XBOX ONE

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Δυστυχως επιβεβεωνεται μια κουβεντα που εκανα πριν καιρο με καπιους φιλους για τις next gen κονσολες .Πολλες υποσχεσεις στην αρχη για εντυπωσιασμο και οσο κοντευουμε σε launch οι αναλυσεις και καρε πεφτουν και απο τις 2 εταιριες .Να το πουμε για πολοστη φορα οτι το 1080p 60 καρε θελει δουλεια ? Κατανταει κουραστικο .Εχει πλακα γιατι μιλουσαν και για μεγαλυτερες αναλυσεις .Θα δουμε στην πραξη τι θα προσφερουν .ο καιρος γαρ εγγυς :o
 
720p ρε, η καλύτερη ανάλυση...δοκιμασμένα πράγματα...
 
Ε, ναι, να βολεύονται και όσοι δεν έχουν FullHD τηλεόραση ακόμα... :P
 
Μολις εχουμε τα κονσολια στα χερια μας θα βγαλουμε ακρη...

Μεχρι τοτε ομως, αν σταθω στα μεχρι τωρα ΓΕΓΟΝΟΤΑ εχω τις εξης σκορπιες σκεψεις

H Sony χειριστηκε εξαιρετικα το θεμα. Πηρε κατ αρχην ενα τρελο ρισκο με τις DDR5 που ουσιαστικα μπορει να τιναζε το project στον αερα. Αυτο ειναι ακομα πιο αξιομνημονευτο απο τη στιγμη που οικονομικα ηταν σε πολυ δεινοτερη σχεση απο την MS. Πατησε πανω στη φιλοσοφια του 360 αφαιρωντας πολυπλοκοτητες. H επιλογη του Cerny ως αρχιτεκτονα ηταν που εκανε τη μεγαλη διαφορα. Χρησιμοποιησε στις καμπανιες της τα στραβοπατηματα του αντιπαλου την στιγμη που τα επραττε. Οι "οπαδοι" της σαρωσαν τα gaming sites δημιουργωντας πολυ αρνητικο vibe για το X1. Δεν επεισε ομως οσο αφορα τα παιχνιδια, τουλαχιστον τα launch.

Απο την αλλη η MS εδωσε το project σε εναν μαρκετιστα! Υπεραξιολογησε το digital distribution οσο αφορα την αποδοχη του απο τους κονσολαδες (οι PCαδες ζουνε με το Steam μια χαρα). Ανευ εξηγησης φαινεται να ανεβασε τη πολυπλοκοτητα της πλατφορμας (κατσε ομως να το δουμε). Δεν ειχε καποιον αρχιτεκτονα αλλα το ομιχλωδες MS tech team. Αλλα η τραγωδια ηταν το PR. Ηταν τοσο αθλιο που ακομα και οταν διαφημιζε θετικα χαρακτηριστικα ή υπηρεσιες, αφηνε τρυπες ωστε η κοινοτητα της αντιπαλου να τα κανουν κουρελοχαρτα με 3 gifs. Εχω παντως αρκετες ελπιδες για το cloud computation που ουσιαστικα δινει σε non-timing-critical tasks τη δυνατοτητα να υπολογιζονται στο cloud αυξανοντας ετσι την επεξεργαστικη ισχυ μιας κλειστης αρχιτεκτονικης. Nα σημειωσω και το εξαιρετικο launch lineup.

Με λιγα λογια, η Sony φαινεται να πηγαινει πιο ετοιμοπολεμη στη μαχη, ενω η MS φαινεται να κυνηγα ακομα τις εξελιξεις. Φυσικα κρατω γενικα μικρο καλαθι αφου εχω χορτασει Sony hype στο παρελθον...

Επιτελους μια καπως εξυπνη διαφημιση απο την MS

http://www.youtube.com/watch?v=_1mfIg1I3zE
 
Wally είπε:
Μολις εχουμε τα κονσολια στα χερια μας θα βγαλουμε ακρη...
Μεχρι τοτε ομως, αν σταθω στα μεχρι τωρα ΓΕΓΟΝΟΤΑ εχω τις εξης σκορπιες σκεψεις

H Sony χειριστηκε εξαιρετικα το θεμα. Πηρε κατ αρχην ενα τρελο ρισκο με τις DDR5 που ουσιαστικα μπορει να τιναζε το project στον αερα. Αυτο ειναι ακομα πιο αξιομνημονευτο απο τη στιγμη που οικονομικα ηταν σε πολυ δεινοτερη σχεση απο την MS. Πατησε πανω στη φιλοσοφια του 360 αφαιρωντας πολυπλοκοτητες. H επιλογη του Cerny ως αρχιτεκτονα ηταν που εκανε τη μεγαλη διαφορα. Χρησιμοποιησε στις καμπανιες της τα στραβοπατηματα του αντιπαλου την στιγμη που τα επραττε. Οι "οπαδοι" της σαρωσαν τα gaming sites δημιουργωντας πολυ αρνητικο vibe για το X1. Δεν επεισε ομως οσο αφορα τα παιχνιδια, τουλαχιστον τα launch.

