Αλίκη: Εθνική σταρ ή όχι;

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Βρείτε το πιο με-τσιμπίδα-τραβηγμένο χαμόγελο και κερδίστε έναν εξορκισμό! Συναγωνίζονταν ποια είχε το πιο ψεύτικο χαμόγελο;
Στη "Φιλουμένα" έχω να δώσω αυτό

Την φωτογράφιση την αφήνω ασχολίαστη διότι θα πέσει λεπίδι. Η ΚΥΡΙΑ όμως στο κέντρο που κοιτάει το φακό είναι πολύ φίλη μου.
 
Δεν νομίζω ότι η φρικιαστική γκριμάτσα της κας Παπαδοπούλου-Καζαντζίδη-Βοσκοπούλου μπορεί να συγκριθεί με της Α.Β. της οποίας το χαμόγελο μοιάζει τουλάχιστον με χαμόγελο.
 
Ναι όντως. Η Βουγιούκλω ήταν σα γιαπωνέζικο κινούμενο σχέδιο και πράγματι είχε όντως πράσινα μάτια και δεν έβγαινε ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ με μισάνοιχτο στόμα.
 
Βλέποντας το παραπάνω σχέδιο της Αλίκης θα μου άρεσε πολύ να έβλεπα την Αλίκη στο ναυτικό σε κινούμενα σχέδια. Δεν το λέω κοροϊδευτικά.
 
Βλέποντας το παραπάνω σχέδιο της Αλίκης θα μου άρεσε πολύ να έβλεπα την Αλίκη στο ναυτικό σε κινούμενα σχέδια. Δεν το λέω κοροϊδευτικά.
Πολύ ωραία ιδέα και βρήκες και την κατάλληλη ταινια
 
Βλέποντας το παραπάνω σχέδιο της Αλίκης θα μου άρεσε πολύ να έβλεπα την Αλίκη στο ναυτικό σε κινούμενα σχέδια. Δεν το λέω κοροϊδευτικά.
Πολύ ωραία ιδέα και βρήκες και την κατάλληλη ταινια
Nαι, αλλα τωρα αν σας απαντησει ο @gordon17sp oπως θα του βγει αυθορμητα, δεν θα φταιει. :D
 
Ορίστε θαλασσινό σκίτσο (ίσως εκεί που ξεκινάει να συναντήσει την παρέα να πάνε θάλασσα, εκεί που συνάντησε τον "πειρατή"). Δεν είναι κινούμενο, είναι όμως σεινάμενο κουνάμενο.

1662043691827.png
 
Δεν μας φτάνει δηλαδή που την υφιστάμεθα κρεατένια θα την τρώμε στη μάπα και σε (κινούμενο) σχέδιο; Ήμαρτον; Πόσες αμαρτίες ακόμα;
 
στο ερωτημα "εθνικη σταρ η οχι" ΟΧΙ!!!
-//- -//- "καβαλημενο καλαμι η οχι" ΝΑΙ!!!
Σε καποιες κομωδιουλες ΟΚ πλακα ειχε, αλλα μεχρις εκει. Σαν προσωπικοτητα, στο ιδιο επιπεδο με τον εθνικο μιστερ μπουτια.
Στον Ελλαδικο χωρο υπαρχουν μια Παξινου, μια Παππα, κ.α. η Βουγιουκλακη εθνικη σταρ? Ημαρτον που λεει και ο Γεοργιου
 
Εδώ θα διαφωνήσω. Εθνική σταρ ήταν. Το ταλέντο της δεν ήταν στην υποκριτική, ήταν στο σταριλίκι αλά Ελληνικά, κι εκεί το αξιοποίησε στο έπακρο. Δεν έχει σημασία αν την προώθησε ο Φίνος - κι άλλες προωθήθηκαν αλλά δεν της πήραν τη θέση. Την έκαναν σταρ οι κυράτσες? Αναμφίβολα. Αλλά αυτή ήταν οι ελληνική κοινωνία - το "έθνος"-, τέτοιες σταρ ήθελε. Και στην Ελλάδα αυτή ήταν η σταρ. Η Παξινού ή η Παππά ήταν σπουδαίες ηθοποιοί αλλά έγιναν, στον βαθμό που έγιναν, διεθνείς σταρ, όχι εθνικές... όταν η Βουγιουκλάκη δοκίμασε να κάνει διεθνή καριέρα έφαγε τα μούτρα της, αλλά στην Ελλάδα κρατούσε αναμφισβήτητα τα σκήπτρα. Κακώς, κάκιστα, αλλά έτσι ήταν.
 
