Thriller (TV Series 1973–1976)

Only a scream away. Το επεισοδιο ξεκινα με ενα ζευγαρι που εχει μολις τελεσει το γαμο του σε μια γραφικη εκκλησουλα της αγγλικης υπαιθρου. Μεσα στις ευχες και τα χαμογελα, καποιος πετα ξαφνικα πανω στη νυφη μια μεγαλη ποσοτητα κοκκινης μπογιας. Κανεις δεν τον βλεπει.

Το νιοπαντρο ζευγαρι προσπαθει να ξεχασει το δυσαρεστο και παραξενο γεγονος και φευγει για το μηνα του μελιτος. Οταν επιστρεφει, γνωριζεται με εναν καινουργιο Αμερικανο γειτονα που ειναι πολυ ευχαριστος τυπος και ιδιαιτερα φιλικος μαζι τους. Και τοτε αρχιζουν οι φονοι....

Προκειται για ενα επεισοδιο με μεγαλη ενταση. Δε θα ελεγα πως εχει απροβλεπτο τελος, καθως τα πραγματα ξεκαθαριζουν αρκετα λεπτα πριν απο το φιναλε, αλλα βλεπεται ευχαριστα και η αγωνια διατηρειται ως το τελευταιο δευτερολεπτο.
 
Killer with two faces. Ενας κατα συρροην δολοφονος δραπετευει απο το ιδρυμα στο οποιο νοσηλευεται συνεχιζοντας να σκοτωνει.

Μια νεα και πολυ ομορφη γυναικα γνωριζεται μαζι του στο τραινο. Της συστηνεται ως αρχιτεκτων κι εκεινη τον καλει να ριξει μια ματια σε ενα σπιτι που μολις αγορασε και που χρειαζεται πληρη ανακαινιση. Την αλλη μερα εκεινος φαινεται να εχει ξεχασει το ραντεβου τους και οταν τελικα συναντιουνται δειχνει ολοτελα διαφορετικος.

Μηπως δεν προκειται για εναν ανθρωπο που χρηζει ψυχιατρικης φροντιδας, αλλα απλως για εναν αλλον ανθρωπο;

Ενα επεισοδιο με εξαιρετικες ερμηνειες απο τους δυο πρωταγωνιστες, Ian Hendry και Donna Mills, πολλους φονους και ενα ωραιο ευρημα που μπερδευει εμας τους θεατες και ακομα περισσοτερο την πρωταγωνιστρια με αποτελεσμα να τεθει η ζωη της σε αμεσο κινδυνο. Θα καταφερει αραγε να καταλαβει ποιος ειναι ο αθωος και ποιος ο ενοχος ωστε να σωθει;
 
Ευκαιρία να ευχαριστήσω και πάλι την bambinella για τη συνεισφορά της στην πληροφόρησή μας.

Τη σειρά την παρακολουθούσα στο ΜΕΓΑ την περίοδο 1991-92, με τίτλο "Το θρίλερ της Δευτέρας", με ώρα προβολής αν δεν κάνω λάθος την 1η μετά τα μεσάνυχτα.
 
Murder in mind. Μια γυναικα βρισκομενη σε εξαλλη κατασταση μπαινει σε ενα αστυνομικο τμημα και καταγγελλει οτι σκοτωσε μια κοπελα ονοματι Τζιλ.

Η γυναικα αυτη περα απο τη συγχυση της, διαπιστωνεται οτι εχει και ενα ειδος αμνησιας, αφου δε θυμαται το ονομα της. Δινει πολλες λεπτομερειες στον αστυνομικο που της παιρνει καταθεση και αναμεσα σε πολλα αλλα, λεει πως η δολοφονια που εκανε ηταν σχεδιασμενη ωστε να φανει σαν διαρρηξη μετα φονου.

Ενω η γυναικα συνεχιζει να βρισκεται στο τμημα, σε καποια ερημικη τοποθεσια ανακαλυπτεται εγκαταλελειμμενο το αυτοκινητο της και ολα δειχνουν οτι εχει προηγηθει ατυχημα. Ετσι εξηγειται η αμνησια της πρωταγωνιστριας. Τελικα διαπιστωνεται πως η γυναικα ειναι συζυγος ενος διασημου συγγραφεα αστυνομικων βιβλιων και αφου ειδοποιειται ο συζυγος της, αφηνεται ελευθερη. Οταν τυχαια αναφερεται το ονομα Τζιλ, η αστυνομικοι μαθαινουν πως προκειται για τη γραμματεα του συγγραφεα η οποια ομως εδω και καποιες μερες δεν εχει δωσει σημεια ζωης.

