XBOX ONE

Αυτό δείχνει πόσο δύσκολο είναι ακόμα και για τις μεγαλύτερες εταιρίες αυτή τη στιγμή το R&D.

Δεν είναι πολλοί αυτοί που φτιάχνουν δικό τους hardware, βασίζεσαι στη φθηνή x86 τεχνολογία και κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου
 
Shock είπε:
Αυτό δείχνει πόσο δύσκολο είναι ακόμα και για τις μεγαλύτερες εταιρίες αυτή τη στιγμή το R&D.
Δεν νομιζω οτι ειναι δυσκολο,αλλα μαλλον ακριβο...
 
Ε ναι, όλα έχουν την τιμή τους, σε μια εποχή που όλα πρέπει να είναι φθηνά, πρέπει να κάνεις απόσβεση και να βγάλεις και κάποιο κέρδος στον κύκλο του προϊόντος.

Αυτό εννοώ δύσκολο, όταν πουλάς σε τιμές χώμα γιατί υπάρχει δυνατός ανταγωνισμός, ε και τα προϊόντα σου δεν θα είναι και ότι καλύτερο, από κάπου πρέπει να κόψεις.

Και αυτό δεν αφορά μόνο το Xbox one, το βλέπουμε παντού. Μας έφαγε η φτήνια, δεν είμαστε μόνο εμείς σε ύφεση αλλά σχεδόν το σύνολο της πληροφορικής :(
 
Κατι για τον φιλο μας τον Wally! Ελευθερα να την κανεις και κορνιζες! LOL

IMG_1095.jpg

IMG_1092.jpg

IMG_1093.jpg

IMG_1094.jpg
 
Εχασα το launch...επιπεδο ξενερωματος 95%...παει το σερι...αλλιως σκεφτομουν αυτη τη μερα...επιπεδο ξενερωματος 100%
 
Wally είπε:
Εχασα το launch...επιπεδο ξενερωματος 95%...παει το σερι...αλλιως σκεφτομουν αυτη τη μερα...επιπεδο ξενερωματος 100%
Ειπαμε παρε Wii U να γουσταρεις :D . Επιπεδο ξενερωματος 0% , επιπεδο πορωσης 100% !!
 
Δεν θυμάμαι αν το 'χω αναφέρει ήδη εδώ αλλά η Microsoft έκανε τρελές γκάφες με το Killer Instinct reboot:

http://www.ninty.gr/showthread.php?t=11702

Eιδικά αν λάβουμε υπόψην μας ότι επρόκειτο για killer-ap τίτλο δεν πείθει.
 
Live Arcade ειναι...
 
Καταρχην μην συγκρινεται εκεινες τις εποχες με το τωρα! Ξεχαστε την παλια ομαδα της Rare που εφτιαχνε τα KI. Μην σας πω οτι και η Rare τα ιδια θα εκανε με την Double Helix Games. Μπορει να βλεπαμε ενα καλο ΚΙ πριν απο το 2003 αμα δεν την πουλουσε η "Nintendo" στην Microsoft.
 
Wally είπε:
Εχασα το launch...επιπεδο ξενερωματος 95%...παει το σερι...αλλιως σκεφτομουν αυτη τη μερα...επιπεδο ξενερωματος 100%
Κράτα το 100% για του χρόνου που θα σας έχει κάνει το PS4 σκόνη και θα κοντράρεστε με το WiiU ποιός θα πουλήσει λιγότερα. :p

Φοβάμαι ότι αυτή η μάχη έχει κριθεί από τα αποδυτήρια...
 
Μην κρινουμε απο τα αποδυτηρια.

Να σου θυμισω το τραγικο launch του PS3 (600 ευρα, Ριντζ Ρεισεεεεεεεεεεεεερ, giant crabs κτλ). Ετρωγε σφαλιαρες απο το 360 (παρα τα hardware θεματα) αλλα στο τελος της γενιας, ισοφαρισε.

Προσωπικα δεν εχω παρωπιδες αυτη τη φορα διοτι μιλαμε για παρομοια μηχανηματα. Μαλιστα ειχα τοση καψα εχτες (ο πυρετος* του nextgen) που αν το PS4 ειχε launch games της προκοπης θα το χτυπαγα.