Απο την αλλη η MS εδωσε το project σε εναν μαρκετιστα! Υπεραξιολογησε το digital distribution οσο αφορα την αποδοχη του απο τους κονσολαδες (οι PCαδες ζουνε με το Steam μια χαρα). Ανευ εξηγησης φαινεται να ανεβασε τη πολυπλοκοτητα της πλατφορμας (κατσε ομως να το δουμε). Δεν ειχε καποιον αρχιτεκτονα αλλα το ομιχλωδες MS tech team. Αλλα η τραγωδια ηταν το PR. Ηταν τοσο αθλιο που ακομα και οταν διαφημιζε θετικα χαρακτηριστικα ή υπηρεσιες, αφηνε τρυπες ωστε η κοινοτητα της αντιπαλου να τα κανουν κουρελοχαρτα με 3 gifs. Εχω παντως αρκετες ελπιδες για το cloud computation που ουσιαστικα δινει σε non-timing-critical tasks τη δυνατοτητα να υπολογιζονται στο cloud αυξανοντας ετσι την επεξεργαστικη ισχυ μιας κλειστης αρχιτεκτονικης. Nα σημειωσω και το εξαιρετικο launch lineup.

Με λιγα λογια, η Sony φαινεται να πηγαινει πιο ετοιμοπολεμη στη μαχη, ενω η MS φαινεται να κυνηγα ακομα τις εξελιξεις. Φυσικα κρατω γενικα μικρο καλαθι αφου εχω χορτασει Sony hype στο παρελθον...

Επιτελους μια καπως εξυπνη διαφημιση απο την MS

http://www.youtube.com/watch?v=_1mfIg1I3zE
Θα συμφωνήσω σε μεγάλο βαθμό σε όσα είπες!

Και με απλά λόγια, και όπως το είδα εγώ, η SONY έδωσε από την πρώτη στιγμή ότι ήθελαν οι φαν της, και η MS ότι ήθελε - χρειάζεται η αγορά (Με μοναδικό σοβαρό λάθος το "κλείδωμα" στα δισκάκια! Ακόμα και για "ηθικούς" λόγους, όταν κάτι το έχεις αγοράσει, και έχει και το hardware, αλλά και το software, θα πρέπει να μπορείς να το χρησιμοποιήσεις υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.).. Από εκεί και πέρα οι παρεξηγήσεις, οι υπερβολές, και η προπαγάνδα έπεσε σύννεφο!

Και για ποια από τις 2 τακτικές βλέπω εγώ με καλύτερο μάτι.. Με διαφορά της MS!

Το να δώσεις σε ένα εμπορικό προϊόν ότι θέλει το κοινό που ήδη έχεις, έχει αποδειχτεί πάρα πολλές φορές ότι είναι λάθος. Και με ποιο πρόσφατο παράδειγμα το PSVita που αν και θεωρητικά είναι το "τέλειο" φορητό σύστημα, και είχε ότι ήθελαν οι φαν, έπιασε πάτο για τα καλά.

Αντίθετα τα παραδείγματα που οι εταιρίες έγραψαν κανονικά την γνώμη των φαν τους και του κοινού και έδωσαν ότι ότι πραγματικά χρειαζόταν η αγορά και θριάμβευσαν είναι πάρα πολλά, όπως πχ τα περισσότερα προϊόντα της Apple, η ακόμα και το Wii και τα DS-3DS..

Και ένα ακόμα λάθος της MS ήταν ότι προσπάθησε να γίνει "Apple" χωρίς να έχει ούτε κάποιον "Στιβ Τζομπς" που θα πάρει τις σωστές αποφάσεις και ας είναι κόντρα στα θέλω του κοινού, αλλά ούτε και τα κότσια και την πυγμή να επιβάλει της αποφάσεις της.

