Ετεροχρονισμενη απαντηση, μιας και δυστηχως δεν ειχα τον χρονο που επρεπε για να απαντησω.
DINO είπε:
Το AITD ήταν παρθενογένεση, ή μήπως και αυτό οφείλει κάτι κάπου;Το Deep Fear που παρέθεσες (και δεν έχω λόγο να μην πιστεύω οτι είναι υπέροχο), είναι περισσότερο από οφθαλμοφανές οτι οφείλει πολλά στο RESI, ως επιρροή.
Το Alone In The Dark οφειλει την υπαρξη του σε προγενεστερα adventure games, και σε συγραφεις λογοτεχνιας τρομου, με κυριοτερο τον Lovecraft.
Σαφως και το Deep Fear επηρεαστηκε απο το/τα Resident evil, δεν νομιζω οι δημιουργοι του να ζουσαν σε καποια σπηλια. Αλλα Διχως το πρωτο Alone in the dark, δεν θα υπηρχε κανενα απο τα υπολοιπα αντιστοιχα παιχνιδια. Ηταν αυτο που ανοιξε το δρομο για ολα τα επομενα παιχνιδια.
Αν οντως η Capcom δεν ειχε επιρεαστει απο το/τα Alone in the dark, θα συνεχιζε την αναπτυξη του πρωτου Resident evil, ως το corridor shooter οπου ηταν η αρχικη τους ιδεα, και οχι ως μια πνευματικη συνεχεια του Alone in the dark.
DINO είπε:
Δε διαφωνώ σε κάτι, παρά μόνο σε εκείνο το "ίσως", το οποίο φαίνεται πως μπαίνει λόγω οπαδικής αντιμετώπισης των πραγμάτων, όπως άλλωστε μπαίνει κάποιες φορές και από τη δική μου μεριά.
Το ισως παει στο οτι ειχαμε δει ηδη απο τοτε ολα τα βασικα στοιχεια της συνταγης οπου καθιερωσε το νεο ειδος οπου εφερε στο χωρο το Alone in the dark. Και το Resident evil πρακτικα πατησε
κυριως πανω σε αυτα. Βεβαιως και ειχαν ανωτερη τεχνολογια και δυνατοτητες να αναπτυξουν περεταιρω καποια πραγματα, αλλα μιλαμε για επανεκτελεση μιας ηδη γνωστης και πετυχημενης συνταγης.
DINO είπε:
Σαφώς και συμφωνώ και εδώ.Οπότε ποιό μηχάνημα κατά τη γνώμη σου έφερε την επανάσταση στο 3D gaming; (υπογραμμισμένο και bold)
Ευκολα το 3DO. Ηταν το πρωτο οικιακο μηχανημα καθαρα δημιουργημενο για 3D παιχνιδια, τα περισσοτερα παιχνιδια του ηταν τρισδιαστατα, και πολλα απο αυτα καλοστεκοντε ως και σημερα. Πραφανως και ειχε και επιτυχια, με το να ειναι τρια χρονια στην αγορα, με πολλα καλα παιχνιδια, την εποχη οπου το ps1 ηταν ακομα θεωρητικο περιφερειακο για το snes.
DINO είπε:
Αν μια εταιρία λοιπόν κατασκευάζει ρούχα και ξυπνήσει ο πρόεδρός της το άλλο πρωί και ξεκινήσει την παραγωγή μιας κονσόλας η οποία θα μπει σε κάθε σπίτι (και για να μπει σε κάθε σπίτι, θα πει οτι ο κόσμος κάτι της βρήκε), με εκατοντάδες χιλιάδες τίτλους (οκ και οι μισοί από αυτούς να είναι σκάρτοι, πάλι κερδισμένοι είμαστε) εμείς θα μείνουμε προσκολλημένοι στο
Mega Drive (τυχαίο παράδειγμα), επειδή η
Sega σεβόταν το κοινό της (δεν ξέρω από που βγαίνουν αυτά τα συμπεράσματα), δημιουργούσε παιχνίδια για παίκτες (επίσης δε γνωρίζω) και δεν έφτιαχνε πριν σώβρακα και φανέλες;Δηλαδή αυτό μας πειράζει;
Που μας πήρε το σκαλπ μια εταιρία που έφτιαχνε πλυντήρια και τοστιέρες; (νομίζω ίσως και τηλεοράσεις)................................
Αν ειναι μια θεση με διαφορα μεσα/ θεμιτα η αθεμιτα (κυριως το δευτερο για να λεμε και το δικιο), "προωθωντας" το μηχανημα με καπως υποπτους τροπους, με το να κοροιδευει το κοινο της σε μια πληθωρα κατηγοριων, απο την κατασκευαστικη ποιοτητα των μηχανηματων της, μεχρι την υποκαλυψη και κλοπη ιδεων και τεχνολογιων απο αλλες εταιριες, με αποτελεσμα ολων των προηγουμενων αυτη παντα η εταιρια να εχει πολυ σοβαρα εσωτερικα ζητηματα, τοτε ναι, θα ελεγα πως καλυτερα θα ηταν η συγκεκριμενη εταιρια να συνεχιζε να φτιαχνει ρουχα.
Με την προυποθεση φυσικα να ειχε παντα και αξιολογα ρουχα στη πρωτη θεση.
Αν δεν κανω επισης λαθος, ο μεσος φιλος του Mega Drive εχει και δεκα παιχνιδια και πραγματα να συζητησει πανω στις αγαπημενες του
αποκλειστικες σειρες, σε αντιθεση με πχ ας πουμε ποσο καλοφτιαγμενο αμαξι εχει στο groun turismo, η το ποσες χιλιαδες πολυωρα cutscenes εχει το metal gear solid 4.
Και το καλυτερο ολων, ειναι πως μηχανημα εικοσι χρονων λειτουργει ακομα, και προβλεπεται να λειτουργει για ακομα εικοσι !
Περι πωλησεων, επιτυχιας και εσοδων της καθε εταιριας, αυτα ειναι ζητηματα των λογιστικων/οικονομικων τμηματων τους. Η επιτυχια του καθε μηχανηματος, ειναι απο τα παιχνιδια του. Και εφοσων ενα μηχανημα, κυκλοφορησε η και κυκλοφορει με παιχνιδια οπου ενδιαφερουν το κοινο, ειναι πετυχημενη. Αν αυτα ειναι 10.000 η 10.000.000.000 εχει πολυ μικρη, αν οχι καμια σημασια.
Η επιτυχια, η καθιερωση, η αναγνωρισιμοτητα και η ποιοτητα ενος παιχνιδιου/μηχανηματος, δεν θα επρεπε να συγχεονται με των αριθμο των πωλησεων και εσοδων που μπορει να εχει καποιος τιτλος για μια εταιρια. Εκτος και αν καποιος ειναι μετοχος πχ.