Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Σημείωση: This feature may not be available in some browsers.
Άρθρο για την ανακαίνιση του σήματος, από το περιοδικό του Πολιτιστικού Κέντρου Εργαζομένων της Ολυμπιακής (ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α), τεύχος 89, 2017.Το σήμα της Ολυμπιακής στην Λ. Βουλιαγμένης...
Τοποθετήθηκε στα μέσα του '70 και έχει αλλάξει τρείς φορές απο 'Airlines' σε 'Airways'.
Εδώ είναι πριν την πρόσφατη "ανακαίνιση" , όπου άλλαξε η επiγραφή σε 'Airways' και φωταγωγήθηκε.
Αν δεν κάνω λάθος, βάσει του αριθμού θέσης 3a, η θέση σου ήταν στην τρίτη σειρά, αριστερά στο παράθυρο.Επιτέλους ξαναβρήκα το δελτίο επιβίβασης και το εισιτήριο της πτήσης με YS-11 από Κοζάνη προς Αθήνα που έγινε στις 9.10.1976.
Ήταν η πτήση 831 μέσω Λάρισας (η χαρά μου μεγάλη γιατί είχε 2 απογειώσεις/προσγειώσεις) αναχώρηση 10.25, και κόστισε 614 δρχ.
Το αεροσκάφος είχε το όνομα Νήσος Μήλος, το οποίο λίγο μετά τη δική μου πτήση, στις 23.11.1976, συνετρίβη στην αντίθετη πτήση (830, Αθήνα-Λάρισα-Κοζάνη) στο ύψωμα Ντοβράς (1300μ) στον ορεινό όγκο που περιβάλλει την πόλη, λόγω ομίχλης. Δευτερόλεπτα ακόμα αν κρατούσε το ύψος ο κυβερνήτης το αεροπλάνο θα είχε περάσει το βουνό. Σκοτώθηκαν όλοι οι επιβάτες και το πλήρωμα (50 άτομα), ανάμεσά τους και πολλοί που θα κατέβαιναν στη Λάρισα, μια και λόγω ομίχλης δεν μπόρεσε να προσγειωθεί εκεί. Η έλλειψη ραδιοβοηθημάτων στο αεροδρόμιο Κοζάνης ήταν το βασικό αίτιο.
Το σοκ που είχα πάθει ήταν μεγάλο.
Αναρτώ τις φωτογραφίες εδώ, ως πιό σχετικό θέμα.
Προβολή συνημμένου 236609Προβολή συνημμένου 236610Προβολή συνημμένου 236611Προβολή συνημμένου 236612Προβολή συνημμένου 236613Προβολή συνημμένου 236614Προβολή συνημμένου 236615Προβολή συνημμένου 236616Προβολή συνημμένου 236617Προβολή συνημμένου 236618Προβολή συνημμένου 236619
Ακριβώς. Είχε πολύ ωραία θέα, απρόσκοπτη προς τα κάτω, ενώ κοιτώντας πίσω έβλεπα την έλικα του τουρμποπρόπ κινητήρα. Πλησιάζοντας για προσγείωση στη Λάρισα (στρατιωτικό αεροδρόμιο), είδα ένα Τ-33 της πολεμικής αεροπορίας να μας πλησιάζει κάθετα, η μύτη του αεροσκάφους ήταν προς την πλευρά μου δηλαδή, και να κάνει στροφή αρκετά κοντά μας. Υποθέτω ότι έκανε εικονική προσβολή στο αεροπλάνο μας. Κράτησε δευτερόλεπτα, αλλά ήταν πολύ εντυπωσιακή μανούβρα!Αν δεν κάνω λάθος, βάσει του αριθμού θέσης 3a, η θέση σου ήταν στην τρίτη σειρά, αριστερά στο παράθυρο.
συμφωνω σε οσα λετε και εγω πσιτευω οτι επρεπε να διατηρηθει σε καποιες πτησεις ,εστω ελαχιστες για πολλους και διαφορους λογουςΔεν ξέρω ίσως έχουν δίκιο αυτοί που πιστεύουν πως το Αεροδρόμιο του Ελληνικού λόγω της παλαιότητας του και του γεγονότος ότι ήταν μέσα σε κατοικημένη περιοχή, αυτό το καθιστούσε μη λειτουργικό σε σχέση με το υπερσύχρονο αεροδρόμιο των Σπάτων. Αλλά δεν παύει όμως να ήταν το αεροδρόμιο των αναμνήσεων μας και το αεροδρόμιο που έχει συνδεθεί με μερικά από τα πιο σημαντικά γεγονότα της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας. Π.χ. Μεταπολίτευση, επιστροφή Καραμανλή από το Παρίσι το 1974, επσκέψεις ξένων ηγετών, γύρισμα πάμπολλων σκηνών που μας συντρόφευαν με τις αθάνατες ελληνικές ταινίες και τόσα άλλα.
Αλλά κυρίως γιατί η προσγείωση σε αυτό ήταν μια μαγική ιεροτελεστία γιατί γινόταν πολύ κοντά στην πανέμορφη Γλυφάδα και στην παραθαλάσσια Αττική με τίς υπέροχες φυσικές ομορφιές ειδικά το καλοκαίρι, κάτι που σαν εικόνα και σαν αισθητική είναι απαγορευτικό στο κατά τα άλλα υπερσύχρονο αεροδρόμιο των Σπάτων. Θα μπορούσε να διατηρηθεί για κάποιες πτήσεις γιατί όλες οι προηγμένες πρωτεύουσες διαθέτουν δύο αεροδρόμια. Η θέα του εγκαταλελειμμένου πλέον αεροδρομίου προκαλεί με την παρακμιακή του όψη αισθήματα βαθύτατης θλίψης όταν για δεκαετίες ο ίδιος χώρος ήταν γεμάτος λάμψη και ζωή.
Στην φωτογραφία διακρίνεται το αεροσκάφος με όνομα City of Athens. Επρόκειτο για το πρώτο Boeing 707-384C που ενετάχθη στον στόλο της Ολυμιακής με αριθμό σειράς 18948/495, νηολόγιο SX-DBA στις 11-05-1966 και απεχώρησε στις 06-03-1975.Διαφήμιση της Ολυμπιακής Αεροπορίας από το 1971.
Οι στολές των αεροσυνοδών ήταν σχεδιασμένες απο τον Πιερ Καρντέν.
Προβολή συνημμένου 266449