X-wing

Rakeesh

RetroDB Feeder
Joined
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
4.581
Αντιδράσεις
1.731
picture.php


Μιας και ειπαμε για το Dark Forces, ας πιασουμε και το X-wing! :)

Αχ τι να πρωτοθυμηθω!! Με το παιχνιδι αυτο εχω περασει στιγμές ερωτικού πάθους και κυριολεκτω: παθος που κυμαίνεται απο τη λατρεία... μέχρι το απύθμενο μίσος!!!!!

Ιστορικα, το X-wing είναι το πρώτο 'επίσημο' παιχνίδι (απο την ίδια τη Lucasarts) που διαδραματίζεται στο σύμπαν του Πολέμου των Άστρων... το παιχνίδι αυτό απετέλεσε σταθμό στην όλη φιλολογία του Star Wars: με την κυκλοφορια του παιχνιδιου, το Star Wars δειλά δειλά άρχισε να σχηματίζεται και να επηρρεάζεται ΚΑΙ απο τα videogames... με τα χρονια τα παιχνιδια απέκτησαν κύρος μέσα στο όλο Expanded Universe: ήρωες τοποθεσίες και έννοιες που δημιουργηθηκαν αποκλειστικα για τα παιχνιδια, άρχισαν να εμφανίζονται σε κόμικς και νουβέλες (όπως ο Kyle Katarn!!). 13 χρόνια αργότερα εχουμε το KOTOR, που ξεκινησε ως ενα απλο παιχνιδι, αλλα δημιούργησε μόνο του ένα ολόκληρο υπο-έπος στην ιστορία των Τζένται και Σιθ.

Και αφου αναλυσαμε τη φιλολογικη του αξια, ας περασουμε στα 'τεχνικα': Το X-wing είναι απευθείας απόγονος του Secret Weapons of Luftwaffe των ίδιων εταιρειών (Lucasarts & Totally Games) και αποτελούν εξομοιωτές πτήσης σε ρεαλιστικό τρισδιάτατο πολυγωνικό περιβάλλον. Τι εννοουμε; πολυγωνικά οχήματα!! αυτο ηταν το μεγαλύτερο τεχνολογικό επίτευγμα που είχαν να επιδείξουν αυτά τα παιχνίδια... εναντι αλλων του ειδους (πχ Wing Commander οπου τα σκαφη ηταν.. Bitmap!!!)

Το παιχνίδι, χωρις να υπερβαλω, θα μας μεταφέρει την εποχή του Πολέμου μεταξύ Επανάστασης και Αυτοκρατορίας. Σας εγγυωμαι οτι οποιος το παιξει θα ζήσει και θα νιωσει ακριβώς όπως ο Λουκ Σκαιγουώκερ μέσα στο κόκπιτ του X-wing. Θα καταστρέψουμε μέχρι και το Death Star!!

Χειρισμός

Το κυρίως μενού του παιχνιδιού είναι το εσωτερικό ενός μητρικού σκάφους 'Καλαμάρι' με το ονομα Indepedence. Μόλις ξεκινήσει το παιχνίδι, γράφετε το όνομά σας (το οποίο είναι και το σύστημα auto-save) και βγαίνετε στο 'διάδρομο' οπου έχετε διάφορες επιλογές.

*ασκήσεις πτήσης: θα περάσετε απο ένα διαστημικό 'διάδρομο' οπου θα δοκιμαστεί η ευελιξία σας, η ευστοχία σας σε συνθήκες πίεσης, και μάλιστα η σωστή διαχείριση ενέργειας του σκάφους (θα επεκιταθώ σε αυτό αργότερα)

*μια μινι 'εκγκλοπαίδεια' με τεχνικά διαγράμματα των σκαφών της Επανάστασης και της Αυτοκρατορίας

* 'Ιστορικές Αποστολές' με ασκήσεις σε πραγματικές συνθήκες, και υποτίθεται εξομοιώσεις περασμένων αποστολών της Επανάστασης... πρόκεται για tribute στο Secret Weapons of Luftwaffe που μας έδινε επιλογές αναβίωσης πραγματικών μαχών του Β' ΠΠ... φυσικά αυτές εδώ στο X-wing δεν έχουν καμία ιστορική βάση, ούτε παίζουν ρόλο στο σενάριο... απλά όταν χάσετε παίζοντας σε αυτές, δεν 'σκοτώνεστε'.