Υ.Γ.: Πολύ καλή η διαφήμιση!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Tρελο Forza 5 trailer


Δειτε το σε HD
 
Καιρος ηταν να δει και αυτη η καημενη κονσολα κανενα Full HD παιχνιδι αλλα ας κυκλοφορησει πρωτα να δουμε με σιγουρια γιατι και ολα τα αλλα σε Full HD και καλα θα κυκλοφορουσαν αλλα ειδαμε τι καταληξη ειχαν.
 
Aardvark είπε:
Xbox One version of Call of Duty: Ghosts is 720p, PS4 version is 1080p? 


http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=702055

A key pillar of the Call of Duty experience has always been rock-solid 60 frames per seconds gameplay. On Xbox 360, Ghosts maintains this mandate. The PlayStation 4 version, however, has noticeable technical issues, sometimes slowing to a crawl, particularly during set-piece moments with multiple effects. One specific moment I was able to replicate multiple times was a campaign scene featuring explosions and smoke that ran smoothly on Xbox 360 and PS3 but chugged on Sony's next-gen platform. These frame rate hitches happen throughout the campaign on PlayStation 4 and, in a series known for its Hollywood-inspired bombast, it detracted from the experience.
Πηγη

720p στα 60 (ΧΒΟΧ ONE) ή

1080p στα περιπου (PS4)?

Το αιωνιο ερωτημα...

--------------------------------------------------------------------------

Embargo OFF!!

Previews!
 
Απο ποτε εγειναι αυτο το αιωνιο ερωτημα μηπως απο την στιγμη που διαπιστωσαμε ολοι οτι το xbox one ειναι πιο αδυναμο απο το ps4 οπως και οτι αλλα ελεγαν απο την M$ και κλασικα αλλα βλεπουμε τωρα γιατι εγω αλλα θυμαμαι οτι σε διαφορες κουβεντες και διαμαχες εδω μεσα πολλοι και διαφοροι ειρωνευοταν τα 720p 60fps η ακομα και τα upscaled 1080p 60fps αλλων κονσολων και οτι και καλα αυτα τα βλεπουμε σε παιχνιδια στης προηγουμενες κονσολες που φορανε hardware 7ετιας.Ε να που τα βλεπουμε και σε κονσολα που θα κυκλοφορησει το 2013 και που εχει και το παντοδυναμο cloud απο πισω.Γελαει ο κοσμος πραγματικα οπως γελαει και με τα στημενα και κατευθηνομενα reviews απο τα παπαγαλακια του IGN που σαν πιστοι ακολουθοι της M$ και σαν αβουλα στρατιωτακια ειναι σηκω πανω κατσε κατω και γραφουν οτι συμφερει το μεγαλο αφεντικο ενω αλλα αξιολογα παιχνιδια τα θαβουν και τα τρωει το μαυρο σκοταδι.

Επειδη τα χτυπηματα διαδεχονται το ενα μετα το αλλο να και το Dead Rising 3 που τρεχει στα 720p 30fps και ειναι και περηφανοι γιαυτο :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:οπως λεει σε συνεντευξη του στο Eurogamer ο Executive producer της Capcom Vancouver John Bridge http://www.eurogamer.net/articles/2013-11-06-its-less-to-do-with-the-specs-and-more-to-do-with-what-you-do-with-those-specs

720p 30fps λοιπον καλωσηρθατε στο 2006 κυριοι και καλο παιχνιδι με την next/old gen κονσολα σας :rofl:
 
720p + 30fps?

Εμένα μου άρεσε που κάποιοι ήθελαν και 4k στην επόμενη γενιά. Και θάβανε και το WiiU για αυτόν τον λόγο. Εγώ πάντως από όσα έχω δει μέχρι στιγμής έχω βεβαιωθεί ότι το άλμα σε αυτήν την γενιά είναι το μικρότερο από όλα μέχρι στιγμής παρά το γεγονός ότι κράτησε τόσο πολύ η τρέχουσα.
 
Φιπιες 1080 και 720πι,ολα ειναι νουμερα και τα νουμερα ειναι για τους λογιστες.


Το παρακατω ειναι για τους gamers.


 
Και στην περίπτωση του WiiU δεν ήταν? :P Άλλα θυμάμαι εγώ.

Όλοι αυτοί οι αριθμοί (αναλύσεις, frames per second, Mhz, αριθμός cores, αριθμός πολυγώνων, ποσότητες μνήμης κλπ) είναι και εκείνοι που κάνουν την διαφορά από την μια γενιά στην άλλη. Αλλιώς άμα ήταν θα παίζαμε με το NES ακόμα.
 
Tην διαφορα την κανει η επεξεργαστικη ισχυ.

