Το αεροδρόμιο του Ελληνικού - Ολυμπιακή

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας krios
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
[edit] Το video διαγραφεται καθοτι δεν υπαρχουν τα copyrights και ξεπερναει το οριο των 10 λεπτων! [edit]

απολαύστε αναμνήσεις απ΄το Ανατολικό Αεροδρόμιο,77 λεπτά είναι το βίντεο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το σήμα της Ολυμπιακής στην Λ. Βουλιαγμένης...

Τοποθετήθηκε στα μέσα του '70 και έχει αλλάξει τρείς φορές απο 'Airlines' σε 'Airways'.

Εδώ είναι πριν την πρόσφατη "ανακαίνιση" , όπου άλλαξε η επiγραφή σε 'Airways' και φωταγωγήθηκε.

olympic voulgmn.JPG
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το σήμα της Ολυμπιακής στην Λ. Βουλιαγμένης...

Τοποθετήθηκε στα μέσα του '70 και έχει αλλάξει τρείς φορές απο 'Airlines' σε 'Airways'.

Εδώ είναι πριν την πρόσφατη "ανακαίνιση" , όπου άλλαξε η επiγραφή σε 'Airways' και φωταγωγήθηκε.
Άρθρο για την ανακαίνιση του σήματος, από το περιοδικό του Πολιτιστικού Κέντρου Εργαζομένων της Ολυμπιακής (ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α), τεύχος 89, 2017.

OA.jpg


OA-.jpg
 
Με αφορμή το θάνατο του σχεδιαστή μόδας Pierre Cardin, ο οποίος έφυγε χθες πλήρης ημερών ( στα 98 του χρόνια) σκέφτηκα να κάνω μια μικρή αναφορά στις στολές που σχεδίασε για την Ολυμπιακή Αεροπορία την περίοδο 1969 -1972. Σύμφωνα με τα διάφορα άρθρα μόδας που έχουν κατά καιρούς γραφτεί, οι συγκεκριμένες στολές ήταν από τις πιο κομψές και μοντέρνες που γνώρισαν ποτέ οι αιθέρες καθώς συνδύαζαν λιτή γραμμή, τα όμορφα χρώματα τις Ελλάδας και την πρωτοποριακή μόδα του space age για την οποία ο Cardin έμεινε στην ιστορία.
Οι συγκεκριμένες στολές έχουν εμφανιστεί σε αρκετές ελληνικές ταινίες της περιόδου εκείνης όπως η Παριζιάνα, Μαριχουάνα Στοπ, Η θεία μου η χίπισσα, η Κόμησσα της Κέρκυρας και βέβαια στην ομώνυμη ταινία με την Χαριτίνη Καρόλου στο ρόλο της Αεροσυνοδού

Η Αεροσυνοδός (1971) -αφίσα της ταινίας

olympiaki-cardin-650.jpg


Η θεία μου η χίπισσα (1970)

18.jpg


Η κόμησσα της Κέρκυρας (1972)* - στολή συνοδών εδάφους

cebfceb1cebaceb1cebb-3.jpg


Η στολή ολοκληρωμένη


f59e5e3530c2c45e61d5a0c945f954cb_M.jpg



* Για την ιστορία, το αεροσκάφος "Νήσος Κάλυμνος" που εμφανίζεται στην ταινία "Η Κόμησσα της Κέρκυρας" κατέπεσε λίγους μήνες μετά, στις 21 Οκτωβρίου 1972, στην θαλάσσια περιοχή της Βούλας, λίγο πριν προσγειωθεί στο αεροδρόμιο του Ελληνικού, ερχόμενο από την Κέρκυρα. Ο τραγικός απολογισμός ήταν 37 νεκροί ενώ διεσώθησαν 16 επιβάτες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ολυμπιακή Αεροπορία. Πτήση Boeing 747-200 στον χρόνο με VIP αεροσυνοδό.

olympiaki-aeroporia-boeing.jpg


Ένα ταξίδι στον χρόνο κάνει η ομάδα του Up Stories και μας ταξιδεύει στα χρόνια της Ολυμπιακής Αεροπορίας και στις εικόνες του παρελθόντος.

