Έφερε το Playstation το 3D στο gaming [Τιμή launch];

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Imgema
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Ποιό μηχάνημα πιστεύετε πως έφερε την επανάσταση του 3D gaming ???
Μας αρεσει ,δεν μας αρεσει το Playstation ως μηχανημα (αν και θα συνεβαινε νομοτελειακα) ,οπως και η 3dfx στα PCs (αν και θα συνεβαινε νομοτελειακα)

(Με την ιδια εννοια που το Doom έφερε την επανάσταση των FPS )
 
Σωστός ο Nemo, και πριν από το Doom υπήρχε το Wolfenstein αλλά τα FPS ο κόσμος τα έλιωσε από το Doom και μετά...κάπως έτσι έγινε και με το Playstation.

Πάντως μιλάμε πάντα για το σπίτι, γιατί στα arcades η επανάσταση του 3D ήρθε πολύ νωρίτερα. Και όχι από την Sony... :)
 
Τα arcade ειχαν νωριτερα αρκετη δυναμη για να δωσουν ενα ικανοποιητικο 3D παιχνιδι. Eνα αξιοπρεπες 3D παιχνιδι σε κονσολες, απαιτουσε δυναμη περισσοτερη απο την δυναμη των 16bit κονσολων, ηθελε 32bit τουλαχιστον. Και μιας και το ps1 ηταν η πιο διαδεδομενη 3D κονσολα, σε αυτο επεσε το βαρος.
 
DINO είπε:
Οπότε το Resident Evil δεν έθεσε νέα standards, αλλά τα standards αυτά τα είχε θέσει πολύ πιο πριν το Alone In The Dark...
Παρακαλώ κάποιος ουδέτερος να δει τα δύο αυτά παιχνίδια και να τα συγκρίνει...
Δεν είμαι ουδέτερος :P αλλά ... λίγο ανόμοια η σύγκριση των παιχνιδιών.. Όπως και να έχει το Alone In The Dark στην ουσία, ενώ ήτανε καθαρό και ΦΟΒΕΡΟ adventure, καθιέρωσε το όλο 3d survival - horror ... Δυστυχώς το νούμερο 2 της σειράς ήτανε τόσο κακό που ποτέ δεν ασχολήθηκα με το τρίτο.. Αλλά το πρώτο Alone In The Dark είναι απλά ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΑ, σε όλα τα επίπεδα και πολύ μπροστά από την εποχή του.. Άποψή μου μακάρι αντί για την εξέλιξη που ήτανε το καθαρό action-survival horror (με ολίγον από σαν puzzles) , η εξέλιξη αυτή να είχε τα κανονικά adventure στοιχεία του AITD1... Και εννοείται ότι επίσης, ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ φορές ο "βέβηλος", "αποτρόπαιος" και λοιπά λαβκραφτιανός τρόμος του AITD παρά το zombie mostly infested - tech horror - bio horror -japanese horror κλπ κλπ (ότι πιο κλισέ και βαρετό..) που πήρε σχεδόν όλο το genre αργότερα με Resident Evil και Silent Hill... Από RE έχω παίξει (δεν έχω τελειώσει κανένα) τα 1-3 , και ειδικά το 3 ήτανε η αιτία που δεν ξανασχοληθηκα με την σειρά (δυστυχώς).. Anyway μάλλον βγήκα off topic..
 
Πολυ φοβαμαι πως εχουμε πεσει σε ενα παιχνιδι/αναλυση λεξεων και της ετυμολογιας τους.

Θα εδινα δυο απαντησεις, σε λιγο διαφορετικα τροποποιημενο το ερωτημα.

"Ηταν το playstation το πρωτο μηχανημα με επιτυχημενη βιβλιοθηκη στα 3d παιχνιδια;"

Αντικειμενικα βαση ιστοριας, θα ελεγα πως οχι. Το 3DO προυπηρχε σχεδον ενα χρονο πριν, οπου σχεδιαστηκε και διαδωθηκε ως ενα μηχανημα. με μια πληθωρα καλοσχεδιασμενων 3d παιχνιδιων για καθε γουστο και ηλικια. Φυσικα, τρισδιαστατα προυπηρχαν κατα πολυ περισσοτερα χρονια πριν, σε παρα πολλα συστηματα.

