Ένα από τα ελάχιστα παιχνίδια...[Ninja Gaiden]

Kαι μη ξεχνατε το rygar στο ps2 και το wii και το ninja blade στο 360/pc.

Eγω δε καταλαβαινω περα απο τα γραφικα και την ελληνικη μυθολογια σε τι αρεσει στον κοσμο το gow και το συγκρινει κιολα με το φοβερο ninja gaiden.

Tελος,ninja gaiden 3 μπορει να βγει καλο και χωρις τον itagaki,το 2 oυτως η αλλως που ηταν απο αυτον δεν ελεγε και πολλα σε σχεση με το πρωτο,ολα ειναι σχετικα.
 
Οπως ηταν αναμενομενο το Ninja Gaiden III φαινεται να μην ειναι ανταξιο της κληρονομιας του. Πως θα μπορουσε αλλωστε, χωρις τον πνευματικο του πατερα (Itagaki).

Το IGN εβαλε 3/10 (στην PS3 εκδοση)

Ninja Gaiden 3 is a gash on the face of the franchise and one of the worst games the action genre has yet suffered. It has no consideration for its fansʼ wants or what a new audience may have enjoyed. Itʼs a nightmare thatʼs as easy as it is uninteresting, and it abandons what used to work for awful new ideas that donʼt work together. Under no circumstance should you ever waste your time on this self-indulgent and abysmal wreck.
Ελπιζω να μην ειναι τοσο χαλια τα πραγματα. Ειναι κριμα να φαει τετοια βουτια η κορωνιδα του hack n slash...
 
Chahn είπε:
Kαι μη ξεχνατε το rygar στο ps2 και το wii και το ninja blade στο 360/pc.
Και Shinobi στο PS2 :)

No Itagaki....no party... Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ και το Ninja Gaiden στο DS! Itagaki is our man! Πάω να παίξω DOA beach volley!
 
DOA! Παρεξηγημενο παιχνιδι!

Η XBOX1 εκδοση αποτελει τεχνικο επιτευγμα! Και αρκετα διασκεδαστικο μαλιστα! Απο τα λιγα παιχνιδια που παιζουμε με την οικογενεια. Η γυναικα μου παιζει το Volley, εγω τα Casino και οι μικρες το Hooping και τα δωρα-ντυσιματα.

Κριμα που η συνεχεια στο 360 δεν ηταν τοσο εντυπωσιακη. Με χαλασε πολυ η επιλογη των 30 καρε...
 
Chahn είπε:
Kαι μη ξεχνατε το rygar στο ps2 και το wii και το ninja blade στο 360/pc.Eγω δε καταλαβαινω περα απο τα γραφικα και την ελληνικη μυθολογια σε τι αρεσει στον κοσμο το gow και το συγκρινει κιολα με το φοβερο ninja gaiden.

Tελος,ninja gaiden 3 μπορει να βγει καλο και χωρις τον itagaki,το 2 oυτως η αλλως που ηταν απο αυτον δεν ελεγε και πολλα σε σχεση με το πρωτο,ολα ειναι σχετικα.
Μας αρεσει το God fo war για τον ιδιο λογο που γουσταρουμε και το sword of berserk στο Dreamcast.Γιατι ειναι απλα παιχνιδια χωρις πολυ ψαξιμο που περνας ευχαριστα την ωρα σου πετσοκοβωντας εχθρους και κανοντας διαλειμα απο αλλα παιχνιδια που χρειαζεται να ζοριστεις.Αν ηταν να μη μας αρεσουν τετοια παιχνιδια τοτε δεν θα μας αρεσε και το Golden Axe που στην τελικη το ιδιο πραμα ειναι.Προσωπικα εγω δεν εχω ακουσει κανεναν να το συγκρινει με το ninja gaiden.
 
Ύστερα από έξι χρόνια να αναφέρω κάποια πράγματα (πιθανότατα γνωστά πλέον) για τα NG-NGB (και λίγο NGS, NG2).

Στο αρχικό NG, UTs (Ultimate Techniques) εκτελούνται μόνο αποροφώντας (όχι μαζεύοντας) essence (1 x yellow essence -> 1 level UT, 2 x yellow essence, 1 x blue essence και 1 x red essence -> 2 level UT) κάτι που δυσκολεύει και αλλάζει τον τρόπο παιχνιδιού γενικότερα στο παιχνίδι, αλλά κυρίως σε συγκεκριμένα σημεία (πχ. fiend challenges).

