Αγαπημένοι ηθοποιοί όπως δεν τους έχουμε ξαναδεί!

Νονικα Γαληνεα και Αλεκος Αλεξανδρακης απο τη θεατρικη παρασταση Καθε χρονο τετοια μερα.

Προβολή συνημμένου 218163
Την είχα δεί την παράσταση. Γιατί οι παλιές παραστάσεις, κυρίως πρόζας. μου φαινόντουσαν πιο καλές και προσεγμένες; Θέμα ηλικίας λέτε; Δεν αποκλείεται.
 
Εδώ η Βουγιούκλω έχει να ισορροπήσει τόσο μα τόσο ανθρώπινα μόνο μια πετσέτα.
Έλα ντε. Πόση ώρα προσπαθώ να καταλάβω πως στέκεται η πετσέτα και δεν πέφτει. Λες και έχει τρία χέρια. Αλίκη ήταν αυτή.
 
Συγγνώμη κιόλας, αλλά από περιέργεια, όποτε είναι στην εικόνα μια γυναίκα ηθοποιός, δεν γράφεται από γυναίκα καμιά καλή κουβέντα. Σε αντίθεση με άντρες ηθοποιούς, που αρχίζουν κάτι σχόλια τύπου σούπερ-Κατερίνας ( κούκλος, τι κούκλος, μα πόσο κούκλος κλπ). Γιατί τόση εμπάθεια;
RIO,θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι μας αδικείς λιγάκι. Τουλάχιστον εγώ έχω γράψει τόσα πολλά και κολακευτικά λόγια για τις Ελληνίδες καλλονές, που κάποια στιγμή φοβήθηκα μήπως παρεξηγηθώ. Και με τα σχόλια μου αυτά συμφώνησαν και άλλες γυναίκες.
 
Εμενα παλι μου' ρχονται πολλα γιατι μιλαμε για το μεγαλυτερο καρακιτσαριο του 20ου αιωνα. Και θα μιλησω μονο για ενδυση - υποδυση γιατι αν πιασω και την εσωτερικη διακοσμηση, θα νυχτωθω.

Εχουμε και λεμε:

To εντελως χαλια μαλλι σε γυναικες και αντρες. Παντελως ατημελητο, το αφηναν απλως να μακρυνει κι οπου πηγαινε.

Το ανοιγμενο ως τον αφαλο πουκαμισο στους αντρες, κατα προτιμησιν με χρυσο μενταγιον στο στηθος και την τριχα αρκουδας να ξεχειλιζει για πιο πολλη αντριλα.

Τα παντελονια καμπανα. Αυτο δεν ηταν καμπανα. Καμπαναριο ολοκληρο ηταν.

Τα γυναικεια και αντρικα ρουχα με λαχουρια, λουλουδακια, καρδουλες και διαφορα αλλα φρικαλεα σχεδια.

Οι πολυ κοντες φουστες και φορεματα, τα προκλητικα γυναικεια σορτς ακομα και τον χειμωνα σε συνδυασμο με μποτες που εκαναν τις γυναικες απο κυριες να μοιαζουν σαν να ασκουσαν το αρχαιοτερο επαγγελμα.

Οι ζωγραφισμενες καρδουλες στα μαγουλα, καταλοιπο απο το τελος της προηγουμενης δεκαετιας.

Οι περουκες σε γυναικες και αντρες που δεν ηταν μονο κακογουστες, αλλα φανταζαν και ψευτικες απο δεκα χιλιομετρα μακρια.

Τα μουσια και τα μουστακια που εκαναν τους αντρες να φαινονται απλυτοι (που μαλλον ηταν κιολας για αντιδραση στο κατεστημενο).

Τα μαντηλια δεμενα στο μετωπο των γυναικων λες και απο κατω υπηρχε καρουμπαλο.

Τα γυαλια ηλιου που ηταν πιο μεγαλα απο το κεφαλι αυτηνης που τα φοραγε.

Οι ατσουμπαλες τσαντες με τα χοντρα λουρια που ουδεμια σχεση ειχαν με τις κομψοτατες των δυο προηγουμενων δεκαετιων.

Τα αθλια τετραγωνοποιημενα γυναικεια παπουτσια - κοθορνοι που οσες τα φορουσαν ηταν λες κι επαιζαν σε αρχαια τραγωδια.

Τα επισης αθλια αντρικα παπουτσια με εφτα ποντους τακουνι. Ο,τι επρεπε για οσους ειχαν θεμα με το υψος τους και μπορουσαν επιτελους να αντικριζουν τον κοσμο απο αλλο επιπεδο.

Το αντρογυνο στυλ που εκανε τις γυναικες να μοιαζουν αντρες και τους αντρες γυναικες.
Υστερα από όλα αυτά, το πως κάποιοι τα κατάφεραν και ζευγάρωσαν, αποτελεί μυστήριο. Εκτός αν δεν ακολούθησαν την μόδα της εποχής!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Δεν αρκεί να είσαι 11 χρόνια στο θέατρο για να γίνεις έστω και λίγο γνωστή στο ευρύ κοινό. Πρέπει να συμμετέχεις σε επιτυχημένες παραστάσεις με σημαντικούς ρόλους. Είχα δει την "Όπερα της Πεντάρας". Η Χρυσούλα Διαβάτη έπαιζε τη Λούσυ Μπράουν, κόρη του διευθυντή της αστυνομίας. Δευτερεύων ρόλος, τέταρτος σε σπουδαιότητα από τους γυναικείους μετά την κυρία Πήτσαμ, την Πόλλυ Πήτσαμ, και την Τζένη (που κανονικά είναι μικρός ρόλος αλλά έχει το πιασάρικο τραγούδι "Τζένη των πειρατών" και τον είχαν φουσκώσει διότι δεν μπορούσε η σταρ της παράστασης Μελίνα Μερκούρη να παίζει παρακατιανό ρόλο). Αν και ήταν μεγάλη επιτυχία πόσοι να την είδαν σε μια σαιζόν και πόσοι να πρόσεξαν τη Διαβάτη όταν παίζαν τόσοι άλλοι πολύ γνωστοί ήδη ηθοποιοί? (Μερκούρη, Κούρκουλος, Καίτη Λαμπροπούλου, Σπύρος Κωνσταντόπουλος, Ιάκωβος Ψαρράς). Άλλωστε κι αυτοί είχαν γίνει τόσο γνωστοί από το σινεμά και την τηλεόραση.
 
Μου'ρθε κάτι σε Κράμερ εναντίον Κράμερ.
 
Με ποια αφορμή βγήκε αυτή η φωτογραφία με τόσους τραγουδιστές και ηθοποιούς μαζεμένους?
 
Πίσω
Μπλουζα