Παιδιά κάνετε όλοι ένα μεγάλο λάθος, μπερδεύεται την εθνική σταρ μιας χώρας με μια πολύ καλή ηθοποιό που μπορεί να παίξει αρχαία τραγωδία και να συνεπάρει τα πλήθη. Τα έχουμε πει πολλές φορές εδώ μέσα και να μην αδικούμε την Αλίκη, μεγαλώσαμε μαζί της, ονειρευτηκαμε μαζί της ασχέτως αν την συμπαθουσες ως άνθρωπο η όχι. Έφερε έναν όμορφο, φρέσκο όραμα σε έναν πολύ δύσκολο μεταπολεμικό κόσμο. Τα έχουμε πει αυτά όλα, μήπως η Μερυλιν ήταν η καλύτερη ηθοποιός που πέρασε ποτέ από την Αμερική; Αλλά την ταινία της περιμένουν όλοι στο νετφλιξ, γιατί είχε αυτό το υλικό της σταρ , την στόφα . Άλλο μια καλή ηθοποιός που μπορεί να σταθεί παντού και άλλο μια σταρ ηθοποιός.
 
 
Άριελ Κωνσταντινίδη: «Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν εκρηκτική σαν άνθρωπος. Υπέροχη οικοδέσποινα, εκθαμβωτική με μια σαγήνη απαράμιλλη. Ήταν υπέροχη αλλά ήταν και μια έκρηξη, ένα ηφαίστειο που δεν ήθελες να είσαι παρών στις εκρήξεις και στον θυμό της».
Φαντάζομαι την σταρ εν εκρήξει: να φωνάζει με την υπερηχητικιά φωνή της που ποτέ δεν αποχωριζόταν, να τινάζει με νάζι το μαλλί ή να φυσάει τη φούντα που πέφτει μπροστά της, αλλά το χειρότερο είναι ότι δεν την κόβω να φώναζε επείδή κάτι δεν πήγαινε καλά, αλλά γιατί δεν θα φαινόταν αυτή.

«Η Αλίκη στις πρόβες δεν ήταν η Αλίκη στις παραστάσεις. Επηρεαζόταν πάρα πολύ από το κοινό το οποίο και αλλοίωνε τη δυνότητα (sic) της ως ηθοποιός».
Άλλο ένα σημάδι ότι δεν ήταν καλή ηθοποιός. Τόσο πολύ την επηρέαζε το κοινό όσο έπαιζε; Κατάλαβα, άρα δεν έπαιζε, ασχολούνταν με το κοινό.
 
Άριελ Κωνσταντινίδη: «Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν εκρηκτική σαν άνθρωπος. Υπέροχη οικοδέσποινα, εκθαμβωτική με μια σαγήνη απαράμιλλη. Ήταν υπέροχη αλλά ήταν και μια έκρηξη, ένα ηφαίστειο που δεν ήθελες να είσαι παρών στις εκρήξεις και στον θυμό της».
Φαντάζομαι την σταρ εν εκρήξει: να φωνάζει με την υπερηχητικιά φωνή της που ποτέ δεν αποχωριζόταν, να τινάζει με νάζι το μαλλί ή να φυσάει τη φούντα που πέφτει μπροστά της, αλλά το χειρότερο είναι ότι δεν την κόβω να φώναζε επείδή κάτι δεν πήγαινε καλά, αλλά γιατί δεν θα φαινόταν αυτή.