Δεν υπάρχει η περιστροφή της κάμερας γύρω από τον Ryu.

Το NG είναι σημαντικά πιο αργό σε σχέση με το NGB. Αυτό διορθώνεται με τα hurricane packs, όπως και η προσθήκη περιστροφής της κάμερας. Δυστηχώς, τα hurricane packs ενεργοποιούνται μόνα αν υπάρχουν αντίστοιχα saves (στο παρακάτω βίντεο εξηγούνται σχεδόν τα πάντα). Μπορούν ακόμα και σήμερα να γίνουν install, αν κάποιος θέλει να το παίξει για την εμπειρία, αλλά βελτιώνοντας μόνο την ταχύτητα.

Το παιχνίδι, ούτε το NG, ούτε το NGB, δεν είναι καρφωμένο στα 60 καρέ (στο NGB, απ’ όσο προλαβαίνω να δω, πρέπει να υπάρχει βελτίωση σε σχέση με το NG με τα Hpacks). Υπάρχουν πολλά σημεία όπου η πτώση των καρέ είναι εμφανής, αλλά κυρίως επικίνδυνη.

Τα παραπάνω αφορούν το xbox, και όχι την emulated έκδοση του 360, όπου εκεί (αν και τα μάτια μου δεν είναι μετρητές καρέ), το frame rate φαίνεται να είναι σταθερά στα 60 (και σε υψηλότερη ανάλυση), και μόνο σε ελάχιστα σημεία είναι έντονη η πτώση τους (κεφάλαιο τέταρτο - hydracubus boss fight, όπου εκτός του boss –από το hard και πάνω- στην αρένα υπάρχουν και οι shadow demons, αλλά και οι φλογώμπαλες που εκτοξεύει).

Διαφορά που παρατήρησα, εκτός καρέ, μεταξύ xbox και 360, είναι ότι (σχεδόν) απουσιάζει από τον ήχο το echo (πχ. κεφάλαιο 6 – Monastery).

NGS…καλύτερα να μην κυκλοφορούσε. Θα έπρεπε να γίνει remaster, και όχι remake. Τσαλάκωσαν τον τίτλο!

Αν και πιο ρεαλιστικές οι τούμπες εδάφους του Ryu, στα ανώτερα επίπεδα οι αντίπαλοι (κάτι red ninja) σου κάνουν χαρακίρι.

Απουσιάζει η μοναδική μελωδία όταν επιστρέφεις στο hayabusa village.

Η εκνευριστική πτώση των καρέ στο τέταρτο καφάλαιο κατά τη διάρκεια του boss fight, παραμένει.

Δεν μπορείς να κρατήσεις το αρχικό shinobi κοστούμι σε ολόκληρο το παιχνίδι. Ελάχιστης σημασίας, αλλά εμένα μου άρεσε.

NG2… ή αλλιώς “κακός χαμός”.

Δεν καταλαβαίνω αυτή τη κίνηση “σκουντούφλημα” αντί της τούμπας.

Δεν χρειάζεται να μάθεις και πολλά, εκτελείς flying swallow κι’ όλο σε κάποιο κεφάλι θα προσγειωθείς. Ακόμα καλύτερα, αν γνωρίζεις κάποιες κινήσεις από το NG, τις εκτελείς... πατάς 2-3 κουμπιά ακόμα...αφήνεις τον controller, και ο ryu συνεχίζει να κάνει τα δικά του.

Αυτά, και κρατάω του Wally…

“οτι πιο αρτιο εχει δημιουργηθει σε 3d person προοπτικη.

Δεν περισσευει τιποτα. Δεν χωραει τιποτα.

Δικαιο.

Ανταμειβει μονο οσους εχουν διαθεση να καταθεσουν ψυχη, νευρα, χρονο.”

Το έχω λατρέψει!

(πολύ όμορφο και το ninja of the future costume, σε συνδυασμό με το plasma saber αντί του dragon blade , που το ξεκλειδώνεις μόνο στο αρχικό NG)
 
Δύο φωτογραφίες από συνολικό Karma στο NGS και NGB Hard difficulty.

Στο NGS ξεκίνησα να παίζω ελέυθερα, στη πορεία προσπάθησα να είμαι στο συνολικό time- kill- essence-ninpo limit του κάθε κεφαλαίου, που σημαίνει και στο time limit της κάθε μάχης με όσα πιο πολλά UTs-ETs. Από τη στιγμή που απόκτησα το UF (κεφάλαιο 10) έπαιξα karma-run….Ενέργεια σε κατάσταση (ένα χτύπημα) πεθαίνω, και πάρα πολλά trial & error. Το συνολικό αποτέλεσμα-karma, κακό.

Στο NGB έπαιξα εξ’ αρχής KR, μάζευα συγκεκριμένα golden scarabs και elixirs ώστε να είμαι στο time limit του κάθε κεφαλαίου. Ταλαιπωρία, και το αποτέλεσμα μέτριο.

Αν το συνολικό time limit του παιχνιδιού στο NGB Hard είναι το ίδιο με του NGS Hard(6:56’), τότε το αποτέλεσμα είναι καλό (και μέσα στο kill- essence-ninpo limit).

Ο χρόνος παιχνιδιού, μαζί με τα trial & error, μπορεί να είναι διπλάσιος.

Και στα δύο παιχνίδια έπαιξα όλα τα fiend challenges.
 
Προσθέτω και την διαδρομή μου σε κάθε κεφάλαιο (time, kill, essence, ninpo - bonus...πολύ σημαντικά σε ένα KR).

Κάποια από τα time-kill limits μπορεί να μην είναι σωστά, αν κάποιος γνωρίζει τα επισημαίνει.

NGB Hard chapter time - kill limit

ch 1 time limit : 10:00

kill limit: 64

time bonus - done

kill bonus - done

essence bonus - done

ninpo bonus - done

Rank - Master Ninja

ch 2 time limit : 12:00

kill limit: 48

time bonus - done

kill bonus - done

essence bonus - done

ninpo bonus - done

Rank - Master Ninja

ch 3 time limit : 12:00

kill limit: 49

time bonus - done

kill bonus - done

essence bonus - done

ninpo bonus - done

Rank - Master Ninja

ch 4 time limit : 12:00

kill limit: 42

time bonus - done

kill bonus - done

essence bonus - done

ninpo bonus - done

Rank - Master Ninja

ch 5 time limit : 14:00

kill limit: 49

time bonus - done

kill bonus - done

essence bonus - done

ninpo bonus - done

Rank - Master Ninja

ch 6 time limit : 54:00

kill limit: 60

time bonus - done

kill bonus - done

essence bonus - done

ninpo bonus - done

Rank - Master Ninja

ch 7 time limit : 30:00

kill limit: 240

time bonus - 33:40 out of time limit

kill bonus - done

essence - done

ninpo - done

Rank - Master Ninja

ch 8 time limit : 20:00

kill limit: 53

time bonus - done

kill bonus - done

essence - 1st run -> 0 out of essence limit, 2nd run -> 5000+ done -> Head Ninja???

ninpo - done

Rank - Head Ninja

ch 9 time limit : 22:00

kill limit: 76

time bonus - done

kill bonus - 73 out of kill limit

essence - 0 out of essence limit

ninpo - done

Rank - Head Ninja

ch 10 time limit : 45:00

kill limit: 303

time bonus - done

kill bonus - 384 out of kill limit???

essence bonus - done

ninpo bonus - done

Rank - Master Ninja

ch 11 time limit : 19:00

kill limit: 54

time bonus - done

kill bonus - done

essence bonus - done

ninpo bonus - done

Rank - Master Ninja

ch 12 time limit : 78:00

kill limit: 167

time bonus - done

kill bonus - out of kill limit

essence bonus - done

ninpo bonus - done

Rank - Master Ninja

ch 13 time limit : 42:00

kill limit: 176

time bonus - done

kill bonus - out of kill limit

essence bonus - done

ninpo bonus - done

Rank - Master Ninja

ch 14 time limit : 13:00

kill limit: 183

time bonus - done

kill bonus - done

essence bonus - out of essence limit

ninpo bonus - done

Rank - Master Ninja

ch 15 time limit : 25:00

kill limit: 440

time bonus - 34:00 out of time limit

kill bonus - done

essence bonus - out of essence limit

ninpo bonus - done

Rank - Master Ninja

overall time limit - 6:56'???
 