*Film Room, οπου μπορείτε να δείτε απο εξωτερικό πλάνο (και άλλες οπτικές γωνίες) ταινίες που έχετε εγγράψει 'εν πτήσει'.

*αποστολές του κυρίως σενάριου :)

picture.php


Τα μενού αυτά, το περιβάλλον του Καλαμάρι, η περιήγηση κλπ γίνονται φυσικά με το ποντίκι. Η κάθε περιοχη έχει μια υποτιθέμενη 'οθόνη' που δείχνει τις επιλογές σας, και απο κάτω ένα interface. Όλα φαίνονται καλοσχεδιασμένα και κατα δύναμη μέσα στο πνεύμα της αισθητικής των ταινιών (πχ θα δειτε ενα R2 να είναι μέρος του interface). Οι επιλογές σας συνοδεύονται απο transitions. Πχ όταν είστε στο μητρικό σκάφος και επιλέξετε να κάνετε τις Ιστορικές Αποστολές, θα δείτε ένα βίντεο με τη μετάθεσή σας σε άλλο μητρικό σκάφος. Cutscenes βλεπετε και οταν απογειώνεστε και προσγειώνεστε κλπ

Το θέμα είναι οτι το όλο μενού είναι απίστευτα πιο φτωχό απο του Wing Commander (ναι, μου αρεσουν οι συγκρισεις!!!). Υπάρχουν περισσότερα 'μέρη' και επιλογές, αλλά δεν υπάρχουν άλλοι πιλότοι ή διάλογοι όπως στο παλαιότερο παιχνίδι. Όταν έπαιξα (πολύ αργότερα) το WC με εντυπωσίασε πολύ αυτό το feature και απόρησα γιατί κανένας δεν το μιμήθηκε! Το X-wing μου φάνηκε πολύ φτωχό απο τότε

Κάθε αποστολή έχει briefing που εξηγεί σχηματικά ποιες squadrons θα κανουν τι και τι πρεπει να κανετε εσεις, καθως και σεναριακές πληροφορίες. Λιγο πριν την πτήση, μπορείτε να αναθέσετε 'πιλότους' (δηλαδη αντίγραφα των savegame σας) σε καθε σκαφος καθε squadron. Αν οι 'πιλοτοι' σας εχουν βαθμο, οι επιδόσεις της AI θα ειναι καλυτερες

Πτήση

picture.php


Το θέμα μας είναι όμως το κυρίως παιχνίδι, που διαδραματίζεται στο παγωμένο διάστημα. Θα πετάξετε 3 είδη σκαφών: X-wing, A-wing, Y-wing. (αντιστοιχα υπαρχουν σχεδον και στα σκαφη TIEs της Αυτοκρατοριας) Το όπλο σας είναι το λέιζερ (και ιονοβόλο στην περίπτωση του Y-wing) και ρουκέτες περιορισμένου αριθμού. Ο χειρισμός γίνεται και με ποντίκι (μπλιαχ!) αλλά προτείνεται Joystick.

Το κόκπιτ του σκάφους σας έχει το στόχαστρο το οποίο δείχνει ποιά απο τα λέιζέρ σας είναι 'ενεργά'. Θα σας ευποδείξει επίσης πότε είναι το κατάλληλο σημείο για να έχετε επιτυχή βολή (φυσικά λίγο πιο μπροστά απο ένα κινούμενο σκάφος :) ). Απο κάτω υπάρχει μια οθόνη με το όνομα και το είδος του στόχου σας η οποία μπορεί να αλλάξει σε στόχαστρο. Πάνω υπάρχει ένα ραντάρ με σημεία που αντιπροσωπέυουν τα σκάφη στο χώρο, τόσο μπροστά όσο και πίσω σας.

