Αγαπημένοι ηθοποιοί όπως δεν τους έχουμε ξαναδεί!

Χαχαχα! Τα κοτσίδια την κάνουν να φαίνεται πιο πιτσιρικά, πιο γλυκιά θα έλεγα!

Η Τζένη Καρέζη είναι ο έρωτα μου για τον ελληνικό κινηματογράφο.
 
Ότι θα άφηνε η Αλικάρα να φωτογραφηθεί το σπίτι της με παιχνίδια πεταμένα από δω κι από κει, δεν το περίμενα.
Αυτό το συγκλονιστικό πολύφωτο, στη δεύτερη φωτό δίπλα στην καρέκλα που κάθεται, είναι πραγματικά απαίσιο!
 
Ότι θα άφηνε η Αλικάρα να φωτογραφηθεί το σπίτι της με παιχνίδια πεταμένα από δω κι από κει, δεν το περίμενα.
Αυτό το συγκλονιστικό πολύφωτο, στη δεύτερη φωτό δίπλα στην καρέκλα που κάθεται, είναι πραγματικά απαίσιο!

Εκτός ότι είναι απαίσιο εμένα μου φαίνεται ότι έχει και το ταμπελάκι αγοράς επάνω.
 
Ότι θα άφηνε η Αλικάρα να φωτογραφηθεί το σπίτι της με παιχνίδια πεταμένα από δω κι από κει, δεν το περίμενα.
Αυτό το συγκλονιστικό πολύφωτο, στη δεύτερη φωτό δίπλα στην καρέκλα που κάθεται, είναι πραγματικά απαίσιο!
Γιατι δεν το περιμενες? Μηπως καποιοι την εχουν παρεξηγησει την Αλικη και τη θεωρουσαν πολυ στημενη πολυ δηθεν και καθολου απλη? Εγω ποτε δεν το πιστεψα αυτο παντα θεωρουσα οτι οταν εκλεινε η πορτα του σπιτιου της ηταν αλλιως και οχι οπως φαινοταν στις δημοσιες εμφανισεις της.
 
Γιατι δεν το περιμενες? Μηπως καποιοι την εχουν παρεξηγησει την Αλικη και τη θεωρουσαν πολυ στημενη πολυ δηθεν και καθολου απλη? Εγω ποτε δεν το πιστεψα αυτο παντα θεωρουσα οτι οταν εκλεινε η πορτα του σπιτιου της ηταν αλλιως και οχι οπως φαινοταν στις δημοσιες εμφανισεις της.
Ίσως, αλλά αυτό θα ίσχυε όταν δεν υπήρχαν κάμερες μπροστά. Για την Αλικάρα θα ήταν απλά ανεπίτρεπτο να μην βγει σε φωτογραφίες τέλειο το πάρτι του διαδόχου_του γιου της εννοώ.

Την Αρώνη δεν θα την αναγνώριζα με τίποτα. Ο πατριαρχικός σταυρός την χαλάει. Και φέρνει λίγο σε καθηγήτρια την ώρα της παράδοσης εδώ. Να μιλάει για Ντιρκέμ, για Κοντ και για Πουλαντζά.
 
Εκτός ότι είναι απαίσιο εμένα μου φαίνεται ότι έχει και το ταμπελάκι αγοράς επάνω.
:biglaugh::biglaugh::biglaugh:
Άφησε το ταμπελάκι και έφαγε το καπέλο:

1595607578838.png 1595607589552.png

Να τι απέγινε το καπέλο του συγκλονιστικού πολύφωτου
 
Την εκπομπή του "Παρασκηνίου" με τη Λαμπέτη τη θυμάμαι καλά, διότι τη Λαμπέτη τη λατρεύαμε οικογενειακώς κι είχαμε στηθεί στην τηλεόραση και κρεμόμαστε από τα χείλη της. Είχα φυσικά δει τη Φιλουμένα Μαρτουράνο.

