"Please, shut this down immediately before the money is gone, and Commodore is bankrupt again.
I have a really bad feeling about all this, read all the comments online, listen to your fanbase.
Stick to Retro fpga, talk to people like Jeri and Bil, these people are Commodore's lifeline."
Έχουμε εξελίξεις σχετικά με το κινητό που θα βγάλει Commodore!
Απο ότι φαίνεται εκεί στη C= έφαγαν πολλά αρνητικά σχόλια σχετικά με το νέο κινητό που θα βγάλουν και για αυτό το λόγο η Commodore εξηγεί κάποια πράγματα:
Read below, as a certain wise wizard would, and remember… phones ring (or they used to…) One ring to rule them One ring to find them One ring to bring them all and in the darkness bind them. – J.R.R. Tolkien Is it precious to you, your smartphone? Could you give it up […]
Χρησιμοποιεί μια έντονα παθητικά-επιθετική ρητορική και τεχνικές ενοχοποίησης (gaslighting) για να δικαιολογήσει τα $499, έτσι μου φαίνεται.
"Anyone claiming the specs aren't good enough for the price is drawing on something deeper — a cultural conditioning to desire the newest, fastest, latest, and greatest."
Η εταιρεία λέει ξεκάθαρα: Αν πιστεύεις ότι τα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν αξίζουν τα λεφτά τους, δεν φταίμε εμείς που βάλαμε υψηλή τιμή, αλλά εσύ που έχεις υποστεί κοινωνική πλύση εγκεφάλου να θες πάντα το καλύτερο.
[Humor On]
Μου φέρνει σε ρεπορτάζ από Εικόνες με Τάσο Δούση: Αν δεν έχετε έρθει σε αυτό το μαγαζί του νησιού, να απολύσετε το κοκτέιλ σας με θέα το ηλιοβασίλεμα από αυτήν εδώ την συγκεκριμένη καρέκλα... είστε ηλίθιοι, πουθενάδες..
Με λίγα λόγια, πληρώνεις $499 όχι για το τι κάνει το τηλέφωνο, αλλά για το τι ΔΕΝ κάνει. Πληρώνεις δηλαδή χαράτσι για να μην έχεις Instagram. Αν αυτό δεν είναι το απόλυτο μάρκετινγκ τότε τί είναι;
Και στην τελική, αν δεν σας αρέσει, καθίστε να παίξετε Impossible Mission στον C64 σας με κασέτα και 15 λεπτά loading, εσείς οι απαίδευτοι κοινοί θνητοί.
Προσωπικά εγώ ποτέ δεν μπόρεσα να το καταλάβω αυτό το πράγμα με την "ψηφιακή αποτοξίνωση". Γιατί πρέπει να έχεις κάτι που να μην μπορεί να τρέχει όλα αυτά τα πράγματα; Έχε κάτι που να μπορεί να τρέχει όλα αυτά τα πράγματα, απλά μην τα εγκαταστήσεις και μην τα τρέχεις.
Και αν δεν μπορώ να καταλάβω μία το να αγοράζεις κάτι κατώτερο για να κάνεις την αποτοξίνωση σου, δεν μπορώ καταλάβω δέκα να πληρώνεις περισσότερο για να αγοράζεις κάτι κατώτερο για να κάνεις την αποτοξίνωση σου.
Συνήθως κανείς πληρώνει παραπάνω, για να έχει παραπάνω πράγματα. Είναι λογική του παραλόγου να πληρώνεις περισσότερα για να μπορείς να κάνεις λιγότερα.