Ευχαριστώ!

Ένα φρέσκο video, ανάλυση των διαφορετικών τρόπων εκτέλεσης των UTs/ETs από έναν πραγματικό Master Ninja!
 
Τους τελευταίους τέσσερις μήνες παίζω NG2 και NGS2. Το NG2 το είχα παίξει αρκετά χρόνια πριν στο Acolyte (normal), και για ότι είχα γράψει παραπάνω….ΈΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ!

Περίμενα να παίξω μια συνέχεια του NGB, και έπαιζα όπως έπαιζα NGB.

Το NG2 είναι ωμό, ταχύτατο (δεν έχω παίξει κάτι πιο γρήγορο) hack and slash, που πρέπει να εκτελείς ακαριαία το ένα combo-string (διαφορετικά combos στη σειρά) μετά το άλλο…διαφορετικά βλέπεις το ίδιο ακαριαία τα χόρτα ανάποδα.

Αυτό ισχύει κυρίως στο mentor (acolyte, warrior, mentor, master ninja), στο master ninja δεν έχω φθάσει και δεν ξέρω αν θα φθάσω, αλλά ακόμα και στο acolyte το παιχνίδι απαιτεί σημαντική NGB προϋπηρεσία.   

Το NGS2 έχει πολλές διαφορές…

Είναι πολύ πιο εύκολο και επιβιώνεις χωρίς προϋπηρεσία. Στο master ninja όμως είναι δύσκολο.

Οι incendiary shuriken ninja δεν σε κάνουν σουρωτήρι, οι μάγοι προκαλούν με πολύ μικρότερη συχνότητα εκρήξεις,  ο αριθμός των αντιπάλων ταυτόχρονα στην οθόνη είναι σημαντικά μικρότερος.

Οι παραπάνω αλλαγές δεν ξέρω αν έγιναν για να μειώσουν τον βαθμό δυσκολίας, σίγουρα όμως βελτίωσαν τις επιδώσεις του παιχνιδιού.

Το παιχνίδι για να τρέξει ικανοποιητικά στο 360 χρειάζονται τουλάχιστον 2x360. Στο mentor σε πάρα πολλά σημεία η κονσόλα γονατίζει…αργή κίνηση (επιπλέον κολλάει!). Απορώ…δεν το έπαιξαν;;;

Για μένα η κάθε έκδοση προσφέρει διαφορετική εμπειρία. Παιχνιδάρα και στις δύο κονσόλες.

Στην XONE backwards compatibility ψηφοφορία το NG2 έχει 17.908 ψήφους και το Lego Indiana Jones 8.129…
 
player : FxxКiй NiиjA’z (I'll teach you a lesson in violence you won't soon forget)

X360




Ήθελα να τα προσθέσω (edit) στο τελευταίο post, αλλά μάλλον δεν γίνεται (;).   
 

Στο 08:56... izuna drop με lv1 lunar.

Παίζει με την αρχική health bar, χωρίς ninpo, χωρίς ελιξίρια.

Εγώ στο very hard (ολόκληρη τη μάχη στο "ισόγειο όπως κι' αυτός) που έχει δρεπανηφόρους monks και cat fiends, με upgraded health bar, lv2 dragon sword, ninpo...", με 100 και όχι 120 fiends (master ninja)...έφτυσα...

Κάποια βίντεο δεν πρέπει να κατέβουν ποτέ από το yt.
 
'Έπαιξα πάλι το (άρρωστο) NG2 (bc στο xone-s) στο warrior και έχω φθάσει στο 10ο κεφάλαιο του mentor.

Τα frame drops είναι στα ίδια ακριβώς σημεία (προφανώς) και το ίδιο αισθητά. Μπορεί να μην είναι 5 (όχι -5) αλλά 7-8-10 και το παιχνίδι ξαναμπαίνει σε slow motion.

Δεν συμφωνώ με το bc review της DF (τα καρέ στη διαδρομή 8:06 δεν ξέρω πως τα πέτυχαν) αν και είναι αδύνατο να αναπαραχθεί η ίδια σκηνή, και βασανιστικό να το ξανα παίζεις.