Ηταν ενα απο τα πολυ ωραια επεισοδια με κυριο χαρακτηριστικο του ολες τις καταστασεις πολυ διαφορετικες απο ο,τι φαινονται εκ πρωτης οψεως, κατι που ο νεαρος ντετεκτιβ που ασχολειται με την υποθεση θα κατανοησει τελικα και θα τρεξει να προλαβει εναν επικειμενο φονο.
 
bambinella 100 είπε:
Murder in mind. Μια γυναικα βρισκομενη σε εξαλλη κατασταση μπαινει σε ενα αστυνομικο τμημα και καταγγελλει οτι σκοτωσε μια κοπελα ονοματι Τζιλ.
Εξαιρετική η αφήγησή σου Bambi. Μας εξάπτει το ενδιαφέρον και επαναφέρει τις συναρπαστικές μνήμες της εποχής που βλέπαμε τη σειρά.
 
Να εισαι καλα, Ευπαλινε.

A coffin for the bride. Ενας νεαρος αντρας εχει βρει εναν πολυ κερδοφορο τροπο για να ζει τη ζωη του: Παντρευεται πλουσιες ηλικιωμενες γυναικες και υστερα απο λιγες εβδομαδες γαμου τις δολοφονει. Φυσικα παιρνει τα στοιχειωδη μετρα για να μην αναγνωριζεται, φροντιζοντας καθε φορα να αλλαζει ονομα και εμφανιση.

Επειδη αισθανεται κουρασμενος υστερα απο τοσους φονους που εχει διαπραξει, εγκαθισταται για λιγες μερες σε ενα ξενοδοχειο τυπου spa για να χαλαρωσει και να παρει νεες δυναμεις. Εκει γνωριζεται με μια νεα και πολυ ομορφη κοπελα η οποια ομως δε διαθετει καμια μεγαλη περιουσια και εργαζεται για να ζει.

Παρ' ολο που ο πρωταγωνιστης εχει συνηθισει διαφορετικα, αυτη τη φορα κανει μια εξαιρεση για την προσωπικη του ευχαριστηση και χωρις να περιμενει κανενα οικονομικο οφελος, υποκυπτει στα καλλη της νεαρας.. Ολα πηγαινουν καλα, ωσπου στο ξενοδοχειο εμφανιζεται μια μεσοκοπη πλουσια χηρα.

Ο πρωταγωνιστης δεν ξεχνα την παλια αγαπημενη του συνηθεια και την πλησιαζει με τον γνωστο σκοπο του, λεγοντας ομως στον εαυτο του πως αυτη η φορα θα ειναι η τελευταια και υστερα θα αφοσιωθει στην αγαπημενη του. Η ηλικιωμενη γυναικα δεν αργει να δεχθει την προταση γαμου, αλλα τα πραγματα παιρνουν περιεργη τροπη οταν η γυναικα αυτη εξαφανιζεται μυστηριωδως.

Πρωταγωνιστης του επισοδιου ειναι ο Michael Jayston που μας ειχε χαρισει ξανα την εξαισια ερμηνεια του στο επεισοδιο Ring once for death, για το οποιο μιλησαμε πιο πανω. Ενας υπεροχος ηθοποιος ιδανικος για ρολους δολοφονου, αλλα και ενας απιστευτα γοητευτικος αντρας.

Σε ρολο - εκπληξη η Λαιδη Helen Mirren, που εδω τη βλεπουμε στα νιατα της και κοβει την ανασα με την ομορφια της.

Οσο για το επεισοδιο αυτο καθ' αυτο, ειναι ενα απο τα καλυτερα της σειρας και γι' αυτον το λογο θεωρειται απο τα πιο διασημα. Το φιναλε του ειναι απλως εκπληκτικο και ανταξιο ενος θριλερ με ολη τη σημασια της λεξεως.
 
Someone at the top of the stairs. Δυο φοιτητριες, η Κρισι και η Τζιλιαν, νοικιαζουν δωματιο σε εναν ξενωνα. Η τιμη ειναι πολυ προσιτη ξεπερνωντας καθε προσδοκια τους.

