Βαρυσήμαντες δηλώσεις...

εγώ συνεχίζω και έχω επιτυχία, έχω άστρο, είμαι ΤΟΡ, ήσουν και εσύ κάποτε, πλέον δεν σε θυμάται κανείς. Κάναμε οικογένεια, τα παιδιά μεγάλωσαν, εγώ "μετράω" ακόμα, ώρα να την κάνω να "πάω για άλλα".... όσο ακόμα "μετράω". Εσύ δεν έχεις κάτι παραπάνω να μου προσφέρεις
Ειναι αυτο που λεμε "παντοτινη μου αγαπη"
 
... προφανώς, δε ξέρουμε και δεν μας πέφτει και λόγος... κουβέντα να γίνεται...
.... αλλά αυτό το "μπορεί να βρήκε το άλλο της μισό / τον άνθρωπό της..."... κάπως μου κακοπέφτει.
Άρα, βρίσκουμε κάποιον, τον παντρευόμαστε, κάνουμε και οικογένεια / παιδιά μαζί του... αλλά δεν παύουμε να ψάχνουμε για τον άνθρωπό μας / το άλλο μας μισό.
Ο τύπος που βρήκαμε και κάναμε οικογένεια ήταν το άλλο μας 1/5 του 32,7% του συνόλου. Πάμε για το καθαρό 50%, οπότε έχουμε δρόμο ακόμα.... :banghead:
[... είπα, μου κακοφαίνεται...]
ΡΕ, ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΡΕ? ΠΟΥ ΠΑΜΕ?
 
Ρε παιδιά να ήταν ο γεωργουλης. ,ο Μιχαλοπουλος, ο σπυρος Φωκας να πω τον κυνηγουσαν, τώρα μήπως τα παραλεει η βαναει

Αυτο που λεει για τον Φιλιππιδη ισχυει οσο ισχυει και το αλλο που ειπε πως αυτη ηταν η πιο ομορφη γυναικα στον κοσμο. :D
 
Ρε παιδιά να ήταν ο γεωργουλης. ,ο Μιχαλοπουλος, ο σπυρος Φωκας να πω τον κυνηγουσαν, τώρα μήπως τα παραλεει η βανα
Προβολή συνημμένου 300180
Πειτε με δισπιστο η οτι αλλο θελετε, αλλα δεν μου καθεται καλα, κατι. Ηθελαν σαν τρελλες τους ρολους, του κατσανε (εστω) και μετα απο 500 χρονια θυμηθηκαν να του κανουν μυνηση? Μηπως, δεν ξερω, λεω μηπως, πανε για κανα εξτραδακι?
 
Πειτε με δισπιστο η οτι αλλο θελετε, αλλα δεν μου καθεται καλα, κατι. Ηθελαν σαν τρελλες τους ρολους, του κατσανε (εστω) και μετα απο 500 χρονια θυμηθηκαν να του κανουν μυνηση? Μηπως, δεν ξερω, λεω μηπως, πανε για κανα εξτραδακι?
Κοίτα αν ήταν πανίσχυρος στο θεατρο δεν ξέρω και το έκαναν από συμφέρον, σαν άνδρα δεν τον κυνηγουσαν δεν ήταν ο Ρούβας αλλά και πάλι αν τους πρότεινε να του κάτσουν δεν νομίζω ότι θα του καθοταν. Αυτός ισχυρίζεται ότι ήταν ερωτευμένες μαζί του
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πειτε με δισπιστο η οτι αλλο θελετε, αλλα δεν μου καθεται καλα, κατι. Ηθελαν σαν τρελλες τους ρολους, του κατσανε (εστω) και μετα απο 500 χρονια θυμηθηκαν να του κανουν μυνηση? Μηπως, δεν ξερω, λεω μηπως, πανε για κανα εξτραδακι?

Αυτές είναι δικές σου υποθέσεις, ότι ήθελαν σαν τρελές τους ρόλους, του κάτσανε κλπ. Δεν είναι όλες οι κοπέλες που κατήγγειλαν ηθοποιοί, είναι και μία ενδυματολόγος. Ήθελε σαν τρελή ρόλο η ενδυματολόγος; Γιατί δε γινόταν ηθοποιός; Δε θυμήθηκαν κάτι, το τραύμα δεν το ξεχνάς. Και πόσο απλό ήταν να το καταγγείλουν τότε, εδώ ο άλλος είχε πει ότι δε θεωρεί από τους μεγαλύτερους ηθοποιούς τον Φιλιππίδη και εξαφανίστηκε. Και πόσες εκβιάστριες έχει πια το θέατρο; Και όλες οι εκβιάστριες έπεσαν πάνω του; Ο τύπος είχε πάθει παραλύρημα μεγαλείου.
 
