Δυστυχώς δεν έχω βρει ακόμα τρόπο να κάνεις auto-mapping στα infocom adventures, να χρησιμοποιείς πυξίδα για μετακίνηση και να έχεις ένα παράθυρο με το inventory. Βέβαια αυτά υπάρχουν στα Z6 adventures της, αλλά όχι στα προηγούμενα games. Φυσικά αυτές οι ευκολίες (αλλά κυρίως τα γραφικά) δεν άρεσαν καθόλου στους hardcore fans.
Παρόλα αυτά υπάρχουν αρκετές ευκολίες με ένα interpreter.
1) παίζεις με true type fonts και επιλέγεις ότι χρώμα θέλεις για το κείμενο και το φόντο, κάνοντας πιο εύκολο το διάβασμα.
2) μπορείς να παίξεις όλες τις εκδόσεις ενός παιχνιδιού εύκολα.
3) μπορείς να έχεις ένα mapping utility παράλληλα για να φτιάχνεις χάρτη και να γράφεις σημειώσεις.
4) Μπορείς να σώσεις το transcript του παιχνιδιού για να βλέπεις τι έχει γίνει.
5) Μέσω του transcript υπάρχει utility που φτιάχνει χάρτη αυτόματα (το Frobot)
6) Τα invisiclues της Ιnfocom (hints) υπάρχουν σε μορφή που αναγνωρίζει ο interpreter και έτσι μπορείς να επιλέγεις όποιο θέλεις και να τα βλέπεις ένα-ένα χωρίς περεταίρω spoilers.
Που θα πάει, θα ανακαλύψω και κάποιον τρόπο να "βελτιώσω" το interface!
Θα γράψω σύντομα έναν αναλυτικό οδηγό για το πως να παίξουμε text adventures σήμερα.