Το μεγαλύτερο μέρος του χειρισμού έχει να κάνει με τη διαχείριση ενέργειας η οποία χωρίζεται σε 3: λέιζερ, ασπίδα και ταχύτητα. Το πώς αλλάζετε τα 2 πρώτα θα επηρεάσει τη μέγιστη ταχύτητα. Πρέπει να φορτίζετε τα λέιζερ σε κάποιο βαθμό γιατί όσο βαράτε, αδειάζει. Το ίδιο και η ασπίδα όταν δέχεστε χτυπήματα. Το σε ποιό ρυθμό θα επιλέξετε να επαναφορτιστούν εξαρτάται απο τις συνθήκες, αλλά με συνέπεια την ταχύτητα.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, έχετε την επιλογή να μεταβιβάσετε την ενέργειά του λέιζερ και/η της ασπίδας για να πάρετε φουλ ταχύτητα, κάτι που όμως θα τα αδειάσει. Όταν αδειάσει η ασπίδα, οι επόμενες ριπές που θα δεχτείτε θα χτυπήσει το σκαρί, με ενδεχόμενες βλάβες. Οι βλάβες κατα 90% επισκευάζονται μόνες τους απο το R2 σας και ποικίλλουν. Καλά να χάσετε προσωρινά το ραντάρ η το λέιζερ. Να προσεύχεστε όμως να μη χαλάσουν οι μηχανές ή οι ασπίδες έν μέσω μάχης!!!

Ο χειρισμός είναι κατα 99% ίδιος και στα 3 σκάφη, αλλά τα σκάφη έχουν διαφορετικές αναλογίες. Το A-wing είναι ταχύτατο, αλλά έχει ασθενεις ασπίδες και σκαρί. Με το Y-wing ισχύει εντελώς το αντίθετο (είναι βομβαρδιστικό) συν του οτι είναι το μόνο σκάφος με ιονοβόλο, που ακινητοποιεί τα εχθρικά σκάφη. Το X-wing θεωρείται το πιο 'ισορροπημένο' μεταξύ των δύο.

To gameplay και η ολη μηχανη πτησεως ειναι ολα τα λεφτα παιδια... πετουσα σα χαζο τριγυρω και προσεχα απο 'κοντα' τα πολυγωνα, σαν μωρο ΜΕΑ που μολις ανακαλυψε το χωρο!! πλησιαζα Star Destroyers, περνουσα κατω απο τη γεφυρα και αναμεσα απο τις γεννητριες... τα επαιρνα σε βιντεο και τα ξαναβ λεπα απο αλλες οπτικες γωνιες.. πραγματικα μεγαλη εφευρεση τα 3d polygons!!!

Σενάριο

(Ξέρω οτι τα γράφω κάπως ανάποδα... σεναριο μετα το χειρισμο αλλά anyway)

Βρισκόμαστε σε χρόνο λίγο πριν την πρώτη (παλια) ταινία. Η Επανάσταση είναι 'νεοσύστατη' και μόλις σήκωσε κεφάλι ενάντια στην κακιά Αυτοκρατορία. Η επανάσταση είναι αδύναμη, έχει λίγα σκάφη, και η τακτική της είναι παρασκηνιακή, κλεφτοπόλεμος, hit and fade attacks κλπ κλπ.

Πέραν απο την περιπλάνηση που περιγράψαμε παραπάνω, το κυρίως παιχνίδι έχει να κάνει με 3 σενάρια (Tours of Duty).

*Στο πρώτο, έχετε να αντιμετωπίσετε μια νέα επιθετική πολιτική της Αυτοκρατορίας ονόματι Operation Strike Fear. Στην πορεία θα βρείτε νέους συμμάχους, τους Sullustans οι οποίοι θα σας βοηθήσουν να την αντιμετωπίσετε

*Στο δεύτερο, ερευνάτε φήμες που μιλούν για κάποιο μεγαλειώδες πρόγραμμα της Αυτοκρατορίας. Η ύπαρξη του επιβεβαιώνεται και συνεχίζετει στην Operation Skyhook με σκοπό να υποκλέψετε τα σχέδια αυτού του κατασκευάσματος. Ναι, ειναι τα σχέδια του Death Star που θα πάρει η Πριγκήπισσα Λέια στην πρώτη ταινία!!

*Στο τρίτο, προετοιμασία και οργάνωση της τελικής επίθεσης στο Death Star, γνωστη ως Battle of Yavin οπου θα παρετε τη θεση του Λουκ!!

*Στο τεταρτο θα ζησετε την εκκενωση του Γιαβιν και την προσπαθεια των Επαναστατων για επιβιωση

*Στο πεμπτο, θα εισαγετε το B-wing στο στολο της Επαναστατης, και τελικα θα καταλήξετε στην εποίκιση του πλανήτη Χοθ!

picture.php


Τα σεναρια εχουν αυτη τη χρονολογικη σειρα. Ως παικτης ομως μπορειτε να παιξετε με οποια σειρα θελετε (και να μεταπηδατε), κατι που ομως δε θα ειναι ρεαλιστικο.