"Ηταν το playstation το πρωτο πετυχημενο μηχανημα με τα περισσοτερα 3D παιχνιδια;"

Και εδω πεφτουμε σε μια μικρη παγιδα. Τι θεωρει ο καθενας στη τελικη πετυχημενο μηχανημα; Τις τελικες πωλησεις; Την δημοτικοτητα και προβολη του στον τυπο; Τα χρονια παρουσιας του στην αγορα Ενα συνδιασμο των προηγουμενων η κατι αλλο;

Το 3DO και το Saturn, ηταν πετυχημενα συστηματα. Μπορει να μην οδηγησαν την κουρσα των 32bit, η να μην ηταν πρωτα στις πωλησεις, αλλα καταφεραν πολλα. Ειχαν για χρονια παρουσια στις αγορες, βγαλανε μια πληθωρα καλων παιχνιδιων, και σαφως επιρεασαν το μελλον του χωρου.

Εν ολιγης, οντως το playstation ειχε τις περισσοτερες πωλησεις. Απο οσο γνωριζω, φαινεται και να ειχε και τα περισσοτερα παιχνιδια. Και ναι, οντως πολυς κοσμος μπηκε για διαφορους και πολλους λογους, στο "χωρο" των παιχνιδιων με το playstation.

Αλλα ολα αυτα, ειναι εντελως διαφορετικα απο το να πει κανεις οτι το playstation αρχισε η και συνεχισε ολα αυτα που ξεκινησαν αρκετα παλαιοτερα αλλοι.

Απο εκει και περα, το ποιος και πως ηρθε με το playstation, ειναι μια ξεχωριστη και τεραστια αναλυση, οπου δυστηχως μαλλον θα ξεφυγει και απο τα ορια οπου οριζει η κοινοτητα.

Υγ. DINO μολις προσεξα το edit σου, θα απαντησω σε πρωτη ευκαιρια.
 
O Nemo με μόλις μία γραμμή τα είπε όλα.

Ωραία η θεωρητική/φιλοσοφική προσέγγιση του Getta Robo περί επιτυχίας αλλά ... οι κονσόλες είναι εμπορεύσιμα αντικείμενα και αν θα πρέπει να μετρήσουμε αντικειμενικά την επιτυχία σε αυτά, θα κοιτάξουμε βιβλιοθήκες για παραδείγματα και πωλήσεις για την αποδοχή τους. Σε ατομικό επίπεδο, προφανώς ο καθένας θα εκτιμήσει ή θα θυμάται διαφορετικά κάθε κονσόλα. Υγιές είναι αυτό.

Πάντως το Playstation ήταν εκ των πραγμάτων ο νικητής της γενιάς του σχεδόν σε όλα τα επίπεδα. Δεν είναι μόνο οι πωλήσεις, τα πολλά 3D παιχνίδια που έκαναν πολλούς να πιστεύουν ότι έφερε την επανάσταση στην κατηγορία. Κατά τη γνώμη μου η μεγαλύτερη επιτυχία για την κονσόλα της Sony ήταν η "προσβασιμότητά" της σε επίπεδο developer. Η εταιρεία όχι μόνο προσέφερε πλήρες documentation και tools αλλά παράλληλα ήταν η πιο εύκολη (απ'τις άλλες στο εμπορίου) στον προγραμματισμό.

Δεν είναι τυχαίο που πολλές παράλληλες 3D εκδόσεις σε N64 και PS1 ήταν αρκετά κοντά σε οπτικό επίπεδο (Snowboard Kids, Fifa 99 κτλ) ή ακόμη χειρότερα, κάποιες παράλληλες εκδόσεις σε σχεδόν αντίστοιχων δυνατοτήτων σύστημα (Saturn ~ που ήταν ανώτερο τεχνικά) λόγου χάριν Croc.. σε έκαναν να πιστεύεις ότι είναι πιο ισχυρό απ'το οτιδήποτε. Το 3DO δεν το αναφέρω καν γιατί με τη βιβλιοθήκη του σε αυτό τον τομέα (3D) μοιάζει με φτωχός συγγενής.