Με τον καιρο γνωριζονται με τους υπολοιπους ενοικους του ξενωνα οι οποιοι εχουν ιδιαζουσα συμπεριφορα με κυριοτερο παραδειγμα οτι δε βγαινουν εξω ποτε. Καποια μερα ενας αντρας χτυπα την πορτα και ρωτα την Κρισι αν εχει δει ποτε την κορη του που εξαφανιστηκε, δειχνοντας της μια φωτογραφια. Η Κρισι δεν εχει ξαναδει την κοπελα, αλλα παρατηρει στο λαιμο της ενα μενταγιον ολοϊδιο με εκεινο που βρηκε σε ενα συρταρι του δωματιου της την πρωτη μερα που εγκατασταθηκε εκει με τη Τζιλιαν. Εκμυστηρευεται τις ανησυχιες της στη φιλη της, αλλα εκεινη δε δειχνει να τις συμμεριζεται.

Ενα Σαββατοκυριακο η Κρισι πρεπει να λειψει απο τον ξενωνα και δε νιωθει καθολου καλα που θα αφησει τη Τζιλιαν μονη. Στα μισα της διαδρομης το αυτοκινητο που τη μεταφερει χαλαει και τοτε η Κρισι βρισκει την ευκαρια να επιστρεψει, μια που το ενστικτο της της λεει οτι κατι δεν παει καλα. Και εχει απολυτο δικιο....

Η πανεμορφη Donna Mills κανει εδω την πρωτη απο τις τρεις εμφανισεις της στη σειρα. Πρωταγωνιστει επισης στα επεισοδια One deadly owner και Killer with two faces για το οποιο μιλησαμε ηδη πιο πανω.

Εδω εχουμε να κανουμε με μια ιστορια που βασιζεται στο μεταφυσικο στοιχειο, κατι που γινεται ευκολα αντιληπτο απο τον θεατη προτου ακομα φθασει το επεισοδιο στη μεση. Προσωπικα, αυτο με απωθησε τρομερα γιατι το βρηκα λιγο σαν παραμυθακι και γιατι επισης θεωρω πως αυτο το στοιχειο δεν ταιριαζει στη συγκεκριμενη σειρα. Παρα το και παλι απροσδοκητο φιναλε, ειναι το επεισοδιο που μου αρεσε λιγοτερο απο ολα οσα εχω δει μεχρι στιγμης.
 
The next victim. Eιναι αργια και ο υδραργυρος στο Λονδινο εχει ανεβει στα υψη. Ασυνηθιστοι οι κατοικοι σε τετοιες θερμοκρασιες, ξεχυνονται κατα χιλιαδες στις παραλιες με αποτελσμα το κεντρο της πολης να ερημωσει. Ετσι, ενας κατα συρροην δολοφονος βρισκει την ευκαιρια να κανει τις επιθεσεις του στραγγαλιζοντας μοναχικες γυναικες. Η αστυνομια ειναι αναστατη, αλλα δεν εχει απολυτως κανενα στοιχειο για να δρασει.

Μια μεσοκοπη και πολυ ομορφη, πλουσια Αμερικανιδα, η Σαντυ, αναγκαζεται να μεινει ολομοναχη στο πολυτελες διαμερισμα της οταν ο αντρας της πρεπει να λειψει για λιγες μερες λογω επαγγελματικων υποχρεωσεων. Το πιο ασχημο ειναι πως η Σαντυ ειναι προσωρινα αναπηρη υστερα απο ενα ατυχημα που ειχε με το αυτοκινητο της και μετακινειται σε καροτσακι. Στο εξαωροφο κτιριο οπου κατοικει δεν εχουν μεινει παρα ελαχιστοι ενοικοι: Μια νεαρη φιλη της Σαντυ, μια ιδιοτροπη γρια γυναικα και ο θυρωρος του κτιριου που εχει εξαιρετικα παραξενη συμπεριφορα.

Οταν η Σαντυ διαπιστωνει πως το τηλεφωνο της δε λειτουργει, κατεβαινει στο διαμερισμα της φιλης της να τη βρει, αλλα εκεινη φαινεται να λειπει. Τοτε εμφανιζεται μπροστα της ενας νεαρος που της λεει πως μενει στον τριτο οροφο, αλλα η Σαντυ δεν τον εχει συναντησει ποτε. Με την κουβεντα και τη φιλικη του διαθεση, κερδιζει την εμπιστοσυνη της γυναικας και τον προσκαλει στο διαμερισμα της.

