Αλίκη: Εθνική σταρ ή όχι;

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Μια απορία είχα πάντα: οι κομμωτές/κομμώτριες γιατί έχουν πάντα τόσο ΧΑΛΙΑ μαλλί; Την άλλη τη βαριέμαι: από το κακό στο χειρότερο πάει
 
Οι κομμωτές, φροντίζουν τα μαλλιά των άλλων, ουδείς αντάξιος τους για να περιποιηθεί την κόμη τους....
 
Μια μέρα του '93 στο σομόν βασίλειο της Αλίκης


Η επιστολή στο τέλος της δημοσίευσης είναι όλα τα λεφτά! Άραγε πήρε τον πιτσιρικά τηλέφωνο να του μιλήσει; Ισως όμως να του απάντησε στέλνοντας του κάποιο γράμμα. Τι να έγινε άραγε εκείνο το παιδί.. λέτε να έγινε ηθοποιός;
 
Τελευταία επεξεργασία:
Μια απορία είχα πάντα: οι κομμωτές/κομμώτριες γιατί έχουν πάντα τόσο ΧΑΛΙΑ μαλλί; Την άλλη τη βαριέμαι: από το κακό στο χειρότερο πάει
οι κομμωτές/κουρείς και οι οδοντίατροι δεν μπορούν να περιποιηθούν τον εαυτό τους. έτσι πας στον κομμωτή με τα κακά μαλλιά, και στον οδοντίατρο με τα κακά δόντια, γιατί αυτό δείχνει ότι οι συνάδελφοι του είναι κακοί στο επάγγελμα τους. ενώ αυτοί αντίθετα μάλλον καλοί....
 
Ένα σπάνιο ντοκουμέντο με την Αλίκη Βουγιουκλάκη προβλήθηκε από το αρχείο της ΕΡΤ με αφορμή τα 28 χρόνια από τον θάνατό της, με την ηθοποιό να προχωρά σε μια σπάνια κατάθεση ψυχής το 1976.


Στο Αρχείο της ΕΡΤ όλη η εκπομπή Παρασκήνιο που προβλήθηκε το 1976
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ένα σπάνιο ντοκουμέντο με την Αλίκη Βουγιουκλάκη προβλήθηκε από το αρχείο της ΕΡΤ με αφορμή τα 28 χρόνια από τον θάνατό της, με την ηθοποιό να προχωρά σε μια σπάνια κατάθεση ψυχής το 1976.


Στο Αρχείο της ΕΡΤ όλη η εκπομπή Παρασκήνιο που προβλήθηκε το 1976
Έχετε προσέξει πως όταν οι συνεντεύξεις της γίνονταν στο καμαρίνι, απαντούσε πάντα κοιτώντας τον καθρεύτη;;; Δεν κοιτούσε ποτέ το συνομιλητή-δημοσιογραφο. Κοιτούσε το είδωλο της στον καθρεύτη κι απαντούσε μέσα από το είδωλο της.
 
Φρικτό μαλλί!
Απαίσιο παντελόνι με απειλητικό καμηλοπόδαρο!
Γελοία φάτσα και το παράκανε με τα παπιόχειλα.
Δεν ξέρω ποια φωτό της είναι χειρότερη: αυτή ή αυτή
 
Έχετε προσέξει πως όταν οι συνεντεύξεις της γίνονταν στο καμαρίνι, απαντούσε πάντα κοιτώντας τον καθρεύτη;;; Δεν κοιτούσε ποτέ το συνομιλητή-δημοσιογραφο. Κοιτούσε το είδωλο της στον καθρεύτη κι απαντούσε μέσα από το είδωλο της.
Όχι μόνο αυτό αλλά κι αυτά που έλεγε εκτός του ότι ήταν η μια μπούρδα μετά την άλλη, δεν έβγαζαν καν νόημα. Μεταφέρω από το άρθρο γιατί βαριέμαι να ακούω τη φωνή της:
"Είμαι ένα τραγικό πρόσωπο και το λέω με το χιούμορ που με διακρίνει." ¿¿?? Δηλαδή άμα το έλεγε σοβαρά τι θα έλεγε;
"Δεν έχω κανένα πάθος. Δεν πίνω, δεν παίζω χαρτιά, δεν ξενυχτάω, δεν χορεύω, δεν περνάω την ώρα μου με άσκοπες παρέες." Ναι ούτε κόσμο έφερνε στο σπίτι της είτε στην Αθήνα είτε στο Θεολόγο, ούτε τους κρατούσε ξύπνιους μέχρι τα χαράματα, ούτε πετούσε τις σαμπάνιες από δω κι από κει. Ναι ρε, μας έπεισες!
«Δεν νομίζω πως το έχω μόνο εγώ, όλοι οι καλλιτέχνες......στο λιμάνι του τίποτα» Μακρά σειρά από αηδίες και ξεράσματα και ψεμματούρες όσον αφορά την ατομάρα της.
Και ο τρόπος που μιλάει και αυτά που λέει δείχνουν άνθρωπο βαθιά προβληματικό.
 