Τωρα αν η εμπειρια στο καθε μηχανημα ειναι ακομα αγουρη ή αν οι artists πρτιμησαν να γεμισουν τριγωνα και particles τις οθονες για εντυπωσιακοτερα screenshots ειναι αλλου παπα Ευαγγελιο.

Σιγουρα περιμεναμε περισσοτερα (μεγαλυτερη διαφορα ισχυος απο τη προηγουμενη γενια) αλλα περιμενω να τα δω ιδιοις ομασι πριν κρινω. Σιγουρα τα πρωτα παιχνιδια ειναι rashed και απο τους δυο για να προλαβουν το σχεδον ταυτοχρονο launch. Και οι δυο θελουν να κατεβασουν καλυτερη launch βιβλιοθηκη και σιγουρα αυτο θα εμπεριεχει και προχειροτητα ενιοτε.

Παντως ως γνωστης, ειναι παραξενο να βαζεις το WiiU στο τρενο του nextgen με μονο κριτηριο την αναλυση τη στιγμη που εχει λιγοτερο απο το 1/10 της ισχυος των υπολοιπων. Δηλαδη αν επετρεπε εξοδο 4K και καποιος κυκλοφορουσε το Berzerk σε αυτη την αναλυση, θα το κατετασσες στα ultra-next-gen?
 
Αυτο που δεν μπορεις η δεν θες να καταλαβεις εσυ ειναι οτι δεν αναφερουμε το Wii U για να συγκρινουμε τους αριθμους και την οποια δυναμη του με της αλλες δυο κονσολες αλλα αντιθετα το κανουμε λογο της συμπεριφορας της βιομηχανιας του gaming γενικοτερα.Δεν γεινεται στο Wii U να εχει πεσει το κραξιμο του αιωνα επειδη τα παιχνιδια που κυκλοφορησαν στο launch δεν ηταν Full HD και ολοι ειρωνευοταν τα 720p και τωρα σε κονσολες πολυ ισχυροτερες που δεν το βλεπουμε παλι να λεμε οτι ειναι αρχη ακομα και οτι βιαστηκαν να προλαβουν το launch και ενα σωρο ακομα δικαιολογιες την στιγμη που ακριβως τα ιδια ισχυουν και για το Wii U που κυκλοφορησε και περισσοτερα παιχνιδια στο launch.Ενα σωρο παραδειγματα μπορω να αναφερω αλλα δεν υπαρχει λογος να το κανω απλα οι συμπεριφορες ειναι ο λογος αναφορας στο Wii U και οχι η συγκρηση του οσο αφορα την ισχυ με της αλλες δυο κονσολες.

Παντως φυσικα και δεν εχει το 1/10 της ισχυς των αλλων κονσολων το Wii U και το ξερουμε πολυ καλα αυτο αλλα αν για πολλους εχει τοτε ειναι πολυ μαγκες στη NINTENDO και ωσοι ασχολουνται σοβαρα νε την κονσολα οταν μας παρουσιαζουν παιχνιδια σαν τα παρακατω.

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Wally είπε:
Παντως ως γνωστης, ειναι παραξενο να βαζεις το WiiU στο τρενο του nextgen με μονο κριτηριο την αναλυση τη στιγμη που εχει λιγοτερο απο το 1/10 της ισχυος των υπολοιπων. Δηλαδη αν επετρεπε εξοδο 4K και καποιος κυκλοφορουσε το Berzerk σε αυτη την αναλυση, θα το κατετασσες στα ultra-next-gen?
Εγώ κανονικά συμφωνώ με τον Aardvark, κι εγώ της ίδιας άποψης είμαι, πιο πολύ με νοιάζουν τα παιχνίδια και όχι οι αναλύσεις / γραφικά. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι τα 60fps αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με τα γραφικά τόσο όσο με τον έλεγχο/gameplay/αίσθηση, για μένα. Ούτε που με νοιάζει αν το τάδε game είναι 720p ή ακόμα και 480p. Μάλιστα προτιμώ χαμηλότερη ανάλυση αλλά με περισσότερη λεπτομέρεια και πολύγωνα.

Ο μόνος λόγος που αναφέρω το WiiU είναι για αυτό που είπε και ο Βασίλης. Είχανε όλοι φαγωθεί πια στο WiiU thread για το ότι δεν είναι next-gen και για το ότι δεν θα υποστηρίζει 4k ανάλυση. Nαι, κάνανε λόγο για 4k και ότι για να είναι πραγματικά next-gen ένα μηχάνημα θα πρέπει να μπορεί να υποστηρίξει αυτήν την ανάλυση. Εγώ δεν κατατάσσω το WiiU στην ίδια κατηγορία με το XBOX one. Αλλά πού είναι τώρα όλοι εκείνοι που φώναζαν για τα 4k? Εδώ με το ζόρι θα βλέπουμε πάλι 1080p. Και μία στο εκατομμύριο πάλι 60fps. Σιγά το άλμα δηλαδή. Μία από τα ίδια.

