Αγαπημένοι ηθοποιοί όπως δεν τους έχουμε ξαναδεί!

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας tonytony
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Προβολή συνημμένου 249475
Ο Φιλοποίμην Φίνος και συνεργάτες στις αρχές της δεκαετίας του ’70, στα στούντιο των Σπάτων. ©Φίνος Φίλμς

Ποιους αναγνωρίζουμε άραγε;
Εγώ βρήκα Εξαρχάκο, Σαπουντζάκη, τον ίδιο το Φίνο, Βλαχοπούλου, πιθανόν Αλιφέρη και δίπλα της ο Παπαμιχαήλ;
Επιπλέον διακρίνονται οι
Ζώρας Τσάπελης (2ος καθιστός από αριστερά)
Κώστας Πρέκας (2ος όρθιος από αριστερά χωρίς να υπολογίζεται η κυρία πίσω αριστερά)
Γιάννης Αργύρης (4ος όρθιος από αριστερά χωρίς να υπολογίζεται η κυρία πίσω αριστερά)
Γιάννης Φέρτης (στο κέντρο πίσω από την Ζωζώ Σαπουντζάκη)
Γιάννης Καζάκος στο βάθος πίσω από τον Γιάννη Φέρτη
 
Από αριστερά όρθιοι - Κώστας Πρέκας , Μαίρη Χρονοπούλου , Γιάννης Αργύρης , Τζέλα Φίνου , Μάρθα Καραγιάννη , Φίνος , Νόρα Βαλσάμη (ίσως) , Γιάννης Φέρτης , Ζωζώ Σαπουντζάκη , Χρόνης Εξαρχάκος , Μπεάτα Ασημακοπούλου
Από αριστερά καθιστοί - Ζώρας Τσάπελης , Γιάννης Φλερύ , Ρένα Βλαχοπούλου , Τάκης Βουγιουκλάκης , Ζωή Λάσκαρη , Δημήτρης Παπαμιχαήλ , Νίκος Φώσκολος
 
Ο πρώτος αριστερά δίπλα στον Τσάπελη μοιάζει πολύ με τον Άλκη Στέα, αλλά δεν ξέρω ποιο λόγο είχε ο Στέας να είναι στο τσούρμο.

Ο αριστερά από τον Πρέκα έχει πολύ γνωστή φυσιογνωμία αλλά δεν τον συνδέω με κανένα όνομα, ίσως λοιπόν να είναι δευτερέυων ηθοποιός κι όχι κάποιος "πίσω από τις κάμερες"

Κι εγώ για τη Βαλσάμη την κόβω την ξανθομάλλα.

Ο κύριος που χουφτώνει (έστω από τον ώμο) την Μπεάτα πρέπει να είναι ο Μπεάτος, Ορέστης Λάσκος. Του μοιάζει
 
Ο πρώτος αριστερά δίπλα στον Τσάπελη μοιάζει πολύ με τον Άλκη Στέα, αλλά δεν ξέρω ποιο λόγο είχε ο Στέας να είναι στο τσούρμο.

Κι εγώ για τη Βαλσάμη την κόβω την ξανθομάλλα.

Ο πρώτος αριστερά δίπλα στον Τσάπελη θα έλεγα ότι είναι ο Αλεξανδράκης. Διακρίνεται το χαρακτηριστικό τσουλούφι του (που σε αρκετές ταινίες, όπως κι εδώ στη φωτό, συχνά πεταγόταν αυθάδικα), το ένα από τα "λιμανάκια" των μαλλιών του (δεν ξέρω πως αλλιώς λένε τις εσοχές στη γραμμή των μαλλιών) και βέβαια η μύτη του, την οποία ως γνήσια φαν του Αλέκου που είμαι παιδιόθεν, θα την αναγνώριζα ανάμεσα σε άλλες είκοσι.
 
Η Ρίκα Διαλυνά και ο Warren Beaty έξω από το ξενοδοχείο Excelsior στη Βενετία το 1965. Ο τελευταίος ήταν ο πρωταγωνιστής της ταινίας Mickey One του Arthur Penn. Ο σκηνοθέτης προτάθηκε για τον Χρυσό Λέοντα στο Φεστιβάλ Βενετίας εκείνη τη χρονιά. Πηγή.

rica.jpg

 
Η κυρία πλάι στον Λάσκο δεν μοιάζει καθόλου στην Μπεάτα Ασημακοπούλου.
Ο κύριος δίπλα στον Ζώρα Τσάπελη πρέπει να είναι ο Άλκης Στέας.
 
Σ' αυτές τις περιπτώσεις βοηθάει η μεγέθυνση.

1663790383897.png

Μοιάζει τελείως με τον Στέα, είχα αμφιβολίες μόνο διότι δεν ξέρω τι θα μπορούσε να γύρευε εκεί. Βλέπω όμως ότι και ο Atanasio συμφωνεί οπότε αυτό με κάνει να είμαι πρακτικά σίγουρος. Σαν να ακούω να λέει "Ευτυχείτε!". Σκέφτηκα και τον Αλεξανδράκη, αλλά μόνο μέρη του προσώπου του είναι Αλεξανδράκεια, και μουστάκι είχε σπάνια ειδικά εκείνη την εποχή. Η γωνία φωτογράφησης αλλάζει τις αναλογίες των χαρακτηριστικών, αλλά δεν δημιουργεί ζυγωματικά.

