Zelda: Ocarina of Time 3D - Βελτιώσεις

Diddy Kong

Retro Member
Joined
5 Ιαν 2010
Μηνύματα
161
Αντιδράσεις
14
Είναι γενικά αποδεκτό ότι το Zelda: Ocarina of Time θεωρείται ως ένα από τα καλύτερα παιχνίδια που έχουν δημιουργηθεί και συνέβαλε τα μέγιστα στον ορισμό των 3D action adventure παιχνιδιών όταν πρωτοκυκλοφόρησε το 1998 στο Ν64.

Σύντομα θα κυκλοφορήσει εντός του 2011 σαν βελτιωμένο port για το νέο 3DS. Οι βελτιώσεις που μέχρι στιγμής είναι γνωστές είναι οι ακόλουθες.

1. Βελτιωμένα textures υψηλότερης ανάλυσης

2. Οι χαρακτήρες είναι κατασκευασμένοι με περισσότερα πολύγωνα και λεπτομέρειες.

3. Δισδιάστατα sprites έχουν αντικατασταθεί με 3D πολυγωνικά.

4. Ευκολότερο menu για γρήγορη επιλογή αντικειμένων από την κάτω οθόνη

5. Έχουν προστεθεί λεπτομέρειες στο περιβάλλον (λουλούδια, δένδρα κτλ) και έχουν δουλευτεί εκ νέου τα backgrounds.

6. Φυσικά 3D γραφικά, με την αίσθηση του βάθους.

7. Δυνατότητα να στοχεύεις κάποια αντικείμενα με την χρήση του gyroskope, όπως είναι η σφεντόνα και το τόξο.

8. Η κεντρική οθόνη δράσης είναι πλέον wide-screen και πιο ελεύθερη, καθώς τα κουμπιά αντικειμένων είναι πλέον στην κάτω οθόνη αφής.

Legend%20Of%20Zelda%20Ocarina%20Of%20Time%203DS%20Screenshots%20Released.jpg


the-legend-of-zelda-ocarina-of-time-3ds-20110108002414611_640w.jpg


Αν και αυτές οι βελτιώσεις είναι αρκετές ίσως για κάποιον που δεν έχει παίξει ποτέ το παιχνίδι, για όλους εμάς που το έχουμε τερματίσει Χ φορές δεν είναι. Θέλουμε ακόμα περισσότερα για να δικαιολογήσει την τιμή του και φυσικά να γίνει ένα καλύτερο ακόμα παιχνίδι. Οι προτάσεις μου είναι οι ακόλουθες:

1. Η Hyrule Market να κατασκευαστεί από πολύγωνα και να μην είναι πλέον prerendered. Επίσης να μεγαλώσει σε μέγεθος (περισσότερα σπίτια, δρόμοι, αυλές...) και με περισσότερους NPCs, οι οποίοι θα αποτελούν αφορμή για sidequests. Δεν είναι ανάγκη να γίνει όπως την πόλη στο Majora's Mask, αλλά λίγα περισσότερα sidequests πάντα είναι καλοδεχούμενα για να σπάσουν την ροή της βασικής ιστορίας.

2. Αρκετοί πιστεύω να γνωρίζουν ότι αρχικά το Ocarina of Time στο Ν64 επρόκειτο να συνδέεται με την συνέχεια του στο εμπορικά αποτυχημένο, Japan Only, 64DD. Το παιχνίδι περιείχε σημεία όπου επρόκειτο να επεκταθούν σε sequel, το οποίο ποτέ δεν κυκλοφόρησε και πολλές ιδέες του βρήκαν τελικά σπίτι στο Majora' Mask. Ήρθε λοιπόν η ώρα να δούμε τι είχε αρχικά σκεφτεί να κάνει ο Shigeru Miyamoto και να δούμε νέες περιοχές, χαρακτήρες και sidequests που ποτέ τελικά δεν έγιναν. Μία από αυτές τις περιοχές βρίσκεται στο Zora's Fountain, όπου το βουνό χωρίζεται στα δύο και υπάρχει δάσος ανάμεσα. Εκεί θα μπορούσε να γίνει μία επέκταση του παιχνιδιού για νέες περιπέτειες. Αντίστοιχες καταστάσεις μπορούν να γίνουν και αλλού.