[για το Saturn που είναι και η συμπάθεια μου..να πω ότι η αδυναμία του στο 3d οφείλεται ξεκάθαρα στον τεχνικό του σχεδιασμό απ'την Sega και στην ανυπαρξία σοβαρών dev tools & documentation απ'την ίδια πάλι..).

Για τα παραπάνω υπάρχουν δεκάδες δηλώσεις από developers. Μία καλή πηγή είναι το Sega Power στη στήλη επερχόμενων κυκλοφοριών.

Αυτά από μένα.
 
Ετεροχρονισμενη απαντηση, μιας και δυστηχως δεν ειχα τον χρονο που επρεπε για να απαντησω.

DINO είπε:
Το AITD ήταν παρθενογένεση, ή μήπως και αυτό οφείλει κάτι κάπου;Το Deep Fear που παρέθεσες (και δεν έχω λόγο να μην πιστεύω οτι είναι υπέροχο), είναι περισσότερο από οφθαλμοφανές οτι οφείλει πολλά στο RESI, ως επιρροή.
Το Alone In The Dark οφειλει την υπαρξη του σε προγενεστερα adventure games, και σε συγραφεις λογοτεχνιας τρομου, με κυριοτερο τον Lovecraft.

Σαφως και το Deep Fear επηρεαστηκε απο το/τα Resident evil, δεν νομιζω οι δημιουργοι του να ζουσαν σε καποια σπηλια. Αλλα Διχως το πρωτο Alone in the dark, δεν θα υπηρχε κανενα απο τα υπολοιπα αντιστοιχα παιχνιδια. Ηταν αυτο που ανοιξε το δρομο για ολα τα επομενα παιχνιδια.

Αν οντως η Capcom δεν ειχε επιρεαστει απο το/τα Alone in the dark, θα συνεχιζε την αναπτυξη του πρωτου Resident evil, ως το corridor shooter οπου ηταν η αρχικη τους ιδεα, και οχι ως μια πνευματικη συνεχεια του Alone in the dark.

DINO είπε:
Δε διαφωνώ σε κάτι, παρά μόνο σε εκείνο το "ίσως", το οποίο φαίνεται πως μπαίνει λόγω οπαδικής αντιμετώπισης των πραγμάτων, όπως άλλωστε μπαίνει κάποιες φορές και από τη δική μου μεριά. ;)
Το ισως παει στο οτι ειχαμε δει ηδη απο τοτε ολα τα βασικα στοιχεια της συνταγης οπου καθιερωσε το νεο ειδος οπου εφερε στο χωρο το Alone in the dark. Και το Resident evil πρακτικα πατησε κυριως πανω σε αυτα. Βεβαιως και ειχαν ανωτερη τεχνολογια και δυνατοτητες να αναπτυξουν περεταιρω καποια πραγματα, αλλα μιλαμε για επανεκτελεση μιας ηδη γνωστης και πετυχημενης συνταγης.

DINO είπε:
Σαφώς και συμφωνώ και εδώ.Οπότε ποιό μηχάνημα κατά τη γνώμη σου έφερε την επανάσταση στο 3D gaming; (υπογραμμισμένο και bold)
Ευκολα το 3DO. Ηταν το πρωτο οικιακο μηχανημα καθαρα δημιουργημενο για 3D παιχνιδια, τα περισσοτερα παιχνιδια του ηταν τρισδιαστατα, και πολλα απο αυτα καλοστεκοντε ως και σημερα. Πραφανως και ειχε και επιτυχια, με το να ειναι τρια χρονια στην αγορα, με πολλα καλα παιχνιδια, την εποχη οπου το ps1 ηταν ακομα θεωρητικο περιφερειακο για το snes.