Η φωτό της οικογένειας Παπαμιχαήλ είναι ανθρώπινη και ζεστή, αλλά κορμί για γόη είναι αυτό του Παπα? Δεν του φόραγε μια μπλούζα η Αλίκη?
 
Αν και δε μου αρέσει το μαλλί τραβηγμένο πίσω καλοστεκούμενη η Αρώνη. Από τα χέρια της καταλαβαίνω πως θα πρέπει να ήταν αρκετά μεγάλη στη φωτογραφία. Στα πορτρέτα πίσω της αναγνωρίζω το Φώτο Πολίτη (πρώτος στα δεξιά όπως κοιτάμε) και το Σωκράτη Καραντινό (το πιο μικρό πορτρέτο που φέρνει και λίγο του Καβάφη η πόζα του)
 
Ένα πολύ σημαντικό ντοκυμανταίρ από το αρχειακό υλικό της ΕΡΤ παρουσιάζεται στο παρακάτω video με ημερομηνία 14/1/1981 από την εκπομπή Παρασκήνιο. Η Αλίκη Γεωργούλη μιλάει για το τότε ξεκίνημα του θεάτρου Αποθήκη που η ίδια έστησε στου Ψυρρή από το μηδέν με προσωπικό κόπο και βοήθεια από φίλους. Στη συγκεκριμένη περίοδο ανέβασε το έργο των Φράνκα Ράμε και Ντάριο Φο "Όλο σπίτι, κρεβάτι κι εκκλησία" μαζί με την Εύα Κοταμανίδου. Για το έργο μιλούν οι συντελεστές του (σκηνοθεσία Αντώνης Βογιάζος, σκηνικά - κοστούμια Γιάννης Μιγάδης, φωτισμοί Αριστείδης Καρύδης - Φουκς, στίχοι τραγουδιών Μποστ) και οι δύο ηθοποιοί ενώ μιλούν και κάτοικοι της περιοχής. Το Θέατρο Αποθήκη υπηρετήθηκε από την Αλίκη Γεωργούλη μέχρι σχεδόν το πρόωρο τέλος της το 1995, ενώ η λειτουργία του συνεχίζεται μέχρι σήμερα.

 
Εξαιρετική φωτογραφία της πανέμορφης ηθοποιού Μίνας Νεγρεπόντη σε ηλικία 24 ετών για το περιοδικό Κουίζ από τον σπουδαίο φωτογράφο Δημήτρη Αλεξιάδη. Πηγή. Λεπτομέρεια: η φωτογραφία δεν έχει απολύτως καμία τεχνική παρέμβαση.

νεγρεποντη.jpg
 
Εεεε, η φωτογραφία δεν έχει καμία τεχνική παρέμβαση, όχι η κυρία Νεγρεπόντη. η οποία έχει πολλές. Μή μου πείτε ότι τα μάτια με μπλε βλεφαρίδες και το χειλάκι πετροκέρασο και μάγουλο βερίκοκο ήταν οι φυσικές της αποχρώσεις. Και πούδρα έχει πέσει και ρουζ και μασκάρα και όλα αυτά που χρησιμοποιούν οι κυρίες για να βελτιώσουν το έργο του καλού θεούλη.
 
Ένα πολύ σημαντικό ντοκυμανταίρ από το αρχειακό υλικό της ΕΡΤ παρουσιάζεται στο παρακάτω video με ημερομηνία 14/1/1981 από την εκπομπή Παρασκήνιο. Η
πάρα πολύ ωραίο βιντεάκι! Μακάρι να είχαμε πολλά τέτοιου τύπου για το ελεύθερο θέατρο. Ο Φουκς μου φάνηκε πολύ καλοστεκούμενος. Πρέπει να ήταν πενηντάρης πατημένος αλλά δείχνει μια δεκαετία νεότερος..
 
Πίσω
Μπλουζα