Ποσο εξυπνη ειναι μια τετοια κινηση, θα φανει στην πορεια, μια που τα πραγματα δεν ειναι παντα οπως φαινονται, τη στιγμη μαλιστα που στην ιστορια αυτη κρυβονται πολλα σκοτεινα μυστικα.

Το επεισοδιο εχει τα στοιχεια που με ξετρελαινουν σε ενα θριλερ: Ανημπορη γυναικα, εγκλωβισμενη στον ιδιο χωρο με εναν δολοφονο η με καποιον που θεωρει δολοφονο. Δυστυχως για μενα, υστερα απο λιγη ωρα αντιληφθηκα τον ενοχο απο μια κινηση που εκανε. Δεν ξερω αν την κινηση αυτη την εκανε υπο τις οδηγιες του σκηνοθετη η αν εγινε κατα λαθος. Ηταν σιγουρα ανεπαισθητη, αλλα ενα εξασκημενο ματι σαν το δικο μου που εχω φαει τα θριλερ με το κουταλι, την ειδε και ετσι εχασα τη μαγεια ενος κατα τα αλλα θεσπεσιου επεισοδιου.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ωραιες παρουσιασεις μπαμπι, πολύ ωραιες :flower:
 
Σ' ευχαριστω, Αριαδνη.

Sign it death. Εδω εχουμε και παλι δολοφονο κατα συρροην, μονο που αυτη τη φορα ειναι γυναικα!

Η Τρεϊσι ειναι μια νεα και ομορφη κοπελα που της αρεσει να διαβαζει φθηνα ρομαντσα, σε βαθμο εμμονης. Οπως και οι ηρωιδες των αγαπημενων της ιστοριων, περιμενει κι αυτη να βρει εναν πλουσιο και δυναμικο αντρα που θα την κανει γυναικα του. Ολα καλα ως εδω ας πουμε, μονο που για να το πετυχει αυτο η Τρεϊσι δε δισταζει να δολοφονει οποιον βρισκεται στο δρομο της και την εμποδιζει να φθασει στο στοχο της. Ο τροπος ειναι παντα ο ιδιος και γινεται με ψαλιδι. Μετα τον καθε φονο η Τρεϊσι καθαριζει τον χωρο και αφηνει τα διαπιστευτηρια της: Ενα περιοδικο με ρομαντικες ιστοριες.

Οταν η νεα γυναικα συναντα τυχαια στο δρομο της τον γοητευτικο επιχειρηματια Ριτσαρντ Μεϊν, βαζει πλωρη να γινει γραμματεας του και φυσικα συζυγος του. Το προβλημα για την επιτευξη του σκοπου της ειναι πως ο Ριτσαρντ εχει και γραμματεα και συζυγο, αλλα βεβαια η Τρεϊσι δεν καταλαβαινει απο τετοιου ειδους εμποδια.

Στο επεισοδιο αυτο πρωταγωνιστει η διασημη ηθοποιος, Francesca Annis, στο ρολο της νεαρης ψυχοπαθους δολοφονου. Το επεισοδιο εχει καποιες πολυ καλες στιγμες, αλλα ειναι και πολυ προβλεψιμο γι' αυτο δεν θα το συγκαταλεξω στα αγαπημενα μου της σειρας.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
The colour of blood. Υπαρχει ενας κατα συρροην δολοφονος, ο Αρθουρ Πεϊτζ, η αλλιως "ο δολοφονος με το γαρυφαλλο". Ο νεαρος αυτος ανδρας σκοτωνει γυναικες και διπλα στα πτωματα αφηνει παντα ενα κοκκινο γαρυφαλλο, ενω ενα τετοιο ακριβως λουλουδι συνηθιζει να φοραει παντα στο πετο του. Οπως ειναι φυσικο, η συλληψη του δεν αργει και υστερα απο την αποφαση του δικαστηριου που τον κρινει ενοχο και παρανοϊκο, ο Αρθουρ οδηγειται στη φυλακη.

