Diddy Kong
Retro Member
- Joined
- 5 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 161
- Αντιδράσεις
- 14
Είναι γενικά αποδεκτό ότι το Zelda: Ocarina of Time θεωρείται ως ένα από τα καλύτερα παιχνίδια που έχουν δημιουργηθεί και συνέβαλε τα μέγιστα στον ορισμό των 3D action adventure παιχνιδιών όταν πρωτοκυκλοφόρησε το 1998 στο Ν64.
Σύντομα θα κυκλοφορήσει εντός του 2011 σαν βελτιωμένο port για το νέο 3DS. Οι βελτιώσεις που μέχρι στιγμής είναι γνωστές είναι οι ακόλουθες.
1. Βελτιωμένα textures υψηλότερης ανάλυσης
2. Οι χαρακτήρες είναι κατασκευασμένοι με περισσότερα πολύγωνα και λεπτομέρειες.
3. Δισδιάστατα sprites έχουν αντικατασταθεί με 3D πολυγωνικά.
4. Ευκολότερο menu για γρήγορη επιλογή αντικειμένων από την κάτω οθόνη
5. Έχουν προστεθεί λεπτομέρειες στο περιβάλλον (λουλούδια, δένδρα κτλ) και έχουν δουλευτεί εκ νέου τα backgrounds.
6. Φυσικά 3D γραφικά, με την αίσθηση του βάθους.
7. Δυνατότητα να στοχεύεις κάποια αντικείμενα με την χρήση του gyroskope, όπως είναι η σφεντόνα και το τόξο.
8. Η κεντρική οθόνη δράσης είναι πλέον wide-screen και πιο ελεύθερη, καθώς τα κουμπιά αντικειμένων είναι πλέον στην κάτω οθόνη αφής.
Αν και αυτές οι βελτιώσεις είναι αρκετές ίσως για κάποιον που δεν έχει παίξει ποτέ το παιχνίδι, για όλους εμάς που το έχουμε τερματίσει Χ φορές δεν είναι. Θέλουμε ακόμα περισσότερα για να δικαιολογήσει την τιμή του και φυσικά να γίνει ένα καλύτερο ακόμα παιχνίδι. Οι προτάσεις μου είναι οι ακόλουθες:
1. Η Hyrule Market να κατασκευαστεί από πολύγωνα και να μην είναι πλέον prerendered. Επίσης να μεγαλώσει σε μέγεθος (περισσότερα σπίτια, δρόμοι, αυλές...) και με περισσότερους NPCs, οι οποίοι θα αποτελούν αφορμή για sidequests. Δεν είναι ανάγκη να γίνει όπως την πόλη στο Majora's Mask, αλλά λίγα περισσότερα sidequests πάντα είναι καλοδεχούμενα για να σπάσουν την ροή της βασικής ιστορίας.
2. Αρκετοί πιστεύω να γνωρίζουν ότι αρχικά το Ocarina of Time στο Ν64 επρόκειτο να συνδέεται με την συνέχεια του στο εμπορικά αποτυχημένο, Japan Only, 64DD. Το παιχνίδι περιείχε σημεία όπου επρόκειτο να επεκταθούν σε sequel, το οποίο ποτέ δεν κυκλοφόρησε και πολλές ιδέες του βρήκαν τελικά σπίτι στο Majora' Mask. Ήρθε λοιπόν η ώρα να δούμε τι είχε αρχικά σκεφτεί να κάνει ο Shigeru Miyamoto και να δούμε νέες περιοχές, χαρακτήρες και sidequests που ποτέ τελικά δεν έγιναν. Μία από αυτές τις περιοχές βρίσκεται στο Zora's Fountain, όπου το βουνό χωρίζεται στα δύο και υπάρχει δάσος ανάμεσα. Εκεί θα μπορούσε να γίνει μία επέκταση του παιχνιδιού για νέες περιπέτειες. Αντίστοιχες καταστάσεις μπορούν να γίνουν και αλλού.
3. Μία ακόμα πίστα θα ήταν αρκετά καλή και σημαντικό bonus για όσους από εμάς έχουμε παίξει ήδη το πρωτότυπο. Πιστεύω ότι θα πρέπει να είναι με τον Young Link και η οποία θα διαδραματίζεται αφού ανοίξει την Door of Time. Στο πρωτότυπο παιχνίδι ο Link ανοίγει την πόρτα και απλά παίρνει το Master Sword, δείχνει video, και το παιχνίδι συνεχίζει όπως ξέρουμε όλοι μας (No Spoilers!). Αντί αυτού προτείνω να υπάρχει μία πίστα, ίσως το Light Temple, όπου το κύριο σημείο του gameplay θα είναι το φως και το σκοτάδι, και το κύριο αντικείμενο της πίστας θα είναι φυσικά το Master Sword. Τελικό boss δεν θα υπάρχει, αλλά ο Link θα συναντά τον Nauru, o οποίος θα εξηγεί αυτά που έλεγε και αρχικά στο video της N64 έκδοσης και το παιχνίδι θα έχει μία πιο ομαλή ροή.
4. Καλύτερη οργάνωση των mini-games και δημιουργία νέων, τα οποία θα εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του νέου μηχανήματος (3D, γυροσκόπιο, οθόνη αφής κτλ). Δημιουργία επίσης online leaderboards με τα hi-scores, προκειμένου να υπάρχει replay και μετά την ολοκλήρωση της ιστορίας.