Τελοσπάντων, αυτό που συμβαίνει εδώ, είναι αυτό που συμβαίνει σε όλες τις περιπτώσεις όπου έχουμε κάποιο τεχνολογικά πολύπλοκο προϊόν που απευθύνεται σε πολύ λίγους. Η ανάπτυξη του και η παραγωγή του κοστίζει τρελά λεφτά και επειδή θα πωληθεί σε μικρές ποσότητες, αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να πουληθεί για τρελά λεφτά, αν δεν θέλουν να μπουν μέσα. Είναι όπως αυτά τα καινούρια motherboards για Amiga 500, που κοστίζουν για να παραχθούν 800-1000€, και τελικά τι έχεις; Ένα motherboard για Amiga 500 που η πραγματική του αξία είναι το πολύ 150€.
Κατ'εμε... βιαστηκαν πολυ να βγαλουν "καινοτομο" προιον και ταυτοχρονα, επεσαν στην παγιδα, του οτι επειδη εγω θεωρω πως ενα προιον ειναι καλο, νομιζω οτι το ιδιο θεωρουν και ολοι οι αλλοι και ετσι θα κανει τρελες πωλησεις. Αμ δε...
Καταρχας, sailfish, ubuntu touch και λοιπα λογισμικα, ειναι πολυ πισω απο το android και εννοω σε θεματα, πρωτα υποστηριξης hardware και μετα software. Ειδικα στο software, πανε και εγκαθιστουν ενα πραγμα, σαν εξομειωτη του android, για να μπορει ο χρηστης να εχει τις εφαρμογες που ηδη ξερει απο το περιβαλλον του android... ε τοτε.. καλυτερα να μεινεις στο android.
Πηγαν και το εκαναν clamshell... τη στιγμη, που η συντριπτικη πλειοψηφια, χρησιμοποιει την γνωστη σε ολους μορφη, της "πλακας". Επι τοπου, ακομα και απο αυτους που θελαν ενα "ανεξαρτητο" λογισμικο, χανεις μεγαλο μερος, επειδη δεν θελουν clamshell κινητο. Χανεις επι τοπου, ολη την νεολαια.
Τεσπα... μακαρι η νεα Commodore, να βρει τα πατηματα της και σε μερικα χρονια απο τωρα, να αναπωλουμε ολα αυτα, με ρετρο διαθεση Το οτιδηποτε κανουν, καλο ειναι για εμας.
Λίγο στενάχωρη αυτή η ιστορία διότι με την απειρία του(ς) κάνουν επικοινωνιακά και στρατηγικά λάθη μάρκετινγκ.... τα οποία σε δεύτερη ανάγνωση δείχνουν πως μάλλον ο προσανατολισμός της εταιρείας παραμένει κάπως θολός. Σα να μην έχουν συνειδητοποιήσει και οι ίδιοι τι χαρακτήρα και τι παρουσία Commodore μπορεί να δεχτεί η αγορά.
Αυτό που κατά τη γνώμη μου δεν έχει γίνει πλήρως κατανοητό είναι ότι ένα retro οικοσύστημα δεν μπορεί να βασιστεί μόνο στο όνομα ή στη νοσταλγία. Χρειάζεται ~κυρίως~ προσιτές τιμές αλλά και ουσιαστική επένδυση στην κουλτούρα (αλλά και την κοινότητα που το περιβάλλει). Το κοινό δε θέλει απλά να έχει ένα ρετρό ή ρετρό στυλ συσκευή αλλά να ταυτιστεί με το όραμα, να νιώσει ότι συμμετέχει ενεργά σε έναν κόσμο που επιστρέφει και εξελίσσεται.
Απορώ; Δε βρέθηκε ένας εκεί να πει πως η στροφή προς το «luxury» προφίλ μπορεί να μην είναι και η καλύτερη ιδέα;
Θα είχε άπειρα περισσότερο νόημα να κάνουν limited run με πχ 2000τεμ σε αυτή τη τιμή , αξιοποιώντας τη δυναμική του retrocollective και των memorabilia... που παράλληλα θα τους έδινε την ευκαιρία να μετρήσουν τις πραγματικές αντιδράσεις της αγοράς . Κι αν όλα πήγαιναν καλά, θα τους έδινε το περιθώριο για μία πιο προσιτή έκδοση που μελλοντικά θα μπορούσε να εξελιχθεί σε βασικό προϊόν της γκάμας.
