Αγαπημένοι ηθοποιοί όπως δεν τους έχουμε ξαναδεί!

Πειράζει που όλα αυτά που παρέθεσε η Bambi τα βρίσκω φοβερά διασκεδαστικά; Πάντως τα γυαλιά ηλίου μου άρεσαν όπως επίσης και τα μεγάλα καπέλα.
 
Θα πω αυτό μόνο. Πέρυσι σκάλιζα κάτι παλιές ασπρόμαυρες φωτογραφίες και έπεσα επάνω σε μία όπου είναι ο πατέρας μου με μια μουστάκα να με το συμπάθιο και ένα πλουμιστό πουκάμισο που αν και ασπρόμαυρη η φωτογραφία καταλάβαινες τι καρναβάλι ήταν. Την έδειξα στον πατέρα μου, δεν θυμόταν καν πότε τραβήχτηκε και άρον άρον την έσκισε και την πέταξε :D :D
Σκίζουμε τα ντοκουμέντα; Αμαρτία!
 
Πειράζει που όλα αυτά που παρέθεσε η Bambi τα βρίσκω φοβερά διασκεδαστικά; Πάντως τα γυαλιά ηλίου μου άρεσαν όπως επίσης και τα μεγάλα καπέλα.
Αυτό ακριβώς. Με ελάχιστες εξαιρέσεις, μου φαίνονταν συχνά πολύ σέξι. Υπο την προϋπόθεση βέβαια ότι πλένονταν, αν και έχω επιφυλάξεις.
 
Μας φαίνονται τώρα "περίεργα" αλλά τότε ήταν συνηθισμένα.

Εγώ το μόνο πρόβλημα που έχω είναι με τη διαχρονική μανία των ανθρώπων να παρακολουθούν τη μόδα χωρίς να ενδιαφέρονται αν τους ταιριάζει και αν το αποτέλεσμα είναι ωραίο / σέξυ / χάρμα οφθαλμών ή αν κάνει τους άλλους να θέλουν να γίνουν οφθαλμωρύχοι σαν τον Οιδίποδα να μη βλέπουν αυτή την αηδία. Ιδιαίτερα όταν οι μόδες είναι ξενόφερτες και φτιαγμένες για διαφορετικούς σωματότυπους από τον τυπικό έλληνα / ελληνίδα.

Καυτά σόρτς? Υπέροχα αν τα φοράει μια με την κορμάρα της Λάσκαρη. Χάλια αν τα φοράει μια με πόδια μπουκάλια. Ανοιχτό πουκάμισο ως τον αφαλό? Ωραίο αν αποκαλύπτει καλοφτιαγμένο στέρνο, χάλια αν βλέπεις ένα πλαδαρό στήθος - φλοκάτη. Μαλλιά μακρυά? Ναι αν είναι υπάκουα και μπορεί να τα χτενίσει ο/η ιδιοκτήτης. Λουλουδάτα ρούχα? Εϊναι χαρούμενα και αισιόδοξα. Αλλά αν τα φοράει η "Σούζυ τρως" μοιάζει με ανθισμένο βουνό.

Προσωπικά η μόδα των 80ς με το μαλλί -χαίτη λιονταριού, τα σακκάκια που κάναν τις γυναίκες να έχουν τις πλάτες του Σβαρτζενεγκερ και τα στενά εφαρμοστά τζην τραβηγμένα επάνω ως τις μασχάλες μου φαίνονται απείρως χειρότερα διότι σε ελάχιστους/ες ταίριαζαν.
 
Μας φαίνονται τώρα "περίεργα" αλλά τότε ήταν συνηθισμένα.

Εγώ το μόνο πρόβλημα που έχω είναι με τη διαχρονική μανία των ανθρώπων να παρακολουθούν τη μόδα χωρίς να ενδιαφέρονται αν τους ταιριάζει και αν το αποτέλεσμα είναι ωραίο / σέξυ / χάρμα οφθαλμών ή αν κάνει τους άλλους να θέλουν να γίνουν οφθαλμωρύχοι σαν τον Οιδίποδα να μη βλέπουν αυτή την αηδία. Ιδιαίτερα όταν οι μόδες είναι ξενόφερτες και φτιαγμένες για διαφορετικούς σωματότυπους από τον τυπικό έλληνα / ελληνίδα.

