Emulation vs. the Real Thing

Emulation vs. the Real Thing

  • Emulation

    Ψηφοφορίες: 3 42,9%
  • Real Thing

    Ψηφοφορίες: 4 57,1%

  • Συνολικοί ψηφοφόροι
    7
Τα ps2-gamecube έχουν την δυνατότητα να βγάζουν κανονικά σήμα 240p σε crt. Στο θέμα RetroArch με φίλτρα, σε μια fullHD οθόνη 4:3 (αντε βρες την τώρα αλλά εγώ έχω μια) δείχνουν απίστευτα καλά. θα μπορούσα να ζήσω και με αυτά χωρίς CRT στην ανάγκη
 
Τα ps2-gamecube έχουν την δυνατότητα να βγάζουν κανονικά σήμα 240p σε crt. Στο θέμα RetroArch με φίλτρα, σε μια fullHD οθόνη 4:3 (αντε βρες την τώρα αλλά εγώ έχω μια) δείχνουν απίστευτα καλά. θα μπορούσα να ζήσω και με αυτά χωρίς CRT στην ανάγκη
Για emulators το xbox και το wii αξιζουν που τρεχουν πολυ καλα και mame σε 240p.Στα κανονικα παιχνιδια 3d προτιμω την κανονικη τους αναλυση 480i στην crt σε PS2/GC/XBOX.

Σε 19" 4:3 monitor full hd για μενα ταιριαζουν καλυτερα τα crt φιλτρα απ τις μεγαλυτερες 16:9 hd τηλεορασεις 32" η ακομα χειροτερα 55"
Και αν εχει και υψηλο contrast στις 19" στο full hd monitor 4:3 ακομα καλυτερα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Sonic the Hedgehog (USA, Europe)-190829-180832.png

Αυτό είναι το shader που έφτιαξα και χρησιμοποιώ στο Mega Drive πλέον. Νομίζω ότι κάνει σωστό composite blending και έτσι ο καταρράκτης είναι διάφανος όπως σε μια κανονική CRT. Οπου υπάρχει dithering πλέον γίνεται blending όπως και σε μία CRT. Εχει scanlines, έχει κούρμπα και ένα ελάχιστο luminance για την εξτρά λάμψη. Νομίζω ότι είναι το καλύτερο που μπορώ να πετύχω για να μοιάζει με CRT.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σε ποσες ιντσες παιζεις με τα φιλτρα στην hd??

Πιο παλια (οταν επαιζα ακομη σε hd τα παλια παιχνιδια) ειχα τσεκαρει φιλτρα σε πιο μικρη οθονη και φαινοταν λιγο καλυτερα σε οθονη 4:3 19"tft παρα σε μια μια 32" lcd αλλα τοτε η αποδοση των crt φιλτρων ηταν πολυ μακρια απο το αποτελεσμα που εχει μια καλη crt τηλεοραση.

Φαντασου να μην υπηρχαν τα crt φιλτρα και να υπηρχε μεχρι σημερα μονο η επιλογη bilinear filtering και η επιλογη με τα pixels.Ποσοι θα αντεχαν να παιζουν στην hd ετσι?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σε ποσες ιντσες παιζεις με τα φιλτρα στην hd??

Πιο παλια (οταν επαιζα ακομη σε hd τα παλια παιχνιδια) ειχα τσεκαρει φιλτρα σε πιο μικρη οθονη και φαινοταν λιγο καλυτερα σε οθονη 4:3 19"tft παρα σε μια μια 32" lcd αλλα τοτε η αποδοση των crt φιλτρων ηταν πολυ μακρια απο το αποτελεσμα που εχει μια καλη crt τηλεοραση.

Φαντασου να μην υπηρχαν τα crt φιλτρα και να υπηρχε μεχρι σημερα μονο η επιλογη bilinear filtering και η επιλογη με τα pixels.Ποσοι θα αντεχαν να παιζουν στην hd ετσι?
Αυτήν την στιγμή έχω δύο οθόνες, ένα PC monitor καλό στα 240hz 25 ιντσες αλλά με TN panel προφανώς και μία τηλεόραση LCD από το 2011 περίπου στις 32 ίντσες.

Το αποτέλεσμα είναι παρόμοιο και στις δύο όσον αφορά τα φίλτρα, απλά η τηλεόραση έχει λίγο πιο έντονα χρώματα ίσως λόγω IPS panel.

Το screenshot είναι από το PC monitor αν και δεν ξέρω κατά πόσο αυτό έχει σημασία.

Πάντως μπορώ να σου πω πως τα CRT filters στο RetroArch και ειδικά αν τα πειράξεις κι εσύ λίγο, μπορούν να βγάλουν πολύ καλά αποτελέσματα. Υπάρχουν πολλά και πρέπει να ξεσκαρτάρεις βέβαια, δεν ξέρω εσύ τι αποτελέσματα έχεις δει στο παρελθόν αλλά έχω δει αρκετά κακά παραδείγματα. Το θέμα είναι να βρεις τον σωστό συνδυασμό και settings από μονος σου.
 
Πάντως μπορώ να σου πω πως τα CRT filters στο RetroArch και ειδικά αν τα πειράξεις κι εσύ λίγο, μπορούν να βγάλουν πολύ καλά αποτελέσματα. Υπάρχουν πολλά και πρέπει να ξεσκαρτάρεις βέβαια, δεν ξέρω εσύ τι αποτελέσματα έχεις δει στο παρελθόν αλλά έχω δει αρκετά κακά παραδείγματα. Το θέμα είναι να βρεις τον σωστό συνδυασμό και settings από μονος σου.
Eχεις φτασει σε πολυ καλο επιπεδο crt feeling απ οτι βλεπω και στην φωτογραφια.

Νομιζω απο τα καλυτερα δειγματα CRT φιλτρων που εχω δει για mega drive.Τα crt φιλτρα που ειχα δει παλια εννοειται δεν εφταναν σε αυτο το επιπεδο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Thanks, είμαι κι εγώ πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα και να ναι καλά και ένας τυπάκος στο RA forum που μου πρότεινε να προσθέσω ένα συγκεκριμένο pass στο shader μου το οποίο είχα ήδη σε ένα καλό επίπεδο. Αλλά τώρα που λες κι εσύ (ο πλέον απαιτητικός CRT user ? ) ότι το αποτέλεσμα είναι καλό, ε τότε δεν θέλω κάτι άλλο.

Οπότε τώρα που έχω μία καλή εικόνα σαν βάση, σειρά έχει το επόμενο ΠΟΛΥ δύσκολο project. Nα καταφέρω να εξαλείψω το motion blur από το LCD monitor και να κάνω το scrolling να φαίνεται καθαρό όπως στην CRT. Και εξηγούμαι:

Aυτό είναι ήδη δυνατόν να γίνει εφόσον ρυθμίσω την οθόνη στα 120hz και ενεργοποιήσω το black frame insertion μέσω RetroArch (οπότε 60frames του παιχνιδιού + 60 μαύρα ενδιάμεσα). To έχω δοκιμάσει και όντως εξαφανίζει όλη την θολούρα και ghosting στην κίνηση. Μάλιστα όταν το πρωτοτέσταρα εντυπωσιάστηκα! Περίμενα βελτίωση αλλά όχι σε βαθμό 100% όπως μια CRT. Δυστυχώς όμως αυτή η μέθοδος έχει και ένα μεγάλο μειονέκτημα αφού καταστρέφει τα χρώματα κάνοντας τα όλα πιο μουντά και σκοτεινά. Λογικό αφού μπαίνει ένα μαύρο φόντο ανάμεσα από κάθε frame του παιχνιδιού.

Οπότε σκέφτηκα ότι η λύση είναι να φέρω τα χρώματα και την ένταση/φωτεινότητα σε τέτοιο σημείο έτσι ώστε οταν μπει το black frame να έρθουν όπως είναι στην φωτογραφία που ποσταρα. Αν το καταφέρω και αυτό θα είναι σαν να έχω μια CRT αφού και τα φίλτρα ειναι καλά και δεν θα υπάρχει θολούρα στο scrolling αλλά και καθόλου input lag αφού αυτό το monitor σκίζει σε αυτόν τον τομέα. Ειναι όμως δύσκολο γιατί κάποια χρώματα τα χαλάει περισσότερο από άλλα και άντε να βρεις τώρα την σωστή ισορροπία ώστε να έρθουν όλα μαζί σωστά... Αλλά θα το παλέψω.
 
Αλλά τώρα που λες κι εσύ (ο πλέον απαιτητικός CRT user ? ) ότι το αποτέλεσμα είναι καλό, ε τότε δεν θέλω κάτι άλλο.
Xαχα.Το εχεις προχωρησει πολυ με τα crt φιλτρα imgema.Εβαλα πριν και επαιξα λιγο sonic στην crt και μετα ξαναειδα την φωτογραφια που εβαλες.Εφτασες οντως σε πολυ καλο επιπεδο crt feeling.

Οπότε τώρα που έχω μία καλή εικόνα σαν βάση, σειρά έχει το επόμενο ΠΟΛΥ δύσκολο project. Nα καταφέρω να εξαλείψω το motion blur από το LCD monitor και να κάνω το scrolling να φαίνεται καθαρό όπως στην CRT. Και εξηγούμαι:

Aυτό είναι ήδη δυνατόν να γίνει εφόσον ρυθμίσω την οθόνη στα 120hz και ενεργοποιήσω το black frame insertion μέσω RetroArch (οπότε 60frames του παιχνιδιού + 60 μαύρα ενδιάμεσα). To έχω δοκιμάσει και όντως εξαφανίζει όλη την θολούρα και ghosting στην κίνηση. Μάλιστα όταν το πρωτοτέσταρα εντυπωσιάστηκα! Περίμενα βελτίωση αλλά όχι σε βαθμό 100% όπως μια CRT. Δυστυχώς όμως αυτή η μέθοδος έχει και ένα μεγάλο μειονέκτημα αφού καταστρέφει τα χρώματα κάνοντας τα όλα πιο μουντά και σκοτεινά. Λογικό αφού μπαίνει ένα μαύρο φόντο ανάμεσα από κάθε frame του παιχνιδιού.