* (δεν βρηκα τον Πυρετο της Κωνστα, βολευτειτε με Μορικονε)

 
To ONE λεει εχει και μια καινουργια τεχνολογια ,την λενε Bla ray ,blu ray δεν ξερω.


Ι bet you are excited!


 

 

 

 


child-very-excited1.jpg



exited-baby-2.jpg



Fotolia_4401266_S.jpg


 

 

 

 

 


 

 


 
Ανακοινωθηκαν οι spinal και fulgore για το killer instinct.Ο πρωτος θα ειναι διαθεσιμος τον ιανουαριο και ο δευτερος τον μαρτιο.Αντε και του χρονου τετοιον καιρο οι επομενοι :p :p

Eπισης εχουν αναφερθει και καποια προβληματακια απο αρκετους κατοχους της κονσολας οσον αφορα το Hardware και συγκεκριμενα για το Drive που η δεν λειτουργη καθολου η καταστρεφει τα δισκακια γεμιζοντας τα γρατζουνιες.

http://www.vg247.com/2013/11/22/xbox-one-disc-drives-issues-being-reported-by-a-few-new-owners/
 
metalcandyman είπε:
Eπισης εχουν αναφερθει και καποια προβληματακια απο αρκετους κατοχους της κονσολας οσον αφορα το Hardware και συγκεκριμενα για το Drive που η δεν λειτουργη καθολου η καταστρεφει τα δισκακια γεμιζοντας τα γρατζουνιες.
Άντε, από πολύ νωρίς ξεκίνησαν σε αυτήν την γενιά.
 
To megaton ειναι απο χτες, παντου, η αποχωρηση της Yu. Απο τη στιγμη που το ελαβα στο Twitter μου, παγωσα. Μετα απο αυτα, αν το PS4 ειχε παιχνιδια, το πραγμα θα ειχε κριθει ηδη στον εκτος USA κοσμο.

Τα αλλα ειναι οι κλασικες χαζομαρουλες μετα απο καθε κυκλοφορια
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Διάβασα το αναλυτικό review στο Anandtech το οποίο κάνει κατά τη γνώμη μου ίσως τις καλύτερες αναλύσεις hardware.

Με λίγα λόγια, τα 720p στους σημερινούς τίτλους δεν οφείλονται στην απειρία των developers.

To XBOne έχει 16 Render Outputs Pipes ενώ χρειάζεται 32 για τα 1080p (τόσα έχει το PS4). Επίσης έχει 12 compute units ενώ το PS4 18.

Δηλαδή δεν έχει δυνατότητα για σοβαρό 1080p gaming ( δε μιλάμε για γραφικά Tetris ).

Αυτό έγινε γιατί η Microsoft δεν πίστευε ότι μπορεί να βρει τόσα τσιπάκια DDR5 μνήμης στην αγορά για να καλύψει την ζήτηση και έβαλε την κοινή DDR3 μνήμη. Επειδή η τελευταία είναι αργή για γραφικά και στο XBOne δεν υπάρχει dedicated μνήμη όπως στις VGAs των PCs, έκανε το κλασσικό κόλπο της μικρής αλλά πολύ γρήγορης eSRAM μέσα στο SoC κλέβοντας πολύτιμο χώρο για την GPU.

Κοινώς την πάτησε, υπάρχει σοβαρή διαφορά ισχύος ανάμεσα στα δύο μηχανήματα παρόλο που φαινομενικά είναι ίδια, ελπίζω οι developers για άλλη μια φορά να μην στοχεύσουν στο κοινό παρανομαστή.
 