Στη διαδρομη γινεται ενα ατυχημα με την αστυνομικη κλουβα και εναν ποδηλατη και ο Αρθουρ αρπαζει την ευκαιρια να δραπετευσει.

Μια νεαρη γυναικα, η Τζουλι, υπαλληλος ενος δικηγορικου γραφειου, εχει αναλαβει να παραδοσει σε εναν πελατη του γραφειου εναν χαρτοφυλακα γεματο λεφτα και το κλειδι ενος σπιτιου που κληρονομησε απο καποιον θειο του. Εχει ραντεβου μαζι του στο σταθμο του τραινου και για να τον αναγνωρισει, ο πελατης λεει πως θα φοραει ενα κοκκινο γαρυφαλλο στο πετο του σακακιου του. Οταν η Τζουλι ερχεται προσωπο με προσωπο με τον δολοφονο με το γαρυφαλλο νομιζει πως ειναι αυτος ο δικαιουχος του χαρτοφυλακα, μπαινει στο τραινο μαζι του για να ταξιδεψουν μεχρι το ερημικο σπιτι της κληρονομιας και τοτε η δραση αρχιζει και οι φονοι συνεχιζονται!

Ενα απο τα δυνατα επεισοδια της σειρας, με πολλα απροοπτα και πολλα μυστικα που αποκαλυπτονται λιγο λιγο. Το ωραιο της ιστοριας ειναι οτι αυτα τα μυστικα προερχονται απο εκει που ο θεατης δε θα περιμενε ποτε, με αποτελεσμα να διατηρειται το ενδιαφερον κυριολεκτικα μεχρι την τελευταια στιγμη.
 
υπαρχει τροπος να την βρουμε την σειρα?αναφερομαι στην σειρα που εμφανιζοταν στην αρχη ο μεγας Χιτσκοκ
 
Once the killing starts. Ενας καθηγητης, ο Μαϊκλ Λεϊν, εχει ερωτικη σχεση με μια απο τις φοιτητριες του κολλεγιου στο οποιο διδασκει. Δυστυχως γι' αυτον ομως, υπαρχει ενα πολυ μεγαλο εμποδιο που δεν του επιτρεπει να χαρει ελευθερα τον ερωτα του με τη νεαρη κοπελα: Η γυναικα του.

Ετσι ο Μαϊκλ αποφασιζει να τη βγαλει απο τη μεση με ενα αριστοτεχνικο σχεδιο δολοφονιας που του εξασφαλιζει το τελειο αλλοθι. Το σχεδιο του παει πολυ καλα και το αλλοθι του πραγματι θεωρειται απο την αστυνομια ακλονητο ωσπου....

Ανωνυμα γραμματα αρχιζουν να καταφθανουν στην οικια του καθηγητη και στο κολλεγιο τα οποια δηλωνουν ολοφανερα πως ο αποστολεας τους γνωριζει καλα οτι ο καθηγητης ειναι ο δολοφονος. Ο Μαϊκλ στην αρχη τα εχει τελειως χαμενα ωσπου καποια στιγμη αρχιζει να καταλαβαινει ποιος ειναι εκεινος που στελνει τα ανωνυμα γραμματα και τοτε αποφασιζει να ξεμπερδευει μια για παντα μαζι του.

Το επεισοδιο εχει να κανει ακριβως με αυτο που λεει ο τιτλος του: Απαξ και αρχισουν οι φονοι....δυσκολα σταματουν, συμπληρωνω εγω. Το ειδα με πολυ μεγαλο ενδιαφερον και μου αρεσε ιδιαιτερα το επιστημονικο σχεδιο με το οποιο ο καθηγητης δολοφονει τη γυναικα του. Απο εκει και περα, το ενδιαφερον μου συνεχιστηκε αμειωτο μια που δεν μπορεσα με τιποτα να βρω ποιος ηταν ο ανωνυμος αποστολεας, κατι που μαλλον θα δυσκολεψει αρκετα και οποιον απο εσας παρακολουθησει το εν λογω επεισοδιο!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Όπως πάντα γλαφυρή, αλλά, πρωτίστως συναρπαστική η αφήγηση της bambi, προκαλεί αναμφίβολα τον καθένα να δει το επεισόδιο για να απολαύσει την πλοκή και να εξιχνιάσει ποιός είναι πίσω απο τα σημειώματα. Συντάσσομαι με όσα γράφει. Ασύλληπτης έμπνευσης το σχέδιο του φόνου. Εκτιμώ και γω ότι είναι απίθανο να ανακαλύψει ο θεατής τη λύση του μυστηρίου.
 
Και πράγματι το τέλος είναι απρόοπτο και εξηγεί κατά την άποψή μου την τόλμη της πρωταγωνίστριας ως την ώρα της αποκάλυψης.

bambinella 100 είπε:
The colour of blood. Υπαρχει ενας κατα συρροην δολοφονος, ο Αρθουρ Πεϊτζ, η αλλιως "ο δολοφονος με το γαρυφαλλο". Ο νεαρος αυτος ανδρας σκοτωνει γυναικες και διπλα στα πτωματα αφηνει παντα ενα κοκκινο γαρυφαλλο, ενω ενα τετοιο ακριβως λουλουδι συνηθιζει να φοραει παντα στο πετο του. Οπως ειναι φυσικο, η συλληψη του δεν αργει και υστερα απο την αποφαση του δικαστηριου που τον κρινει ενοχο και παρανοϊκο, ο Αρθουρ οδηγειται στη φυλακη.Στη διαδρομη γινεται ενα ατυχημα με την αστυνομικη κλουβα και εναν ποδηλατη και ο Αρθουρ αρπαζει την ευκαιρια να δραπετευσει.

Μια νεαρη γυναικα, η Τζουλι, υπαλληλος ενος δικηγορικου γραφειου, εχει αναλαβει να παραδοσει σε εναν πελατη του γραφειου εναν χαρτοφυλακα γεματο λεφτα και το κλειδι ενος σπιτιου που κληρονομησε απο καποιον θειο του. Εχει ραντεβου μαζι του στο σταθμο του τραινου και για να τον αναγνωρισει, ο πελατης λεει πως θα φοραει ενα κοκκινο γαρυφαλλο στο πετο του σακακιου του. Οταν η Τζουλι ερχεται προσωπο με προσωπο με τον δολοφονο με το γαρυφαλλο νομιζει πως ειναι αυτος ο δικαιουχος του χαρτοφυλακα, μπαινει στο τραινο μαζι του για να ταξιδεψουν μεχρι το ερημικο σπιτι της κληρονομιας και τοτε η δραση αρχιζει και οι φονοι συνεχιζονται!

Ενα απο τα δυνατα επεισοδια της σειρας, με πολλα απροοπτα και πολλα μυστικα που αποκαλυπτονται λιγο λιγο. Το ωραιο της ιστοριας ειναι οτι αυτα τα μυστικα προερχονται απο εκει που ο θεατης δε θα περιμενε ποτε, με αποτελεσμα να διατηρειται το ενδιαφερον κυριολεκτικα μεχρι την τελευταια στιγμη.
 
Where the action is. Πρόκειται για το 6ο επεισόδιο του 4ου κύκλου που μεταδόθηκε για πρώτη φορά στις 8 Φεβρουαρίου 1975 στη Μ. Βρετανία. Ένας ιδιόμορφος τζογαδόρος, ο Ντάντι Μπέρνς(James Berwick), παγιδεύει τα υποψήφια θύματά του, τζογαδόρους και αυτά, στην έπαυλή του και αφού τα υποχρεώσει να τον αντιμετωπίσουν σε μια παρτίδα χαρτοπαιξίας, τα προκαλεί σε ένα θανάσιμο παιχνίδι που θυμίζει ρωσική ρουλέτα. Συγκεκριμένα, χρησιμοποιεί 2 περίστροφα, το ένα με κανονικές σφαίρες και το άλλο με ψεύτικες και δίνει σε κάθε θύμα του την ευκαιρία να τον πυροβολήσει πρώτο, χωρίς αυτό να γνωρίζει ποιο περίστροφο του έλαχε. Στη συνέχεια παίρνει σειρά αυτός με το άλλο περίστροφο, που πάντα τυχαίνει όμως να έχει τις κανονικές σφαίρες. Στην επιτυχία του σχεδίου του συμβάλλει και το προσωπικό της έπαυλης, στο οποίο ανήκει και η γοητευτική φίλη του(Ingrid Pitt).

Ο Έντι Βάλανς είναι το τελευταίο θύμα. Πρόκειται για έναν ευφυή τζογαδόρο τον οποίο ο Μπερνς εκτιμά και αφού τον «παρασύρει», τον εγκλωβίζει στην έπαυλή του με τη βοήθεια της φίλης του. Η ώρα της μονομαχίας φτάνει και η πρόκληση για τον Έντι είναι να ανατρέψει τα σχέδια του Μπερνς . Θα τα καταφέρει ή θα έχει και αυτός την τύχη των προηγουμένων τζογαδόρων; Τι είναι αυτό που ο θεατής πρέπει να διακρίνει για να υποψιασθεί το συγκλονιστικό τέλος;

Ο θεατής ανακαλύπτει στο τέλος τη λεπτομέρεια που ίσως δύσκολα διακρίνει στην αρχή και ουσιαστικά καθορίζει το τέλος. Μια πιο υποψιασμένη ματιά, στην πρώτη πράξη του έργου, ίσως προϊδεάσει για αυτά που είναι κεκαλυμμένα.
 
If it's a man hang up. Το 1ο επεισόδιο του 5ου κύκλου προβλήθηκε στην Μ. Βρετανία στις 12/4/1975. Η Σούζυ Μάρτιν(Carol Lunley) είναι ένα γοητευτικό μοντέλο, που ζει μόνη της, περιστοιχισμένη από φίλους και συνεργάτες. Η ζωή της αναστατώνεται όταν αρχίζει να δέχεται ανώνυμα τηλεφωνήματα στο διαμέρισμά της. Στην αρχή ο άγνωστος σιωπά, αργότερα όμως εκφράζει τον πόθο του για αυτήν και γίνεται απειλητικός. Η Σούζυ ενημερώνει τα έμπιστα πρόσωπά της και ζητά τη βοήθεια της αστυνομίας. Τα τηλεφωνήματα συνεχίζονται και οι απειλές πραγματοποιούνται: Ο άγνωστος θαυμαστής αρχίζει να δολοφονεί τους άνδρες που συναναστρέφονται την Σούζυ. Παράλληλα, από τους 2 αστυνομικούς που ανέλαβαν την υπόθεση, ο νεότερος(David Venner) επιδεικνύει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το μοντέλο. Η Σούζυ βρίσκεται σε σύγχυση και οι υποψίες της πέφτουν από το ένα πρόσωπο στο άλλο, έως ότου δέχεται πρόσκληση από τον νεαρό αστυνομικό για να επισκεφτούν ένα βράδυ το εξοχικό του...

Θα καταφέρει η Σούζυ να γλυτώσει από τον άγνωστο θαυμαστή της ή θα πέσει τελικά θύμα του; Είναι ο δολοφόνος κάποιο από τα πρόσωπα στα οποία πέφτουν οι υποψίες ή μήπως πρόκειται για κάποιον υπεράνω κάθε υποψίας;

Πρόκειται για ένα επεισόδιο, θα έλεγα μάλιστα από τα πιο ενδιαφέροντα, που απηχεί με μεγάλη επιτυχία το πνεύμα της σειράς στην οποία ανήκει. Ο δημιουργός του καταφέρνει με μεγάλη μαεστρία, έστω και αν υπάρχει κάποια υπερβολή σε αυτό, να ρίξει τις υποψίες σε όλα σχεδόν τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν, υποχρεώνοντας έτσι τους τηλεθεατές σε συνεχείς αναθεωρήσεις.
 
Διαβαζω τα ποστς σου με μεγαλο ενδιαφερον και καθε φορα λεω απο μεσα μου οτι το ΣουΚου που ερχεται θα κατσω να δω επεισοδια της σειρας. Ολο κατι συμβαινει αγκρρρρ
 
Πολυ ωραία σειρά ανθολογίας τρόμου ,που βλέπαμε απ' το mega τα πρώτα χρόνια,μετά τα μεσάνυχτα.27 χρόνια πρίν όταν τα ιδιωτικά κανάλια ανταγωνίζονταν τα κρατικά σε ποιότητα
 
Διαισθάνομαι ότι έτσι η ανυπομονησία σου μεγαλώνει! Καλή τηλεθέαση. Είναι η μοναδική σειρά που παρακολουθώ χωρίς ελληνικούς υποτίτλους. Μακάρι να ξαναπροβληθεί από κάποιο κανάλι.
 
Πίσω
Μπλουζα