Λεωφορεία από 80s!!!!

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας pooky(1)
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

pooky(1)

MultiDimensional RetroDivinitY
Joined
14 Ιουν 2006
Μηνύματα
9.122
Αντιδράσεις
254
Αν θέλετε να δείτε φωτογραφίες από παλιά λεωφορεία της δεκαετίας του 80 και όχι μόνο τότε μπείτε

http://www.leoforeia.gr

Εγώ γενικά με τα λεωφορεία έχω ψύχωση.
 
Πολύ ψαρωτικό, αν και δεν είμαι φαν του είδους !

Το μόνο λεωφορείο που έχω συμπαθήσει, είναι το ... bang-bus !

( ο νοών νοείτο ! )
 
  • Like
Reactions: PT8
Τι site ακομα θα δω...απιστευτο!Εγω προλαβα ακομα ποιο παλια

λεωφορια...Καποια μπλε με ασπρο και απο μεσα ηταν πρασινο με ασπρο!!

Οτι νανε!!!
 
Στην γραμμή της γειτονιάς μου αυτά τα λεωφορεία που δίχνει η φώτο στο link κυκλοφορούσαν μέχρι και λίγες μέρες πριν τους Ολυμπιιακούς του 2004!!
 
Aν θέλετε να δείτε παλιά λεωφωρεία, ελάτε στη Πάτρα..Κοιτάχτε με τι πάνε οι φοιτητές πανεπιστήμιο!Και πακεταρισμένα φουλ!!

[edit] Dead pic [edit]

Το παρακάτω, σταμάτησε να κυκλοφορεί το 2007,αλλά υπάρχουν και παλιότερα στο δρόμο..

[edit] Dead pic [edit]

Είναι γερμανικά (αφού στο STOP αναβει ένα κόκκινο "ΗALT" με umlaut!Και ενοείται όλα ξύλινα μέσα..

Επειδή λοιπόν είναι σπάνια και retro εμπειρία, το φοιτητικό το πληρώνουμε 1 ευρώ!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εγώ θυμάμαι τα κόκκινα σαν πρώτα λεωφορεία στη Σαλόνικα!!!

ΑΑΑααααχχχ!! Και να γεμίζει, και να κολλάς πάνω στα ξύλινα καθίσματα!

Για να μην πω όταν άλλαζε ο οδηγός ταχύτητα!!! Αρκουδάκια για τα τζάμια γινόμασταν! :)
 
exetlaios είπε:
Πολύ ψαρωτικό, αν και δεν είμαι φαν του είδους !
Το μόνο λεωφορείο που έχω συμπαθήσει, είναι το ... bang-bus !

( ο νοών νοείτο ! )
Αυτο τωρα το προσεξα!Θεος!!! :D :D
 
Γενικά λεωφορεία και φορτηγά είναι το μεγάλο μου φετίχ.

Στην Πάτρα έχω προσέξει τα παλιά λεωφορεία. Πριν λίγο καιρό κυκλοφορούσαν και στον Πύργο, αλλά τώρα έχουν αλλαχθεί με καινούργια σαν τα 0-405 της Αθήνας.

Οι αναμνήσεις που ξυπνούν είναι απίστευτες. Για τις "φυσαρμόνικες" είχα ρωτήσει μέχρι πότε θα κυκλοφορούν και μου είχαν απαντήσει μέχρι να υπάρχουν ανταλλακτικά.
 
Ναι συμφωνώ με τον Pooky, και εγώ έχω ένα φετίχ με τα λεωφορεία αλλά και τα φορτηγά,όπως και με τα αεροπλάνα (τα πολιτικά).

Εγώ θυμάμαι αυτό σαν από τα παλιότερα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης. Κυκλόφορούσε μέχρι το 1991 θυμάμαι (είχα μπει λίγους μήνες πριν το αποσύρουν οριστικά).
 
Το παραπάνω λεωφορείο κυκλοφορούσε κανονικά στη Χίο μέχρι πριν λίγα χρόνια (>2000)
 
Για περάστε μια βόλτα από Αίγινα, να δείτε retro λεωφορεία κάργα.
 
Aν και είμαι καιρό εδω μέσα, μολις τώρα πρόσεξα το παρον thread...... :xm: Μπορώ να πω οτι και εγώ είμαι παθιασμένος με τα λεωφορεια και με μεγάλη συγκίνηση πάτησα για να μπω στο thread αυτό, καθοτι η δουλεια του πατέρα μου από το 1977 ως το 1992 ήταν αυτή ακριβως. Τουριστικό Λεωφορειο :D

Το παιδικά μου χρόνια τα θυμαμαι μέσα σε ένα MAGIRUS-DEUTZ και καθίμενος μπροστά απο ένα τεράστιο λευκο τιμόνι με αερόκορνα ;) :D και έχω αναμνήσεις από απειρα ταξίδια ανα την Ελλάδα. Εκεινη την εποχη, δεν είχαν και ολες οι οικογένειες αυτοκίνητο και οι εκδρομες κατα την καλοκαιρινή περίοδο πήγαιναν σύννεφο.

