Αγαπημένοι ηθοποιοί όπως δεν τους έχουμε ξαναδεί!

Εξαιρετικά σπάνιο short film (ίσως δημοσιεύεται για πρώτη φορά) όπου εμφανίζονται οι Anne Lonnberg και ο Μιχάλης Νικολινάκος σε ένα τρόπο τινά διαφημιστικό σποτ της Ελλάδας από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού το 1968. Το σενάριο και τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Francis Carabott (Το γυμνό κορίτσι, 1982, Τα σκληρά καρύδια 1983). Τα γυρίσματα έγιναν στην Κρήτη (ίσως Ελούντα), στο Ελληνικό, στο camping Νεράιδα (πιθανώς προς Βουλιαγμένη ή κάπου παραθαλάσσια Αθήνα, αγνοώ αν υπάρχει ακόμα ή μετονομάστηκε).

Σπάνιο και υπέροχο!
 
Η Αλικη το 1967
Προβολή συνημμένου 214478

1969
Προβολή συνημμένου 214479

Δυο φωτογραφιες απο τον Ιουνιο του 1973 σε παρτυ γενεθλιων του Γιαννη
Προβολή συνημμένου 214480

Προβολή συνημμένου 214481
Ο καημένος ο μικρούλης! Που να φανταζόταν τι δυστυχία τον περίμενε!
 
Πού είναι η κυρία Μπάρμπα να δει νοημοσύνη 1653832266897.png και υψηλή αισθητική1653832382930.png?
 
Λόγω της ιδιαιτερότητας της στιγμής- και το τονίζω αυτό- θα πάρω το μέρος της Αλίκης.
Σίγουρα είχε πάρει κιλά όπως παίρνουμε όλες οι γυναίκες που σίγουρα δε χάνονται μέσα σε τρεις μέρες στο μαιευτήριο.
Το φουστάνι ολοφάνερα δεν την κολακεύει- εμένα δε μου αρέσουν γενικα τα φορέματα με αυτή τη γραμμή- ΑΛΛΑ ίσως ήταν το μόνο που τη βόλευε διότι μετά από καισαρική πρέπει να βρεις κ ρούχο να νιώθεις τέρμα άνετα γιατί πονάς ακόμα.
Το γυαλί μπορεί κ να μπήκε διότι ίσως να μην είχε κοιμηθεί για να φροντίσει το μωρό της είτε γιατί πονούσε είτε για χίλιους λόγους.
Αυτό που θέλετε να βγαίνουμε από το μαιευτήριο Σόνια Ζωιδου πότε δεν το κατάλαβα.
Για το αυτοκίνητο ξέρουμε πως ουδείς ακολουθούσε τον κοκ δεν ξέρω καν αν τον γνώριζαν. Το έχουμε επισημάνει και σε σκηνές από ταινίες. Γενικότερα πράγματα που τώρα είναι αυτονόητα τότε δεν ήταν.


Δεν ξέρω βέβαια αν έχει να μας πει κάτι σχετικό κι ο Τζαρτζανος
Συμφωνώ απόλυτα.
 
Προβολή συνημμένου 216656

Καλοκαίρι 1968. Το ζεύγος Βουγιουκλάκη-Παπαμιχαήλ (αριστερά) μηνύουν τους Α.Σακελλάριο-Γ.Τζαβέλλα-Τ.Μακρίδη (οι 3 δεξιά). Αιτία η επιθεώρηση "Και μη χειρότερα" στην οποία, σύμφωνα με την μήνυση, σε νούμερο των συγγραφέων ο Παράβας έβγαινε στη σκηνή ντυμένος Αλίκη με ξανθιά περούκα, αποκαλούσε τον Παπαμιχαήλ χοντρό σαν βαρελάκι και στραβοπόδη κι τραγουδούσε «Δημήτρη μου, Δημήτρη μου σου το ‘δωσα το σπίτι μου, σου πήρα κι αυτοκίνητο…». Κυρίως όμως το νούμερο επικεντρωνόταν στο ότι η Αλίκη δεν μπορούσε να μείνει έγκυος.
Η Αλίκη κατέθεσε ότι την εξευτέλιζαν ως γυναίκα "έχασα δύο παιδιά παίζοντας στα θέατρά τους, με θεωρούν ανίκανη και με υβρίζουν, αυτοί που κάναμε μαζι μεγάλες επιτυχίες» ξεσπώντας σε δάκρυα. Μια Αλίκη όπως "δεν την έχουν ξαναδεί οί θαυμαστές της" ανέφεραν τα δημοσιεύματα της εποχής.
Προβολή συνημμένου 216657
Ο Παπαμιχαήλ κατέθεσε ότι δεν τον συντηρεί η γυναίκα του όπως αναφέρεται στο νούμερο, αλλά κερδίζει κι αυτός χρήματα απο τις ταινίες.
Ο κατηγορούμενος Αλέκος Σακελάριος είπε: "Με την Αλίκη συνεργαστήκαμε χρόνια. Κι εκείνη ωφελήθηκε και εγώ. Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με τον άντρα της. Αυτός μου χρωστάει πολλά γιατί εγώ τον ανέδειξα, ο κ.Φίνος δεν τον ήθελε. Η Βουγιουκλάκη είχε δηλώσει δημόσια την επιθυμία της να αποκτήσει παιδί και απλώς σατίριστηκε το γεγονός της προβολής. Οι ίδιοι δημοσιοποιούσαν τα περιουσιακά τους στον τύπο όπως και το οτι είχε κάνει δώρο στο σύζυγό της αυτοκίνητο. Οσο για το "χοντρός", εκείνος είχε δηλώσει ότι η κουζίνα της γυναίκας του είναι περίφημη με αποτέλεσμα να χοντραίνει συνεχώς.Εάν καταδικασθούμε γι’αυτό, τότε δεν πρέπει να μείνει χοντρός στην Αθήνα που να μην υποβάλει μήνυση. Παράβας υπάρχει κ. πρόεδρε στην παράσταση, παράβαση δεν υπάρχει".
Το ζεύγος δήλωσε ότι δεν επιθυμεί τη φυλάκιση των κατηγορουμένων αρκεί να κατεβάσουν την παράσταση, αλλά ο Σακελλάριος και ο Τζαβέλας δεν δέχτηκαν. Τελικά το δικαστήριο ζήτησε την αφαίρεση των επίμαχων σημείων κι επέβαλε ποινή φυλάκισης 50 ημερών και χρηματικό πρόστιμο 16.000 δραχμών στον καθένα, τα οποία το ζεύγος δώρισε στο Αντικαρκινικό Νοσοκομείο Αθηνών.