Καυτά σόρτς? Υπέροχα αν τα φοράει μια με την κορμάρα της Λάσκαρη. Χάλια αν τα φοράει μια με πόδια μπουκάλια. Ανοιχτό πουκάμισο ως τον αφαλό? Ωραίο αν αποκαλύπτει καλοφτιαγμένο στέρνο, χάλια αν βλέπεις ένα πλαδαρό στήθος - φλοκάτη. Μαλλιά μακρυά? Ναι αν είναι υπάκουα και μπορεί να τα χτενίσει ο/η ιδιοκτήτης. Λουλουδάτα ρούχα? Εϊναι χαρούμενα και αισιόδοξα. Αλλά αν τα φοράει η "Σούζυ τρως" μοιάζει με ανθισμένο βουνό.

Προσωπικά η μόδα των 80ς με το μαλλί -χαίτη λιονταριού, τα σακκάκια που κάναν τις γυναίκες να έχουν τις πλάτες του Σβαρτζενεγκερ και τα στενά εφαρμοστά τζην τραβηγμένα επάνω ως τις μασχάλες μου φαίνονται απείρως χειρότερα διότι σε ελάχιστους/ες ταίριαζαν.
Θα πιάσω τη συζήτηση για μόδα από δω Συμφωνώ με ό,τι λες για την άγνοια αυτών που παρακολουθούν ό,τι 'γυαλίζει'... ΄Εχω επαγγελματική και προσωπική εμπειρία της Μόδας τα τελευταία 50 χρόνια! Πρώτη φωτογραφία (1971) - φοράω μοντέλο της Ντόρας Τσαούση, της ξαδέρφης της Ντόρας Τσαούση που ήταν συμμαθήτριά μου στο Κολλέγιο. Δευτερη φωτογραφία 1972, καμπάνα παντελόνι και 'εθνική' μπλούζα. Τρίτη φωτογραφία 1972, δικό μου μοντέλο φανελάκι. Τέταρτη φωτογραφία 1972, δικό μου μοντέλο και κόθορνοι.... Τελευταίες φωτογραφίες, Ντάνα Κοτ ντ΄Αζούρ, μοντέλο μεγάλου Γαλλικού οίκου, το πούλαγα κι΄αυτό στο μαγαζί μου στο Λονδίνο και στις φωτογραφίες το φόρεσα στις διακοπές μου , σPari website pics 7845.jpgPari website pics 8027.jpgPari website pics 7953 (2).jpgPari website pics 7975.jpgPari website pics 7982 (2).jpgholidays (4).jpgτο Πόρτο Μπανούς, στην Ισπανία το 1976. Οι πρώτες φωτογραφίες είναι στο κήπο του σπιτιού μου στο Λονδίνο.
Τι καταλαβαίνει κανείς και τι διαλέγει από τη κάθε μόδα. Αυτό έχει σημασία.
 
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη, ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ και ο Κώστας Καραγιάννης πιθανόν κάπου στην Κρήτη αν κρίνουμε από το παραδοσιακό σαρίκι που φοράει ο Καραγιάννης. Πάντως σε καμία από τις 3 ταινίες που σκηνοθέτησε με πρωταγωνιστές αυτούς δεν σχετίζεται με την Κρήτη (Το πιο λαμπρό αστέρι, Η αγάπη μας, Το κορίτσι του λούνα παρκ).

FB_IMG_1565671427333.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη, ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ και ο Κώστας Καραγιάννης πιθανόν κάπου στην Κρήτη αν κρίνουμε από το παραδοσιακό σαρίκι που φοράει ο Καραγιάννης. Πάντως σε καμία από τις 3 ταινίες που σκηνοθέτησε με πρωταγωνιστές αυτούς δεν σχετίζεται με την Κρήτη (Το πιο λαμπρό αστέρι, Η αγάπη μας, Το κορίτσι του λούνα παρκ).

