Μολις εχουμε τα κονσολια στα χερια μας θα βγαλουμε ακρη...
Μεχρι τοτε ομως, αν σταθω στα μεχρι τωρα ΓΕΓΟΝΟΤΑ εχω τις εξης σκορπιες σκεψεις
H Sony χειριστηκε εξαιρετικα το θεμα. Πηρε κατ αρχην ενα τρελο ρισκο με τις DDR5 που ουσιαστικα μπορει να τιναζε το project στον αερα. Αυτο ειναι ακομα πιο αξιομνημονευτο απο τη στιγμη που οικονομικα ηταν σε πολυ δεινοτερη σχεση απο την MS. Πατησε πανω στη φιλοσοφια του 360 αφαιρωντας πολυπλοκοτητες. H επιλογη του Cerny ως αρχιτεκτονα ηταν που εκανε τη μεγαλη διαφορα. Χρησιμοποιησε στις καμπανιες της τα στραβοπατηματα του αντιπαλου την στιγμη που τα επραττε. Οι "οπαδοι" της σαρωσαν τα gaming sites δημιουργωντας πολυ αρνητικο vibe για το X1. Δεν επεισε ομως οσο αφορα τα παιχνιδια, τουλαχιστον τα launch.
Απο την αλλη η MS εδωσε το project σε εναν μαρκετιστα! Υπεραξιολογησε το digital distribution οσο αφορα την αποδοχη του απο τους κονσολαδες (οι PCαδες ζουνε με το Steam μια χαρα). Ανευ εξηγησης φαινεται να ανεβασε τη πολυπλοκοτητα της πλατφορμας (κατσε ομως να το δουμε). Δεν ειχε καποιον αρχιτεκτονα αλλα το ομιχλωδες MS tech team. Αλλα η τραγωδια ηταν το PR. Ηταν τοσο αθλιο που ακομα και οταν διαφημιζε θετικα χαρακτηριστικα ή υπηρεσιες, αφηνε τρυπες ωστε η κοινοτητα της αντιπαλου να τα κανουν κουρελοχαρτα με 3 gifs. Εχω παντως αρκετες ελπιδες για το cloud computation που ουσιαστικα δινει σε non-timing-critical tasks τη δυνατοτητα να υπολογιζονται στο cloud αυξανοντας ετσι την επεξεργαστικη ισχυ μιας κλειστης αρχιτεκτονικης. Nα σημειωσω και το εξαιρετικο launch lineup.
Με λιγα λογια, η Sony φαινεται να πηγαινει πιο ετοιμοπολεμη στη μαχη, ενω η MS φαινεται να κυνηγα ακομα τις εξελιξεις. Φυσικα κρατω γενικα μικρο καλαθι αφου εχω χορτασει Sony hype στο παρελθον...
Επιτελους μια καπως εξυπνη διαφημιση απο την MS
http://www.youtube.com/watch?v=_1mfIg1I3zE