DINO είπε:
Αν μια εταιρία λοιπόν κατασκευάζει ρούχα και ξυπνήσει ο πρόεδρός της το άλλο πρωί και ξεκινήσει την παραγωγή μιας κονσόλας η οποία θα μπει σε κάθε σπίτι (και για να μπει σε κάθε σπίτι, θα πει οτι ο κόσμος κάτι της βρήκε), με εκατοντάδες χιλιάδες τίτλους (οκ και οι μισοί από αυτούς να είναι σκάρτοι, πάλι κερδισμένοι είμαστε) εμείς θα μείνουμε προσκολλημένοι στο Mega Drive (τυχαίο παράδειγμα), επειδή η Sega σεβόταν το κοινό της (δεν ξέρω από που βγαίνουν αυτά τα συμπεράσματα), δημιουργούσε παιχνίδια για παίκτες (επίσης δε γνωρίζω) και δεν έφτιαχνε πριν σώβρακα και φανέλες;Δηλαδή αυτό μας πειράζει;

Που μας πήρε το σκαλπ μια εταιρία που έφτιαχνε πλυντήρια και τοστιέρες; (νομίζω ίσως και τηλεοράσεις)................................

:)
Αν ειναι μια θεση με διαφορα μεσα/ θεμιτα η αθεμιτα (κυριως το δευτερο για να λεμε και το δικιο), "προωθωντας" το μηχανημα με καπως υποπτους τροπους, με το να κοροιδευει το κοινο της σε μια πληθωρα κατηγοριων, απο την κατασκευαστικη ποιοτητα των μηχανηματων της, μεχρι την υποκαλυψη και κλοπη ιδεων και τεχνολογιων απο αλλες εταιριες, με αποτελεσμα ολων των προηγουμενων αυτη παντα η εταιρια να εχει πολυ σοβαρα εσωτερικα ζητηματα, τοτε ναι, θα ελεγα πως καλυτερα θα ηταν η συγκεκριμενη εταιρια να συνεχιζε να φτιαχνει ρουχα.

Με την προυποθεση φυσικα να ειχε παντα και αξιολογα ρουχα στη πρωτη θεση.

Αν δεν κανω επισης λαθος, ο μεσος φιλος του Mega Drive εχει και δεκα παιχνιδια και πραγματα να συζητησει πανω στις αγαπημενες του αποκλειστικες σειρες, σε αντιθεση με πχ ας πουμε ποσο καλοφτιαγμενο αμαξι εχει στο groun turismo, η το ποσες χιλιαδες πολυωρα cutscenes εχει το metal gear solid 4.

Και το καλυτερο ολων, ειναι πως μηχανημα εικοσι χρονων λειτουργει ακομα, και προβλεπεται να λειτουργει για ακομα εικοσι !

Περι πωλησεων, επιτυχιας και εσοδων της καθε εταιριας, αυτα ειναι ζητηματα των λογιστικων/οικονομικων τμηματων τους. Η επιτυχια του καθε μηχανηματος, ειναι απο τα παιχνιδια του. Και εφοσων ενα μηχανημα, κυκλοφορησε η και κυκλοφορει με παιχνιδια οπου ενδιαφερουν το κοινο, ειναι πετυχημενη. Αν αυτα ειναι 10.000 η 10.000.000.000 εχει πολυ μικρη, αν οχι καμια σημασια.

Η επιτυχια, η καθιερωση, η αναγνωρισιμοτητα και η ποιοτητα ενος παιχνιδιου/μηχανηματος, δεν θα επρεπε να συγχεονται με των αριθμο των πωλησεων και εσοδων που μπορει να εχει καποιος τιτλος για μια εταιρια. Εκτος και αν καποιος ειναι μετοχος πχ.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μια απορία που έχω είναι η εξής:

Γιατί τέτοιος αφορισμός για τα cutscenes του MGS ή τα αυτοκίνητα του GT...

Προφανως και έχει να κάνει με τα γούστα του καθενός ή μήπως οι hardcore gamers παίζουν SEGA και οι πιο light Playstation; :baby2:

Επίσης:

Ως γνωστόν, λεφτά δεν κάνεις αν δεν πατήσεις επι πτωμάτων...

Μου λες λοιπόν τώρα οτι όλες οι εταίρίες είναι Αγίες και η Sony η κακιά...

Όσο για την κατασκευαστική ποιότητα, έχω το Playstation 1 από το '97 και αυτή τη στιγμή παίζει ο γιός μου δίπλα μου DRIVER...