Oτι το ps4 ειναι πιο ισχυρο απο τo xbox one το ξεραμε οπως και ξερουμε επισης οτι το Wii U ειναι σημαντικα πιο αδυναμο και απο το xbox one οπως και φυσικα απο το ps4.Περα απο τριγωνα,τετραγωνα και ορθογωνια παραλληλογραμμα και ποιος κουναει πιο πολλα θελω να ρωτησω κατι ως σχετικα ασχετος περι hardware σε σχεση με παρα πολλους εδω μεσα.Το Mario Kart 8 δεν εχει γραφικα επιπεδου tetris αλλα εχει εξαιρετικα γραφικα.Πως ειναι δυνατων το παιχνιδι αυτο να τρεχει σε 1080p 60fps το οποιο ειναι επιβεβεωμενο επισημα απο την NINTENDO την στιγμη που σιγουρα το Wii U εχει πολυ κατω ακομα και απο τα 12 compute units του xbox one; Eπισης απ'οτι ξερω το forza 5 τρεχει στα 1080p και δεν εχει γραφικα tetris.Eπειδη ειναι αποριες μου θελω οποιος απαντησει να το0 κανει σοβαρα για να μαθουμε και πεντε,δεκα πραγματα.
 
Για να σου απαντήσω πρέπει να σου μιλήσω για τρίγωνα, δεν γίνεται να τα αποφύγουμε, είναι η βασική αρχή κάθε GPU :)

Βασικές αρχές που πρέπει να γνωρίζουμε:

-Ότι εμφανίζεται στην οθόνη μας έχει φτιαχτεί από ένα σύνολο τριγώνων (όχι Θεσσαλονίκης). Ακόμα και ένα τετράγωνο είναι φτιαγμένο από τρίγωνα, δύο ή περισσότερα. Όλες οι game engines προσπαθούν να μειώσουν τον αριθμό τριγώνων τόσο ώστε να μην δείχνει άσχημα και να προλαβαίνει η GPU να τα σπρώχνει στην οθόνη.

Όσο πιο αληθινή είναι μια σκηνή από ένα παιχνίδι τόσα περισσότερα τέτοια τρίγωνα θα χρειαστεί. Ένας άνθρωπος εν κινήσει χρειάζεται πολλά περισσότερα τρίγωνα από μια πίστα του mario kart ΜΟΝΟ για τα τρίγωνα.

Το texture που θα βάλουν πάνω είναι μια άλλη ιστορία, το mario έχει αστεία textures, ένα Call Of Duty έχει 10 φορές περισσότερα σε κάθε του σκηνή (και λίγα λέω). Εδώ taxάρεται η CPU που πρέπει συνέχεια να υπολογίζει τα 3 σημεία του κάθε τριγώνου 30 φορές το δευτερόλεπτο για μερικά εκατομμύρια τρίγωνα, το ΑΙ, να σπρώχνει συνέχεια στην GPU ότι textures με τις συγκεκριμένες κάθε φορά UV συντεταγμένες (δεν κοτσάρουμε απλά μια εικόνα σε ένα τετράγωνο και τελειώσαμε, να υπολογίζει το βάθος (Ζ) ώστε να επιλέγει ΠΙΟ texture χρειάζεται (αν και τώρα τελευταία και αυτό το έχουν πάρει οι GPU).

Μετά είναι το φως, υποθέτω στο WiiU λόγω αδύναμης CPU τα φώτα είναι precalculated και τα σπρώχνουν έτοιμα, στο flower που γέλαγες την άλλη φορά όλα υπολογίζονται realtime. Υπάρχει μια γλώσσα (shading language) με την οποία περιγράφεις στην GPU (εκτός των άλλων) πως θα φωτίσει τη σκηνή σου.

Η κάθε GPU είναι χωρισμένη σε τμήματα που κάνουν συγκεκριμένες δουλειές, όπως και η CPU άλλωστε. Οι Compute Units, είναι υπεύθυνες για τις fp πράξεις που γίνονται στη σκηνή σου και οι shaders για το "rendering" που θα γίνει στη σκηνή σου. Όσο περισσότερα τέτοια components έχεις τόσο πιο φωτορεαλιστική θα είναι η σκηνή σου.

Αυτό χωρίς να έχουμε μιλήσει ακόμα για ανάλυση, αυτό είναι το τελικό στάδιο. :)

Το Forza δεν έχει πολλά αντικείμενα ταυτόχρονα στην οθόνη, δες το

σε native ανάλυση 2048 x 1536. Λες να έχει περισσότερη ισχύ το iPad από το XBoxOne? :)
 
Πίσω
Μπλουζα