Αγαπημένο Group B αυτοκίνητο

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.794
Αντιδράσεις
4.283
To GroupB ηταν κατα πολλους οτι πιο ενδιαφερον εχει να επιεδειξει το WRC.

Τερατακια δυναμης, με σχεδον ανοιχτα περιθωρια στους κανονισμους για μοντιφες. Ο κατασκευαστης οφειλε να κατασκευαζει 200 κομματια απο το μοντελο για να ομολογκαριστει.

400+ αλογακια, παναλαφρα κεβλαρ αυτοκινητα και το θεαμα πραγματικα στα κοκκινα.

Παραθετω τα πιο διασημα. Ποιο γουσταρα(ε)τε περισσοτερο?

Audi Quattro Sport S1

audi_sports1.jpg


Το πρωτο τετρακινητο στο θεσμο. Βαρυ αλλα με κτηνωδη δυναμη κερδισε πολλους αγωνες παρολα τα προβληματα αξιοπιστιας και τεχνολογιας.

Lancia Delta S4

lancia-delta-3.jpg


Ισως το πλεον διασημο αυτοκινητο. Απογονος της 037 αλλα τετρακινητο, παναλαφρο και πολυ μπροστα αφου ενσωματωνε για πρωτη φορα turbocharger και supercharger ταυτοχρονα.

Πολυ θυμουνται και το θανατηφορο ατυχημα στο Ραλλυ της Κορσικης το 1986 που κοστισε και το πρωταθλημα.

Peugeot 205 T16 EvoII

205_T16_003.jpg


Κτηνος βαμμενα με τα πολεμικα χρωματα της PSA με εξαιρετικα καινοτομο συστημα διευθυνσης/μεταδοσης και θεση κινητρα στη μεση.

Μετα το τελος των Group B η Peugeot εστησε το απολυτο rally car, το Peugeot 405 T16 το οποιο ο Ari Vatanen καταφερε να δαμασει και να μας προσφερει το ανεπαναληπτο Hill Climb στο Pikes Peak.

Ford RS200

09FordRS200_1986_KalleGrund_Swedish-L.jpg
(fixed)

Θα μεινει θρυλος για την δυναμη, τις καινοτομιες και τη τεχνογνωσια που τραβηξε απο την F1. Ο θανατος του Toivonen σταματησε τη συνεχεια του project για την εξελιξη του που θα ηταν κατ αρχην ελαφρυτερο.

Renault 5 Turbo

118908.jpg


Ψαρωτικο αλλα δεν καταφερε δαφνες ισως επειδη η μαμα Renault ειχε το μυαλο της στην F1

Toyota Celica Twincam Turbo

9Toyota%20Celica%20GrB.jpg


O Βασιλιας της Ερημου. Τιμιο αλλα παραδοσιακο. Πισωκινητο με μηχανη μπροστα, μετρια ισχυς αλλα σκυλι.
 
Lancia 037.

Και τι δε θα έδινα για μια 037 Stradale, παρόλο που δεν είμαι λάτρης των αυτοκινήτων.

Lancia_Rally_037_Stradale_02.jpg
 
AUDI QUATTRO...Και Lancia αλλα μονο ενα ειπαμε για ψήφισμα.Πρεπει ομως να εχεις κανει λαθος φιλε μου WALLY σχετικα με το RS200 και τη φωτο που εχεις βαλει.Αυτο που δειχνει φωτο πρεπει να ειναι καποιο αγωνιστικο ESCORT RS..
 
Πισωκίνητο και ΤΟΥΟΤΑ και '80s είναι δυνατόν να διάλεγα κάτι διαφορετικό;
 
renault 5 turbo γιατί ακόμα και σήμερα πολλά 5αρια ταπεινώνουν κόσμο... αλλά γουστάρω και Audi Quattro γιατι το κορόιδευαν πριν μπει στην πιστα και γιατί ετοιμάζομαι να χτυπήσω ένα Α6 Quattro του 2007 και άμα δεν παινέψεις το σπίτι σου...
 
TOYOTA NOTHING ELSE...
 
i take my hat off to: peugeot 205 t16.

όποιος έχει οδηγήσει τέτοιου είδους γαλλικές κατασκευές, δύσκολα συμβιβάζεται με οτιδήποτε άλλο.
 
Lancia! Αντοχη και Δυναμη!
 
Lancia Delta S4. To αυτοκίνητο που σκότωσε την κατηγορία!

Υπήρχαν και άλλα πέρα τα παραπάνω; Στο μυαλό μου έρχονται οι Porsche 959, Austin Rover Metro 6R4 και Citroen 4TC που τρέξανε χωρίς επιτυχία ή καθόλου.

Η φωτογραφία είναι από Escort RS

Ιδού το RS200

09FordRS200_1986_KalleGrund_Swedish-L.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ματρακαδες υπαρχουν πολλοι.. μαγκες ομως λιγοι!

Opel Manta 400.. ο βασιλιας του "ξεσκονισματος"! ;) A ρε wally, πιστος στην παραδοση, αφηνεις παντα απ εξω τις δικες μου επιλογες!!

opel%20manta.jpg
1703253298.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
"Tο Quattro Gr. 4, στα χέρια του Mikkola, έκανε τον πρώτο του αγώνα στα τέλη του 1980, σε έναν από τους γύρους του Eυρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Δεν αιφνιδίασε τόσο η νίκη του Audi, όσο ο τρόπος με τον οποίο επιτεύχθηκε, αφού ο Φινλανδός τερμάτισε 26 λεπτά μπροστά από τον δεύτερο. Σε λίγο θα άλλαζε και την ιστορία του θεσμού, αφήνοντας μόνο αναμνήσεις από έναν «πισωκίνητο» κόσμο που νικούσε πηγαίνοντας «με το πλάι». Στο εξής αυτός θα ήταν ο «παλιός» κόσμος..." www.4troxoi.gr
 
Ωραίο θέμα...προσωπικά όταν ακούω την λέξη ράλυ συνειρμικά σκέφτομαι το πολυαγαπημένο μου φορντ έσκορτ ρς μκ2! Είχα την τύχη να μάθω να οδηγώ με τέτοιο αυτοκίνητο παρόλο που δεν ήταν ρς και τ' αναπολώ όποτε τα δω!

Όμως οφείλω να παραδεχτώ ότι η κορύφωση του αθλήματος ήταν μετά τα πισοκίνητα με τα θηρία του γκρουπ μπι! Θρυλικά χρόνια εκεί στα μέσα της δεκαετίας του 80 με ενθουσιώδες κοινό! Σκέφτοαμαι εκείνη την σκηνη με το κουάτρο στην πορτογαλία να περνά οριακά ανάμεσα απο το σκονισμένο πλήθος που την τελευταία στιγμή κάνει στην άκρη...

Το πλέον χαρακτηριστικό λοιπόν της εποχής ήταν ο πρωτεργάτης της ραλύ τετρακίνησης αουντι κουάτρο που ήταν και ονείρωξη της εποχής για όλους!

Βέβαια επειδή ανήκει στο γκρουπ βαγκ της σιχαμένης εταιρείας με σήμα την σβάστικα vw(κάτι σαν ατάρι στ της αυτοκίνησης για μένα...) δεν θα το ψηφίσω παρά τον σεβασμό μου προς εκείνο! Η ψήφος μου θα πάει στην ιταλίδα δέλτα που πράγματι σάρωσε και στην μετεξέλιξη της σε ιντεγκράλε τα ράλυ! Μακάρι να μπορούσα να τα ψηφίσω όλα βέβαια γιατί το καθένα τους έβαλε το λιθαράκι του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό!

--------------------

Πωπω τι βλέπαμε τότε...τρελά αυτοκίνητα στα ράλλυ και λίγο αργότερα στις πίστες τις κόντρες Αλεν προστ - Θεού Σένα με το πλέον πετυχημένο μονοθέσιο στην ιστορία της φόρμουλα την μακλαρεν χοντα μπ4! Τι να πρωτοχορτάσεις!!!!

Σήμερα χασμουριέμαι με την φόρμουλα και κοιμάμαι όρθιος με τα ραλυ...
 
Ψήφισα Audi για ιστορικούς λόγους. Διαφορετικά σαν τον γάλλο δεν έχει. Ήταν πραγματικό τερατούργημα, με την καλή φυσικά έννοια.

Συμφωνώ με τον φίλο ntsmrtz

ntsmrtz είπε:
i take my hat off to: peugeot 205 t16.όποιος έχει οδηγήσει τέτοιου είδους γαλλικές κατασκευές, δύσκολα συμβιβάζεται με οτιδήποτε άλλο.
Να ανεβάσουμε και λίγο το πεντάρι!!!

Ps. Παρεπιπτόντως οδηγάω καθημερινά και τα 2 αυτοκίνητα :)
 
spyros_s είπε:
Σήμερα χασμουριέμαι με την φόρμουλα και κοιμάμαι όρθιος με τα ραλυ...
Γι' αυτό και κάποιοι τρελοί νοικιάζουμε πίστες και κάνουμε drift μέχρι να ακουμπίσουν οι ζάντες στην άσφαλτο.... Σε σημείο να είσαι στο δρόμο να σε κοπανάει από πίσω κάποιος και να μη χαμπαριάζεις από τις τόσες φορές που κάναμε στενή επαφή με τις μπάρες και τα διαφημιστικά!!!

Τα σημερινά ράλλυ είναι ένα σκέτο μηδενικό. Drift is the way to go.

BTW έχω βρει ESCORT RS σε πολύ καλή κατάσταση χωρίς σάπια αλλά δεν έχω ασχοληθεί με ford ξανά και διστάζω αν το πάρω........

Το RS 200 ήταν για μένα πραγματικό κόσμημα, απάνθισμα τεχνολογίας για την εποχή του.
 
φίλε το έδωσα πριν 1,5 χρόνο το εσκορτάκι... :(

τι να κάνω αφού δεν το ήθελε ο πατέρας...έμπλεξε και αυτός με την ξελογιάστρα χόντα και δεν θέλει ν' ακούσει ξανα για ευρωπαϊκό αυτοκίνητο....δεν τον αδικώ!!!
 
Καλά εγώ είμαι αποκλειστικά Ιαπωνικά και φυσικά Αμερικάνικα.

Εξαίρεση το Ματιζάκι!!!!! (γιατί είναι Σεβλολέ πια!!!! )
 
Να παραθεσω μια φραση που περιγραφει πληρως το θεσμο του Group B που ειπε το 1986 ο Maurice Guaslard υπευθυνος του Michelin rally program:

Rallying has reached a point such that the speed limitation is the profile of the road. If everything goes right for the drivers, there is no more than two or three seconds of difference on a stage. Which means the judge is not the car, the tires, or the drivers - it is the road. They cannot go any faster!
Μονο να φανταστουμε τι θεαμα θα παρακολουθουσαμε αν δεν ειχαν συμβει τα τραγικα ατυχηματα το 1986 που οδηγησαν στη καταργηση του Group B αλλα και στη μη υλοποιηση της κατηγορια S.

Θα συμφωνησω οτι πλεον ιδιαιτερα στη F1 με πιανει νυστα. Ραλλυ και F1 εχουν γινει πολυ αποστειρωμενα και θελουν εγχειριδιο κανονων για να τα παρακολουθησεις.

Η ψηφος μου παει φυσικα στο 205 ως φανατικος Peugeot-ακιας και T16-ακιας. PSA ftw!

@buzzer Δικιο εχεις, την πατησα με το hotlinking. Το διορθωσα.

@phil Η Opel δεν ειχε να επιδειξει κατι σοβαρο στο GroupB. Ομοιως και η λατρεμενη μου Talbot που επισης δεν συμπεριελαβα.

@kourampies Η 037 ηταν με διαφορα το ομορφοτερο αλλα επελεξα να βαλω την καινοτομα και πετυχημενη Delta.
 
Lancia Delta και από εμένα! Και στο δημοψήφισμα των 4Τ,αυτό βγήκε πρώτο! Ήταν για πάρα πολλά χρόνια στην κορυφή!

Φίλε Phil...οπελάκιας και εγώ!!!Τα Manta μου άρεσαν πάντα ιδιαίτερα...αλλά λάτρεψα και το πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα... ένα Opel Kadett του 1977...

Έχουν περάσει από τα χέρια μου 2 Kadett (1977 και 1984 μοντέλα),1 Ascona (1976),1 Corsa (1988 ) και εδώ και 1,5χρόνο είμαι ευτυχής κάτοχος του Insignia 1.6Turbo ;)

Μακάρι να ξαναδούμε και την Opel σε αγώνες!

Για την F1,με τους νέους κανονισμούς από το 2014, ευελπιστούμε σε κάτι καλύτερο! Επιστρέφει το ground effect, πράγμα που σημαίνει τέλος στις απόλυτες "γραμμες" οδηγησης! Θα έχουμε επιτέλους προσπεράσματα!!!
 
Toyota ftw.. Ιάπωνας και πίσω κίνηση! Πάρε μου την ψυχή!
 
Πίσω
Μπλουζα