Η "Ασημακοπούλου" δεν μου πολυμοιάζει με την Μπεάτα, αλλά χωρίς γυαλιά και με διαφορετικό χτένισμα μπορεί να μοιάσει και με την Μπεάτα και με την Αλίκη και με τον Μουστάκα ντυμένο νονά.

Η Διαλυνά με τον Μπήτυ είναι εκεί που πρώτα την έπιασε και μετά την κυνήγησε η τα έχω μπερδέψει?
 
Σ' αυτές τις περιπτώσεις βοηθάει η μεγέθυνση.

Προβολή συνημμένου 249496

Μοιάζει τελείως με τον Στέα, είχα αμφιβολίες μόνο διότι δεν ξέρω τι θα μπορούσε να γύρευε εκεί. Βλέπω όμως ότι και ο Atanasio συμφωνεί οπότε αυτό με κάνει να είμαι πρακτικά σίγουρος. Σαν να ακούω να λέει "Ευτυχείτε!". Σκέφτηκα και τον Αλεξανδράκη, αλλά μόνο μέρη του προσώπου του είναι Αλεξανδράκεια, και μουστάκι είχε σπάνια ειδικά εκείνη την εποχή. Η γωνία φωτογράφησης αλλάζει τις αναλογίες των χαρακτηριστικών, αλλά δεν δημιουργεί ζυγωματικά.

Η "Ασημακοπούλου" δεν μου πολυμοιάζει με την Μπεάτα, αλλά χωρίς γυαλιά και με διαφορετικό χτένισμα μπορεί να μοιάσει και με την Μπεάτα και με την Αλίκη και με τον Μουστάκα ντυμένο νονά.

Η Διαλυνά με τον Μπήτυ είναι εκεί που πρώτα την έπιασε και μετά την κυνήγησε η τα έχω μπερδέψει?
Μάλλον έχετε δίκιο. Στη μεγέθυνση φαίνονται πολύ πιο καθαρά τα χαρακτηριστικά του. Έψαξα κι άλλες φωτό του Στέα από εκείνη την εποχή κυρίως να τον δείχνει προφίλ και πράγματι η μύτη αυτή είναι πολύ χαρακτηριστική. Οπότε ομολογώ ότι έκανα λάθος (είναι που έχω αδυναμία στον Αλέκο και νομίζω ότι τον βλέπω ακόμη κι εκεί που δεν υπάρχει :D ).
 
Μπεατα Ασημακοπουλου σιγουρα. Το ξερω πως δεν μοιαζει πολυ με την εφμανιση που ειχε στις ταινιες του '60, αλλα εδω πλεον μιλαμε για αλλη δεκαετια. Αν προσεξει κανεις το προσωπο της καλυτερα, ειναι η Μπεατα. Και φυσικα το σωμα της με την κλασικη κορμοστασια.
Κανεις ωστοσο δεν εκανε λογο για δυο ατομα ακομα: Την Σμαρουλα Γιουλη μπροστα απο τον Φιλοποιμενα και τον Γιωργο Φουντα που τον βλεπουμε ορθιο διπλα στον Γιαννη Φερτη. Με τα γυαλια που φοραει και χωρις το περουκινι που χρησιμοποιουσε στις ταινιες του απο τις αρχες του '60 καταλαβαινω πως ειναι λιγο δυσκολο να αναγνωριστει.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Μπεατα Ασημακοπουλου σιγουρα. Το ξερω πως δεν μοιαζει πολυ με την εφμανιση που ειχε στις ταινιες του '60, αλλα εδω πλεον μιλαμε για αλλη δεκαετια. Αν προσεξει κανεις το προσωπο της καλυτερα, ειναι η Μπεατα. Και φυσικα το σωμα της με την κλασικη κορμοστασια.
Κανεις ωστοσο δεν εκανε λογο για δυο ατομα ακομα: Την Σμαρουλα Γιουλη μπροστα απο τον Φιλοποιμενα και τον Γιωργο Φουντα που τον βλεπουμε ορθιο διπλα στον Γιαννη Φερτη. Με τα γυαλια που φοραει και χωρις το περουκινι που χρησιμοποιουσε στις ταινιες του απο τις αρχες του '60 καταλαβαινω πως ειναι λιγο δυσκολο να αναγνωριστει.
όντως έχεις δίκιο αυτοί είναι
 
Ο Φούντας πέρασε από το μυαλό μου λόγω μύτης - στόματος, αλλά τον απέρριψα. Δεν ήξερα τη λεπτομέρεια με το περουκίνι. Αλλά τη Σμαρούλα Γιούλη δεν θα την φανταζόμουνα με τίποτε. Ακόμη και τώρα δεν μπορώ να την "δω"
 
Πίσω
Μπλουζα