Στην πορεια καθε Σεναριου θα δειτε 2-3 cutscenes που σας δειχνουν πως προωθειται (και πως τελειωνει) η υποθεση.

Καθε αποστολη σας τωρα εχει να κανει συνηθως με το να προστατεψετε καποια σκαφη (μεταγωγικα, φορτηγα κλπ) απο καποια επιθεση, κατι που ειναι πολυ δυσκολο πολλες φορες. Σε αλλες περιπτωσεις πρεπει να ακινητοποιησετε καποια σκαφη (με το Y-wing) και να τα προστατεψετε οσο γινεται η μεταγωγη. Δε λειπουν οι αποστολες οπου πρεπει να καταστρεψετε καποια συγκεκριμενα σκαφη ενω ειναι πολυ λιγες εκεινες που πρεπει να κανετε μετωπικη επιθεση σε μητρικα σκαφη της Αυτοκρατοριας.

Δε σας κρυβω οτι εχω απελπιστει ουκ ολιγες φορες. Οι αποστολες πολλες φορες ειναι παραλογα δυσκολες, και επαναλαμβανομενες. Ειχα κουραστει παρα πολυ να πρεπει να υπερασπιζομαι μονος μου ενα μικρο σκαφακι εναντια σε μια TIE bomber squadron. Οι αχρηστοι συμμαχοι μου ειχαν η καταστραφει η ηταν εντελως αχρηστοι, και το μονο που μπορουσα να κανω ειναι να εξουδετερωνω τις εχθρικες ρουκετες ωσαν αλλος Τζενται. Σε καποια σημεια σκεφτηκα οτι το παιχνιδι ειναι εχθρος και με μισει!!! Γιατι δε γινεται να περιμενεις 20 ολοκληρα λεπτα μεχρι να γινει μια ειρηνικη και ακινδυνη μεταγωγη και μολις τελειωσει, εκει που νομιζατε οτι τελειωσε η αποστολη, να σκαει η κυριως επιθεση της Αυτοκρατοριας και να επιτιθεται συγκεκριμενα στο σκαφος που ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να καταστραφει και να το καταστρεφουν μεσα σε μολις 10 δευτερολεπτα!!!

Κατι που διαφοροποιει το παιχνιδι απο το υπεροχο Wing Commander (και το κανει πιο φτωχο) ειναι οτι καθε αποστολη είναι υποχρεωτικό να επιτευχθεί αλλιώς δεν μπορείτε να συνεχίσετε. Στο WC ο χρονος δε γυριζει πισω: μετα απο μια αποτυχια σας περνουσατε σε αλλη εναλλακτικη αποστολη (ανοιγοντας ετσι καποια πλοκαμια ιστοριας), ενω εδω περα πρεπει να επαναλαβετε την αποστολη μεχρι να την περασετε (αν!!!) κατι που το κανει να χανει στον ρεαλισμο.

Στην αποστολή μπορεί να καταστραφεί το σκαφος σας. Αν λειτουργει ο μηχανισμος, εκτοξευεστε στο διαστημα και μπορει η να σας παρουν οι δικοι σας, η να σας αιχμαλωτισουν οι Αυτοκρατορικοι, οποτε χανετε. Αν δε λειτουργει ο μηχανισμος, πεθαινετε και παλι χανετε. Αν πεθανετε-συλληφθειτε, μπορειτε να συνεχισετε το παιχνιδι αλλα το σκορ σας και ο βαθμος σας μηδενιζεται!!! Αυτο δεν είναι τίποτα, όπως είπαμε το πιο πιθανό είναι η επιχειρισιακή αποτυχία (πχ να χαθεί ή καταστραφεί κάποιο σκάφος σημαντικό για την αποστολή)

Γραφικα-ηχος

picture.php


Τα γραφικα είναι μαλλον hand made. Οι cutscenes ειναι θεαματικες για την εποχη, τα σκαφη σχεδιασμενα με λεπτομερεια, και σε καποιες φασεις αποτελουνται εν μερει απο κολλαζ με σκηνες απο τις ταινιες (πχ η σκηνη με τον Βειντερ που μιλαει, ειναι απευθειας κοτσαρισμενος απο καποιο καρε της ταινιας).

Η μηχανη της πτησης, ειναι μινιμαλιστικη αλλα ειναι το πιο εντυπωσιακο σημειο του παιχνιδιου μιας και θα σας δωσει απιστευτη αισθηση ελευθεριας. Υπαρχουν πολυ λιγα textures και σκιες πανω στα σκαφη αλλα το remake διαθετει σκιαση Gouraud δινοντας ενα πιο τρισδιαστατο αποτελεσμα

Ο ηχος δεν ειναι κατι ιδιαιτερο. Το πιο εντυπωσιακο ειναι οι διαλογοι στις cutscenes (ε τοτε ακουγαμε ηχογραφημενους διαλογους και νομιζαμε οτι ακουγαμε την υπερπαραγωγη!). Η μουσικη ειναι πρωτοτυπη αλλα περιεχει cues απο το γνωστο Σαουντρακ. Στην πτηση η μουσικη ειναι παντα ιδια, αλλα κατα καποιο μαγικο τροπο δεν με εχει ενοχλησει ποτε η επαναληψιμοτητα της, κατι που σημαινει οτι εγινε σωστη επιλογη. Ως δειγμα της μηχανης iMUSE, η μουσικη αλλαζει οταν ερχεται καποιο σκαφος (ακουγεται το cue Imperial March οταν μπαινει εχθρικο σκαφος πχ) η οταν τελειωνει η αποστολη.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καλα, κανενας δεν το εχει παιξει το παιχνιδι; :Ρ
 
Πολύ σωστά το συγκρίνεις με το Wing Commander αφού εμφανέστατα σε αυτήν την κατηγορία ανήκει. Δεν ήταν βέβαια τόσο εντυπωσιακό σαν παρουσίαση όσο το wc αλλά ευχαριστήθηκα ιδιαίτερα τις αποστολές του και την μηχανή του παιχνιδιού.Επίσης όπως και να το κάνουμε είναι ένα παιχνίδι Star Wars γεγονός που από μόνο του προσθέτει πολλά στους fans της ιστορίας.

Συγχαρητήρια Rakeesh για το όμορφο Review σου! :thumbup:
 
Αλλο ένα παιχνίδι που είχα "λιώσει" μέχρι εκεί που δεν παίρνει !!

Θυμάμαι χαρακτηριστικά το review του "ειδικού" σε τέτοιου είδους παιχνίδια στο Pixel, Αργύρη Γιαγιά, o οποίος επανειλημμένα βάφτιζε την αντίστοιχη ταινία, "Star War" (ήμαρτον !!).

Το παιχνίδι το έπαιξα αφού είχα τελειώσει τα δύο πρώτα Wing Commander, και όπως σωστά είπαν o Rakeesh και ο Turrican, μία σύγκριση είναι αναπόφευκτη.

Αυτό που γίνεται άμεσα αντιληπτό είναι πως το παιχνίδι δεν αποτελεί "κλώνο" του Wing Commander του Chris Robers - ούτε υπήρχε τέτοια πρόθεση απο την αρχή. Ακολουθεί παρόμοια φιλοσοφία με παλιότερα παιχνίδια του Lawrence Holland, όπου ποτέ δεν είχαμε "κινηματογραφικούς" διαλόγους ανάμεσα σε πιλότους, κλπ.

Ενα σημείο που πραγματικά αξίζει να σταθούμε άλλη μία φορά, είναι το σύστημα κατανομής της ενέργειας, που δημιούργησε νέα δεδομένα στα space combat sims, και το οποίο αντιγράφτηκε αργότερα και απο το Wing Commander (ξεκινώντας απο το 3 - αν θυμάμαι καλά).

Για μένα (καθ' ότι μέγας λάτρης των space combat sims, αλλά και "κολλημένος" Star Wars fan), το παιχνίδι αυτό αποτέλεσε έναν μικρό παράδεισο !! Εκτός απο τα φοβερά γραφικά και τον υπέροχο ήχο που παραπέμπουν κατευθείαν στην ταινία, υπάρχουν αρκετές ακόμα μικρές λεπτομέρειες που αυξάνουν την πόρωση στο μέγιστο:

- Πατήστε Ι και θυμηθείτε τον Luke να προσπαθεί να "κεντράρει" ένα TIE fighter στην πρώτη ταινία.

- Πατώντας S μπορείτε να γυρίσετε τις ασπίδες σας σε "double front", όπως ακριβώς είχε διατάξει ο Κόκκινος Αρχηγός λίγο πριν την επίθεση στο Αστρο του Θανάτου !!

- Με το F ελέγχετε τα φτερά του X-Wing ("lock S-foils in attack position" έλεγε ο Κόκκινος Αρχηγός).

- Ο ιδανικός τρόπος να τσακίσετε έναν Αστροκαταστροφέα είναι να κτυπήσετε πρώτα τα shield generators - πράγμα που είχαμε δεί και στην Επιστροφή των Τζεντάι (θυμηθείτε τον Ναύαρχο Ακμπαρ να λέει "Concentrate all firepower on that Super Star Destroyer", και στην συνέχεια μερικά μικροσκοπικά A-Wings να ανατινάζουν τα shield generators του Executor).

Υπήρχε όμως και ένα αρκετά ενοχλητικό bug που με ταλαιπώρησε όταν πρωτοκυκλοφόρησε το παιχνίδι, και είχε να κάνει με το ότι το σκορ (απαραίτητο για να ανέβει επίπεδο ένας πιλότος) κόλλαγε μετά απο τις Historical Missions (οι οποίες έδιναν μάλιστα και γερό bonus - 2000 βαθμούς έκαστη αν δεν απατώμαι).

Ενας τρόπος να παρακαμφθεί το πρόβλημα ήταν το να τελειώσει πρώτα κάποιος τα campaigns, και μετά να παίξει τις Historical Missions, αλλά και πάλι ήταν αρκετά εκνευριστικό.

Τέλος να πούμε και δύο λογάκια για το εκπληκτικό manual, το οποίο όχι μόνο εξηγεί με μεγάλη λεπτομέρεια όλες τις λειτουργείες του παιχνιδιού, αλλά αποτελεί και μία πολύ καλή πηγή πληροφοριών για τους απανταχού fans του Star Wars universe (όσοι είχαν διαβάσει τα Farlander Papers, με αντιλαμβάνονται).
 
Όταν έκανα την μετάβαση από Amiga σε PC, ήταν το πρώτο game που κόλλησα τρελλά. Και το πρώτο που έσπασα joystick από το νεύρα μου. :biglaugh: λόγω υπερβολικής δυσκολίας. Το καλό με την Lucas Arts είναι ότι, έκανε upgrade το original X - Wing, στην μηχανή του X - Wing vs Tie Fighter, και τα κυκλοφορεί ακόμα σε συλλογή.
 
...Kal, τώρα που είπες περί σπασμένων joysticks, :D να πούμε επίσης ότι αυτός είναι ο ιδανικός τρόπος χειρισμού για να παιχτεί αυτό το παιχνίδι (το mouse εύκολα μπορεί να αποδειχθεί "λίγο", ενώ ο χειρισμός μέσω πλήκτρων είναι απλά απαράδεκτος).
 
billy είπε:
Για μένα (καθ' ότι μέγας λάτρης των space combat sims, αλλά και "κολλημένος" Star Wars fan), το παιχνίδι αυτό αποτέλεσε έναν μικρό παράδεισο !!
Ετσι ακριβως το εβλεπα κι εγω!!!! Βασικα αυτο το παιχνιδι με εκανε Star Wars fan και ηταν και ο πρωτος μου simulator!!!!

Μη γελασετε, αλλα μετα απο αυτο ηθελα να καταταχτω στην αεροπορια :Ρ

billy είπε:
Εκτός απο τα φοβερά γραφικά και τον υπέροχο ήχο που παραπέμπουν κατευθείαν στην ταινία, υπάρχουν αρκετές ακόμα μικρές λεπτομέρειες που αυξάνουν την πόρωση στο μέγιστο:

- Πατήστε Ι και θυμηθείτε τον Luke να προσπαθεί να "κεντράρει" ένα TIE fighter στην πρώτη ταινία.

- Πατώντας S μπορείτε να γυρίσετε τις ασπίδες σας σε "double front", όπως ακριβώς είχε διατάξει ο Κόκκινος Αρχηγός λίγο πριν την επίθεση στο Αστρο του Θανάτου !!

