Xbox 720 (Πρώτη παρουσίαση)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Aardvark
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
DINO είπε:
Πράγματι... Απορώ τι θα γινόμουν χωρίς bullethell...Τι είν'τούτα; Τα ξέρει κανείς; :P
Xαχαχα. Παντως περα απο τη πλακα, ουδεις μπορει αν αισθανεται πληρης αυτη τη γενια κονσολων αν δεν επαιξε Akai Katana, Deathsmiles κτλ

Δεν ειναι και τυχαιο που σκηροπυρηνικα παιχνιδια του παρελθοντος (πχ Ikaruga, Radiant Silvergun, Guardian Heroes και τοσα αλλα) επανακυκλοφορησαν στο 360.

Επισης το 360 ειχε τη μεγαλυτερη ποικιλια σε game genres και τις υψηλοτερες βαθμολογιες στα multiformat.

DINO είπε:
Καινοτομία ήταν και το BluRay
Οχι και καινοτομια το BR. Η Sony προμοταρε ξανα το media της. To 90% των παιχνιδιων το εχουν παραγεμισει με videos σε ολες τις γνωστες γλωσσες του συμπαντος για να δικαιολογησουν τη χωρητικοτητα.

DINO είπε:
Όσο για το... πλήρες pad, δηλαδή εγώ στο Playstation 1 έπαιζα με μισό pad; :P
Και λιγοτερο....δεν ειχες αναλογικες σκανδαλες οποτε πχ οδηγουσες με διακοπτες...χειροτερα δηλαδη απο συγκρουομενα στα Αηδονακια.

Και ενα ταξιδακι στο ηρωικο 2002 να δουμε πραγματα που δεν τα ειδαμε σε συγκεκριμενη κονσολα επομενης γενιας

http://www.youtube.com/watch?v=eSrogzm3S70
 
Οχι και καινοτομια το BR. Η Sony προμοταρε ξανα το media της. To 90% των παιχνιδιων το εχουν παραγεμισει με videos σε ολες τις γνωστες γλωσσες του συμπαντος για να δικαιολογησουν τη χωρητικοτητα.
Οταν προμοταρε η M$ το δικο της Χαϊντιντιβιντι ηταν καλα ε;


Για θυμησε μου τι εγινε τελικα εκει δεν θυμαμαι..

 

 

 

 


xboxhddvd_legbalance.jpg


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


medium_2282487921_78a0f4a82b_o.jpg


 

 

 

 


11.jpg
 

 

 

 

 

 

 


 
Δεν εβαλα το HDDVD στις καινοτομιες. Το HDVDV ηταν ενα ανωτερο φορματ λογω του codec της MS που χρησιμοποιουσε.

Απετυχε, το BluRay υιοθετησε τον codec και οποιο BR δισκακι κυκλοφορει, πληρωνει loyalties στην MS.
 
Καπου τα μπερδευεις.

Το HDDVD δεν ειναι καποιο δημιουργημα της m$ - Η Toshiba το ανεπτυξε - αυτη και οι συμμαχοι της το προωθησαν - τελικα απετυχε και σταματησε. Ενας απο τους codec που χρησιμοποιουσαν οι παραγωγοι video υλικου ηταν και ο vc1 της Microsoft ο οποιος διατηρηθηκε και στο bluray - οπως και ο αντιστοιχος avc της SONY.

Προφανως οταν λες loyalties εννοεις royalties - τα οποια και πληρωνουν οντως στη m$ οι εταιρειες παραγωγης θεαματος οταν κυκλοφορουν οπτικο υλικο με τον codec vc1 σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ μεσο. Δεν εχει καμια αμεση σχεση δηλαδη με το bluray. H Disney πχ κυκλοφορει ταινιες σε bluray με τον avc και δεν πληρωνει τιποτα στη m$, οπως επισης κυκλοφορει και videos με vc1 σε hybrid CDs και πληρωνει την m$. Επισης ενα videogame σε BDrom με videos σε avc δεν πληρωνει επισης τιποτα στην m$.

Ξεχωρισε τα αυτα τα 2 - δεν εχει σχεση το bluray ως κατασκευαστικο στανταρ με τον vc1. Ο οποιος vc1 δεν ειναι κατι ανωτερο του avc - απλα ενας ακομα highres codec.
 