Αυτά από μένα. Περιμένω ακολούθως να ακούσω τις προτάσεις σας!
Σύντομα θα κυκλοφορήσει εντός του 2011 σαν βελτιωμένο port για το νέο 3DS. Οι βελτιώσεις που μέχρι στιγμής είναι γνωστές είναι οι ακόλουθες.
1. Βελτιωμένα textures υψηλότερης ανάλυσης
2. Οι χαρακτήρες είναι κατασκευασμένοι με περισσότερα πολύγωνα και λεπτομέρειες.
3. Δισδιάστατα sprites έχουν αντικατασταθεί με 3D πολυγωνικά.
4. Ευκολότερο menu για γρήγορη επιλογή αντικειμένων από την κάτω οθόνη
5. Έχουν προστεθεί λεπτομέρειες στο περιβάλλον (λουλούδια, δένδρα κτλ) και έχουν δουλευτεί εκ νέου τα backgrounds.
6. Φυσικά 3D γραφικά, με την αίσθηση του βάθους.
7. Δυνατότητα να στοχεύεις κάποια αντικείμενα με την χρήση του gyroskope, όπως είναι η σφεντόνα και το τόξο.
8. Η κεντρική οθόνη δράσης είναι πλέον wide-screen και πιο ελεύθερη, καθώς τα κουμπιά αντικειμένων είναι πλέον στην κάτω οθόνη αφής.


Αν και αυτές οι βελτιώσεις είναι αρκετές ίσως για κάποιον που δεν έχει παίξει ποτέ το παιχνίδι, για όλους εμάς που το έχουμε τερματίσει Χ φορές δεν είναι. Θέλουμε ακόμα περισσότερα για να δικαιολογήσει την τιμή του και φυσικά να γίνει ένα καλύτερο ακόμα παιχνίδι. Οι προτάσεις μου είναι οι ακόλουθες:
1. Η Hyrule Market να κατασκευαστεί από πολύγωνα και να μην είναι πλέον prerendered. Επίσης να μεγαλώσει σε μέγεθος (περισσότερα σπίτια, δρόμοι, αυλές...) και με περισσότερους NPCs, οι οποίοι θα αποτελούν αφορμή για sidequests. Δεν είναι ανάγκη να γίνει όπως την πόλη στο Majora's Mask, αλλά λίγα περισσότερα sidequests πάντα είναι καλοδεχούμενα για να σπάσουν την ροή της βασικής ιστορίας.
2. Αρκετοί πιστεύω να γνωρίζουν ότι αρχικά το Ocarina of Time στο Ν64 επρόκειτο να συνδέεται με την συνέχεια του στο εμπορικά αποτυχημένο, Japan Only, 64DD. Το παιχνίδι περιείχε σημεία όπου επρόκειτο να επεκταθούν σε sequel, το οποίο ποτέ δεν κυκλοφόρησε και πολλές ιδέες του βρήκαν τελικά σπίτι στο Majora' Mask. Ήρθε λοιπόν η ώρα να δούμε τι είχε αρχικά σκεφτεί να κάνει ο Shigeru Miyamoto και να δούμε νέες περιοχές, χαρακτήρες και sidequests που ποτέ τελικά δεν έγιναν. Μία από αυτές τις περιοχές βρίσκεται στο Zora's Fountain, όπου το βουνό χωρίζεται στα δύο και υπάρχει δάσος ανάμεσα. Εκεί θα μπορούσε να γίνει μία επέκταση του παιχνιδιού για νέες περιπέτειες. Αντίστοιχες καταστάσεις μπορούν να γίνουν και αλλού.
3. Μία ακόμα πίστα θα ήταν αρκετά καλή και σημαντικό bonus για όσους από εμάς έχουμε παίξει ήδη το πρωτότυπο. Πιστεύω ότι θα πρέπει να είναι με τον Young Link και η οποία θα διαδραματίζεται αφού ανοίξει την Door of Time. Στο πρωτότυπο παιχνίδι ο Link ανοίγει την πόρτα και απλά παίρνει το Master Sword, δείχνει video, και το παιχνίδι συνεχίζει όπως ξέρουμε όλοι μας (No Spoilers!). Αντί αυτού προτείνω να υπάρχει μία πίστα, ίσως το Light Temple, όπου το κύριο σημείο του gameplay θα είναι το φως και το σκοτάδι, και το κύριο αντικείμενο της πίστας θα είναι φυσικά το Master Sword. Τελικό boss δεν θα υπάρχει, αλλά ο Link θα συναντά τον Nauru, o οποίος θα εξηγεί αυτά που έλεγε και αρχικά στο video της N64 έκδοσης και το παιχνίδι θα έχει μία πιο ομαλή ροή.
4. Καλύτερη οργάνωση των mini-games και δημιουργία νέων, τα οποία θα εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του νέου μηχανήματος (3D, γυροσκόπιο, οθόνη αφής κτλ). Δημιουργία επίσης online leaderboards με τα hi-scores, προκειμένου να υπάρχει replay και μετά την ολοκλήρωση της ιστορίας.
Αυτά από μένα. Περιμένω ακολούθως να ακούσω τις προτάσεις σας!
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: