Λεωφορεία από 80s!!!!

Δεν μου αρέσει που το χρησιμοποιούν έτσι αλλά τουλάχιστον διατηρείται...

Έχεις απόλυτο δίκιο.Ούτε σε μένα αρέσει που το έκαναν έτσι.. πολύ φοβάμαι ότι στο μέλλον θα έχει σημαντικές εσωτερικές φθορές.
 
1713459150237.png
"...
στιγμιότυπο ἀπό τίς 6 Δεκεμβρίου 2002, ὕστερα ἀπό μιά περιπέτεια πού ἀφοροῦσε στό 5/27. Ἐδῶ βρισκόμαστε στό παλιό τέρμα τῆς γραμμῆς Πειραιῶς – Περάματος, ὅταν πλέον ἡ γραμμή εἶχε περάσει στήν εὐθύνη τῆς #ΕΘΕΛ κι εἶχαν ἀποσυρθεῖ τά «πράσινα». Μπροστά στόν ἀκούραστο «Δεινόσαυρο» #Volvo #B10M #Σαρακάκης, τό #11.
Ἡ φωτογραφία ἀνακτήθηκε ἀπό τό παλιό ἀρχεῖο τῆς #ΛΑΕΓΕ πού βρίσκεται σέ διαδικασία ψηφιοποιήσεως καί τεκμηριώσεως.",

 
1713878736422.png
Ἱστορική φωτογραφία ἀπό τό μοναδικό ὑπερμείζονος τύπου #Mercedes Benz #O317 κατασκευῆς #Βιαμάξ πού βρίσκεται ἐν ζωῇ καί μόνον ὑπηρεσιακή κυκλοφορία πρός τό παρόν. Ὑπηρέτησε ἐπαξίως στό #4ον ΚΤΕΛ ἀπό τόν Φεβρουάριο τοῦ 1966 ἕως τόν Ἀπρίλιο τοῦ 1985, ἐνῷ γιά μερικά χρόνια ἐργάσθηκε καί στή Χαλκίδα. Ἐδῶ σέ προληπτική συντήρηση μαζί μέ τό #27, #Volvo #SB756 #Σαρακάκης.
Τά #Παλιά_Ελληνικά_Λεωφορεία ἐξακολουθοῦν νά ἀποτελοῦν πηγή ἐμπνεύσεως, δημιουργίας, ἀλλά καί ζωντανά τεκμήρια τῆς ἐγχώριας βιομηχανικῆς κληρονομιᾶς. Εἶναι τά ἐρεθίσματα γιά νά δημιουργηθεῖ ἕνα σύγχρονο παραγωγικό μοντέλο, ὥστε νά ἀρθοῦν οἰκονομικά ἀδιέξοδα καί ἀγκυλώσεις μέσα ἀπό τήν ἀνασυγκρότηση τῆς βιομηχανικῆς δραστηριότητος μέ κανόνες, ἀρχές καί πνεῦμα κοινωνικῆς δικαιοσύνης. Ἀπαιτοῦνται τόλμη, σοβαρότητα καί εἰλικρίνεια. Τά ὑπόλοιπα θά γίνουν.

 
Ακαδημίας και Ιπποκράτους (αρχές δεκ. '80)

Ένα Magirus Deutz κατεβαίνει την Ιπποκράτους και στο θέατρο "Ακάδημος" παίζεται το έργο "Επιχείρηση Διαζύγιο" από το θίασο της Γωγώς Ατζολετάκη.
Σε πρώτο πλάνο ένα Volvo δρομολογημένο στη γραμμή "603: Αθήνα - Παλαιό Ψυχικό".
Στο ισόγειο της Πανεπιστημιακής Λέσχης το ψητοπωλείο "Παρνασσός".

Χρονολογικά η νέα αρίθμηση των λεωφορειακών γραμμών στην Αθήνα και τον Πειραιά , ίσχυσε από τον Μάρτιο του 1981
1714236130257.png
 
Κυριακή 3 Μαΐου 1992
Γράφει ὁ Χάρης Λαζαρόπουλος:
Ἱστορικό στιγμιότυπο ἀπό παλιές καλές ἐποχές, τόν Μάϊο τοῦ 1992, σέ μιά μάντρα μέ παλιά λεωφορεῖα πίσω ἀπό τήν ἐθνική ὁδό ἀπό τόν Ἀσπρόπυργο πρός τήν Ἐλευσῖνα. Ἀπό τίς ἀρχές τοῦ 1991 εἴχαμε ἐντοπίσει αὐτό τό ὑπέροχο #Scania Vabis #B75 58 V139 πού κατασκεύασε ὁ Κωνσταντῖνος #Ρεντούμης τό 1964. Ἀποσύρθηκε τόν Δεκέμβριο τοῦ 1984 καί μπῆκε σέ μιά πορεία φθορᾶς ἀπό τό χρόνο καί ἀπό ἀνεγκέφαλους πού ἀφαιροῦσαν πράγματα ἀπ’ αὐτό.
Μέ τόν Βαγγέλη πηγαίναμε σχεδόν κάθε ἑβδομάδα ἐκεῖ νά τό δοῦμε, καβαλούσαμε κάτι μάντρες γιά νά μποῦμε μέσα ἤ λέγαμε στόν Ἰερόθεο ὅτι θέλαμε νά τό σώσουμε, ἄν δέν βρίσκαμε Scania μέ ἁμάξωμα τοῦ Ἐλευθεριάδη πού ἦταν ὁ βασικός μας ἀντικειμενικός σκοπός. Τοῦτο ἐδῶ τό ἐργαλεῖο κυκλοφόρησε στό #6ον_ΚΤΕΛ μέ ἀριθμό ἀνεμοθώρακα 165 καί γιά λίγο καιρό στό #2ον_ΚΤΕΛ ὡς 17. Ἦταν μαζί μέ τό 6/181 καί τό 6/197, ἕνα ἀπό τά ἐλάχιστα τῆς γενιᾶς τοῦ μέ ζάντες βαρέως τύπου τρίλεξ.
Κατά καιρούς εἶχα γράψει ἱστορίες γι’ αὐτό τό λεωφορεῖο στό περιοδικό πού ἔγραφα, ἐνῷ μέσῳ τῆς οἰκογένειας Γιαννακόπουλου (6/23) εἶχα προσπαθήσει νά ἐντοπίσω τούς ἰδιοκτῆτες του.

1714553851218.png

πηγή
 
Πίσω
Μπλουζα