- Με το F ελέγχετε τα φτερά του X-Wing ("lock S-foils in attack position" έλεγε ο Κόκκινος Αρχηγός).

- Ο ιδανικός τρόπος να τσακίσετε έναν Αστροκαταστροφέα είναι να κτυπήσετε πρώτα τα shield generators - πράγμα που είχαμε δεί και στην Επιστροφή των Τζεντάι (θυμηθείτε τον Ναύαρχο Ακμπαρ να λέει "Concentrate all firepower on that Super Star Destroyer", και στην συνέχεια μερικά μικροσκοπικά A-Wings να ανατινάζουν τα shield generators του Executor).
Ολο το παιχνιδι σε 4 φρασεις. Το καλυτερο review!!!!!
 
Αγαπητά Rakeesh έποιασες ένα review από ένα παιχνίδι θρύλο..ίσως τέτοιο έχει να ξαναγίνει από την εποχή του defender of the crown και Wing Commander..Μπράβο..ωραίο review όπως πραγματικά του άξιζε...
 
εγω το ελιωσα ενα καλοκαιρι με κλειστα τα φωτα και πολλες μπυρες αλλα ρε να παρει ηταν παλουκι!!το αγορασα προσφτατα σε προσφορα και το ξαναελιωσα!επισης ειχε και το tie fighter αλλα για καποιο λογο δεν μου ετρεχε!:nervous:

παντως πολυ καλο space simulator!

αντε ντε να δουμε και κανα review για simulator!! :)
 
manos426f, δεν είπα να επεκταθεί αυτή η λογική! Απλά τόνισα κάτι το κατ' εμέ βαρετό.

Αποτελεί φυσικά γνώμη μου, όπως γνώμη σου είναι το ότι "αυτά προσθέτουν πολύ στο forum και στη συνολική εικόνα του και σίγουρα δε του στερούν τίποτα" και όπως εσύ, έτσι κι εγώ την εξέφρασα.
 
Και καλά έκανες,δεν αντιλέγω επ' αυτού καθόλου....


(Απλά,αν το καλοσκεφτείς,είναι λίγο άκομψο και προσβλητικό για τον οποιοδήποτε κάνει μια τέτοια προσπάθεια,αφιερώνοντας αρκετό χρόνο γι' αυτό μάλιστα...)
 
O.k. Απ' εδώ και μπρός τέρμα οτιδήποτε "αρνητικό". Μόνο μπράβο no matter what.

manos426f είπε:

(Απλά,αν το καλοσκεφτείς,είναι λίγο άκομψο και προσβλητικό για τον οποιοδήποτε κάνει μια τέτοια προσπάθεια,αφιερώνοντας αρκετό χρόνο γι' αυτό μάλιστα...)
 
Δε με κατάλαβες,αλλά δε πειράζει,άστο....
 
Σε κατάλαβα φίλε μου και μάλιστα πολύ καλά. Το ίδιο άκομψο (αλλά όχι κατ' εμέ προσβλητικό) είναι το ότι σχολιάζεις μια γνώμη κι εσύ.

Τελικά μόνο τα επιφωνήματα είναι ευπρόσδεκτα...
 
Το δέχομαι...

Ότι παραπάνω θες,με p.m σε παρακαλώ....

(Τα τελευταία αυτά posts θα σβηστούν σε λίγο άλλωστε...)
 
Μεταφέρθηκαν τα off-topic posts που ακολούθησαν...
 
simonkey είπε:
εγω το ελιωσα ενα καλοκαιρι με κλειστα τα φωτα και πολλες μπυρες αλλα ρε να παρει ηταν παλουκι!!το αγορασα προσφτατα σε προσφορα και το ξαναελιωσα!επισης ειχε και το tie fighter αλλα για καποιο λογο δεν μου ετρεχε!:nervous:
...περίεργο αυτό !!

Γιατί να μην τρέχει το TIE Fighter, απο την στιγμή που το X-Wing παίζει κανονικά; (ειδικά αν σκεφτούμε πως είναι και τα δύο μέρος της ίδιας προσφοράς/cd-συλλογής)

Πάντως αξίζει να το παλέψεις λίγο ακόμα μήπως σου τρέξει. Το TIE Fighter είναι υπέροχο παιχνίδι - αν και σε κάποια σημεία με είχε δυσκολέψει πιό πολύ και απο το X-Wing...
 
Πίσω
Μπλουζα