Δεν ξέρω αυτά τα συμπεράσματα από που βγαίνουν...
 
Προφανως και ο καθενας παιζει οτι του αρεσει και οτι τον διασκεδαζει, ανεξαρτητος το μηχανημα. Hardcore/softcore ειναι κατι που εγινε της μοδας μεσοτελη του 90 και δεν συμφωνω με τον ορο.

Ωστοσο ομως, οταν καποιος θελει να παιξει ενα παιχνιδι, τον ενδιαφερει το παιχνιδι καθεαυτου, και οχι να λεει ποσα φτιαγμενα αμαξια εχει, η ποσες μερες ειδε cutscenes. Προσωπικη αποψη παντα.

Οταν εχεις μια εταιρια, που και παιχνιδια κατω απο το τραπεζι παιζει, και περιεργες συναλλαγες με "ειδημονες" κανει, και επενδυει στο να διαφημιζεται σε ενα τεραστιο ευρος δραστηριοτητων και γεγονοτων στο πλανητη, και κοροιδευει πανηγυρικα τους καταναλωτες/πελατες της, τοτε θα ελεγα πως κατι δεν παει καθολου, μα καθολου καλα.

Ειναι λιγο ασκοπο να αναλυθει το ποσο κοροιδια ειναι κατασκευαστικα τα μηχανηματα της sony. Ποσο μαλλον απο την στιγμη που καταχραστικα δινει ενα χρονο εγγυηση για τα προιοντα της, απο την στιγμη που η νομοθεσια επιβαλει τα δυο, και η ιδια αρνειται πανηγυρικα να συμορφωθει. Αλλα εδω παμε σε εντελως διαφορετικα πραγματα.
 
Ναι αλλα οταν τα αμαξια ειναι μερος του παιχνιδιου τοτε πρεπει να μιλας και για αυτα οταν μιλας για το παιχνιδι..Δε μπορω να καταλαβω δλδ πως με εχει κοροιδευσει πανηγυρικα η Sony οταν η κονσολα που αγορασα το 98,τσιπαρισμενη ενα μηνα μετα την αγορα της,παιζει ακομα αψογα?Το ιδιο βεβαια και τα Saturn και N64 που αγορασα πανω κατω την ιδια εποχη αλλα που σαφως δεν εχουν ουτε το 1/5 χρονο παιξιματος απο οτι το psx.Αλωστε καμμια εταιρια δεν ειναι αγια...
 
Φυσικα, οταν ομως πρακτικα εχεις ενα τιτλο που απλα εχει μια τεραστια πληθωρα αυτοκινητων, και το κυριο πραγμα που κανεις ειναι πχ να τα φτιαχνεις, αντι να απολαυσεις την οδηγηση, για εμενα αυτο ειναι αδιαφορο. Προφανως και αυτο αρεσει πολυ περισσοτερο, απο το να εχεις ενα καλο παιχνιδι αγωνων, οπως το Collin McRae, Sega Rally, Speed run και ποσα αλλα.

Και επειδη εγω εχω αλλαξει δυο μηχανηματα (5552 / 7002) που πεθανανε λογω των κατασκευαστικων προβληματων τους (υπερθερμανση/κακο laser) πριν καταληξω στο τοτε σταθεροτερο που ειχα (7502), δεν με βλεπω ως εξαιρεση. Μιας και δυστυχως ξερω πολυ κοσμο που με κανονικη χρηση / συνθηκες (ατσιπαριστα κοινως) πεθαινανε σαν τις μυγες. Επρεπε να ερθει το psone για να δει η πρωτη κυκλοφορια πραγματικα σταθερο συστημα σε σχεση με τα αλλα.

Υπαρχει επισης ενας παρα πολυ καλος λογος, που δεν ειναι γεματο το διαδυκτιο με οδηγους επισκευης και συντηρισης των saturn/n64. Ηταν μηχανηματα καλα και σωστα σχεδιασμενα, με πολυ λιγα προβληματα. Το ακρως αντιθετο δηλαδη απο τα playstation.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το Playstation racing gaming δεν περιορίζεται στο Gran Turismo, και δε χρειάζεται να αναφέρω "σεντόνι" με τίτλους.