Tα πρώτα μου οδηγικά βήματα, ήταν με αυτο το λεωφορείο σε μεγάλες αλανες. Θυμάμαι χαρακτηριστηκα οτι ήταν πολύ δύσκολο, στις στροφές καθότι ο οδηγός βρίσκεται 1,5 μέτρο μπροστα από τις μπροστινες ρόδες.

Θυμάμαι επίσης την στεναχώρια μου οταν, αναγκαστηκά, έδωσε ο πατέρας μου το λεωφορείο, με την άδεια του, για το λογο οτι έληγε η κυκλοφορεία του οχήματος (εκείνη την εποχή ήταν στα 22 χρόνια )

Αρε τι μου θυμίσατε........... ! :cry:

Σας παραθέτω μια φωτο από το ιντερνετ του μοντελου του λεωφορειου που είχαμε.

[edit] Dead pic [edit]

Με τα ίδια χρώματα ήταν και το δικό μας....... :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
MΠΟΥΧΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΧΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Το βρηκααααααααααααααααααααααααααααα.............................................

mvg099a.jpg
 
τα καλύτερα και τα πλέον γρήγορα λεωφορεία της δεκαετίας του 80 και όχι μόνο ήταν εκείνα που χρησιμοποιούσε ο Ησαπ για τις γραμμές 040-043(Σύνταγμα0-Πειραιάς και Πειραιάς Πέραμα) τα γνωστά μας πράσινα.

Αυτά είχαν αρχικά κατασκευαστεί με δυνατό μοτέρ βόλβο για...διπλά και στην συνέχεια απλά έγιναν μονά. Πολλοί κάτοικοι τα πεθύμησαν όταν αντικαταστάθηκαν από τα σαφώς λιγότερο ικανά λεωφορεία της εθέλ.

Πλέον βρίσκονται σε μερικούς δήμους της Ελλάδας που πήραν μερικά δωρεάν...ενώ τα υπόλοιπα εργάζονται κάπου σε άλλες βαλκανικές χώρες(Αλβανία-Σερβία)
 
teflon είπε:
Aν και είμαι καιρό εδω μέσα, μολις τώρα πρόσεξα το Αρε τι μου θυμίσατε........... ! :cry:

Σας παραθέτω μια φωτο από το ιντερνετ του μοντελου του λεωφορειου που είχαμε.

Με τα ίδια χρώματα ήταν και το δικό μας....... :)
Sorry που ρωταω, αλλα δεν υπαρχει φωτο απο το δικο σας οχημα? Τι πινακιδες ειχε? Μοντελο?

sahasrahla είπε:
Aν θέλετε να δείτε παλιά λεωφωρεία, ελάτε στη Πάτρα..Κοιτάχτε με τι πάνε οι φοιτητές πανεπιστήμιο!Και πακεταρισμένα φουλ!!

Το παρακάτω, σταμάτησε να κυκλοφορεί το 2007,αλλά υπάρχουν και παλιότερα στο δρόμο..

Είναι γερμανικά (αφού στο STOP αναβει ένα κόκκινο "ΗALT" με umlaut!Και ενοείται όλα ξύλινα μέσα..

Επειδή λοιπόν είναι σπάνια και retro εμπειρία, το φοιτητικό το πληρώνουμε 1 ευρώ!!

Kανενα απο τα 2 δεν ηταν Γερμανικο! Και τα 2 ηταν φτιαγμενα στη Βιαμαξ, (Λ. Αθηνων 40)! Το πανω ειναι Mercedes-Benz F580S του 1980-1981 της ΕΑΛΠ, και το αλλο ειναι ενα ΟF1317 του 1976. Aρxισε τη ζωη του σαν Υπηρεσιακο, και αργοτερα κατεληξε στην Πατρα (μετα την αντικατασταση του), οπου και σαπιζει μεχρι σημερα, εξω απο το αμαξοστασιο της ΕΑΛΠ.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Φίλε Ikarus καλώς ήρθες!!!!!

