XBOX1 Emulators News

To ftp είναι απλούστατο (εγώ χρησιμοποιώ ακόμα και το firefox με το fireftp plugin), το θέμα είναι να έχεις μεγάλο δίσκο να χωρέσεις όλα τα καλούδια ! (Ο 300ης μου αρχίζει να γιομίζει επικίνδυνα)

Επίσης άλλο καλό προγραμματάκι είναι και αυτό : http://www.flashfxp.com/

To έχω εγκαταστήσει και πάει θαύμα !
 
Το FlashFXP είναι εξαιρετικό FTP πρόγραμμα, ίσως και το καλύτερο που υπάρχει.

Το έχω αγοράσει κανονικότατα (Για PC FTP, όχι για XBox. Πρέπει να είμαι πλέον ο μοναδικός στην χώρα με άσπαστο X-κουτο... :xm: ) και κάνει τρομερή δουλειά. :)
 
300άρης και γέμισε ρε θηρίο, τι έχεις περάσει μέσα..!!! Πώς φορμάρω, βάνω, φορτώνω FTPώνω άν μπορεί ένας καλός χριστιανός (ή και βουδιστής) να μας ανοίξει τα μάτια με κανα link. Εμένα πρέπει να έχει τον μαμίσιο μέσα ο οποίος νομίζω είναι 8άρης/10άρης κάτι τέτοιο (δέν το άνοιξα και στο dashboard μου λέει σε blocks)
 
Υπαρχουν πολλα tutorials στο Internet.
 
Wally είπε:
Υπαρχουν πολλα tutorials στο Internet.
Όπως για τα πάντα άλλωστε. Μια βοήθεια για να γλιτώσω τον κόπο απο κάποιον που το ξέρει καλά ζήτησα, όπως έχω ο ίδιος απαντήσει σε άλλα threads. (ή με P.M). Σοβαρά τώρα...
 
O Α600 κυκλοφορησε τον xNeoRaine v1.2.11 (Neo Geo CD emulator) βασισμενος πανω στον NeoRaine.

Info
 
εδώ έχουμε coinops EPIC R9 αν το πήρατε χαμπάρι και ετοιμάζεται ο coinops2 με πολλές εκπλήξεις όπως λέει ο δημιουργός... θα έχει λέει και virtual memory (γιατί τα 64ΜΒ δεν φτάνουν πάντα) !!!!!
 
Nα σου πω την αληθεια, εσκεμμενα δεν ποσταρω τιποτα περι CoinopS διοτι τους βαρεθηκα λιγακι. Με τοσα releases, τοσους τσακωμους, τοσα ανοητα requests...καταντα κουραστικο.

Αλλωστε για ποσα περισοτερα παιχνιδια παιχνιδια μιλαμε σε σχεση με το MameOx? (και τοοοοοσα χρονια μετα, και τοσες νεες cores στο κανονικο MAME)

Ας κατσουν καλυτερα να πορταρουν την 14x κορα, να δουμε τιποτα φρεσκο.
 
τσακωμούς ε; διαβάζω για κάτι με τους τύπους rx αλλά δεν καταλαβαίνω ΛΟΛ

τί να σου πω, εγώ πιστεύω ότι το coinops απλά πήγε στο επόμενο επίπεδο το emulation στο ΧΒΟΧ. Καλό το MameOx αλλά το έβαζες και έκανες προσευχή να τρέξει το παιχνίδι σου... εμένα πάντως με εντυπωσιάζει, έχει ~1200 ΜΑΜΕ παιχνίδια και ξέρεις ότι όλα παίζουν. Και η rx δουλειά είναι πολύ καλή φυσικά αλλά πιο πολύ με εντυπωσιάζει το coinops.

btw, ο τύπος πάει να το κάνει universal front-end ή κάτι τέτοιο, εκτός από ΜΑΜΕ τρέχει πλέον και άλλες κονσόλες αλλά και παιχνίδια του ΧΒΟΧ... καθόλου άσχημο με τα video previews
 
ScummVM 1.3.0git Update1 (εχει καμποσες μερες που κυκλοφορησε)

>> A600 released a port of ScummVM 1.3.0git for Xbox1.