Τους γνωρίζεις πολύ καλά γιατί είσαι μέσα στα πράγματα (περισσότερο από μένα). ;)

Μήπως ο πολύς κόσμος που ξέρεις, ανήκει στην ομαδα των gamers που παίζανε μόνο Pro και GT, και που όταν μαζεύονταν πολλοί, από την ένταση του παιχνιδιού, έπεφτε και καμιά φορά η κονσόλα κάτω (από το τράβηγμα του χειριστηρίου) ή έπεφταν πάνω της ποτά - φαγητά;

Αυτό που έχω εγώ είναι ένα 5552 (δεν ξέρω αν λέει κάτι αυτό, δεν έχω ασχοληθεί) και όπως προείπα, δεν έχω κανένα πρόβλημα και ούτε έχω πάει στο service, από το '97 έως σήμερα...
 
Μου θυμίζετε κάτι gamers που σε topics για το πόσο χάλια κατασκευαστικά ήταν το 360, έγραφαν στα posts τους ότι όλος ο κόσμος που έχει αλλάξει 2 και 3 μηχανήματα κάνει λάθος ή έχει παραισθήσεις γιατί το δικό τους το έχουν 5 χρόνια και δουλεύει ακόμα.

Οταν σου λέει ο άλλος ότι το 30-40% πχ των μηχανημάτων χαλάει πολύ πριν παραδώσει τα όπλα η γενιά τους, αυτό σημαίνει πως υπάρχει και ένα ποσοστό 60-70% που το μηχάνημά τους δεν τους έχει χαλάσει ακόμα. Επειδή εσείς έτυχε να είστε στο ποσοστό που πήρατε από καλή φουρνιά όμως δεν σημαίνει ότι ο υπόλοιπος κόσμος ρίχνει μπύρες ή χρησιμοποιούν το μηχάνημα σαν σάκο του μποξ, οπότε γι αυτό τους χάλασε. Oπως και να έχει, το Playstation είχε την χειρότερη ποιότητα κατασκευής σε σχέση με τα μηχανήματα που ανταγωνιζόταν, σύμφωνα με τις στατιστικές.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Βεβαιως και το playstation ειχε, αλλα και σαφως και εχει παιχνιδαρες που παιζοντε ως και σημερα. Η αναφορα στους δυο συγκεκριμενους τιτλους, πηγαινε σε κατι που θιχτηκε σε προηγουμενη σελιδα, περι πωλησεων και ποιοτητας/βαθος ενος τιτλου.

Και δυο απο τα συγκεκριμενα παραδειγματα, ηταν και απο τους τιτλους που ειχανε επιτυχια και εδω, δημιουργοντας αυτα τα προτυπα στα παιχνιδια που απεχθανομαι πολυ.

Σε τεχνικους ορους, τα playstation υπεφεραν στις αρχικες κυκλοφοριες στη ποιοτητα του laser. Με το γνωστο FMV skipping, οπου διορθωθηκε εν μερη απο την 50XX σειρα και επειτα. Ωστοσο ομως, υπεφεραν απο ενα σημαντικο προβλημα, οπου συνεχιστηκε και εως το psone. Ο εσωτερικος σχεδιασμος του μηχανηματος, και η κακη εξαγωγη του αερα, σε συνδιασμο με τις ουσιαστικα ανυπαρκτες ψυκτρες, δημιουργησαν επισης πολυ σοβαρα προβληματα. Υπερθερμανση των κυκλωματων, με αποτελεσμα την αλοιωση και κακη λειτουργια του μηχανηματος.

Η sony επενδυε και επενδυει πολλα εκατομμυρια στο να διαφημιζεται πχ σε αθλητικα γεγονοτα, αλλα τους πηρε σχεδον εξι χρονια για να κυκλοφορησει πραγματικα ανανεωμενη εκδοση οπου ελαχιστοποιουσε τα προβληματα.

Τωρα, σε γενικοτερο βαθμο, η sony χρησιμοποιει φθηνιαρικα υλικα για τα συστηματα της, απο πυκνωτες μεχρι και τα κυκλωματα στη τροφοδοσια. Εξου και ποσοι οδηγοι επισκευεις γιαυτα, εδω και πολλα χρονια.