Πηγη: mixanitouxronou.gr
Επίπεδο οι συγγραφείς! Υποβίβασαν την αισθητική τους και το χιούμορ τους. Και μη φανταστείτε ότι είμαι λάτρης του ζεύγους. γιατί πρώτοι αυτοί εξέθεταν τους εαυτούς τους με τα βεντετιλίκια και τους καυγάδες τους. Όμως οι συγκεκριμένοι συγγραφείς θεωρούσα ότι είχαν άλλο ήθος.
 
Καλοκαίρι 1968, στο νυχτερινό μαγαζί που τραγουδούσε ο Σ.Κόκκοτας

Α.Βουγιουκλάκη-Δ.Παπαμιχαήλ-Δ.Στυλιανοπούλου-Κ.Καραγιάννης

...Η Αλίκη άρχισε να καταβρέχει με σαμπάνια τον τραγουδιστή κι τον σύζυγό της καθώς χόρευε ζειμπέκικο. Ο αφρός καταλήγε στα διπλανά τραπέζια, και αρχισε ''μπουγέλωμα '' από σαμπάνιες που εκτοξευόντουσαν από όλα τα σημεία του μαγαζιού....

Προβολή συνημμένου 216627

Προβολή συνημμένου 216628

Προβολή συνημμένου 216629

Προβολή συνημμένου 216630

Προβολή συνημμένου 216631

Προβολή συνημμένου 216632

Προβολή συνημμένου 216633

Προβολή συνημμένου 216634

Προβολή συνημμένου 216635

Πηγή: Queen.gr
Ξεκίνησαν με αβρότητες και χειροφιλήματα και στο τέλος οι περισσότεροι είχαν γίνει φέσι. Όταν χάνεις το μέτρο και τον έλεγχο, ο τρόπος διασκέδασης γίνεται αισθητικά αποκρουστικός, για να μη πω αηδιαστικός.
 
Πραγματικά θέλω να σχολιάσω το κούφιο και το κουλό της λεζάντας κάτω από τον Κωνσταντάρα αλλά δεν βρίσκω.

Κάθε φαμόσος και φαμόσα που κυκλοφορεί νορμάλ ντυμένος/ντυμένη είναι "κομψός/ή" ή "ο/η πιο καλοντυμένος/η".
Κυκλοφορεί μόνο με ένα φανελί και μία σαγιονάρα είναι "εκκεντρικός/ή και δημιουργεί τάσεις" (για σούργελο ούτε λόγος).
Δηλαδή απορώ, πως ακριβώς περίμεναν από έναν άντρα την εποχή εκείνη να κυκλοφορεί; Με το μαγιό; Σε τι περίμεναν να έχει αδυναμία; Στα κιλτ;

Και μη μου πει κανείς για το στιλ γιατί εδώ ειδικά είναι χάλια: το κουμπί ασφυκτιά, η ζώνη ανύπαρκτη (μέγα λάθος), η γραβάτα πρέπει να φτάνει στο κούμπωμα της ζώνης και εδώ μπερδεύτηκε η δόλια η γραβάτα αφού δεν υπάρχει ζώνη, και το σακάκι, ιδίως στα μανίκια είναι τσαλακωμένο. Ασφαλώς ο εν λόγω με τέτοιες πλατάρες θα ήθελε ειδικό ράψιμο, αλλά τόσα λεφτά είχε, χάθηκε να πάρει κάτι καλύτερο;

Και όχι δεν είναι κομψός, είναι ένας φυσιολογικά ντυμένος άνθρωπος της ηλικίας του και της εποχής του.
Συμφωνώ με τα παραπάνω, όμως το μαντηλάκι με το μονόγραμμα δεν ξέρω αν παραπέμπει σε φυσιολογικά ντυμένους ανθρώπους της ηλικίας του και της εποχής του. Τουλάχιστον εγώ δεν θυμάμαι.
 
