Λεωφορεία από 80s!!!!

Δεν μου αρέσει που το χρησιμοποιούν έτσι αλλά τουλάχιστον διατηρείται...

Έχεις απόλυτο δίκιο.Ούτε σε μένα αρέσει που το έκαναν έτσι.. πολύ φοβάμαι ότι στο μέλλον θα έχει σημαντικές εσωτερικές φθορές.
 
1713459150237.png
"...
στιγμιότυπο ἀπό τίς 6 Δεκεμβρίου 2002, ὕστερα ἀπό μιά περιπέτεια πού ἀφοροῦσε στό 5/27. Ἐδῶ βρισκόμαστε στό παλιό τέρμα τῆς γραμμῆς Πειραιῶς – Περάματος, ὅταν πλέον ἡ γραμμή εἶχε περάσει στήν εὐθύνη τῆς #ΕΘΕΛ κι εἶχαν ἀποσυρθεῖ τά «πράσινα». Μπροστά στόν ἀκούραστο «Δεινόσαυρο» #Volvo #B10M #Σαρακάκης, τό #11.
Ἡ φωτογραφία ἀνακτήθηκε ἀπό τό παλιό ἀρχεῖο τῆς #ΛΑΕΓΕ πού βρίσκεται σέ διαδικασία ψηφιοποιήσεως καί τεκμηριώσεως.",

 
1713878736422.png
Ἱστορική φωτογραφία ἀπό τό μοναδικό ὑπερμείζονος τύπου #Mercedes Benz #O317 κατασκευῆς #Βιαμάξ πού βρίσκεται ἐν ζωῇ καί μόνον ὑπηρεσιακή κυκλοφορία πρός τό παρόν. Ὑπηρέτησε ἐπαξίως στό #4ον ΚΤΕΛ ἀπό τόν Φεβρουάριο τοῦ 1966 ἕως τόν Ἀπρίλιο τοῦ 1985, ἐνῷ γιά μερικά χρόνια ἐργάσθηκε καί στή Χαλκίδα. Ἐδῶ σέ προληπτική συντήρηση μαζί μέ τό #27, #Volvo #SB756 #Σαρακάκης.
Τά #Παλιά_Ελληνικά_Λεωφορεία ἐξακολουθοῦν νά ἀποτελοῦν πηγή ἐμπνεύσεως, δημιουργίας, ἀλλά καί ζωντανά τεκμήρια τῆς ἐγχώριας βιομηχανικῆς κληρονομιᾶς. Εἶναι τά ἐρεθίσματα γιά νά δημιουργηθεῖ ἕνα σύγχρονο παραγωγικό μοντέλο, ὥστε νά ἀρθοῦν οἰκονομικά ἀδιέξοδα καί ἀγκυλώσεις μέσα ἀπό τήν ἀνασυγκρότηση τῆς βιομηχανικῆς δραστηριότητος μέ κανόνες, ἀρχές καί πνεῦμα κοινωνικῆς δικαιοσύνης. Ἀπαιτοῦνται τόλμη, σοβαρότητα καί εἰλικρίνεια. Τά ὑπόλοιπα θά γίνουν.

 
Ακαδημίας και Ιπποκράτους (αρχές δεκ. '80)

Ένα Magirus Deutz κατεβαίνει την Ιπποκράτους και στο θέατρο "Ακάδημος" παίζεται το έργο "Επιχείρηση Διαζύγιο" από το θίασο της Γωγώς Ατζολετάκη.
Σε πρώτο πλάνο ένα Volvo δρομολογημένο στη γραμμή "603: Αθήνα - Παλαιό Ψυχικό".
Στο ισόγειο της Πανεπιστημιακής Λέσχης το ψητοπωλείο "Παρνασσός".

Χρονολογικά η νέα αρίθμηση των λεωφορειακών γραμμών στην Αθήνα και τον Πειραιά , ίσχυσε από τον Μάρτιο του 1981
1714236130257.png
 
Πίσω
Μπλουζα