3. Μία ακόμα πίστα θα ήταν αρκετά καλή και σημαντικό bonus για όσους από εμάς έχουμε παίξει ήδη το πρωτότυπο. Πιστεύω ότι θα πρέπει να είναι με τον Young Link και η οποία θα διαδραματίζεται αφού ανοίξει την Door of Time. Στο πρωτότυπο παιχνίδι ο Link ανοίγει την πόρτα και απλά παίρνει το Master Sword, δείχνει video, και το παιχνίδι συνεχίζει όπως ξέρουμε όλοι μας (No Spoilers!). Αντί αυτού προτείνω να υπάρχει μία πίστα, ίσως το Light Temple, όπου το κύριο σημείο του gameplay θα είναι το φως και το σκοτάδι, και το κύριο αντικείμενο της πίστας θα είναι φυσικά το Master Sword. Τελικό boss δεν θα υπάρχει, αλλά ο Link θα συναντά τον Nauru, o οποίος θα εξηγεί αυτά που έλεγε και αρχικά στο video της N64 έκδοσης και το παιχνίδι θα έχει μία πιο ομαλή ροή.

4. Καλύτερη οργάνωση των mini-games και δημιουργία νέων, τα οποία θα εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του νέου μηχανήματος (3D, γυροσκόπιο, οθόνη αφής κτλ). Δημιουργία επίσης online leaderboards με τα hi-scores, προκειμένου να υπάρχει replay και μετά την ολοκλήρωση της ιστορίας.

Αυτά από μένα. Περιμένω ακολούθως να ακούσω τις προτάσεις σας!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
να το ξαναδουλέψουν όλο και όχι να κάνουν μεμονωμένες βελτιώσεις.

για παράδειγμα από το δεύτερο screenshot,ο καταρράκτης φαίνεται σαν να έχουν βάλει την εικόνα στο paint και να έχουν κόψει ένα παραλληλόγραμμο κομμάτι,προχειρότητα που φαντάζομαι ότι θα μπορούσαν να τη βελτιώσουν (βέβαια,το screenshot μπορεί και να μη το δείχνει σωστά).και κάτι άλλο που μου φαίνεται πιο ενοχλητικό,τι δουλειά έχει η "ομίχλη" των παιχνιδιών του n64 στο 3ds;;; είναι δυνατόν,σε τέτοιο παιχνίδι το 2011,να έχουμε χαρακτηριστικό που υπήρχε για τεχνικούς λόγους σε μια κονσόλα του 96 ;;; ...μάλλον ήθελαν να μείνουν πιστοί στο πρωτότυπο :p
 
Είμαι σίγουρος ότι την ομίχλη την έχουν προσθέσει επίτηδες στο Kokiri Forest για ατμόσφαιρα και ότι όλο το υπόλοιπο παιχνίδι θα είναι πεντακάθαρο, όπως εδώ:

the-legend-of-zelda-ocarina-of-time-3ds-20100929010300909.jpg


Επίσης πιστεύω ότι ο καταρράκτης που αναφέρεις θα δείχνει πολύ καλύτερος animated και 3D.

Τέλος σκοπός αυτού του θέματος είναι να αφήσουμε λίγο την φαντασία μας να δουλέψει και να μην ασχολούμαστε μόνο με τεχνικής φύσης θέματα...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σας, αλλά...

...θέλω να μου λύσετε μια απορία: Σε ποιους απευθύνεστε;
 
Σε ολόκληρο το forum φυσικά!

Τι εννοείς, δεν έχουμε δικαίωμα να ελπίζουμε σε πιο μεγάλες αλλαγές από απλή βελτίωση των γραφικών; Στο κάτω κάτω ο σκοπός του κάθε forum είναι να συζητάει, να ανταλλάσσει απόψεις και ιδέες. Και αυτό ακριβώς γίνεται και εδώ.

