Λοιπόν, αυτό το παιχνιδάκι το ΛΑΤΡΕΨΑ πραγματικά στην αυθεντική έκδοση της Sensible στον C64.
Eίναι παιχνίδια όπου το flip-screen δεν επηρεάζει το gameplay (όπως πχ το Gryzor), αλλά σε ένα παιχνίδι με την δράση και τον "πανικό" του Wizball, πολύ φοβάμαι πως στον amstrad "χάνει"...
Eνα άλλο προβληματάκι είναι ότι δεν υπάρχει animation στον Wiz όταν του δίνετε ροπή, με αποτέλεσμα να μην είστε σίγουρος προς τα που και με τι γωνία θα αναπηδήσει !! Eυτυχώς το πρόβλημα αυτό εξαφανίζεται όταν πάρετε τo πρώτο power-up.
Επιπλέον δεν μπορείτε να καλυφθείτε απο τις βολές των αντιπάλων - δυστυχώς.
Απο εφφέ πάμε καλά - αν και μουσική δεν υπάρχει. (δεν θα λείψει όμως σε όσους δεν έχουν ήδη παίξει την έκδοση του commodore, όπου πιστέψτε με, η μουσική πραγματικά "τα σπάει").
Είναι κρίμα που το flip-screen (σε συνδιασμό με τους υπόλοιπους παράγοντες) κάνει το παιχνίδι αυτό περισσότερο δύσκολο απο όσο μπορεί να αντέξει ο μέσος παίκτης, διότι έτσι δεν έχει την ευκαιρία να προχωρήσει και να δεί τις πίστες να χρωματίζονται (ένα αποτέλεσμα που σίγουρα θα είναι φανταστικό, μιά και τα χρώματα του amstrad είναι το μεγάλο του πλεονέκτημα).
Προσωπική εκτίμηση: Καλή προσπάθεια, αλλά ένας τίτλος τέτοιου βεληνεκούς, άξιζε περισσότερη δουλειά κατά τη γνώμη μου !! Θα του έβαζα 90% στα γραφικά, 70% στον ήχο, και μόνο ένα 75% στο gameplay...