Να υποθέσω ότι το nick σου είναι από τα γνωστά λεωφορεία που μέχρι το 2004 κυκλοφορούσαν στην Αθήνα;;;;
 
spyros_s είπε:
τα καλύτερα και τα πλέον γρήγορα λεωφορεία της δεκαετίας του 80 και όχι μόνο ήταν εκείνα που χρησιμοποιούσε ο Ησαπ για τις γραμμές 040-043(Σύνταγμα0-Πειραιάς και Πειραιάς Πέραμα) τα γνωστά μας πράσινα.Αυτά είχαν αρχικά κατασκευαστεί με δυνατό μοτέρ βόλβο για...διπλά και στην συνέχεια απλά έγιναν μονά. Πολλοί κάτοικοι τα πεθύμησαν όταν αντικαταστάθηκαν από τα σαφώς λιγότερο ικανά λεωφορεία της εθέλ.

Πλέον βρίσκονται σε μερικούς δήμους της Ελλάδας που πήραν μερικά δωρεάν...ενώ τα υπόλοιπα εργάζονται κάπου σε άλλες βαλκανικές χώρες(Αλβανία-Σερβία)
Αυτό το 043, για 2 χρόνια μου έτρωγε τη ζωή :mad:

Αρε Μπακαουκία................ :cry:

Ikarus260 είπε:
Sorry που ρωταω, αλλα δεν υπαρχει φωτο απο το δικο σας οχημα? Τι πινακιδες ειχε? Μοντελο?
Βρισκομαι, προς αναζήτηση παλιών φωτογραφιών του λεωφορείου από το οικογενειακό αρχείο.

;)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
καπνίζαμε σαν αράπηδες μέσα σε αυτά τα χρόνια εκείνα χωρίς πρόβλημα...
 
Ναι, αλλά άνοιγαν τα παράθυρα! Στα νέα λεωφορεία μου τη σπάει αφάνταστα που πρέπει να έχεις αναμμένο το κλιματισμό χειμώνα - καλοκαίρι.

Λίγος καθαρός αέρας ρε παιδιά!!!!!!!!
 
D@redevil είπε:
Εγώ θυμάμαι αυτά σαν πρώτα λεωφορεία στη Σαλόνικα!!!
ΑΑΑααααχχχ!! Και να γεμίζει, και να κολλάς πάνω στα ξύλινα καθίσματα!

Για να μην πω όταν άλλαζε ο οδηγός ταχύτητα!!! Αρκουδάκια για τα τζάμια γινόμασταν! :)
Bασικα, τα συγκεκριμενα λεωφορεια, ηταν τα πρωτα αστικα στην Ελλαδα. Ηταν SB756, αρθρωτο, φτιαγμενα απο τον Σαρακακη το 1978-1979. Τα πρωτα, δεν πηγαν αμεσως στη Θεσσαλονικη, αλλα γυρω στο 1981. Τα ειχε ενοικιασει η ΕΑΣ, και εκαναν γραμμες στην Αθηνα, με χρωματα ΟΑΣΘ, μεχρι να ετοιμαστουν οι δικοι μας "Δεινοσαυροι". Ενα απο αυτα, ηταν και το εικονιζομενο 549 (ΜΡ-6449). H συγκεκριμενη φωτο, εχει τραβηχτει στην Εγνατια, στις 20/9/1992 (Φωτο Α. Κουρμπελης).

Pooky είπε:
Γενικά λεωφορεία και φορτηγά είναι το μεγάλο μου φετίχ.
Στην Πάτρα έχω προσέξει τα παλιά λεωφορεία. Πριν λίγο καιρό κυκλοφορούσαν και στον Πύργο, αλλά τώρα έχουν αλλαχθεί με καινούργια σαν τα Ο405 της Αθήνας.

Οι αναμνήσεις που ξυπνούν είναι απίστευτες. Για τις "φυσαρμόνικες" είχα ρωτήσει μέχρι πότε θα κυκλοφορούν και μου είχαν απαντήσει μέχρι να υπάρχουν ανταλλακτικά.
Ωραιοι ο Pooky&Tsalk και τα φετιχ του!! Κι εμενα μου αρεσουν αυτα, και ειδικα οι "παλιατζουρες". Οπου τα βρισκω, τα "χτυπαω" ανελεητα! Η Πατρα ειχε τα F580S, αλλα τωρα εχει παρει αρκετα σαν της Αθηνας, οπως ειπες. Βεβαια, πολλα απο τα λεωφορεια εκει, ειναι πρωην ΟΑΣΘ. Φυσικα, και οι φυσαρμονικες (παλιες-καινουριες).