Το 5552 σου, η αλλιως value pack, ηταν το πρωτο δικο μου συστημα επισης. Το ειχα επιστρεψει οταν υπερθερμανοταν το laser στο μισαωρο.

Imgema καλα τα λες, θα προσθεσω κατι που γνωριζω επειτα απο επικοινωνια μου με τεχνικους των δυο εταιριων, nintendo & sega στην Ελλαδα. Τα χαλασμενα συστηματα απο εργοστασιακη βλαβη, ηταν πρακτικα αγνωστη εννοια. Τα προβληματα κατα 99% ηταν απο κακο χειρισμο των ιδιοκτητων τους κτλ. Απο την αλλη, θυμαμαι ακομα την μερα που ειχαμε παει με τους δικους μου το playstation για επισκευη στη sony. Στοιβες απο χαλασμενα playstations παντου. Και πολυ αμφιβαλω το κατα ποσο αυτα ηταν απο κακη μεταχειριση.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ανάλογα με τις πωλήσεις πάνε και οι βλάβες ρε παιδιά...

Όταν σε κάθε σπίτι υπάρχει ένα Playstation, και η Sony πρέπει να καλύψει τεράστια παγκόσμια ζήτηση και το Playstation πουλάει σαν ζεστή τυρόπιτα, (αυτό έγινε με το πρώτο και το δεύτερο Playstation, ας μη γελιόμαστε), λογικό είναι να υπάρχουν πολλά προβληματικά μηχανήματα.
 
DINO είπε:
Ανάλογα με τις πωλήσεις πάνε και οι βλάβες ρε παιδιά...
Και επιστρεφουμε παλι σε αρχικο διαλογο. Γιατι αυτο ηταν πρακτικα αγνωστο της προ-playstation εποχης; Μιλαω για απο atari 2006 εως και saturn. Το playstation οντως εγκαινιασε την λογικη του να αποδεχομαστε το βεβιασμενο σχεδιασμο, και προβληματικα δημιουργημενο συστηματων. Κατι που καλα διαλλαλει εως και σημερα.

Κατι ωστοσο που φαινεται να μην ειχε συμμεριστει ο τοτε ανταγωνισμος, και μερος του συγχρονου ανταγωνισμου....
 
Αυτό δεν περιορίζεται μόνο στις κονσόλες...

Πόσες και πόσες φορές δεν ακούς να λένε οτι "τα πλυντήρια δεν τα φτιάχνουν πια όπως παλιά που ήταν αθάνατα".

Όπου "πλυντήρια" βάλε οτι θες (κουζίνες, ψυγεία κλπ.)...

Μήπως η νέα τεχνολογία ήταν αναπόφευκτο να φέρει και λιγότερο αξιόπιστα μηχανήματα από αυτά που είχαμε παλιά;

(Παρακαλώ να μπει στον τίτλο του θέματος και το [Κακή κατασκευή;]) :fafoutis:
 
Το ps1 ειναι οσο αναξιοπιστο του επιβαλουν να ειναι δυο περιορισμοι:

1) εχει CDrom συσκευη, και ολες οι κονσολες με CDrom χαλανε, κανενος εξαιρουμενου

2) ηταν ενα προιον μαζικης παραγωγης, με τις περισσοτερες πωλησεις στην κατηγορια του

οσο για την υπερθερμανση, μαλλον δεν εχετε ακουσει τις λεξεις "Xbox360, PS3, ps2slim, dreamcast" και αλλα τετοια, που καρβουνιαζουν τα παντα.

(ασχετο υστερογραφο: τελικα η πιο αξιοπιστη κονσολα με CD πρεπει να ηταν το 3DO)
 
Kαι το Saturn είχε CD rom. Αλλά δεν θυμάμαι ποτέ να μιλάει κανείς για τεχνικά προβλήματα. Μάλιστα να αναφέρω και την προσωπική μου εμπειρία που βρήκαμε ένα Saturn πεταμένο χύμα στα σκουπίδια και το έχω σπίτι μου τώρα και λειτουργεί άψογα.