Να διαχωρίσουμε το: τί είναι ΛΑΘΟΣ και ΠΡΕΠΕΙ να ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ εδώ και τώρα
από το: τί ΣΥΝΗΘΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.....

Το να χρησιμοποιείς τη θέση σου, το κύρος σου, την αναγνωρισιμότητα που έχεις εκείνη τη χρονική στιγμή, την "καρέκλα" που σε έχουν βάλει, για να έχεις "εξτραδάκια" (γενικά το ονομάζω έτσι, γιατί κανονικά στο συγκεκριμένο μιλάμε για ποινικά αδικήματα) είναι ΛΑΘΟΣ και πρέπει να ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ εχθές.
Από την άλλη, στο συγκεκριμένο χώρο, εδώ και πάρα μα-πάρα πολλά χρόνια, και σε όλα τα γεωγραφικά μήκη και πλάτη, έχει παρατηρηθεί πολύ έντονα, να γίνονται από απλά "πεσίματα" και φλερτ μέχρι σεξουαλικά εγκλήματα (*), για να εξασφαλιστεί μια θέση / ένας ρόλος / μια δουλειά. Σε άλλους χώρους επικρατεί η φράση "έχει φιλήσει κατουρημένες ποδιές", σε άλλους χώρους επικρατεί η φράση "λάδωσε / πλήρωσε / χαρτζιλίκωσε"... στο χώρο του θεάματος επικρατεί η φράση "του 'κατσε" και άλλες σχετικές που δεν είναι της παρούσης.
Σε κάποιες περιπτώσεις η αρχή γίνεται ως "απαίτηση" από αυτόν που κατέχει τη θέση. [κάτσε μου για να....].
Σε άλλες περιπτώσεις η αρχή γίνεται ως "προσφορά" από τον ενδιαφερόμενο που ψάχνει τον ρόλο / τη θέση / την δουλειά. [θα σου κάτσω για να....].
Ο μόνος τρόπος να βγεις νικητής [μιλάω και για τις δύο περιπτώσεις] είναι να το καταγγείλεις ΑΜΕΣΩΣ, είτε σου ζήτησαν, είτε σου πρόσφεραν. Έχει κόστος σε πολλαπλά επίπεδα (οικονομικό, ψυχικό, σωματικό κλπ), αλλά μόνο έτσι θα εξασφαλιστείς.
Το αν το θύμα είναι ηθοποιός ή κομπάρσος, ή ενδυματολόγος, ή ταξιθέτης, ή ταμίας για τα εισιτήρια, το αν είναι διάσημος ή άγνωστος, το αν είναι καλός στη δουλειά του ή όχι, είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟ.
Επίσης, το αν ο θύτης είναι όμορφος ή άσχημος ή καλός ή κακός επίσης είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟ.
Μπορεί να συμβεί και από ότι φαίνεται συμβαίνει σε κάθε δυνατό συνδυασμό.
Ο Φιλιππίδης είναι όμορφος? Ο Γκιωνάκης? Ο Κιμούλης? Να πάω στο χώρο του τραγουδιού? Άστο καλύτερα...
Η Δούκα είναι άσημη? Η Παπαχαραλάμπους είναι άσχημη? Η Αναστασοπούλου τι από τα δύο?
.
.
.
.
.
.
(*) ψάξτε να διαβάσετε για το μεγάλο αστέρι του Χόλυγουντ "Fatty" Arbuckle και την ανερχόμενη σταρλετ που είχε την ατυχία να βρεθεί στο δρόμο του σε ένα πάρτυ..... και κατά λάθος πέθανε, γιατί ο Fatty είχε περίεργο τρόπο να χρησιμοποιεί τα μπουκάλια (η δικιά μας Τζούλια, η ντόπια, κάτι ξέρει περί αυτού...)....
 
Να διαχωρίσουμε το: τί είναι ΛΑΘΟΣ και ΠΡΕΠΕΙ να ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ εδώ και τώρα
από το: τί ΣΥΝΗΘΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.....