Είμαι σίγουρος ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι έχει πολλούς φίλους με ευχάριστες αναμνήσεις, οι οποίοι ίσως να θέλουν να μοιραστούν ιδέες και προτάσεις για βελτίωση του, τώρα που υπάρχει η τεχνολογία, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Δεν ετοιμάζουμε καμία επιστολή προτάσεων στον Miyamoto, ήμαρτον!
 
Αντιθέτως...

Diddy Kong είπε:
Δεν ετοιμάζουμε καμία επιστολή προτάσεων στον Miyamoto...
...συζητάμε για τις υποθετικές τεχνικές ατέλειες ενός τίτλου, που ακόμα δεν έχει κυκλοφορήσει. Χμμμ...
 
Και για να μην παρεξηγηθώ...

...ωραίο είναι το thread που ετοίμασες και το διάβασα με πολύ ενδιαφέρον, απλώς η προστακτική που χρησιμοποίησες σε μερικές προτάσεις ήταν... κάπως, ειδικά διότι δεν απευθυνόμαστε προς την development team.
 
Μιλάμε κυρίως για τις υπαρκτές ατέλειες ενός εξαιρετικού τίτλου που όμως έχει κυκλοφορήσει εδώ και 12 χρόνια και πλέον τα δεδομένα έχουν αλλάξει αρκετά ως προς τις απαιτήσεις του κοινού από ένα παιχνίδι, ειδικά από έναν τίτλο που βρίσκεται ακόμα σε πολλά διαδικτυακά top 10 καλύτερων παιχνιδιών όλων των εποχών.

Άλλωστε μην ξεχνάς ότι ακόμα και όταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει το Ocarina of Time to 1998, πολλοί είχαν εντοπίσει ψεγάδια (π.χ. η δυσκολία του Water Temple με τις iron boots) ή περιθώρια βελτίωσης ή ακόμα και σημεία όπου ένιωθες ότι κάτι είχε "κοπεί" από την τελική έκδοση του παιχνιδιού (π.χ.triforce, το πάντα παγωμένο Zora Domain μετά το Water Temple, το Light Medallion χωρίς την αντίστοιχη πίστα κ.τ.λ.).

Για όλα αυτά είμαστε εδώ να πούμε τις απόψεις μας και να εντοπίσουμε τα πιθανά σημεία βελτίωσης. Όταν με το καλό κυκλοφορήσει το παιχνίδι μπορούμε επίσης να δούμε και πόσα από αυτά ίσως έγιναν πραγματικότητα, ποτέ δεν ξέρεις...
 
Πάρα πολύ όμορφα, ανυπομονώ!
 
κρίμα που είναι για το 3DS, μια κονσόλα που δεν θα πάρω...
 
εχει οριστει η ημερομηνια κυκλοφοριας;
 
Ναι εαν δεν κάνω λάθος βγαίνει στις 17 Ιουνίου Ευρώπη.
 
Η αλήθεια είναι πως βλέποντας τις εικόνες δίπλα-δίπλα, είναι ακόμα πιο φανερό πως έχει πράγματι γίνει κάποια προσπάθεια από την Grezzo (δεν είναι της Nintendo το remake) και σίγουρα πολύ μεγαλύτερη από τα περισσότερα "HD remakes" που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια, ακόμα και σε ισχυρές οικιακές κονσόλες όπως τα Xbox 360/PS3. Και ακόμα δεν έχουμε δει και το πώς θα φαίνεται το 3D, αφού (αν και γενικά δεν με έχει ξετρελάνει ως ιδέα μέχρι στιγμής) υπάρχουν αρκετά σημεία του κόσμου της Hyrule που "φωνάζουν" ότι θα φαίνονται πανέμορφα σε στερεοσκοπική απεικόνιση. Ελπίζω να μπορέσω να το δω στην Ε3 αρχές Ιουνιου, αν και επειδή θα κυκλοφορήσει 1-2 βδομάδες μετά, δεν ξέρω αν θα έχει νόημα να το δείξει εκεί η Nintendo και ίσως να μην μπει στον κόπο.

Το κακό είναι πως προς το παρόν, μόνο με remakes ή ports τη βγάζει το 3DS και θαρρώ πως αυτός είναι ένας από τους λόγους που δεν τα πάει όπως αναμενόταν σε πωλήσεις... Όχι πως κι αυτά δεν είναι καλά ή δεν υπάρχουν σημαντικοί νέοι τίτλοι στα σκαριά, αλλά προς το παρόν δεν υπάρχουν killer apps, καλώς ή κακώς...
 
Συγκριτικο βιντεο.

 
Ξενα sites γραφουν τα καλυτερα για την Nintedo Hellas ,εχει τα καλυτερα preorder bonuses λενε για το συγκεκριμενο.

Τhat's a first.

GoNintendo

Nintendo.gr
 
Πιστεύω ότι θα αξίζει το παιχνίδι και ας το έχουμε τελειώσει δύο - τρεις φορές σε παλαιότερες κονσόλες. Εξάλλου, δεν υπάρχουν ακόμα άλλες εναλλακτικές λύσεις για το 3DS στον άμεσο ορίζοντα!!
 
Tο κακό είναι πως προς το παρόν, μόνο με remakes ή ports τη βγάζει το 3DS και θαρρώ πως αυτός είναι ένας από τους λόγους που δεν τα πάει όπως αναμενόταν σε πωλήσεις... Όχι πως κι αυτά δεν είναι καλά ή δεν υπάρχουν σημαντικοί νέοι τίτλοι στα σκαριά, αλλά προς το παρόν δεν υπάρχουν killer apps, καλώς ή κακώς...
Εγώ πάντως το αγόρασα γιατί ήθελα ένα DS, που δεν είχα και όχι για το 3D. Αν και στο Pilotwings resort είναι αρκετά καλό.
 
Δεν ξερω ποσοι εχουν παιξει το ocarina of time sto 3ds αλλα το παιχνιδι ειναι φανταστικο και αξιζει με χιλια τα λεφτα του.Εχω τελειωση 5 φορεσ το ocarina of time στο n64 2 φορεσ στο game cube και αλλες 2 φορες το master quest επισης στο gamecube αλλα οταν το επαιξα στο 3ds ενιωσα σαν να το επαιζα πρωτη φορα.Τo ocarina of time στο 3ds βασιζεται στο master quest και εχει ανανεομενα και καλητερα γραφικα εξαλου φαινεται και στης φοτωγραφιες που ανεβασε ο Aardvark.τερμα η θολουρα που βλεπαμε στο n64.Eπισης το παιχνιδι ειναι πιο δυσκολο απο το πρωτοτυπο οι εχθροι ειναι λιγο πιο δυσκολοι και με τα χτυπηματα τους χανουν στον παικτη διπλασια ενεργεια και εκτος απο ολα αυτα οταν τελειωση το παιχνιδι ξεκληδωνει το Boss Gauntlet Mode που βρισκεται στο σπιτι του link στο kokiri forest.Eκει βρισκονται ολοι οι αρχηγοι του παιχνιδιου(εκτοσ του τελικου)και μπορει ο παικτησ να δει τον χρονο που θα κανει για να νικησει τον καθε αρχηγο και αν τους νικησει ολους μετα με λιγη ενεργεια που σου δηνει στους βγαζει ολους εναν μετα τον αλλον.Γενικα το παιχνιδι δινει ξανα ζωντανια και φρεσκαδα σε ενα παιχνιδι που κυκλοφορησε πριν 13 χρονια και μπορουν και οι νεοι gamers που δεν ειχαν την τυχη να το παιξουν στο n64 να παιξουν τωρα ενα απο τα καλητερα παιχνιδια ολων τον εποχων.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αν δεν προσέχεις το τελικό σου ς δεν θα διαβάζουν και πολλοι την γνώμη σου, εμενα με κούρασες καπου στα μισα του πρώτου ποστ που έκανες, οπότε δεν ξέρω τι μου λές.
 
Πίσω
Μπλουζα