Η ιστορία της Ολυμπιακής Αεροπορίας άρχισε να γράφεται στις αρχές του 1956, όταν ο τότε πρωθυπουργός Κωνσταντίνος Καραμανλής κάλεσε τους μεγαλοεφοπλιστές Αριστοτέλη Ωνάση και Σταύρο Νιάρχο να επενδύσουν στους τομείς των ναυπηγείων και των αεροπορικών συγκοινωνιών.
Ο Ωνάσης προτίμησε να επενδύσει στις αεροπορικές συγκοινωνίες εξαγοράζοντας την χρεωκοπημένη ΤΑΕ, που είχε περιέλθει υπό κρατικό έλεγχο.
Τις διαπραγματεύσεις με τον Ωνάση ανέλαβε ο τότε υπουργός Συγκοινωνιών Γεώργιος Ράλλης.
Οι δύο πλευρές ήλθαν γρήγορα σε συμφωνία και στις 30 Ιουλίου υπογράφτηκε η σχετική σύμβαση για την αποκλειστική εκμετάλλευση των αεροπορικών συγκοινωνιών της χώρας.
Ένα από τα προβλήματα που επιζητούσαν λύση ήταν η χρήση των πέντε των ολυμπιακών κύκλων στα φτερά των αεροπλάνων της νέας εταιρείας, που αποτελούσαν κατοχυρωμένο σήμα από την Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή.
Ο Ωνάσης το παρέκαμψε με χαρακτηριστική ευκολία «Δεν υπάρχει θέμα», είπε, « Θα προσθέσουμε ένα έκτο κύκλο».
Η πρώτη πτήση της Ολυμπιακής Αεροπορίας έγινε το πρωί της 6ης Απριλίου 1957 από το αεροδρόμιο του Ελληνικού με προορισμό την Θεσσαλονίκη. Κυβερνήτης του DC-3 (Ντακότα) ήταν ο Παύλος Ιωαννίδης, στενός συνεργάτης του Ωνάση τα επόμενα χρόνια που έφθασε μέχρι τα ανώτατα κλιμάκια της εταιρείας. Από το σημείο εκείνο αρχίζει η ανοδική πορεία της Ολυμπιακής.
Την ίδια χρονιά θα πραγματοποιήσει το πρώτο της διεθνές δρομολόγιο προς Ρώμη,Παρίσι και Λονδίνο.
Η ιστορία του αγαπημένου 《Lost》 Boing 747-200 αεροπλάνου του Αριστοτέλη Ωνάση. Ήταν το αεροπλάνο του Αριστοτέλη Ωνάση. Το αεροπλάνο, με νηολόγιο SX-OAB, SERIAL NBR 20825 και LINE NBR 223, δηλ. το διακοσιοστό εικοστό τρίτο αεροπλάνο της BOEING, παραδόθηκε στην Ολυμπιακή στις 7 Δεκεμβρίου 1973 και έκανε την πρώτη του πτήση με την Ο.Α., στις 08/12/1973 (Αθήνα – Νέα Υόρκη). Εκτελούσε υπερατλαντικές πτήσεις, προς ΗΠΑ, Καναδά και Αφρική μέχρι το 1999.
Σήμερα βρίσκεται στην ιδιοκτησία του Πολιτιστικού Κέντρου Εργαζομένων Ολυμπιακής Αεροπορίας (ΠΟΛΚΕΟΑ), ναυαρχίδα στην προσπάθεια του Πολιτιστικού Κέντρου για την αναγνώριση και επίσημη λειτουργία Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας στον ιστορικό χώρο του παλιού αεροδρομίου.
Το εσωτερικό του αεροπλάνου, μαρτυρά ακόμα και σήμερα την αρχοντιά και την πολυτέλεια που ένα 747 πρόσφερε σε όλους του τους επιβάτες. Το να πετάς με ένα τέτοιο αεροπλάνο, ήταν από μόνο του μια εμπειρία μοναδική, αντίστοιχη με την εμπειρία που σήμερα προσφέρει ένα Α380. Ένα από τα στοιχεία που έκαναν το Olympic Eagle να ξεχωρίζει, είναι τα έντονα αρχαιοελληνικά στοιχεία στο εσωτερικό του, ακριβώς όπως το επιθυμούσε ο Αριστοτέλης Ωνάσης.
Η καμπίνα επιβατών του αεροπλάνου ήταν χωρισμένη σε τέσσερις ζώνες, καθεμιά από τις οποίες είχε όνομα από την Ακρόπολη των Αθηνών (π.χ. Ερέχθειο, Προπύλαια), ενώ στα σκιάδια κάθε παραθύρου της καμπίνας, είχε τυπωθεί η εικόνα ενός έργου τέχνης από την αρχαία Ελλάδα. Με κλεισμένα τα σκιάδια, το αεροπλάνο μετατρεπόταν σε ένα ιδιότυπο, ιπτάμενο μουσείο διαχρονικής ελληνικής τέχνης και ομορφιάς.
Μετέφερε την ελληνική αποστολή των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ατλάντα το 1996 καθώς και σημαντικές πολιτικές προσωπικότητες από το 1973 έως το 1999. Αποτέλεσε αεροναυπηγικό θαύμα στις εμπορικές αερομεταφορές. Μετέφερε 500 άτομα (επιβάτες και πλήρωμα) και είχε χωρητικότητά καυσίμων 150 τόνους. Συνέδεε την Αθήνα με το πιο απόμακρο σημείο του πλανήτη εντός 22 ωρών. Στις 9 Αυγούστου 1978, το θηριώδες τζάμπο της Ολυμπιακής με 374 επιβάτες, παραλίγο να πέσει στο κέντρο της Αθήνας, λίγα μόλις λεπτά μετά την απογείωση του.
Η αεροπορική τραγωδία αποφεύχθη χάρη στον έμπειρο πιλότο, Σήφη Μιγάδη, ο οποίος κατάφερε να κρατήσει στον αέρα το αεροσκάφος. Το επίτευγμα του διδάσκεται στα σεμινάρια της Boeing, καθώς νίκησε τους νόμους της φυσικής, πετώντας σε εξαιρετικά χαμηλό ύψος και με ελάχιστη ταχύτητα. Το γεγονός ότι δεν συνετρίβη θεωρείται «θαύμα» ενώ σε όλες τις προσομοιώσεις που έχουν γίνει το αεροπλάνο πάντα πέφτει.
Η κατασκευαστική εταιρεία έχει χαρακτηρίσει εκείνο το αεροσκάφος «lost» και το θεωρεί πεσμένο, παρόλο που ο πιλότος της Ολυμπιακής, Σήφης Μιγάδης, κατάφερε να το προσγειώσει. Η VIP αεροσυνοδός που μας τίμησε με την παρουσία της.
Δεν θα μπορούσαμε να μην κάνουμε ειδική αναφορά στην VIP αεροσυνοδό Κυρία Βάσω Παπάκου που συμμετέχει στο βίντεο μας. Διετέλεσε επικεφαλής πληρώματος του πρώην Πρωθυπουργού και Προέδρου της ελληνικής δημοκρατίας, Κωνσταντίνου Καραμανλή. Την στολή που φοράει την σχεδίασε ο Pierre Cardin και χαρακτηρίστηκε ως η πιο πετυχημένη στολή αεροσυνοδού στον κόσμο.