ScummVM is a program which allows you to run certain classic graphical point-and-click adventure games, provided you already have their data files. ScummVM supports many adventure games, including LucasArts SCUMM games, many of Sierra's AGI and SCI games and many more.

What's new/fixed:

* Added the ability to resize the screen. Use the included program xResizer and with the analogs, calibrate the screen until you see the green border; press A and a file xbox.cfg will be saved with the following options:

xpos=...

ypos=...

xstretch=...

ystretch=...

flickerfilter=1

720p=1

Now copy all those lines to the [scummvm] section of the scummvm.ini

* Added flicker filter and 720p mode (see above). For the 720 mode, use the

3x scalers.

NOTE: for a pixel perfect screen with correct aspect ratio these values should be used.

The reason I didn't add support for resizing the screen with the first release is because I use a projector with no overscan at all so didn't think about it.

* Source code updated to r44824

* Debug build should compile now.
xRaine v0.51.9

This is a port for the Xbox1 of Raine, a very fast arcade emulator, coded by Antiriad and Emmanuel Anne (Tux) (if you like the emu, consider donating to him as a way of saying thanks for his hard work) and possible thanks to the SDLx libs by lantus.
 
είναι όντως optimized για το ΧΒΟΧ αυτά ή είναι σαν το streets_of_rage_remake5 που κολλάει αν πειράξεις το vsync και έχει ανάποδα τα κουμπιά;
 
Σιγα τα αυγα! :)

Χρειαστηκες Vsync??
 
γιατί όχι; το vsync είναι καλό... και εξάλλου αυτά τα "προβλήματα" απλά μαρτυράνε την ποιότητα του port, αυτό του sorr_v5 δεν είναι καλό και ας τρέχει (βέβαια δεν μπορούσε και αλλιώς ο άνθρωπος να λέμε και το δίκιο) και απλά αναρωτιέμαι αν είναι αντίστοιχης ποιότητας και τα άλλα (δηλαδή απλά compiles) ή αν είναι optimized για ΧΒΟΧ
 
Mα τι optimizations ηθελες στο streets of rage??

Eχει μια χαρα frame rate, εχει φιλτρα (για οποιον δεν γουσταρει το MD feel), ο ηχος ειναι ΟΚ...
 
τα γράφει ο ίδιος στο readme τί δεν είναι σωστό και δεν έφτιαξε , γιατί δηλαδή το Β να είναι confirm και το Α το cancel; γιατί αν αλλάξεις το vsync από τα options να κολλάει το μηχάνημα; θεωρείται καλό port αυτό από εσένα; εντάξει τρέχει αλλά έχει μεγάλη διαφορά το "τρέχει" από το "είναι φτιαγμένο για ΧΒΟΧ"
 
Τα μισα εμουλατορια για PSP εχουν "αναποδα" τα κουμπια...ομοιως δεν με προβληματιζουν.

Ο τυπας πορταρε σε 10 μερες με ικανοποιητικοτατη ακριβεια ενα project 8ετιας. Προσωπικα ειμαι ευτυχης και θα ζησω χωρις το (αχρειαστο) vsync :)
 
keropi είπε:
εδώ έχουμε coinops EPIC R9 αν το πήρατε χαμπάρι και ετοιμάζεται ο coinops2 με πολλές εκπλήξεις όπως λέει ο δημιουργός... θα έχει λέει και virtual memory (γιατί τα 64ΜΒ δεν φτάνουν πάντα) !!!!!
Eίναι φοβερός emulator (CoinOPS R9) με φανταστικό front-end, εγώ έπαθα πλάκα μόλις τελικά το μάζεψα και το πέρασα στο Xbox. Μόνο που το φόρτωμα μερικές φορές είναι σκέτη απελπισία, κάνει αρκετή ώρα και έτσι τελικά χάνει λίγο την αξία του. Δηλαδή, όλα όμορφα και ωραία όσο περιδιαβαίνεις τη λίστα με τα παιχνίδια, με τα όμορφα βίντεο κλπ, αλλα μόλις πατήσεις κουμπάκι για να παίξεις, πάς κάνεις ένα ντουζάκι, φτιάχνεις ένα καφεδάκο και όταν γυρίσεις με το καλό θα παίξεις !
 