Θα ήθελα να το δω στο x γιατί πολύ αμφιβάλω ότι κρατάει στα ίδια σημεία 50-60 καρέ (άντε να κρατάει 30άντα...).

Αν η θερμοκρασία και ο θόρυβος της κονσόλας μπορούσε να είναι τρόπος μέτρησης των ορίων λειτουργίας της, θα έλεγα ότι δεν τα φθάνει. Στο GoW 4 η κονσόλα ανεβάζει πραγματικά θερμοκρασία  και ακούγεται.  

(Μεγάλη χαζομάρα να μην μπορείς να κάνεις upload τα saves από το 360 στο cloud, παρά μόνο με gold membership...κάτι που ήδη κάνεις -> xone-win10) 
 
Αν θυμάμαι καλά στο DF είπαν ότι το frame rate είναι βελτιωμένο στο ΧΒΟΧ one X και όχι στο S.
 
Από το 8:05 νομίζω ότι κάνει αναφορά και στο s, και στο σημείο-διαδρομή που δείχνει, η κονσόλα καταρρέει...Πιθανότατα (λογικά) είναι καλύτερο από το 360, αλλά αυτό δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω.


Στο 15:22, ο τύπος παίζει στο master ninja το ίδιο όμως είναι και στο warrior. Είναι από 360...τα ίδια και στο s...πόσο καλύτερα να πάει στο x...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Έγραψα ένα video με το ninja cinema και στη συνέχεια το τράβηξα με το κινητό (ελπίζω να μην το δουν άλλοι) με δικό μου gameplay από την αρχή του 11ου κεφαλαίου μέχρι το πρώτο save point.

Στο 1:31 εκτελώ το combo string που μου αρέσει περισσότερο Windmill Slash (Forward + X) ->  Izuna Drop (X, Y, X, X, X, Y....το πρωτο Χ  έγινε Forward + X, και το τελευταίο Y γίνεται Gleaming Blade   ) ->  Gleaming Blade (Circle - ημικυκλική κίνηση αριστερού analog stick  + Hold Y) , άσχετα που αυτός ψόφησε νωρίτερα.

Για τις δικές μου ικανότητες και με τους IS (Incendiary Shuriken) ninjas στο mentor χαροπαλεύω μια και είμαι τρωτός μέχρι να προσγειωθώ, οπότε παίζω σχεδόν συνέχεια με drop και όχι με το παραπάνω combo.

Στον πανικό μου και με τους λυσσασμένους, εκτέλεσα μια φορά counter attacks στο 2:30 (αυτό πάντα το ξεχνάω), και μια φορά Guillotine Throw (A + X while jumping near enemy) στο 6:37.

Χρησιμοποιώ συχνά την αλλαγή κατεύθυνσης (δηλαδή πηδάω στην αντίθετη κατεύθυνση από αυτή που κοιτάζει ο Ryu) πηδώντας με Wind Run (A + X) και  Flying Swallow (Forward + Y while jumping forward). Δεν κάνω cancel με shuriken το Flying Swallow λόγω IS ninjas...πολύς ο χρόνος στον αέρα (στο 5:45 izuna drop και καρφωμένο IS στο πόδι).

Ninpo χρησιμοποιώ είτε για να μην πεθάνω, είτε για να κάνω cancel το/τα IS που είναι καρφωμένα στον Ryu.  

Παίζω με την αρχική health bar και ninpo cells . Τα upgrades θα τα χρησιμοποιήσω στα 3 τελευταία bosses...αν (ξανα)φθάσω.

Ο controller του 360  είναι μακράν καλύτερος του xone γι' αυτό το παιχνίδι. Μου δίνει την αίσθηση ότι τα analog sticks  έχουν μεγαλύτερη διαδρομή...για του PS3 ούτε λόγος, είναι σαν να ανακατεύεις φασολάδα. 

(Στο NGΣ2 έχεις από την αρχή του παιχνιδιού izuna drop ενώ στο NG2 πρέπει το dragon sword  να είναι lv2...τεράστια διαφορά)

Στο πρώτο save point έφθασα με την 21η προσπάθεια...αν προσέξετε, εγώ σώζω και είναι κάτι archers εκτός εικόνας πιο κάτω που ρίχνουν ακόμα...

 
Πίσω
Μπλουζα