσης, ριχτην!

Παντως το πακετο αυτο ειναι καταπληκτικο και ο τυπας ακουραστος. Καθε μερα καθεται και το ψειριζει. 1@Imgema[/USER] παιζει να ειναι ξαδερφακι σου? χαχαχαχα

 
Ολο το ξεχναω. Μιας και το θυμηθηκα


unzip μεσα στο Plugins\filtershaders\direct3d

Χρησιμοποιω τον CRT-Guest-Glow-SmartRes και ολα μια χαρα

Αν καποιος χρησιμοποιει το πακετο του Damien και εκανε τις αλλαγες στα .uae που ειχα προτεινει παραπανω, κανει μια απλη μαζικη αντικατασταση το D3D:CRT.D3D.fx σε D3D:CRT-Guest-Glow-SmartRes.fx
 
το εχω ετσι εδω και καιρο, εκδοση 4.9.1-και custom αναλυση 50hz με CRU στο λαπτοπ. Το φορτωσα και θυμηθηκα ποσο απιστευτα βαρυ προγραμμα ειναι, για ενα δυο ALt-Tab κοντεψε να γονατισει ο i7

ΥΓ το triple buffering φτιαχνει το tearing αλλα μαλλον προσθετει input lag απο οσο ξερω
 

Συνημμένα

  • Clipboard01.png
    Clipboard01.png
    46,1 KB · Προβολές: 19
  • Clipboard02.png
    Clipboard02.png
    58,4 KB · Προβολές: 15
  • Clipboard03.png
    Clipboard03.png
    216,6 KB · Προβολές: 18
  • Clipboard04.png
    Clipboard04.png
    674,3 KB · Προβολές: 18
  • Clipboard05.png
    Clipboard05.png
    45,3 KB · Προβολές: 16
  • Clipboard01.png
    Clipboard01.png
    937,9 KB · Προβολές: 20
Στα εχω βαλει απο πανω ολα στις φωτο, χωρις το μπλα-μπλα χαχα. Ωραιες φωτο απο 1084 εχει ομως.
 
Να πω την αληθεια εγω πλεον σε Retroarch παιζω, που φορτωνει αμεσα whdload, το ιδιο αποτελεσμα μπορεις να παρεις με ενα shader

Clipboard01.png
ShadowOfTheBeast-220416-154809.png



shaders = "1"
shader0 = "shaders_glsl/crt/shaders/crt-consumer.glsl"
filter_linear0 = "true"
wrap_mode0 = "clamp_to_border"
mipmap_input0 = "false"
alias0 = ""
float_framebuffer0 = "false"
srgb_framebuffer0 = "false"
blurx = "0.100000"
blury = "-0.050000"
corner = "0.020000"
smoothness = "300.000000"
scanlow = "8.000000"
scanhigh = "6.000000"
beamlow = "1.500000"
brightboost1 = "1.450000"
Shadowmask = "4.000000"
GAMMA_IN = "2.000000"
GAMMA_OUT = "2.400000"
sat = "1.200000"
contrast = "1.100000"
nois = "11.000000"
WP = "30.000000"
 
Πίσω
Μπλουζα