Shock είπε:
Το παραπάνω λεωφορείο κυκλοφορούσε κανονικά στη Χίο μέχρι πριν λίγα χρόνια (>2000)
To συγκεκριμενο οχημα, δεν κυκλοφορησε ΠΟΤΕ στη Χιο! Πουληθηκε στην Αλβανια το 1991, και αντικατασταθηκε με ενα Mercedes-Benz O305 Γερμανικο. Πηγη

maxouli είπε:
Για περάστε μια βόλτα από Αίγινα, να δείτε retro λεωφορεία κάργα.
Σιγα-σιγα, τα λεωφορεια στην Αιγινα αντικαθιστουνται απο λεωφορεια πρωην ΟΑΣΘ. Δες εδω.

teflon είπε:
Αυτό το 043, για 2 χρόνια μου έτρωγε τη ζωή :mad:
Αρε Μπακαουκία................ :cry:

Βρισκομαι, προς αναζήτηση παλιών φωτογραφιών του λεωφορείου από το οικογενειακό αρχείο.

;)
Αντε να δουμε τιποτα ενδιαφερον!! Βασικα, το λεωφορειο για το Περαμα, ειναι το 843!! 043, ΔΕΝ υπαρχει, αλλα μην στεναχωρηθεις!!

spyros_s είπε:
τα καλύτερα και τα πλέον γρήγορα λεωφορεία της δεκαετίας του 80 και όχι μόνο ήταν εκείνα που χρησιμοποιούσε ο Ησαπ για τις γραμμές 040-043(Σύνταγμα0-Πειραιάς και Πειραιάς Πέραμα) τα γνωστά μας πράσινα.Αυτά είχαν αρχικά κατασκευαστεί με δυνατό μοτέρ βόλβο για...διπλά και στην συνέχεια απλά έγιναν μονά. Πολλοί κάτοικοι τα πεθύμησαν όταν αντικαταστάθηκαν από τα σαφώς λιγότερο ικανά λεωφορεία της εθέλ.

Πλέον βρίσκονται σε μερικούς δήμους της Ελλάδας που πήραν μερικά δωρεάν...ενώ τα υπόλοιπα εργάζονται κάπου σε άλλες βαλκανικές χώρες(Αλβανία-Σερβία)
Αγαπητε Σπυρο, τα λεωφορεια του Η.Σ.Α.Π. ηταν Volvo, με κινητηρα THD100 απο τη Volvo, οπως ειπες. Ηταν SB756, κατασκευης Σαρακακη. Δεν ειχαν κατασκευαστει για αρθρωτα, γιατι και τα αρθρωτα που προοριζονταν για φυσαρμονικες, ηταν απλα.... Πατεντα Σαρακακη!! Σασι Σαρακακη εμπρος, σασι Schenk (νταλικας) το πισω, και ο μυλος στη μεση! Αντικατασταθηκαν, διοτι ο Η.Σ.Α.Π., δεν μπορουσε να εχει λεωφορεια, τη στιγμη που ο φορεας των λεωφορειων ηταν η Ε.ΘΕ.Λ.. Λεωφορεια ειχε, πριν περασει στο Δημοσιο. Απο το 1955-1961 (84 Chausson), αργοτερα, το 1972 προστεθηκαν 25 Μercedes F580, και το 1981, τα 60 Volvo, προς αντικατασταση των Chausson. Εχω ακουσει, οτι αμα εκαναν εξτρα δρομολογιο στη βαρδια, οι οδηγοι επαιρναν εξτρα λεφτα. Αυτο μπορει να ισχυε πριν την 31-12-1975, που περιηλθε στο Δημοσιο.

Τωρα, το #31 (ΥΝ-8431), εχει διασωθει ως μουσειακο. Τα υπολοιπα, αφου περασαν απο διαφορους Δημους, ή ειναι παρατημενα σε καποιο αμαξοστασιο, ή εχουν γινει καρφιτσες. Υπαρχει ενα παρατημενο στα Καλαβρυτα, και ενα στο Λευκτρο Μεσσηνιας (ex #6, YN-8406). 2 ειχαν παει στο Δημο Σχηματαριου, και ενα στην Κερκυρα. 1 ή 2 στο Δημο Αργους. Του Σχηματαριου και της Κερκυρας, νομιζω απεβιωσαν, οπως και του Δημου Π. Φαληρου (ex #1, ΥΝ-8401). Σε Βαλκανικες χωρες, Πρασινα ΔΕΝ πηγαν! Στη Σερβια πηγαν 31 Ikarus 260 το (2001), 6 στη Γιουγκοσλαβια, και 6 στην Αρχιεπισκοπή Τιράνων Δυρραχίου (Αλβανία). Απο ολα αυτα, δεν ξερω τι κυκλοφορει ακομα, πλην αυτων της Σερβιας, τα οποια, επειδη δεν δουλευε το καλοριφερ, τα δουλεψαν ενα καλοκαιρι, και μετα τα πεταξαν. Αν θες, μπορω να σου πω αναλυτικα ποια ειναι.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα