Για να πω τη μαύρη μου αλήθεια, τελικά δεν ήταν King's Boy. Τέτοιο είχε το παιδί απέναντι, το ζήλεψα, το ζήλεψα, το ζήλεψα, αλλά όταν πήγαμε στον Τσιρίκο που πήραν ένα επίσης cross κίτρινο-μαύρο, μάρκας Cricket.
Οι βασικές του διαφορές, αν και cross, από το King's Boy ήταν :
- Διπλά αμορτισέρ εκατέρωθεν του πίσω τροχού, αντί του μονού μεσαίου που είχαν τα Κ.Β.
- Μικρότερα σε πλάτος ταμπούρα : του Κ.Β. το ταμπούρο ήταν κύλινδρος και πήγαινε από ακτίνες σε ακτίνες. Το δικό μου μετά από το πλάτος των σιαγόνων "μάζευε" περίπου σαν κώνος, με αποτέλεσμα οι ακτίνες της μιας μεριάς να είναι μεγαλύτερες σε μήκος από αυτές της άλλης. Δεν ξέρω αν οφείλεται σε αυτό, το γεγονός ότι ποτέ δεν είχα τα φρένα του Κ.Β., που κάναν και το χαρακτηριστικό "τρίξιμο" (σαν τη διαφήμιση Τρύλετ) όταν ζόριζες το ποδήλατο με πατημένα φρένα.
- Υπήρχε μια οριζόντια μπάρα στο τιμόνι, από "κέρατο" σε "κέρατο", καλυμμένη με κυλινδρικό αφρώδες υλικό, στο στυλ των μηχανών cross. Δεν είμαι σίγουρος ότι το K.B. την είχε.
Αυτά θυμάμαι προς το παρόν, 3 ταχύτητες (αυτό νομίζω ήταν κοινό), ΠΟΛΥ ΒΑΡΟΣ (ο αδερφός μου με το αγωνιστικό MERCIER μου έριχνε στ΄αυτιά για πλάκα), ωραίο λεβιεδάκι (βίδωνε σε δύο μικρές μπάρες στη μέση, ανάμεσα στα γόνατα, το K.B. πρέπει να είχε μονό σωλήνα), σέλλα σαν "ξαπλωτό Γ"...
Οι βασικές του διαφορές, αν και cross, από το King's Boy ήταν :
- Διπλά αμορτισέρ εκατέρωθεν του πίσω τροχού, αντί του μονού μεσαίου που είχαν τα Κ.Β.
- Μικρότερα σε πλάτος ταμπούρα : του Κ.Β. το ταμπούρο ήταν κύλινδρος και πήγαινε από ακτίνες σε ακτίνες. Το δικό μου μετά από το πλάτος των σιαγόνων "μάζευε" περίπου σαν κώνος, με αποτέλεσμα οι ακτίνες της μιας μεριάς να είναι μεγαλύτερες σε μήκος από αυτές της άλλης. Δεν ξέρω αν οφείλεται σε αυτό, το γεγονός ότι ποτέ δεν είχα τα φρένα του Κ.Β., που κάναν και το χαρακτηριστικό "τρίξιμο" (σαν τη διαφήμιση Τρύλετ) όταν ζόριζες το ποδήλατο με πατημένα φρένα.
- Υπήρχε μια οριζόντια μπάρα στο τιμόνι, από "κέρατο" σε "κέρατο", καλυμμένη με κυλινδρικό αφρώδες υλικό, στο στυλ των μηχανών cross. Δεν είμαι σίγουρος ότι το K.B. την είχε.
Αυτά θυμάμαι προς το παρόν, 3 ταχύτητες (αυτό νομίζω ήταν κοινό), ΠΟΛΥ ΒΑΡΟΣ (ο αδερφός μου με το αγωνιστικό MERCIER μου έριχνε στ΄αυτιά για πλάκα), ωραίο λεβιεδάκι (βίδωνε σε δύο μικρές μπάρες στη μέση, ανάμεσα στα γόνατα, το K.B. πρέπει να είχε μονό σωλήνα), σέλλα σαν "ξαπλωτό Γ"...