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θεωρείτε τα Blu-Ray ή τα HDDVD ως καινοτομίες. Καινοτομία ήταν το CD. Από εκεί και μετά μιλάμε για την ίδια ακριβώς τεχνολογία απλά αλλάζει η χωρητικότητα. Ενας οπτικός δίσκος και ένα drive με laser. Τι άλλαξε δηλαδή? Ναι ok έχουν πιο σύγχρονη τεχνολογία, αλλάζουν τα codecs και τα firmware αλλά αυτό δεν είναι καινοτόμία αφού η ουσία και η λειτουργία είναι ακριβώς ι ίδια εδώ και δεκαετίες. Με την ίδια λογική να πούμε ότι ο σκληρός δίσκος 1ΤΒ θεωρείται καινοτομία σε σχέση με τον 500άρη o οποίος ήταν καινοτόμος σε σχέση με τον 100άρη κ.ο.κ.
 
DINO είπε:
Το πολύ πολύ να ακολουθήσει πόστ του Wally, με προτάσεις που περιέχουν τα εξής:
XBOX, 360, FPS, HALO, texture mapping, GPU, hardcore, MIPS, κλπ... :D

Wally είπε:
Xαχαχα. Παντως περα απο τη πλακα, ουδεις μπορει αν αισθανεται πληρης αυτη τη γενια κονσολων αν δεν επαιξε Akai Katana, Deathsmiles κτλΔεν ειναι και τυχαιο που σκηροπυρηνικα παιχνιδια του παρελθοντος (πχ Ikaruga, Radiant Silvergun, Guardian Heroes και τοσα αλλα) επανακυκλοφορησαν στο 360.

Επισης το 360 ειχε τη μεγαλυτερη ποικιλια σε game genres και τις υψηλοτερες βαθμολογιες στα multiformat.
Ντάξει... κάτι έπιασα... :D

Και λιγοτερο....δεν ειχες αναλογικες σκανδαλες οποτε πχ οδηγουσες με διακοπτες...χειροτερα δηλαδη απο συγκρουομενα στα Αηδονακια.
Δε θυμάμαι το χειριστήριο να ήταν το αρνητικό σημείο του Playstation 1.

Αντίθετα, ήταν σημείο αναφοράς εκείνη την εποχή.

Βασικά ακόμα και σήμερα, κάποιες φορές προτιμώ να παίζω χωρίς τους αναλογικούς μοχλούς.

Και ενα ταξιδακι στο ηρωικο 2002 να δουμε πραγματα που δεν τα ειδαμε σε συγκεκριμενη κονσολα επομενης γενιαςhttp://www.youtube.com/watch?v=eSrogzm3S70
Well, this is a bold statement, indeed...

@Imgema: Καινοτομία ήταν το οτι μπήκε αυτό το format σε κονσόλα και ίσως όχι το ίδιο το format...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Wally είπε:
Δεν εβαλα το HDDVD στις καινοτομιες. Το HDDVD ηταν ενα ανωτερο φορματ λογω του codec της MS που χρησιμοποιουσε.Απετυχε, το BluRay υιοθετησε τον codec και οποιο BR δισκακι κυκλοφορει, πληρωνει loyalties στην MS.
Οντως ο codec VC-1 ειναι πολυ ανωτερος σε σχεση με αλλους. Μου αρεσει ακομα το HD DVD αλλα ο ηχος στις περισσοτερες ταινιες ειναι απαραδεκτος, παρε παραδειγμα απο το Transformers.
 
@Aardvark επικες οι φωτογραφιες στο σποιλερ!! χαχαχα :D
 
Ναι τον ειδες που ουτε quote με εκανε και πως διαλεξε να γυρισει σελιδα και να θαψει το ποστ μου.


Ειναι αυτος σε κατι τετοια..
 
Stupid, Stupid xBox!!

[h=1]Το Xbox θα αποτύχει, η Apple θα κυριαρχήσει στο σαλόνι, προειδοποιεί ο συνδημιουργός του...[/h]Διαβαστε περισσοτερα εδω κι εδω
 
H Apple δίνει αυτόματα το 70% στον dev της τιμής του κάθε app που έχει στο appstore, τη στιγμή που αποδεχόμαστε να την αγοράσουμε.

Κάπου παλιά το είχα αναφέρει ότι βλέπω την Apple να γίνεται ο νο1 παίκτης ΚΑΙ εδώ. Και φυσικά η ίδια μπορεί με μια κίνηση να καταστρέψει και την Nintendo και την mS και τη S0ny όσον αφορά τα games. Απλά γιατί αν είσαι dev βγάζεις χρήμα, δεν μπλέκεις με γελοίες (τουλάχιστον) πολιτικές για να αποκτήσεις άδειες (αλήθεια πότε θα βγει κανένα νέο παιχνίδι στο U; η κακομοίρα η κονσόλα και μπορεί και είναι ικανή αλλά κάποιοι δεν θέλουν.... ) και αυτό είναι που μετράει.

Δεν θα ήθελα ποτέ να δω την Apple να μπλέκει με τα games, (σε επίπεδο κονσόλας γιατί στα tablets σαρώνει στον τομέα "παιχνίδι" ) γιατί πολύ απλά κάτι τέτοιο θα είναι άσχημο για εμάς τον απλό κόσμο. Αλλά αν του χρόνου έρθει κάποιος και βγάλει κάποια ανακοίνωση ότι το νέο Rayman II θα βγει αποκλειστικά σε Apple μηχάνημα - κονσόλα, δεν θα με ξενίσει.
 
O τυπας δεν θα τα ελεγε αυτα αν ειχε ακομα τη θεσουλα του στην MS και δεν εψαχνε και κατι στην Apple...

Που ειδε οτι για 5 χρονια το 360 παει χαλια??
 
Έγιναν τραγικά λάθη Πάνο, αυτό λέει ο τύπος. Φυσικά και πήγαν χάλια και οι 3 εταιρίες γιατί δε βλέπουν την αγορά όπως ΘΑ είναι αλλά όπως ήταν. Κλασσική περίπτωση βλάβης δηλαδή, όλοι οι δεινόσαυροι το παθαίνουν, βλέπε IBM πριν 30 χρόνια, βλέπε HP πριν 35 χρόνια, Microsoft σήμερα, Apple αύριο.

Όταν δεν βλέπεις ότι το μοντέλο έχει αλλάξει γιατί έχουν αλλάξει οι καιροί και μένεις στις κλασσικές συνταγές μπορεί να δείχνεις πετυχημένος σήμερα, ειδικά στους πιστούς σου οπαδούς, αλλά έχεις την αποτυχία στο τσεπάκι αύριο. Η MS με το χρήμα που είχε και με μερικές απλές κινήσεις θα μπορούσε να είχε διαλύσει την αγορά.

Αν ήσουν Software house που ο σκοπός σου ήταν, τι άλλο, το χρήμα που θα πήγαινες να επενδύσεις? Σε ποια πλατφόρμα?

Εγώ προσωπικά θα έριχνα τα χρήματα μου στο iPad και σε android τηλέφωνα (όχι tablets). Θέλουμε δεν θέλουμε αυτή είναι η πραγματικότητα αυτή τη στιγμή αλλά και η τάση, εκεί πάνε τα πράγματα, δείτε μικρές startup εταιρίες όπως η Supercell τι αξία αποκτήσανε μέσα σε 1-2 χρόνια και πόσο έχει αλλάξει το τοπίο. Ποιος είναι μεγάλος και ποιος μικρός σήμερα?

Η λογική μου λέει ότι ο κόσμος θέλει φθηνά παιχνίδια σε αφθονία που να μπορεί να τα παίξει παντού. Στο λεωφορείο, στο δρόμο, να γυρίσει σπίτι να συνεχίσει, αν θέλει, στην τηλεόραση του και όλα να μοιράζονται το ίδιο οικοσύστημα, αγοράζω μια φορά παίζω παντού. Αν θέλω κάτι περισσότερο πληρώνω και συνεχίζω, το νέο μοντέλο που τουλάχιστον αυτή τη στιγμή τραβάει τα βλέμματα.

Λέγαμε παλιά ότι ο κόσμος σηκώθηκε από την καρέκλα του μπροστά από το PC και πήγε και κάθισε στον καναπέ μπροστά από την τηλεόραση του.

Guess what σηκώθηκαν και από τον καναπέ, ξανακάθονται μόνο όταν είναι να διαμαρτυρηθούν για κάτι :)
 
Διαφωνω καθετως. Ευτυχως που η MS κραταει το μοντελο των ακριβων παραγωγων, των ΑΑΑ τιτλων. Μαλιστα τις χρεωνω στα ασχημα το γεγονος οτι θα μπορουσε να κρατησει περισσοτερα first party studios.

Τα φθηνα παιχνιδακια, μηδενικου budget μας εχουν πλεον πνιξει. Ο καθενας φτιαχνει ενα παιχνιδι σε μια βδομαδα (υπαρχουν φυσικα φωτεινες εξαιρεσεις) και περιμενει να γινει εκατομυριουχος.

Οχι! Τα παιχνιδια δεν παιζονται με χειρισμο "στο περιπου", δακτυλιαζοντας μικρες οθονες. Τα παιχνιδια επι τω πλειστω χρειαζονται κοσμο, χρημα και παντα πρεπει να απευθυνονται σε απαιτητικο gaming κοινο.

Οι υπολοιποι ας παιζουν φιδακι και κρεμαλα στο κινητο τους.
 
Δεν κατάλαβες τι είπα.

Δεν μίλησα πουθενά για CCC τίτλους και ZZZ τίτλους. Το φθηνό στην αγορά δεν έχει σχέση με το πόσο κοστίζει στην παραγωγή. Μιλάω για pay as you play. Δες για παράδειγμα το Real Racer 3, τίτλος που γράφεται πάνω από χρόνο και σίγουρα έχει κοστίσει πολλά χρήματα στην εταιρία.

Δεν θα κοστίζει τίποτα σαν αρχική αγορά αλλά από κει και πέρα ανάλογα με τι θα κάνεις θα πληρώνεις. Όπως ήταν για παράδειγμα το τελευταίο Monkey Island. Το αγόραζες σε "κεφάλαια" και όσο έπαιζες, ΑΝ έπαιζες, ΑΝ σου άρεσε, τότε πλήρωνες.

Το άλλο με τα πλήκτρα πάλι δεν το έπιασες. Δεν έχει σημασία που θα το παίζεις, αλλά πόσες φορές θα το αγοράσεις και το πόσο "κεντρικά" παίζεις το παιχνίδι. Αν θες να το παίξεις με πλήκτρα παιξε με πλήκτρα, το θέμα είναι ότι θα μπορείς να το παίξεις παντού. Προς τα εκεί πάμε, όχι στην εμπειρία αγοράζω ν φορές το ίδιο πράγμα ανάλογα με το που θα το παίξω. Π,χ Uncharted στο Vita και στο PS3. Το αγοράζεις 2 φορές και το ένα δεν έχει σχέση με το άλλο.

Με το που σταματάω το παιχνίδι στο PS3 θα πρέπει όταν το ανοίξω στο Vita να συνεχίσω ακριβώς από κει που έμεινα και αν γουστάρω να το παίξω με touch controls στο smartphone να συνεχίσω εκεί ίσως με διαφοροποιήσεις που να εκμεταλλεύονται η κάθε συσκευή τα πλεονεκτήματα της.
 
Συμφωνώ με το ότι η τάση σήμερα είναι tablets και smarphones με φτηνά παιχνίδια κλπ, αλλά το κακό είναι ότι αν επικρατήσει, η ποιότητα των παιχνιδιών θα πέσει κατακόρυφα και δεν θα απευθύνεται πλέον σε gamers. Φαντάσου δηλαδή να σταματήσουν οι devs να βγάζουν παιχνίδια στις κονσόλες ή τα PC... Φαντάσου όλοι να πουν "γιατί να βγάλω το GTA5/Zelda/Metroid/Skyrim, αφού με ένα χαζό runner platform στο Android/IOS (που το gameplay είναι στα επίπεδα ενός game του Atari 2600) θα βγάλω πάλι κέρδος αφού το κόστος θα είναι μικρότερο και χωρίς ρίσκο".

Ισως ακόμα και ο όρος gamer να σταματήσει να υπάρχει αφού όλα τα παιχνίδια πια θα είναι φτηνιάρικα και ρηχά, ίσα για να περνάς την ώρα σου στο λεωφορείο χαϊδεύοντας την οθόνη με το δάχτυλο. Στην καλύτερη περίπτωση να βλέπουμε κανά καλό turn based strategy ή puzzle μιας και τα touch screen controls μόνο γι αυτό κάνουν.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
@Imgema

Oi Devs έχουν σταματήσει καιρό τώρα να βγάζουν χρήμα από τα PCs και τις κονσόλες. Σε λίγο θα σταματήσουν να βγάζουν και από τα smartphones. Γι΄αυτό πάντα κοιτάνε μπροστά για να δούνε το επόμενο next big thing γιατί όσο ο ανταγωνισμός κατεβάζει τις τιμές, κατεβαίνει και το κέρδος.

Εγώ δεν είπα να πέσει το κόστος παραγωγής, αλλά αλλαγή σκέψης και μοντέλου πώλησης των τίτλων. Δε ξέρω πόσο πιο απλά να το γράψω από το προηγούμενο post μου.
 
Πίσω
Μπλουζα