Έλαβα προσωπικό μήνυμα απο τον ίδιο τον Περιφράκτη (ναι οκ... noreply email είναι ) αλλά με δεύτερο αποδέκτη κάποια κυρία Λάουρα (η κυρία έχει κανονικό email και είναι "εκ των έσω" της Κόμοδορ) !!!!!!!
(Αμέ τι νομίζετε;;; Εμένα, με έχει bro ο Περιφράκτης! )
Hi (αναφορά του ονόματος μου),
I know a phone may not have been what you were expecting from us.
Honestly, I get it. And I owe you a proper explanation.
A few years ago, my priorities changed. I became a father. And somewhere between the night feeds and the realization that I was spending entire evenings chasing likes on a glowing rectangle, I had to reckon with the kind of person I actually wanted to be. The conversations that followed, with my partner, with myself, changed my life.
I switched to a flip phone. Not as an experiment. As a decision. It became my daily driver. And I won't pretend the first few weeks were easy. I'd catch myself reaching for it out of habit, standing in a checkout line with nothing to scroll. So I snapped it shut, put it away, and looked up. Turns out there was quite a lot going on.
But that flip phone was too dumb. And the others available were too smart. What I wanted just didn't quite exist. I didn't want social media, or a browser. It let the wrong things in. But I need apps like Uber, Maps, WhatsApp, HQ Music Player, and a 4K Camera. Turns out a lot of people were wrestling with the same thing. Parents. Students. People who missed being present. People who wanted the convenience of modern apps without the endless feeds. So together with a team of engineers and partners, we started building what we couldn't find: a phone that sits comfortably between dumb and smart.
That's why we built the Callback.
Commodore was never about doing what was expected. The Commodore 64 wasn't supposed to run a GUI. Then came GEOS. It wasn't supposed to speak. Then came Impossible Mission. Limited specs made limitless minds. That was always the point.
The Callback is that same idea. Limits on what big tech can take from you. Limits on how much of your attention the office can claim. And within those limits, the space to discover who you are when you switch off.
And how fitting, that a company whose lights dimmed in the ’90s, returns for its Y2K era, just as so many of us are reaching back for that exact same simpler tech. This community kept the torch burning for thirty years. The least we could do is build something worthy of that.
I think we did. I hope you'll give us the chance to show you.
Join the waitlist for Callback and get an extra $50 off on launch day
Cheerio,
Peri
CEO, Commodore
Ε, Καλά, δεν το έλαβα μόνο εγώ αυτό email..
Εννοείται ότι όλα είναι Marketing για να πείσει και να πουλήσει...
Μα και πάλι υπερτιμημένο και ακριβό είναι αυτό το κινητό. Στα 100 ευρώ μια χαρά είναι.
Ακόμα δεν κατάλαβε ο Πέρι ότι δεν πρέπει να προχωρήσει στην παραγωγή αυτού του κινητού.
Τώρα γίνεται άλλος χαμός στα φόρουμ γιατί....
Check comments from his release video, date stamp them. They reference this discount in his original release.
Was on Christians notes when he released the video. C= fans were commenting on it. The email you got is disrespectful to the C= fans
" Mind blown. Chinese stores are filled with 50 bucks flip phones. Also, phones are used in shops, restaurants and public transport for ordering and paying.
Who is this phone aimed at? "
Έτσι ακριβώς!
Το C5 του θείου είχε ένα λόγο ύπαρξης που το έκανε συναρπαστικό όμως ετούτο εδώ το πανάκριβο κινητό με το γνωστό λογότυπο τι λόγο ύπαρξης έχει;
Τι συναρπαστικό έχει και γιατί να πρέπει να το αγοράσουν πανάκριβα οι C=ραδες;;;;