@Gordon η λατρεία σου για την Αλίκη συνεχίζεται ακάθεκτη!

Η παραπάνω φωτογραφία με την Αλίκη που χορεύει είναι από ταινία;
 
"Δεν έχω κανένα πάθος. Δεν πίνω, δεν παίζω χαρτιά, δεν ξενυχτάω, δεν χορεύω, δεν περνάω την ώρα μου με άσκοπες παρέες." Ναι ούτε κόσμο έφερνε στο σπίτι της είτε στην Αθήνα είτε στο Θεολόγο, ούτε τους κρατούσε ξύπνιους μέχρι τα χαράματα, ούτε πετούσε τις σαμπάνιες από δω κι από κει...
Θα κάνω ολίγον το συνήγορο του διαβόλου :devil_smile:
Επειδη η συνέντευξη αυτή δόθηκε την εποχή του διαζυγίου με τον ΔΠ, έχω την αίσθηση οτι μέχρι τότε, δλδ όσο ήταν παντρεμένη μαζί του, δεν τα έκανε όλα αυτα. Τουλάχιστον όχι σε τόσο έντονο βαθμο (σ.σ. κι τις σαμπάνιες για τον ΔΠ ήταν, δεν τις άνοιξε για κάποιον άσχετο).
Ολα αυτά, με τον κόσμο, τα τραπεζώματα κι τις δεξιώσεις στο σπίτι της στην Αθήνα, τις παρέες στο Θεολόγο με τα ξενύχτια των καλεσμένων, τα γενέθλια parties κλπ, τα έκανε έντονα τα τελευταία 10-15 χρόνια. Δηλαδή απο το '80 κι μετα. Ειδικά από τότε που ήταν με το Σπυρόπουλο κι μετά, "ξεσάλωσε" με τις άσκοπες παρέες όπου μάζευε στα σπίτια της, για τραπεζώματα κι φιλοξενία, κάθε καρυδιάς καρύδι. Οσο ήταν με τον ΔΠ, να το πω απλά "δεν την έπαιρνε" να κάνει κι πολλά-πολλά ;)
Τέλος πάντων...προσωπικά αυτό που μου εκανε εντυπωση στην εν λογω συνέντευξη, οπως είπα κι παραπάνω, ειναι η συνέντευξη μέσα από το είδωλο του καθρεύτη. Απάντα δλδ μέσα από το είδωλο, δεν απαντά η Αλίκη αλλά η "Αλίκη Βουγιουκλάκη" κι δίνει μια ακόμη παράσταση. Η ανάγκη της αυτή να επιβεβαιώνει διαρκώς το είδωλο που έφτιαξε, ακόμα κι στον εαυτό της, με εκπλήσει...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Θα κάνω ολίγον το συνήγορο του διαβόλου :devil_smile:
Επειδη η συνέντευξη αυτή δόθηκε την εποχή του διαζυγίου με τον ΔΠ, έχω την αίσθηση οτι μέχρι τότε, δλδ όσο ήταν παντρεμένη μαζί του, δεν τα έκανε όλα αυτα. Τουλάχιστον όχι σε τόσο έντονο βαθμο (σ.σ. κι τις σαμπάνιες για τον ΔΠ ήταν, δεν τις άνοιξε για κάποιον άσχετο).
Ολα αυτά, με τον κόσμο, τα τραπεζώματα κι τις δεξιώσεις στο σπίτι της στην Αθήνα, τις παρέες στο Θεολόγο με τα ξενύχτια των καλεσμένων, τα γενέθλια parties κλπ, τα έκανε έντονα τα τελευταία 10-15 χρόνια. Δηλαδή απο το '80 κι μετα. Ειδικά από τότε που ήταν με το Σπυρόπουλο κι μετά, "ξεσάλωσε" με τις άσκοπες παρέες όπου μάζευε στα σπίτια της, για τραπεζώματα κι φιλοξενία, κάθε καρυδιάς καρύδι. Οσο ήταν με τον ΔΠ, να το πω απλά "δεν την έπαιρνε" να κάνει κι πολλά-πολλά ;)
Τέλος πάντων...προσωπικά αυτό που μου εκανε εντυπωση στην εν λογω συνέντευξη, οπως είπα κι παραπάνω, ειναι η συνέντευξη μέσα από το είδωλο του καθρεύτη. Απάντα δλδ μέσα από το είδωλο, δεν απαντά η Αλίκη αλλά η "Αλίκη Βουγιουκλάκη" κι δίνει μια ακόμη παράσταση. Η ανάγκη της αυτή να επιβεβαιώνει διαρκώς το είδωλο που έφτιαξε, ακόμα κι στον εαυτό της, με εκπλήσει...
Αυτό με τον καθρέφτη που λες, δεν το είχα προσέξει. Το είχα δει αλλά δεν έδωσα σημασία, μάλλον δεν το είχα συνειδητοποιήσει. Σίγουρα έχει κι αυτό τη σημασία του. Πάντως τώρα που το σκέφτομαι, και στην αληθινή ζωή πολύ συχνά όταν οι άνθρωποι βρίσκονται μπροστά σε έναν καθρέφτη, μιλάνε μέσα από αυτόν, δεν γυρίζουν ο ένας στον άλλο.
Μπορεί τα μεταμεσονύχτια γλέντια να έγιναν γνωστά μετά το διαζύγιό της, αλλά δεν μου το βγάζει από το μυαλό ότι και πριν ξενυχτούσε.
 