Πηγή πληροφοριών απο την περιγραφή του παρακάτω βίντεο στο ΥT.

 
Τελευταία επεξεργασία:
Επιτέλους ξαναβρήκα το δελτίο επιβίβασης και το εισιτήριο της πτήσης με YS-11 από Κοζάνη προς Αθήνα που έγινε στις 9.10.1976.
Ήταν η πτήση 831 μέσω Λάρισας (η χαρά μου μεγάλη γιατί είχε 2 απογειώσεις/προσγειώσεις) αναχώρηση 10.25, και κόστισε 614 δρχ.

Το αεροσκάφος είχε το όνομα Νήσος Μήλος, το οποίο λίγο μετά τη δική μου πτήση, στις 23.11.1976, συνετρίβη στην αντίθετη πτήση (830, Αθήνα-Λάρισα-Κοζάνη) στο ύψωμα Ντοβράς (1300μ) στον ορεινό όγκο που περιβάλλει την πόλη, λόγω ομίχλης. Δευτερόλεπτα ακόμα αν κρατούσε το ύψος ο κυβερνήτης το αεροπλάνο θα είχε περάσει το βουνό. Σκοτώθηκαν όλοι οι επιβάτες και το πλήρωμα (50 άτομα), ανάμεσά τους και πολλοί που θα κατέβαιναν στη Λάρισα, μια και λόγω ομίχλης δεν μπόρεσε να προσγειωθεί εκεί. Η έλλειψη ραδιοβοηθημάτων στο αεροδρόμιο Κοζάνης ήταν το βασικό αίτιο.
Το σοκ που είχα πάθει ήταν μεγάλο.

Αναρτώ τις φωτογραφίες εδώ, ως πιό σχετικό θέμα.

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg9.jpg10.jpg11.jpg
 
Σαν σημερα, 28 Ιουνιου του 1969 εγκαινιαζεται ο νεος αεροσταθμος εξωτερικων γραμμων του Αερολιμενα Αθηνων.
Δυο χρονια αργοτερα, το 1971, ο κεντρικος αεροδιαδρομος επεκτεινεται στα 3.500 μετρα.
 
Επιτέλους ξαναβρήκα το δελτίο επιβίβασης και το εισιτήριο της πτήσης με YS-11 από Κοζάνη προς Αθήνα που έγινε στις 9.10.1976.
Ήταν η πτήση 831 μέσω Λάρισας (η χαρά μου μεγάλη γιατί είχε 2 απογειώσεις/προσγειώσεις) αναχώρηση 10.25, και κόστισε 614 δρχ.

Το αεροσκάφος είχε το όνομα Νήσος Μήλος, το οποίο λίγο μετά τη δική μου πτήση, στις 23.11.1976, συνετρίβη στην αντίθετη πτήση (830, Αθήνα-Λάρισα-Κοζάνη) στο ύψωμα Ντοβράς (1300μ) στον ορεινό όγκο που περιβάλλει την πόλη, λόγω ομίχλης. Δευτερόλεπτα ακόμα αν κρατούσε το ύψος ο κυβερνήτης το αεροπλάνο θα είχε περάσει το βουνό. Σκοτώθηκαν όλοι οι επιβάτες και το πλήρωμα (50 άτομα), ανάμεσά τους και πολλοί που θα κατέβαιναν στη Λάρισα, μια και λόγω ομίχλης δεν μπόρεσε να προσγειωθεί εκεί. Η έλλειψη ραδιοβοηθημάτων στο αεροδρόμιο Κοζάνης ήταν το βασικό αίτιο.
Το σοκ που είχα πάθει ήταν μεγάλο.

Αναρτώ τις φωτογραφίες εδώ, ως πιό σχετικό θέμα.

Προβολή συνημμένου 236609Προβολή συνημμένου 236610Προβολή συνημμένου 236611Προβολή συνημμένου 236612Προβολή συνημμένου 236613Προβολή συνημμένου 236614Προβολή συνημμένου 236615Προβολή συνημμένου 236616Προβολή συνημμένου 236617Προβολή συνημμένου 236618Προβολή συνημμένου 236619
Αν δεν κάνω λάθος, βάσει του αριθμού θέσης 3a, η θέση σου ήταν στην τρίτη σειρά, αριστερά στο παράθυρο.
 
Αν δεν κάνω λάθος, βάσει του αριθμού θέσης 3a, η θέση σου ήταν στην τρίτη σειρά, αριστερά στο παράθυρο.
Ακριβώς. Είχε πολύ ωραία θέα, απρόσκοπτη προς τα κάτω, ενώ κοιτώντας πίσω έβλεπα την έλικα του τουρμποπρόπ κινητήρα. Πλησιάζοντας για προσγείωση στη Λάρισα (στρατιωτικό αεροδρόμιο), είδα ένα Τ-33 της πολεμικής αεροπορίας να μας πλησιάζει κάθετα, η μύτη του αεροσκάφους ήταν προς την πλευρά μου δηλαδή, και να κάνει στροφή αρκετά κοντά μας. Υποθέτω ότι έκανε εικονική προσβολή στο αεροπλάνο μας. Κράτησε δευτερόλεπτα, αλλά ήταν πολύ εντυπωσιακή μανούβρα!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Δεν ξέρω ίσως έχουν δίκιο αυτοί που πιστεύουν πως το Αεροδρόμιο του Ελληνικού λόγω της παλαιότητας του και του γεγονότος ότι ήταν μέσα σε κατοικημένη περιοχή, αυτό το καθιστούσε μη λειτουργικό σε σχέση με το υπερσύχρονο αεροδρόμιο των Σπάτων. Αλλά δεν παύει όμως να ήταν το αεροδρόμιο των αναμνήσεων μας και το αεροδρόμιο που έχει συνδεθεί με μερικά από τα πιο σημαντικά γεγονότα της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας. Π.χ. Μεταπολίτευση, επιστροφή Καραμανλή από το Παρίσι το 1974, επσκέψεις ξένων ηγετών, γύρισμα πάμπολλων σκηνών που μας συντρόφευαν με τις αθάνατες ελληνικές ταινίες και τόσα άλλα.
Αλλά κυρίως γιατί η προσγείωση σε αυτό ήταν μια μαγική ιεροτελεστία γιατί γινόταν πολύ κοντά στην πανέμορφη Γλυφάδα και στην παραθαλάσσια Αττική με τίς υπέροχες φυσικές ομορφιές ειδικά το καλοκαίρι, κάτι που σαν εικόνα και σαν αισθητική είναι απαγορευτικό στο κατά τα άλλα υπερσύχρονο αεροδρόμιο των Σπάτων. Θα μπορούσε να διατηρηθεί για κάποιες πτήσεις γιατί όλες οι προηγμένες πρωτεύουσες διαθέτουν δύο αεροδρόμια. Η θέα του εγκαταλελειμμένου πλέον αεροδρομίου προκαλεί με την παρακμιακή του όψη αισθήματα βαθύτατης θλίψης όταν για δεκαετίες ο ίδιος χώρος ήταν γεμάτος λάμψη και ζωή.
 
OLYMPIC AIRWAYS Airbus A300B4 (May 1995) ATHENS-THESSALONIKI-LONDON 1995
FLYING CREW: CPT: PANTELOUKAS GREGORY
F/O : TATARIS YIANNIS
F/E : FARFARAS DIMITRIS
OLYMPIC AIRWAYS AIRBUS A300-B4 1995 ATHENS-LONDON FLIGHT OA 261 (ATH-SKG-LHR-ATH)

Το αεροσκάφος όπως φαίνεται και στην εξωτερική λήψη κατά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο Ελληνικού αλλά και στην εσωτερική (περίπου στο κέντρο του πιλοτηρίου) ήταν
ο "Διομήδης" με νηολόγιο SX-BEG και αριθμό σειράς 148, το οποίο κατασκευάστηκε στις 19.05.1981, ενετάχθη στο στόλο της Ολυμπιακής στις 18.08.1981 και απεχώρησε στις 15.11.1998 .
Δεν κράτησα τα εισιτήρια όταν ταξίδευα από μικρό παιδί με την παλιά Ολυμπιακή στην γραμμή Αθήνα-Ηράκλειο-Αθήνα την δεκαετία του '80 και αργότερα το β' εξάμηνο του 1998 όταν υπηρετούσα στρατιωτική θητεία σε μονάδα της ΠΑ στην Ροδόπη στην γραμμή Αθήνα-Αλεξανδρούπολη-Αθήνα και Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχω ταξιδέψει με αυτό σε δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη για Αθήνα λίγο πριν την αποχώρησή του καθώς ήταν βαμμένο με τα ημιτελή χρώματα της εταιρείας.

Το αεροσκάφος μετά την αποχώρησή του από τον στόλο της Ολυμπιακής μετατράπηκε σε cargo και πριν διαλυθεί το 2011 στο Kemble Airport, Kemble, England United Kingdom, έφερε τα διακριτικά της DHL.

Olympic Airways 747 SX-OAB "Olympic Eagle" Take off from Ellinikon International Airport to Bangkok (10 Απριλίου 1993)

Λίγα λόγια για τα Β-747 της ΟΑ.
To SX-OAA "OLYMPIC ZEUS" με ημερομηνία ένταξης στην ΟΑ 21-06-1973 και αποχώρησης 11-4-1985 για την TWA με νηολόγιο N305TW, διαλύθηκε τον 03-1999 , στο Marana Regional Airport , AZ (Arizona) , USA
Το SX-OAB "OLYMPIC EAGLE" με ημερομηνία ένταξης στην ΟΑ 07-12-1973 και αποχώρησης 09-1999, βρίσκεται παροπλισμένο στο παλιό αεροδρόμιο Ελληνικού.Το συγκεκριμένο αεροσκάφος για ένα μικρό διάστημα και ειδικότερα από 16/04/96 έως15/07/96 πετούσε με το ίδιο νηολόγιο για τις Aerolineas Argentinas.
Τα δύο προηγούμενα αεροσκάφη αποτελούσαν απευθείας παραγγελίες της ΟΑ από την κατασκευάστρια εταιρεία Boeing (B-747-284Β , όπου το 84 υποδηλώνει τον κωδικό της ΟΑ στην Boeing) και παρελήφθησαν το 1973 .
Τα επόμενα αεροσκάφη ήλθαν μεταχειρισμένα από την Singapore Airlines (B-747-212Β ,όπου το 12 υποδηλώνει τον κωδικό της Singapore Airlines στην Boeing) :
Το SX-OAC "OLYMPIC SPIRIT" με ημερομηνία ένταξης στην ΟΑ 01-09-1984 και αποχώρησης 01-2000 , διαλυθηκε το 2003 στο Soekarno–Hatta International Airport , Jakarta , Indonesia.
Το SX-OAD "OLYMPIC FLAME" με ημερομηνία ένταξης στην ΟΑ 01-04-1985 και αποχώρησης 03-2001 , διαλύθηκε τον 12-2020 στο αεροδρόμιο του Bruntingthorpe , Leicestershire UK.
Το SX-OAE "OLYMPIC PEACE" με ημερομηνία ένταξης στην ΟΑ 23-12-1985 και αποχώρησης 11-1999 , διαλύθηκε το 2009 στο Soekarno–Hatta International Airport , Jakarta , Indonesia.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Δεν ξέρω ίσως έχουν δίκιο αυτοί που πιστεύουν πως το Αεροδρόμιο του Ελληνικού λόγω της παλαιότητας του και του γεγονότος ότι ήταν μέσα σε κατοικημένη περιοχή, αυτό το καθιστούσε μη λειτουργικό σε σχέση με το υπερσύχρονο αεροδρόμιο των Σπάτων. Αλλά δεν παύει όμως να ήταν το αεροδρόμιο των αναμνήσεων μας και το αεροδρόμιο που έχει συνδεθεί με μερικά από τα πιο σημαντικά γεγονότα της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας. Π.χ. Μεταπολίτευση, επιστροφή Καραμανλή από το Παρίσι το 1974, επσκέψεις ξένων ηγετών, γύρισμα πάμπολλων σκηνών που μας συντρόφευαν με τις αθάνατες ελληνικές ταινίες και τόσα άλλα.
Αλλά κυρίως γιατί η προσγείωση σε αυτό ήταν μια μαγική ιεροτελεστία γιατί γινόταν πολύ κοντά στην πανέμορφη Γλυφάδα και στην παραθαλάσσια Αττική με τίς υπέροχες φυσικές ομορφιές ειδικά το καλοκαίρι, κάτι που σαν εικόνα και σαν αισθητική είναι απαγορευτικό στο κατά τα άλλα υπερσύχρονο αεροδρόμιο των Σπάτων. Θα μπορούσε να διατηρηθεί για κάποιες πτήσεις γιατί όλες οι προηγμένες πρωτεύουσες διαθέτουν δύο αεροδρόμια. Η θέα του εγκαταλελειμμένου πλέον αεροδρομίου προκαλεί με την παρακμιακή του όψη αισθήματα βαθύτατης θλίψης όταν για δεκαετίες ο ίδιος χώρος ήταν γεμάτος λάμψη και ζωή.
συμφωνω σε οσα λετε και εγω πσιτευω οτι επρεπε να διατηρηθει σε καποιες πτησεις ,εστω ελαχιστες για πολλους και διαφορους λογους
 
Διαφήμιση για τα νέα αεροσκάφη Airbus A300-B4 της Ολυμπιακής Αεροπορίας που έφεραν ονόματα ηρώων του Τρωικού Πολέμου.
 

Συνημμένα

  • image.png
    image.png
    464,2 KB · Προβολές: 9
Παίζει να είμαι ο μοναδικός άνθρωπος που δεν έχει ταξιδέψει ούτε μισή φορά με αεροπλάνο,ούτε μέσα σε αεροδρόμιο δεν έχω μπει να φανταστείτε. Βέβαια μπορεί να είμαι υπερβολικός και να υπάρχουν και άλλοι που δεν έχουν μπει σε αεροπλάνο.
 
Διαφήμιση της Ολυμπιακής Αεροπορίας από το 1971.
Οι στολές των αεροσυνοδών ήταν σχεδιασμένες απο τον Πιερ Καρντέν.

1694102039337.png
 
Διαφήμιση της Ολυμπιακής Αεροπορίας από το 1971.
Οι στολές των αεροσυνοδών ήταν σχεδιασμένες απο τον Πιερ Καρντέν.

Προβολή συνημμένου 266449
Στην φωτογραφία διακρίνεται το αεροσκάφος με όνομα City of Athens. Επρόκειτο για το πρώτο Boeing 707-384C που ενετάχθη στον στόλο της Ολυμιακής με αριθμό σειράς 18948/495, νηολόγιο SX-DBA στις 11-05-1966 και απεχώρησε στις 06-03-1975.
 
Πίσω
Μπλουζα