«Η Αλίκη στις πρόβες δεν ήταν η Αλίκη στις παραστάσεις. Επηρεαζόταν πάρα πολύ από το κοινό το οποίο και αλλοίωνε τη δυνότητα (sic) της ως ηθοποιός».
Άλλο ένα σημάδι ότι δεν ήταν καλή ηθοποιός. Τόσο πολύ την επηρέαζε το κοινό όσο έπαιζε; Κατάλαβα, άρα δεν έπαιζε, ασχολούνταν με το κοινό.
Δεν καταλαβαίνω γιατί φωνάζουν όταν ετοιμάζεται μια παράσταση, μην νομίζετε ότι ήταν μόνο η Αλίκη. Συγνώμη με τις φωνές και τις υστεριες θα πετύχεις τίποτα; Θα στρεσαρεις και τον άλλο και δεν θα αποδώσει.
 
Δεν καταλαβαίνω γιατί φωνάζουν όταν ετοιμάζεται μια παράσταση, μην νομίζετε ότι ήταν μόνο η Αλίκη. Συγνώμη με τις φωνές και τις υστεριες θα πετύχεις τίποτα; Θα στρεσαρεις και τον άλλο και δεν θα αποδώσει.
Γιατί ο παλιός ηθοποιός πρέπει να φέρεται βάναυσα στον νεώτερο για να του βγάλει το μετερίζι. Όχι, δεν έχει να κάνει ούτε με ψωνίλα ούτε με εξουσία των μεγαλύτερων. Γιατί στο θέατρο όλα είναι αγνά και μυρίζουν γιασεμί. Αλλά μη νομίζουμε ότι στο θέατρο όλα είναι αγνά...
Δεν τις λέω εγώ τέτοιες μπούρδες, αλλά όλοι οι ηθοποιοί στις συνεντεύξεις τους. Γκώσαμε από κάτι τέτοια.
 
Γιατί ο παλιός ηθοποιός πρέπει να φέρεται βάναυσα στον νεώτερο για να του βγάλει το μετερίζι. Όχι, δεν έχει να κάνει ούτε με ψωνίλα ούτε με εξουσία των μεγαλύτερων. Γιατί στο θέατρο όλα είναι αγνά και μυρίζουν γιασεμί. Αλλά μη νομίζουμε ότι στο θέατρο όλα είναι αγνά...
Δεν τις λέω εγώ τέτοιες μπούρδες, αλλά όλοι οι ηθοποιοί στις συνεντεύξεις τους. Γκώσαμε από κάτι τέτοια.
Καθόλου όπως τα λένε , τόσο γαλήνια και όμορφα. Μα καθόλου.
 
Βλέποντας το παραπάνω σχέδιο της Αλίκης θα μου άρεσε πολύ να έβλεπα την Αλίκη στο ναυτικό σε κινούμενα σχέδια. Δεν το λέω κοροϊδευτικά.
Με τίποτα δεν θα το έβλεπα. Η συγκεκριμένη ταινία μου έχει πεθάνει το μισό σόι*. Άμα γινόταν και κινούμενο σχέδιο θα μου το ξεκλήριζε.

*είναι μια ιστορία που κάποια στιγμή θα γράψω στο θρεντ με τις ρετροτρομακτικές ιστορίες, απλώς δεν είμαι ψυχολογικά ακόμη έτοιμη.
 
Άριελ Κωνσταντινίδη: «Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν εκρηκτική σαν άνθρωπος. Υπέροχη οικοδέσποινα, εκθαμβωτική με μια σαγήνη απαράμιλλη. Ήταν υπέροχη αλλά ήταν και μια έκρηξη, ένα ηφαίστειο που δεν ήθελες να είσαι παρών στις εκρήξεις και στον θυμό της».

Στην ΔΕΘ αν θυμαμαι καλα σε αφιερωμα που της εκαναν εδινε αυστηρες εντολες στον καμεραμαν για το πως θα την βγαλει πιο λαμπερη,φωναζε υστερικα στους τριγυρω να την ετοιμασουν κλπ και με το που πεφτει η κλακετα αρχισε τα ναζιαρικα με χαμογελο στο κοινο ''Ω γεια σας,τι κανετε;"
 
Πίσω
Μπλουζα