@Other_Reality: το φόρτωμα είναι αργό στα μεγάλα παιχνίδια γιατί πολύ απλά τα 64ΜΒ του ΧΒΟΧ είναι λίγα... πάντως από το ολότελα είναι ΟΚ διότι μερικά παιχνίδια δεν έπαιζε να τα βλέπαμε emulated

@Wally: όλοι ικανοποιμένοι είμαστε για το πώς τρέχει στο ΧΒΟΧ , αυτό όμως δεν το κάνει και το καλύτερο port του σύμπαντος μόνο και μόνο επειδή τρέχει... :p τα άλλα τα δοκίμασες; από ταχύτητα τί λένε;
 
Surreal64 CE B5.5 Release

- New or updated N64 emulators

- New or updated video, audio and RSP plugins

- Improved controls

- a user friendly and skinnable GUI

Changes since B5.4:

Added:

* Native 720p output for all video plugins and the launcher

* Full Screen Anti Aliasing modes up to 4x

* VSYNC setting to eliminate tearing

* Save state previews

* Paths for Saves and Screenshots

* Mupen64plus updated JttL audio plugin (still testing)

* M64p HLE RSP plugin (Hacktarux & Azimer)

* HLE RSP plugin (Hacktarux, Surreal CVS)

* New setting UseRspAudio

* Rom history which auto-selects the last rom at launch

* Option to toggle background music for the launcher

* Launch current rom using Y from the emulator settings menu

* Temporary messages (as known from Surreal 1.0) for launcher and all video plugins

* UltraHLE mem settings to ini - Ultra Code Mem/Ultra Group Mem

* Favorites for rom list from Surreal 1.0 (BLACK = list all/favs, WHITE = add/rem fav)

* Skin.ini for many new skinning features

* XMV Video support

* Real Time Clock support for 1964 (thanks to Shapyi and zoinkity)

* EmuXtras Synopsis by MegaMan(?)

Changed:

* Music Manager so that it plays more than one wma file (LEFT THUMBSTICK = next track)

* Deadzone now calculated as a percentage of total range

* Load/Save State text to reflect date created

* Paging methods now user defined setting in Launcher

* Max Video Mem so that 0 is auto (keep to 2MB free)

* Set VertexMode default to 2 (hardware)

* Stripped non audio SDLx code from JttL

* Toggling menu items in Launcher/IGM does now also work with DPAD/LEFT THUMBSTICK

* Expanded ingame debug info output

* Control Config Panel reorganized to better fit an image panel

Fixed:

* Mempak issue (still needs work - UltraHLE is still missing)

* Rice Video 5.60 fog reverted to that of Rice Daedalus 5.10

* Screenshot name problems

* Switching paks in menu issue

* Countless ini fixes for all Rice plugins, PJ64, 1964 (BIG thx scorp316)

* GoldenEye crashes if 4 players were facing each other in multiplayer (UltraHLE)

* Minor core (1964) and dynarec (1964/PJ64) optimizations

* Increased volume for launcher and all sound plugins except Basic Audio (missing source code)

* Several missing boxarts

* Squished boxarts

Other:

* Consistent PAL and NTSC definitions

* Added libSDLx source from HuntsVegas

* Moved all OSD code into a single file

* Added Build.bat

* Added Profile, Profile_FastCap, and Release_LTCG configs

* Changed all projects to have unique GUID's

* Switched launcher ini parser to simpleini

* Mem Decommit from 1964/PJ64 to UltraHLE for IGM

* Added Doom 64 1.1 to boxarts (rename of existing)

* Added GoldenEye:X to Surreal.ini
Official Site: http://surreal64ce.wikidot.com
 
Επιτελους κυκλοφορησε ο yabause sega saturn emulator για το xbox!!!Tρεχει μονο μερικα 2d παιχνιδια με αρκετο frameskip,η προσπαθεια ομως μετραει...


Κατεβαστε τον απο εδω:

[EDITED: Link]
 
Πίσω
Μπλουζα