ο γυναικο λογος της Αλίκης είναι ο κύριος Νίκος Παπανικολάου
 
Ο Φαίδων Γεωργίτσης και η Rita Hayworth σε ηλικία 60 ετών στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης του 1978 όπου η Αμερικανίδα ηθοποιός ήταν επίσημη προσκεκλημένη. Πηγή.

rita.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη, ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ και ο Κώστας Καραγιάννης πιθανόν κάπου στην Κρήτη αν κρίνουμε από το παραδοσιακό σαρίκι που φοράει ο Καραγιάννης. Πάντως σε καμία από τις 3 ταινίες που σκηνοθέτησε με πρωταγωνιστές αυτούς δεν σχετίζεται με την Κρήτη (Το πιο λαμπρό αστέρι, Η αγάπη μας, Το κορίτσι του λούνα παρκ).

Δεν ειναι ο Καραγιαννης αυτος. Τον γνωριζα τον ανθρωπο και τον εβλεπα σχεδον καθε μερα. Κανενας Κρητικος θα ειναι στα γυρισματα της Νεραϊδας.
 
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη, ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ και ο Κώστας Καραγιάννης πιθανόν κάπου στην Κρήτη αν κρίνουμε από το παραδοσιακό σαρίκι που φοράει ο Καραγιάννης. Πάντως σε καμία από τις 3 ταινίες που σκηνοθέτησε με πρωταγωνιστές αυτούς δεν σχετίζεται με την Κρήτη (Το πιο λαμπρό αστέρι, Η αγάπη μας, Το κορίτσι του λούνα παρκ).

Ο "κρητικός" ειναι ο γυναικολόγος της Αλίκης, ο καθηγητης πανεπιστημίου Νίκος Παπανικολάου. Εκτός από την Αλίκη, πέρασαν από τα χέρια του πολλές ελληνίδες ηθοποιοί αλλά κι γυναίκες ηθοποιών για αυτό κι οι ηθοποιοί των παλαιότερων γενεών τον αποκαλούσαν "ο γιατρός των θεατρίνων".
Η εν λογω φωτογραφία με την Αλίκη είναι παρμένη από το βιβλίο του "Γιατρεύοντας τα αστέρια" (εκδόσεις Αγκυρα).
Οπως αναφέρεται στο βιβλίο, η εν λόγω φωτογραφία τραβήχτηκε Αυγουστο του '69 στην πλατεία του Αγ.Νικολάου στην Κρήτη, σε διάλλειμα των γυρισμάτων της ταινίας "Η νεράιδα κι το παλικάρι". Η Αλίκη ειχε γεννήσει τον Γιάννη πριν 2 μήνες (Ιούνιο του '69) κι ο γιατρός είχε ακολουθήσει το ζευγος Βουγιουκλάκη-Παπαμιχαήλ στην Κρήτη για διακοπές, καθως τους συνέδεε πλέον στενη φιλία. Ο "κρητικός" είναι αποτελεσμα μακιγιάζ του Σταύρου Κελεσίδη...
"Ο Σταύρος ήταν ο μακιγιέρ της Αλίκης, ένας ταλαντούχος καλλιτέχνης κι γλυκός άνθρωπος. Ήταν αυτός που με μαεστρία κατάφερε να κρύψει την πλούσια ξανθιά κόμη της σε αγορίστικη περούκα κι να την μεταφορφώσει σε Πίπη (σ.σ. στην Αρχόντισσα) κι σε Σίφη (σ.σ. στην Νεράιδα). Εκεί λοιπόν που καθόμασταν σε ενα διάλλειμα των γυρισμάτων στον Αγιο Νικόλα στην Κρήτη, ο Σταύρος με έβαλε κάτω, μου φόρεσε κρητική φορεσιά κι ψεύτικο μουστάκι κι με μεταμόρφωσε σε σύντεκνο πρώτης τάξεως!"

Υ.Γ. στην φωτογραφία, πίσω από την Αλίκη, ο Σταύρος Κελεσίδης (με το καπέλλο)

(...έχω το βιβλίο για αυτό τα γνωρίζω :) )
 
Τελευταία επεξεργασία:
@post 937: τι γλυκούλι είναι αυτό; σε σύντεκνο; ιού! όπως είχε πει και ο Ξυλούρης, ο άντρας κάνει την γενιά, κι όχι η γενιά τον άντρα! χωρίς να θέλω να προσβάλω κανένα, προς Θεού.
 
Πίσω
Μπλουζα