Δεν λέω ότι δεν έχουν διαφορά από 360/PS3, απλά αυτήν την στιγμή δεν είναι διαφορά ολόκληρης γενιάς. Και ναι, ξέρω, και στην αρχή τα παιχνίδια του 360 δεν είχαν την τεράστια διαφορά αλλά ήταν όμως HD. Πάντως το Dead Rising 1, θυμάμαι, με είχε εντυπωσιάσει πολύ. Οπως και να έχει, άλματα όπως αυτά που βλέπαμε παλαιότερα δεν θα ξαναδούμε.

Τέλος, μου φαίνεται ότι το "1/10" που λες είναι λίγο υπερβολικό. Μήπως και το XBOX one έχει το 1/10 της ισχύος ενός καλού PC που μπορεί να αγοράσει κανείς τώρα? :diablotin:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Δεν λέω ότι δεν έχουν διαφορά από 360/PS3, απλά αυτήν την στιγμή η διαφορά δεν είναι διαφορά ολόκληρης γενιάς. Και ναι, ξέρω, και στην αρχή τα παιχνίδια του 360 δεν είχαν την τεράστια διαφορά αλλά ήταν όμως HD. Πάντως το Dead Rising 1, θυμάμαι, με είχε εντυπωσιάσει πολύ. Οπως και να έχει, άλματα όπως αυτά που βλέπαμε παλαιότερα δεν θα ξαναδούμε.
Τέλος, μου φαίνεται ότι το "1/10" που λες είναι λίγο υπερβολικό. Μήπως και το XBOX one έχει το 1/10 της ισχύος ενός καλού PC που μπορεί να αγοράσει κανείς τώρα? :diablotin:
capturedspupn.jpg

Eγω θα ελεγα οτι στο PS3 ειχαμε θεματα στους launch τιτλους. To 360, ως πιο απλη πλατφορμα, ειχε (τεχνικα) εξαιρετικους τιτλους κατα την κυκλοφορια...

k3u153.jpg

kameo_x360_large_1.jpg

Tις τσακισε το compression του φορουμ..αγκρρρρ
 
Εγω μονο για το Κameo θυμαμαι να κανουμε λογο κατι χρονια πριν,μην με κανεις να βαζω quotes τωρα. :diablotin:
 
Προβολή συνημμένου 90568

Μετα απο αυτη την φωτογραφια (που σιγουρα απο το ''παντα αξιοπιστο'' neogaf θα προερχεται) και το γελιο που εχω ριξει νοιωθω οτι εχει ανοιξη το στομαχι μου και θα φαω με πολυ μεγαλη ορεξη το παστιτσιο που με περιμενει σε μιση ωρα απο τωρα.

capturedspupn.jpg
 
Ο Phil λεει παιξτε τα παιχνιδια και οχι το resolution.




Xbox exec says 'play the games, not the resolution'

Phil Spencer says 'resolutiongate' will blow over once Xbox One is released

"Go look at the games," Spencer added. "Go play the games and tell us what you think about what they look. Right now, gamers don't have the games to go play. They can't walk into their local store and play the games."So, it doesn't really surprise me that they're going to focus on the specs that they can. I don't criticise anyone for doing that. In the end, we play the games, not the resolution."In absence of me getting my own Xbox One or PS4 games, I'm going to focus on the meme of the day, which happens to be resolutiongate. But I think it'll blow over as people get to play the games."

Asked if he was worried that Xbox One might be 'less powerful' than the PS4, Spencer replied: "Power is a subjective term. We look at all of the capabilities we put in the box, our investment in cloud, Kinect, and all-in-one entertainment, and our investment in the operating system for fast task-switching.

"We think we've built a very powerful system. I don't think there's any one vector of power that you can focus on and say we win because this number is bigger than that number. It's like a car. Is it horsepower? Is it torque? There's a bunch of things that you look at to see what it's capable of.

"Our proposition with Xbox One starts with the games: we've got a great launch line-up of over 20 games. We've got some great franchises, great third-party relationships. And we've built a system that natively understands you and your entertainment."
http://www.computerandvideogames.com/437128/xbox-exec-says-play-the-games-not-the-resolution/
 
Πίσω
Μπλουζα