Οι σταρ μας ανοίγουν το σπίτι τους

ελέφαντα συγγνώμη ξέχασα κομίζω γλαύκας εις Αθηνάς. (ελπίζω να το λέω σωστά). εγώ ακόμη τραβάω slides Και μάλιστα πήρα και προβολέα αν και μεταχειρισμένο, δεν βγαίνουν πια καινούριοι. βασικά χρησιμοποιώ 2 φιλμ: fujichrome velvia 50 & ektachrome 100. και τα 2 εξαιρετικά. η μόνη φορά που έχω δει χάρτινα πλαίσια για slides είναι την μια και μοναδική φορά που τράβηξα Kodachrome, πάντως πέρα από την πλάκα πρέπει να είσαι πολύ καλός δάσκαλος. το στυλό το χρησιμοποίησε η Βουγιούκλω για να δώσει αυτόγραφο στον φωτογράφο;;;;;
γιατί το φλας ανάβει τελευταία φορά τέλειωσε η μπαταρία;;;;
 
Την ξέρω στον ενικό, "Γλαύκα εις Αθήνας". Έχω διαβάσει 2 εξηγήσεις, η μία κυριολεκτική (η Αθήνα είχε πολλές κουκουβάγιες) η άλλη, που μου φαίνεται πιθανότερη, ότι τα νομίσματα των αρχαίων Αθηναίων είχαν από τη μια μεριά την εικόνα μια κουκουβάγιας οπότε η κουκουβάγια ήταν κάτι το πολύ συνηθισμένο στην Αθήνα. Όπως τα κάρβουνα στο Newcastle με τα ανθρακωρυχεία του (η αντίστοιχη αγγλική φράση).

Τα slides είναι πολύ μπελαλίδικα και δύσκολα να βγουν καλά (αλλά τότε είναι πολύ καλύτερα από τις τυπωμένες φωτόγραφίες) κι έτσι ποτέ δεν ασχολήθηκα, εκτός από τις επαγγελματικές διαφάνειες που ανέφερα.

Από την άλλη, δεν μπορείς να τα καδράρεις και να τα κρεμάσεις στον τοίχο, φτιάχνοντας ένα εικονοστάσι του εαυτού σου, όπως ο κ. Αντωνόπουλος (για να επανέλθουμε στο θέμα)
 
Ναι, έτσι την έπαθε κι ο Λουί ο 16. Πάνω που είχε ανακαινίσει τις Βερσαλλίες (χρησιμοποιώντας τον ίδιο διακοσμητή ανακτόρων με την Α.Β.... δοκιμασμένη λύση, πειράματα θα κάνουμε τώρα?) του πλάκωσε η επανάσταση και δεν πρόλαβε να τις χαρεί.
 

Δέκα μοναδικές φωτογραφίες από το σπίτι της Αλίκης Βουγιουκλάκη που δεν έχετε ξαναδεί​


 

Δέκα μοναδικές φωτογραφίες από το σπίτι της Αλίκης Βουγιουκλάκη που δεν έχετε ξαναδεί​


Και τι δε θα δινα να είχα μια πιο ευκρινή εικόνα από τα γυάλινα ράφια του μπάνιου για να χαζέψω τα αρώματα και τα καλλυντικά που υπήρχαν εκεί πάνω. Μόνο την Brut ξεχωρίζω μέχρι τώρα.
 
Και τι δε θα δινα να είχα μια πιο ευκρινή εικόνα από τα γυάλινα ράφια του μπάνιου για να χαζέψω τα αρώματα και τα καλλυντικά που υπήρχαν εκεί πάνω. Μόνο την Brut ξεχωρίζω μέχρι τώρα.

Μόλις είδα για πρώτη φορά την συγκεκριμένη φωτογραφία και τα ράφια με τα καλλυντικά το μυαλό μου πήγε αμέσως σε σένα @Bajar :) Το ήξερα ότι θα σχολιάζες την συγκεκριμένη φωτογραφία επειδή γνωρίζω ότι σου αρέσουν τα ρετρό αρώματα και καλλυντικά και μάλιστα έχεις και μια εξαιρετική συλλογή απο διάφορα Ρετρο αρώματα!
 
Την ξέρω στον ενικό, "Γλαύκα εις Αθήνας". Έχω διαβάσει 2 εξηγήσεις, η μία κυριολεκτική (η Αθήνα είχε πολλές κουκουβάγιες) η άλλη, που μου φαίνεται πιθανότερη, ότι τα νομίσματα των αρχαίων Αθηναίων είχαν από τη μια μεριά την εικόνα μια κουκουβάγιας οπότε η κουκουβάγια ήταν κάτι το πολύ συνηθισμένο στην Αθήνα. Όπως τα κάρβουνα στο Newcastle με τα ανθρακωρυχεία του (η αντίστοιχη αγγλική φράση).

Τα slides είναι πολύ μπελαλίδικα και δύσκολα να βγουν καλά (αλλά τότε είναι πολύ καλύτερα από τις τυπωμένες φωτόγραφίες) κι έτσι ποτέ δεν ασχολήθηκα, εκτός από τις επαγγελματικές διαφάνειες που ανέφερα.

Από την άλλη, δεν μπορείς να τα καδράρεις και να τα κρεμάσεις στον τοίχο, φτιάχνοντας ένα εικονοστάσι του εαυτού σου, όπως ο κ. Αντωνόπουλος (για να επανέλθουμε στο θέμα)
μπορείς μπορείς τουλάχιστον μπορούσες παλιά υπήρχε το αντιστρεπτό (reversal) χαρτί Ilfochrome (παλιά Cibachrome) με το οποίο έπαιρνες απ ευθείας θετική εικόνα τυπώνοντας μια διαφάνεια αλλά ήθελες έγχρωμο σκοτεινό θάλαμο. επίσης υπήρχε και η λύση του Internegative. δηλ. φωτογράφιζες την διαφάνεια με ειδικό φιλμ και τύπωνες απ' αυτό το αρνητικό κανονικά μια φωτογραφία. τώρα δυστυχώς και οι δυο λύσεις έχουν εκλείψει και μόνο με ψηφιακό σκανάρισμα γίνεται δουλειά.
Σεισμός γινόταν? Διότι η φωτογραφία είναι κουνημένη και το κάδρο θεόστραβο.
όχι πιστεύω είναι θέμα προοπτικής γιατί μάλλον ο φωτογράφος χρησιμοποίησε ευρυγώνιο φακό. πάντως έτσι που κρατά το σφυρί και είναι τεντωμένη πάει φιρί-φιρί να ξεκαρφώσει τον πίνακα και να πέσει στην κεφάλα της,.
έτσι που κρατάς την μηχανή (διοπτική ρεφλέξ) δεν μπορείς να βγάλεις καμία φωτογραφία....
 
Ναι, ξέρω πολύ καλά τι είναι. Slides (σλάιντζ) (*). Όχι slights (σλάιτς)

(*) Έχω φτιάξει άπειρα στα νιάτα μου για παρουσιάσεις σε συνέδρια. Στα ακριβά πλαστικά έβαζες τη διαφάνεια - που ήταν φωτογραφημένη με μια ειδική Polaroid που εμφάνιζε διαφάνειες - στο ανοιγμένο περίβλημα και το έκλεινες και έκανε κλικ σε διάφορα σημεία γύρω-γύρω. Τα φτηνά χαρτονένια είχαν κόλλα κι όταν τα έκλεινες τα σιδέρωνες με καυτό σίδερο προσευχόμενος να μη στραβώσουν και να μην παρασιδερωθούν και λυώσουν. Κι άσε πώς ετοιμάζαμε τις σελίδες που έπρεπε να φωτογραφηθούν. Το κείμενο σε αυτοκόλλητη ταινία με ειδικό χειροκίνητο πρίντερ που μετά έπρεπε να κολληθεί αλφαδιασμένα. Οι εξισώσεις χειρόγραφες. Τα παλιά ωραία χρόνια!
Πραγματικά ωραία χρόνια. Στην δεκαετία του ενενήντα εγώ τα φωτογράφιζα με οριζόντια φωτογραφική μηχανή στούντιο Bowens και χρησιμοποιούσα πλαστικά θηκάκια που έκλειναν με κλιπ. Έχω μια συλλογή από περίπου 5.000 σλαιντς με έργα τέχνης και επεξηγηματικούς πίνακες όπου δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν πουθενά πλέον. Αααχ ωραία φοιτητικά χρόνια.
 
