Αγαπημένοι ηθοποιοί όπως δεν τους έχουμε ξαναδεί!

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας tonytony
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
1968. Λιγη ωρα μετα τη βραβευση της στο Φ.Κ.Θ. με το Βραβειο Α' γυναικειου ρολου στο φιλμ Ραντεβου με μια αγνωστη, η Ελενα Ναθαναηλ ξεφαντωνει χορευοντας.

1663949027280.jpeg
 
Και η διαφορετική εκτέλεση της Άρνησης από τον Γιώργο Μούτσιο με την περίφημη παύση πριν το Λάθος!. Τώρα το αν η ερμηνεία του Μούτσιου ή του Μπιθικώτση είναι "σωστή" ή "λάθος" εναπόκειται στην κρίση και στις προτιμήσεις του κοινού. Εγώ λέω ότι και οι δύο ερμηνείες - προσεγγίσεις είναι όμορφες. Πιστεύω ωστόσο ότι ο Σεφέρης θα έπρεπε να αντικαταστήσει το "κι" (κι αλλάξαμε ζωή) με το "που" (που αλλάξαμε ζωή - κάναμε λάθος που αλλάξαμε ζωή). Με αυτόν τον τρόπο το ποίημα γίνεται πιο καταληπτό.

 
Τελευταία επεξεργασία:
Η φωνη του Μουτσιου σωστη μεν, αλλα καθολου δεν μου αρεσε. Ειναι σαν να καταπιε σπαθι. Η παυση μεν δνει το σωστο νοημα του στιχου, αλλα μουσικα ειναι τελειως αταιριαστη. Ας προσεχε ο Σεφερης γι' αυτο και ας διαμορφωνε το ποιημα με τον τροπο που προτεινεις εσυ, Aretara, η με αλλον. Δουλεια του ηταν να κανει σωστη δουλεια για να μη μπερδευομαστε.
 
Έκανα ζαβολιά.

Γκουγκλ (Καλλέργης, Χατζηαργύρη, Γαρμπή, Κεδράκας) και βρήκα τη φωτό την ίδια

‘’Το θέατρο της Τετάρτης’’. Οι Μήτσος Λυγίζος, Σπύρος Ολύμπιος, Λυκούργος Καλλέργης, Ελένη Χατζηαργύρη, Τζόλυ Γαρμπή, Νάσος Κεδράκας, Γιώργος Πλούτης, Ρένα Γαλάνη και Άννα Παϊτατζή στο έργο του Τζωρτζ Κάουφμαν ‘’Δεν θα τα πάρεις μαζί σου’’ που μεταδόθηκε από το Δεύτερο Πρόγραμμα στις 13/7/1955. Φωτογραφία: Νικία Μεγαλοκονόμου / Αρχείο ΕΡΤ.
 
Μια συνέντευξη του Δημήτρη Χορν το 1963 στο Ρικ. Είχα ξεχάσει οτι οι δημοσιογράφοι παλιά έκαναν την ερώτηση τους κι απλά άφηναν τον ερωτηθέντα να απαντήσει χωρίς να παρεμβάλλονται με ηλίθια σχόλια ή δικες τους απόψεις.

 
Για το κακό μάτι τον έχει μόνο τον Εσταυρωμένο? Δηλαδή κάτι σαν την κυρά μας τη μαμή στο πιο θεϊκό? (Δεν σχολιάζω την Καζιάνη που είχε τον Εσταυρωμένο για τους δικούς της λόγους αλλά τη βλακώδη, ως συνήθως- ας είναι από άλλο περιοδικό - λεζάντα)
 
Υποθέτω ότι η φωτό είναι από το στούντιο όπου έκαναν το "θέατρο στο ραδιόφωνο". Αναγνωρίζω τον Δημήτρη Πιατά με τη σαλοπέτ, αριστερά του το Θέμη Μάνεση με το χαρακτηριστικό μουστάκι, αυτός με το καρό πουκάμισο μάλλον είναι ο Γιάννης Φέρτης, ανάμεσά τους και πίσω ο Δημήτρης Καμπερίδης, ο δεύτερος μουσάτος απο δεξιά μου μοιάζει με τον Νίκο Βερλέκη και η γλυκούλα με το λευκό φόρεμα μάλλον η Ιλιάς Λαμπρίδου. Τους υπόλοιπους ή δεν τους ξέρω ή δεν μπορώ να τους αναγνωρίσω.
 
Υποθέτω ότι η φωτό είναι από το στούντιο όπου έκαναν το "θέατρο στο ραδιόφωνο". Αναγνωρίζω τον Δημήτρη Πιατά με τη σαλοπέτ, αριστερά του το Θέμη Μάνεση με το χαρακτηριστικό μουστάκι, αυτός με το καρό πουκάμισο μάλλον είναι ο Γιάννης Φέρτης, ανάμεσά τους και πίσω ο Δημήτρης Καμπερίδης, ο δεύτερος μουσάτος απο δεξιά μου μοιάζει με τον Νίκο Βερλέκη και η γλυκούλα με το λευκό φόρεμα μάλλον η Ιλιάς Λαμπρίδου. Τους υπόλοιπους ή δεν τους ξέρω ή δεν μπορώ να τους αναγνωρίσω.
Με πρόσωπο προς τον φακό είναι ο Μάνος Βενιέρης. Aριστερά με τα μούσια, είναι ο ηθοποιός Γιώργος Οικονόμου.
 
Με πρόσωπο προς τον φακό είναι ο Μάνος Βενιέρης.
Είναι από αυτούς τους ηθοποιούς που συνήθως δεν μπορώ να συνδέσω όνομα με φυσιογνωμία (κάπως σαν τον elephada που δεν μπορεί να αναγνωρίσει τη Λάσκαρη :) ). Θυμάμαι όμως ότι είχε υπέροχη φωνή!
 
Επιτηδες ειναι φτωχικο το καμαρινι. Πως αλλιως θα μπει ο Ρηγοπουλος στο πνευμα του ρολου;
 
Πίσω
Μπλουζα