Και στην επόμενη γενιά δεν είχαν όλες οι κονσόλες το ίδιο failure rate. Το Gamecube είχε σαφώς χαμηλότερο failure rate από ότι τα XBOX και PS2 (και το XBOX είχε παρόμοιες πωλήσεις)... και ερχόμαστε στην τωρινή γενιά. Μπορεί κανείς να τα ρίξει στην "υψηλή, άρα ευαισθητούλα τεχνολογία" όταν το 360 έχει τετραπλάσιο failure rate από το PS3 το οποίο είχε και αυτό αρκετά υψηλό από μόνο του? Να υπενθυμίσω ότι οι πωλήσεις των 2 συστημάτων είναι πολύ κοντά οπότε δεν τίθεται θέμα "πιο πολλά μηχανήματα = ποιο πολλά χαλασμένα". Δεν βάζω καν το Wii στην εξίσωση (το οποίο πούλησε περισσότερα και είχε λιγότερα χαλασμένα) γιατί κάποιος θα βγει και θα πει ότι είχε μικρότερη ιπποδύναμη, άσχετα βέβαια το γεγονός ότι το μικροσκοπικό μέγεθός του σε σχέση με τα άλλα μηχανήματα άνετα εξισορροπούσε αυτό το γεγονός.

Οπότε μην τα ρίχνουμε στην τεχνολογία. Η τεχνολογία μια χαρά είναι. Οταν οι προδιαγραφές και ο σχεδιασμός είναι καλά, το σύστημα που θα βγει από το εργοστάσιο θα αντέχει. Ο κακός, εκτός προδιαγραφών σχεδιασμός και τα κακά υλικά είναι αυτά που φταίνε. Δεν λέω ότι ένα σύστημα CD μπορεί να αντέξει όσο ένα σύστημα με carts αλλά όπως ήδη έχουμε δει τα failure rates διαφέρουν από σύστημα σε σύστημα ακόμα και όταν όλα έχουν CD drives και παρόμοια ιπποδύναμη.

Έχουμε ερωτευτεί τόσο πολύ τα μηχανήματά μας που έχουμε ρίξει τα standard μας κατακόρυφα και ψάχνουμε δικαιολογίες να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα. Αυτό βλέπω εγώ. Και το βλέπουν και οι εταιρίες οπότε δεν νοιάζονται για την ποιότητα πια. "Ε, και να χαλάσει θα πάρει άλλο, τι με νοιάζει εμένα? Καλύτερα, θα πουλήσουμε και πιο πολλά έτσι στα fanboys". Με αυτό το σκεπτικό οδεύουν κι εμείς το δεχόμαστε. Πόσες φορές αγοράζαμε την ίδια κονσόλα παλιότερα και πόσες τώρα? Έχουμε φτάσει στο σημείο να δεχόμαστε το ότι τα launch μηχανήματα πρέπει οπωσδήποτε να έχουν τεχνικά προβλήματα. Λες και είμαστε εμείς, οι καταναλωτές, αυτοί που πρέπει να τεστάρουν τα μηχανήματα που βγάζουν. Αυτό το βρίσκω απαράδεκτο απλά. Αντε να δούμε πόσο θα κατέβει η μπάρα στο μέλλον.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Συγκρίνουμε τις πωλήσεις του Playstation με το Saturn; Ήμαρτον!

Παιδιά... ΟΚ...

Έχουμε και λέμε:

1. Το Playstation ΔΕΝ έφερε το 3D στο gaming.

2. Ήταν πιο φτηνό από το Saturn στο launch.

3. Είχε κακή κατασκευή.

4. Είχε flickering.

5. Είχε κακό χειριστήριο.

6. Είχε μάπες παιχνίδια.

7.

8.

9.

10.

Συμπληρώστε τα υπόλοιπα να πάμε για ύπνο όλοι ευτυχισμένοι...

Μιλάμε για τεράστια ύπνωση όλου του πλανήτη που έβαλε αυτό το μηχάνημα στο σπίτι του.

Μήπως μας ψεκάζει και η Sony;
 
Πίσω
Μπλουζα