Το να χρησιμοποιείς τη θέση σου, το κύρος σου, την αναγνωρισιμότητα που έχεις εκείνη τη χρονική στιγμή, την "καρέκλα" που σε έχουν βάλει, για να έχεις "εξτραδάκια" (γενικά το ονομάζω έτσι, γιατί κανονικά στο συγκεκριμένο μιλάμε για ποινικά αδικήματα) είναι ΛΑΘΟΣ και πρέπει να ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ εχθές.
Από την άλλη, στο συγκεκριμένο χώρο, εδώ και πάρα μα-πάρα πολλά χρόνια, και σε όλα τα γεωγραφικά μήκη και πλάτη, έχει παρατηρηθεί πολύ έντονα, να γίνονται από απλά "πεσίματα" και φλερτ μέχρι σεξουαλικά εγκλήματα (*), για να εξασφαλιστεί μια θέση / ένας ρόλος / μια δουλειά. Σε άλλους χώρους επικρατεί η φράση "έχει φιλήσει κατουρημένες ποδιές", σε άλλους χώρους επικρατεί η φράση "λάδωσε / πλήρωσε / χαρτζιλίκωσε"... στο χώρο του θεάματος επικρατεί η φράση "του 'κατσε" και άλλες σχετικές που δεν είναι της παρούσης.
Σε κάποιες περιπτώσεις η αρχή γίνεται ως "απαίτηση" από αυτόν που κατέχει τη θέση. [κάτσε μου για να....].
Σε άλλες περιπτώσεις η αρχή γίνεται ως "προσφορά" από τον ενδιαφερόμενο που ψάχνει τον ρόλο / τη θέση / την δουλειά. [θα σου κάτσω για να....].
Ο μόνος τρόπος να βγεις νικητής [μιλάω και για τις δύο περιπτώσεις] είναι να το καταγγείλεις ΑΜΕΣΩΣ, είτε σου ζήτησαν, είτε σου πρόσφεραν. Έχει κόστος σε πολλαπλά επίπεδα (οικονομικό, ψυχικό, σωματικό κλπ), αλλά μόνο έτσι θα εξασφαλιστείς.
Το αν το θύμα είναι ηθοποιός ή κομπάρσος, ή ενδυματολόγος, ή ταξιθέτης, ή ταμίας για τα εισιτήρια, το αν είναι διάσημος ή άγνωστος, το αν είναι καλός στη δουλειά του ή όχι, είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟ.

Πώς είναι άσχετο; Δηλαδή κάθονται και οι ταμίες σε κάποιον για να γίνουν ταμίες;
Μία νίκη την κατάφεραν τα κορίτσια, ότι είναι καλύτερα να καταγγέλεις αμέσως, χαίρω πολύ. Αλλά υπάρχουν σημαντικοί λόγοι για τους οποίους αυτό δε γίνεται. Ούτε έιναι βέβαιο ότι έτσι "εξασφαλίζεσαι". Αν ο άλλος έχει γερές πλάτες το πιθανότερο είναι να στιγματιστείς.
Για τα άλλα δεν απαντάω αναφέρεσαι σε πράγματα που είπαν άλλοι, ας απαντήσουν εκείνοι.
 
Τις επαναλήψεις δε νομίζω να τις κόψουν. Τώρα και να μην τον ξαναδούμε σε νέα σειρά, δε νομίζω ότι θα χάσουμε και κανένα σπουδαίο ταλέντο.
 
Παιδιά ξέφυγαμε λίγο με στη συζήτηση για την Εύη Β και τον Πέτρο Φ.

Πάμ παρακάτω. :D
Μεγαλώσαμε με τον Πέτρο, είναι ρετρό κομμάτι μας αλλά έχεις δικιο. Τέρμα παιδια πάμε παρακατω
 

Mαλλον εννοει οτι καθε βραδυ μπαινει σε ψυγειοκαταψυκτη - ντουλαπα για να γλιτωνει το αιρ κοντισιον. Το πρωι την βγαζουν φρεσκοκατεψυγμενη και σε μια ωρα εχει ξεπαγωσει και ειναι ξανα σε δραση.
Τωρα, αν κοιμαται ορθια μονο την νυχτα και οχι γενικως, αυτο δεν το ξερω σιγουρα.
 
Πίσω
Μπλουζα