Οπότε σκέφτηκα ότι η λύση είναι να φέρω τα χρώματα και την ένταση/φωτεινότητα σε τέτοιο σημείο έτσι ώστε οταν μπει το black frame να έρθουν όπως είναι στην φωτογραφία που ποσταρα. Αν το καταφέρω και αυτό θα είναι σαν να έχω μια CRT αφού και τα φίλτρα ειναι καλά και δεν θα υπάρχει θολούρα στο scrolling αλλά και καθόλου input lag αφού αυτό το monitor σκίζει σε αυτόν τον τομέα. Ειναι όμως δύσκολο γιατί κάποια χρώματα τα χαλάει περισσότερο από άλλα και άντε να βρεις τώρα την σωστή ισορροπία ώστε να έρθουν όλα μαζί σωστά... Αλλά θα το παλέψω.
Ε μετα εαν γινοταν και αυτο στην hd οθονη με το αποτελεσμα της παραπανω φωτογραφιας δεν θα υπηρχε καποιος ιδιαιτερος λογος να παρει καποιος crt τηλεοραση για 
retro gaming.

Δυο πραγματα ειναι τα σημαντικοτερα στα ρετρο για μενα σε hd οθονη.Καθαρη κινηση και πολυ καλο επιπεδο crt feeling.
 
CRT τηλεορασεις για σωστο retro gaming στο 100% και CRT monitors καλης ποιοτητας σαν του βιντεο για την καλυτερη εικονα στα καινουργια παιχνιδια.

Κριμα που δεν βγαζουν τετοια CRT monitors.

Θα προτιμουσα για τα καινουργια παιχνιδια την καλυτερη εικονα που βγαζουν τα καλα CRT monitors παρα την χειροτερη εικονα στις LCD οθονες.

Tι να πω??εκτος απο τα retro ακομα και για τα καινουργια παιχνιδια η CRT τεχνολογια που εχουν τα καλα CRT monitors οπως του βιντεο εχουν καλυτερο αποτελεσμα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Hell yes. Τρελο monitor

Clipboard01.jpg
 
1@Wally[/USER] To τσίμπησες; Πολύ καλά τα Sony, αυτά χρησιμοποιούσα και εγώ πριν περάσω στις LED (είχα 2 21"). Στον τομέα των γραφικών αργήσαμε να περάσουμε στις LCD οθόνες λόγω της ανωτερότητας των CRT στην απόδοση των χρωμάτων. Δεν είναι κατάλληλο βέβαια για retro gaming αφού δεν πέφτει κάτω από 640Χ480 (αφού δεν έχει horizontal refresh rate κάτω από 30khz), αλλά είναι ιδανικό για SVGA παιχνίδια. Η πλάκα είναι ότι στο PC από την VGA εποχή βλέπαμε τα παιχνίδια "λάθος" αφού όλα τα monitor ήταν 30 khz οπότε διπλασίαζαν τα VGA παιχνίδια που ήταν 320x200. Φυσικά και οι game designers είχαν τα ίδια monitor οπότε και αυτοί σχεδίαζαν βάσει αυτού του upscaling. Γιαυτό μας φαίνονταν πιξελιασμένα σε σχέση με την Amiga (αφού το 1084s έδειχνε τις χαμηλές αναλύσεις native). Σήμερα που μπορούμε να τα παίξουμε σε CRT TV νομίζω δείχνουν καλύτερα από ότι τα παίζαμε τότε παρά το γεγονός ότι δεν είχαν σχεδιαστεί να παίζουν έτσι (βέβαια αυτό είναι θέμα γούστου). 

Βέβαια το τραγικό είναι όταν βλέπω youtube video να παίζουν σε 320x200 σαν να είναι widescreen. Τα παιχνίδια ήταν σχεδιασμένα να στρετσάρουν το 320x200 σε 4:3 για να γεμίζουν όλη την οθόνη. Ακριβώς το ίδιο λάθος κάνουν και αυτοί που παίζουν NTSC amiga games, με αποτέλεσμα να βλέπουμε τους χαρακτήρες των παιχνιδιών κοντόχοντρους. 

 
1@Leon[/USER] Δυστυχως οχι, εχω το G400 που δειχνουν στα πεταχτα. :( Απλα πηρα screenshot τα specs και το μοντελο για οποιον καταφερει και το εντοπισει/τσιμπησει.

 
Πίσω
Μπλουζα