Όταν οι ασπρόμαυρες ταινίες γίνονται έγχρωμες...

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας tonytony
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Έγχρωμη φωτογραφία από την ασπρόμαυρη ταινία "Το θύμα"


 


138.jpg
138.jpg
 
Tonytony απο που ειναι αυτες οι φωτογραφιες που αναρτας; Ειναι απο καποιο αρχειο ή δικα σου δημιουργηματα;

Μπορει κανενας επιγραμματικα να μας εξηγησει τη διαδικασια, η εστω τη φιλοσοφια της διαδικασιας, οπως γινεται στο Photoshop?

Στο παρελθον ειχα παρει για πλακα μια ασπρομαυρη φωτογραφια και αρχισα να περναω πανω της το χρωμα πχ της σαρκας, με επιλογη hue. Φυσικα το αποτελεσμα δεν ειχε καμια σχεση με αυτα που βλεπουμε παραπανω. Ηταν επιπεδο και μονοδιαστατο, αφου ηταν διαβαθμισεις του ιδιου χρωματος, κατι που δεν ισχυει στον πραγματικο κοσμο. Οι φωτογραφιες που βλεπουμε εδω περα ειναι πολυ πιο ζωντανες, με ρεαλιστικες αποχρωσεις (περα απο τις διαβαθμισεις). Ειμαι πολυ περιεργος πχ. πώς χρωματιστηκαν τα μαλλια της Λασκαρη, που περναει απο μεσα τους φως, και θολωνουν μπροστα απο το φοντο.
 
Rakeesh είπε:
Tonytony απο που ειναι αυτες οι φωτογραφιες που αναρτας; Ειναι απο καποιο αρχειο ή δικα σου δημιουργηματα;
Μπορει κανενας επιγραμματικα να μας εξηγησει τη διαδικασια, η εστω τη φιλοσοφια της διαδικασιας, οπως γινεται στο Photoshop?

Στο παρελθον ειχα παρει για πλακα μια ασπρομαυρη φωτογραφια και αρχισα να περναω πανω της το χρωμα πχ της σαρκας, με επιλογη hue. Φυσικα το αποτελεσμα δεν ειχε καμια σχεση με αυτα που βλεπουμε παραπανω. Ηταν επιπεδο και μονοδιαστατο, αφου ηταν διαβαθμισεις του ιδιου χρωματος, κατι που δεν ισχυει στον πραγματικο κοσμο. Οι φωτογραφιες που βλεπουμε εδω περα ειναι πολυ πιο ζωντανες, με ρεαλιστικες αποχρωσεις (περα απο τις διαβαθμισεις). Ειμαι πολυ περιεργος πχ. πώς χρωματιστηκαν τα μαλλια της Λασκαρη, που περναει απο μεσα τους φως, και θολωνουν μπροστα απο το φοντο.
βΌχι είναι από δικό μου αρχείο και τραβηγμένες από τότε έγχρωμες! Λες να μπορούσα να τις επιχρωματίσω εγώ έτσι τέλεια;;; Ιδέα δεν έχω από αυτά!
 
Α οκ! Τοτε ακυρο το σχολιο για τη φωτογραφια της Λασκαρη :P Η απορια μου παντως απευθυνοταν κυριως στο φιλο που ασχολειται με τους επιχρωματισμους και κανει εξαιρετικη δουλεια.
 

Έγχρωμη φωτογραφία από την ασπρόμαυρη ταινία "Η ωραία του κουρέα"


 


149.jpg
149.jpg
 

Έγχρωμη φωτογραφία από την ασπρόμαυρη ταινία "Αγάπη για πάντα"


 


159.jpg
159.jpg
 
Έγχρωμη φωτογραφία από την ασπρόμαυρη ταινία "Ο ψεύτης"

 


175.jpg
175.jpg
 

Έγχρωμη φωτογραφία από την ασπρόμαυρη ταινία "Πολύ αργά για δάκρυα"


 


195.jpg
195.jpg
 

Έγχρωμη φωτογραφία από την ασπρόμαυρη ταινία "Ο Μικές παντρεύεται"


 


208.jpg
208.jpg
 

Η ωραία του κουρέα


 


272.jpg
272.jpg
 
Πολύ ωραίο θέμα! Είναι πολύ ενδιαφέρον να βλέπεις έπειτα από τόσα χρόνια πώς ήταν μερικές σκηνές με χρώμμα. Το είδα ν' αναφέρεται πρίν από μερικές σελίδες, αλλά θα το προσθέσω κι εγώ, όταν οι φωτογραφίες είναι επιχρωμματισμένες τα χρώμματα που βλέπουμε στο αποτέλεσμα είναι κατά προσέγγιση. Το ίδιο ισχύει και με τις πολύ παλιές έγχρωμες φωτογραφίες, καθώς το χρώμμα έμπαινε με μία ιδιαίτερη τεχνική, συνηθως συνδιάζοντας μεμβράνες από μπλε, κόκκινο και κίτρινο φιλμ ή προστίθενταν μετά. Αυτά όμως σπάνια μετά το '60.

Κι επειδή αν δεν το πώ θα σκάσω, στο πρώτο ποστ η φωτογραφία της Αλίκης πάνω στις πουέντ είναι φοβερά ενοχλητική. Ο τρόπος που στέκεται είναι εντελώς λάθος, τα παπούτσια αφόρετα και άσπαστα (σ' αυτή την φάση είναι σκληρά σαν τσαρούχια), και σίγουρα η Αλίκη δεν είχε ιδέα από κλασικό μπαλέτο-φαίνεται απ' τα πόδια, είναι θαύμα πώς δεν τραυμάτισε σοβαρά τα πόδια της! Ανεύθυνο απ' αυτούς που της τις έδωσαν να τις φορέσει!
 

Οι σφαίρες δεν γυρίζουν πίσω


 


355.jpg
355.jpg
 
Πίσω
Μπλουζα