Οι εστέρες είναι ενώσεις που προέρχονται από αντίδραση οξέων με αλκοόλες. Τα λίπη και τα έλαια είναι εστέρες της γλυκερίνης (αλκοόλης με 3 υδροξύλια) με οργανικά οξέα που έχουν μια μακρυά αλυσσίδα ατόμων άνθρακα συνδεμένη με την καρβοξυλική ομάδα (-COOΗ στα ελεύθερα οξέα, -COO- στους εστέρες). Οι αλυσσίδες έχουν περίπου 18 άτομα άνθρακα (ο ακριβής αριθμός παιζει)

Όταν τα λίπη αντιδράσουν με βάσεις υδρολύονται και τα οξέα χωρίζουν από τη γλυκερίνη και σχηματίζουν άλατα. Αυτά τα άλατα οργανικών οξέων είναι που λέμε σαπούνια. Την εποχή των γιαγιάδων μας τα φτιάχνανε με ποτάσσα οπότε ήταν άλατα καλίου. Αλλά μπορούν να γίνουν και με καυστική σόδα οπότε είναι άλατα νατρίου.

Η μακρυά αλυσσίδα των ατόμων άνθρακα (με τα υδρογόνα τους) είναι υδρόφοβη αλλά λιπόφιλη. Η ακρούλα με το καρβοξύλιο και το μέταλλο (Κ ή Να) έιναι πολική οπότε υδρόφιλη.
Προβολή συνημμένου 216733
κι αυτό κάνει υδατικά διαλύματα σαπουνιού να διαλύουν υδρόφοβες ουσίες όπως λάδια.

Επειδή τα λιπαρά οξέα είναι ασθενή, τα διαλύματα των αλάτων τους με Να ή Κ έχουν ισχυρή αλκαλική αντίδραση με σχετικά ψηλό pH. Αλλά αν αντί καρβοξύλιο έχουμε τη σουλφονομάδα που είναι ουσιαστικά (ισχυρό) θειικό οξύ με το ένα υδρογόνο του να έχει αντικατασταθεί από την αλυσσίδα άνθρακα, το αντίστοιχο άλας,
Προβολή συνημμένου 216734

που δεν είναι πια σαπούνι αλλά απορρυπαντικό, έχει αρκετά χαμηλότερο pH, μόλις λίγο πάνω από 7, γι' αυτό λέει η διαφήμιση του ΤΡΥΛ ότι είναι ουδέτερο. Ουσιαστικά αναφέροντας τη σουλφόνωση στη διαφήμιση εξηγούν στο κοινό γιατί είναι ουδέτερο (λες και ο κόσμος ήξερε από σουλφόνωση και τέτοια).

Οπότε, Laura,το ΤΡΥΛ *είχε* μέσα θειάφι. Απλώς δεν ήταν ελεύθερη κίτρινη σκόνη αλλά κομμάτι του μορίου του απορρυπαντικού.
Με την ανάλυση σου elephada επιβεβαιώνεται, για μια ακόμα φορά, η αντίληψη που έχω για κάποιον που γνωρίζει και κατέχει σε βάθος ένα θέμα. Μπορεί να το αναπτύξει ,αναλύσει και να γίνει κατανοητός, από κάποιον που έχει τις στοιχειώδεις γνώσεις επί του θέματος. Η μεταδοτικότητα πιστεύω ότι είναι συνάρτηση της πλήρους γνώσης του αντικειμένου και ένας καλός εισηγητής δεν αφήνει κενά και απορίες, ακόμα και από την αρχική του τοποθέτηση. 'Ολα αυτά γιατί με απλότητα μας εξήγησες τι είναι η σουλφόνωση και έγινες απόλυτα κατανοητός.
 
Κάντε ζουμ και παρατηρήστε τον κύριο αριστερά πάνω με το καπέλο που μοιάζει σαν να θέλει να κρύψει το πρόσωπο του.... δείτε και το χέρι του... :oops:

Ο άνθρωπο ακριβώς απο κάτω του τόσο στεναχωρμενος που είναι..
Δεν αφήνεις τίποτα να σου ξεφύγει!χα,χα. Πράγματι έχεις δίκιο.
 
Πίσω
Μπλουζα