Τι παραμυθένιος πλούτος καλέ που δεν τους έμειναν λεφτά για έπιπλα εκτός από ένα σκαμνί για την Γιούλη, ενώ ο καημένος ο Φίλιππος, καθότι gentleman, οκλάζει?

Ποτέ μου δεν χώνεψα τη συνήθεια να γεμίζουν τους τοίχους φίρδην μίγδην με άσχετους και στριμωγμένους πίνακες, πινακάκια, αφίσες, κι ό,τι άλλο βρήκαν στα παλιατζίδικα στις αντικερί. Εκεί και στα μουσεία τα εκθέματα είναι έτσι λόγω έλλειψης χώρου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Δέκα μοναδικές φωτογραφίες από το σπίτι της Αλίκης Βουγιουκλάκη που δεν έχετε ξαναδεί​



Χμμμ...:rolleyes: ίδιο σημείο...

90s
img20220417_20343118.jpg

60s
vougiouklaki.jpg
 
Πολύ πιθανό να έκανε και τις δύο φωτογραφήσεις η φωτογράφος Ευσταθία Ναυπλιώτου. Ίσως και να επέλεγε η ίδια η Αλίκη το σημείο που ήθελε να την φωτογραφίσουν.

Η Ευσταθία Ναυπλιώτου που αναφέρετε στο παραπάνω άρθρο πρέπει να ήταν η φωτογράφος των περιοδικών του εκδότη Ε. Τερζόπουλο ο οποίος ήταν και πολύ φίλος της Αλίκης Βουγιουκλάκη.

Απο διάφορα άλλα άρθρα στο διαδίκτυο διάβασα ότι ο προσωπικός φωτογράφος της ηθοποιού ήταν ο Κλεισθένης Δασκαλάκος και αργότερα ο Μαρίνος Κουσουμίδης ο οποίος την φωτογράφιζε μέχρι και την δεκαετία του 90.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πολύ πιθανό να έκανε και τις δύο φωτογραφήσεις η φωτογράφος Ευσταθία Ναυπλιώτου. Ίσως και να επέλεγε η ίδια η Αλίκη το σημείο που ήθελε να την φωτογραφίσουν.

Η Ευσταθία Ναυπλιώτου που αναφέρετε στο παραπάνω άρθρο πρέπει να ήταν η φωτογράφος των περιοδικών του εκδότη Ε. Τερζόπουλο ο οποίος ήταν και πολύ φίλος της Αλίκης Βουγιουκλάκη.

Απο διάφορα άλλα άρθρα στο διαδίκτυο διάβασα ότι ο προσωπικός φωτογράφος της ηθοποιού ήταν ο Κλεισθένης Δασκαλάκος και αργότερα ο Μαρίνος Κουσουμίδης ο οποίος την φωτογράφιζε μέχρι και την δεκαετία του 90.
Σε γενικές γραμμές πάντως άφησε την ίδια διαρύθμιση...η ηλεκτρική κουζίνα στο ίδιο σημείο, τα ραφάκια μετατράπησαν σε ντουλάπια (ντουλάπι νομίζω είναι, όχι ψυγείο), ίδια τεχνοτροπία στους τοίχους απλά σε διαφορετικό χρώμα...
Την υπόλοιπη κουζίνα δεν βλέπουμε βέβαια...λογικά πρέπει να είχε κι πόρτα για μπαλκόνι κι πρέπει να ήταν στο σημείο που τελειώνει ο πάγκος (κουζίνα 60s)....απο εκει έχει τραβηχθεί η λήψη κι στις 2 φωτό...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα