Wally
Retired Admin
- Joined
- 19 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 25.913
- Αντιδράσεις
- 4.660
To GroupB ηταν κατα πολλους οτι πιο ενδιαφερον εχει να επιεδειξει το WRC.
Τερατακια δυναμης, με σχεδον ανοιχτα περιθωρια στους κανονισμους για μοντιφες. Ο κατασκευαστης οφειλε να κατασκευαζει 200 κομματια απο το μοντελο για να ομολογκαριστει.
400+ αλογακια, παναλαφρα κεβλαρ αυτοκινητα και το θεαμα πραγματικα στα κοκκινα.
Παραθετω τα πιο διασημα. Ποιο γουσταρα(ε)τε περισσοτερο?
Audi Quattro Sport S1
Το πρωτο τετρακινητο στο θεσμο. Βαρυ αλλα με κτηνωδη δυναμη κερδισε πολλους αγωνες παρολα τα προβληματα αξιοπιστιας και τεχνολογιας.
Lancia Delta S4
Ισως το πλεον διασημο αυτοκινητο. Απογονος της 037 αλλα τετρακινητο, παναλαφρο και πολυ μπροστα αφου ενσωματωνε για πρωτη φορα turbocharger και supercharger ταυτοχρονα.
Πολυ θυμουνται και το θανατηφορο ατυχημα στο Ραλλυ της Κορσικης το 1986 που κοστισε και το πρωταθλημα.
Peugeot 205 T16 EvoII
Κτηνος βαμμενα με τα πολεμικα χρωματα της PSA με εξαιρετικα καινοτομο συστημα διευθυνσης/μεταδοσης και θεση κινητρα στη μεση.
Μετα το τελος των Group B η Peugeot εστησε το απολυτο rally car, το Peugeot 405 T16 το οποιο ο Ari Vatanen καταφερε να δαμασει και να μας προσφερει το ανεπαναληπτο Hill Climb στο Pikes Peak.
Ford RS200
(fixed)
Θα μεινει θρυλος για την δυναμη, τις καινοτομιες και τη τεχνογνωσια που τραβηξε απο την F1. Ο θανατος του Toivonen σταματησε τη συνεχεια του project για την εξελιξη του που θα ηταν κατ αρχην ελαφρυτερο.
Renault 5 Turbo
Ψαρωτικο αλλα δεν καταφερε δαφνες ισως επειδη η μαμα Renault ειχε το μυαλο της στην F1
Toyota Celica Twincam Turbo
O Βασιλιας της Ερημου. Τιμιο αλλα παραδοσιακο. Πισωκινητο με μηχανη μπροστα, μετρια ισχυς αλλα σκυλι.
Τερατακια δυναμης, με σχεδον ανοιχτα περιθωρια στους κανονισμους για μοντιφες. Ο κατασκευαστης οφειλε να κατασκευαζει 200 κομματια απο το μοντελο για να ομολογκαριστει.
400+ αλογακια, παναλαφρα κεβλαρ αυτοκινητα και το θεαμα πραγματικα στα κοκκινα.
Παραθετω τα πιο διασημα. Ποιο γουσταρα(ε)τε περισσοτερο?
Audi Quattro Sport S1

Το πρωτο τετρακινητο στο θεσμο. Βαρυ αλλα με κτηνωδη δυναμη κερδισε πολλους αγωνες παρολα τα προβληματα αξιοπιστιας και τεχνολογιας.
Lancia Delta S4

Ισως το πλεον διασημο αυτοκινητο. Απογονος της 037 αλλα τετρακινητο, παναλαφρο και πολυ μπροστα αφου ενσωματωνε για πρωτη φορα turbocharger και supercharger ταυτοχρονα.
Πολυ θυμουνται και το θανατηφορο ατυχημα στο Ραλλυ της Κορσικης το 1986 που κοστισε και το πρωταθλημα.
Peugeot 205 T16 EvoII

Κτηνος βαμμενα με τα πολεμικα χρωματα της PSA με εξαιρετικα καινοτομο συστημα διευθυνσης/μεταδοσης και θεση κινητρα στη μεση.
Μετα το τελος των Group B η Peugeot εστησε το απολυτο rally car, το Peugeot 405 T16 το οποιο ο Ari Vatanen καταφερε να δαμασει και να μας προσφερει το ανεπαναληπτο Hill Climb στο Pikes Peak.
Ford RS200

Θα μεινει θρυλος για την δυναμη, τις καινοτομιες και τη τεχνογνωσια που τραβηξε απο την F1. Ο θανατος του Toivonen σταματησε τη συνεχεια του project για την εξελιξη του που θα ηταν κατ αρχην ελαφρυτερο.
Renault 5 Turbo

Ψαρωτικο αλλα δεν καταφερε δαφνες ισως επειδη η μαμα Renault ειχε το μυαλο της στην F1
Toyota Celica Twincam Turbo

O Βασιλιας της Ερημου. Τιμιο αλλα παραδοσιακο. Πισωκινητο με μηχανη μπροστα, μετρια ισχυς αλλα σκυλι.