Αυτό με τον καθρέφτη που λες, δεν το είχα προσέξει. Το είχα δει αλλά δεν έδωσα σημασία, μάλλον δεν το είχα συνειδητοποιήσει. Σίγουρα έχει κι αυτό τη σημασία του. Πάντως τώρα που το σκέφτομαι, και στην αληθινή ζωή πολύ συχνά όταν οι άνθρωποι βρίσκονται μπροστά σε έναν καθρέφτη, μιλάνε μέσα από αυτόν, δεν γυρίζουν ο ένας στον άλλο.

Μπορεί να ήταν ένα απλό σκηνοθετικό κόλπο, για να μη φαίνεται ότι μιλάει κατά πρόσωπο στο δημοσιογράφο και φαίνεται κλισέ να είναι απέναντι ο ένας με τον άλλο και να συζητάνε, αυτό με τον καθρέφτη, δίνει κάποιους πόντους πρωτοτυπίας η μπορεί να έγινε η συνέντευξη σε τόσο στενά χρονικά πλαίσια όπου δεν μπορούσαν να μεταφερθούν αλλού, έγινε στο χώρο εργασίας της η συνέντευξη.

Άκρως ενδιαφέρουσα η οπτική του @hannele, ουδέποτε το είχα σκεφτεί έτσι, αναφέροντας το όμως, μου βγάζει απόλυτο νόημα, κρίνοντας από τη στάση ζωής της, μια ζωή εγκλωβισμένη στην εικόνα της, δε νομίζω βέβαια στην τότε εποχή να το είχαν σκεφτεί υπό αυτό το πρίσμα, ότι θέλει να περάσει υπογείως κάποιο μήνυμα προς τα έξω με αυτό τον τρόπο.
 
Μπορεί τα μεταμεσονύχτια γλέντια να έγιναν γνωστά μετά το διαζύγιό της, αλλά δεν μου το βγάζει από το μυαλό ότι και πριν ξενυχτούσε.
Μα εννοείται ότι ξενυχτούσαν με τον ΔΠ, πήγαιναν στον Ζαμπέτα, στον Κόκκοτα, γνωστός άλλωστε γλετζές ο ΔΠ κι γνωστές κι οι σαμπάνιες που τον έλουζε όταν χόρευε ζειμπέκικο. Όμως ο κύκλος τους ως ζευγάρι ήταν αρκετά περιορισμένος. Εν αντιθέσει με τα τελευταία 10 χρόνια της ζωής της, όπου μάζευε στο σπίτι της κάθε καρυδιάς καρύδι όπως προείπα, για να τους φιλοξενεί, να τους τραπεζώνει, να τους διασκεδάζει. Εκεί εστιάζω τη διαφορά, του πριν κι του μετά. Δεν απόρησα όταν μετά το θάνατο της, ολοι δήλωναν ότι είχαν φάει έστω κι μια φορά στο σπίτι της. Ο χορογράφος Δημήτρης Παπαζογλου (χρόνια συνεργάτης της) είχε πει πως οι δεξιώσεις της ήταν ιστορικές, με επιτακτικα επίσημα ενδύματα, με πανάκριβα κέτερινγκ, με, με, με...
Η ίδια είχε πει ότι δεν άντεχε τη μοναξιά κι για αυτό ήθελε πάντα κόσμο στο σπίτι. Αν κι προσωπικά νομιζω το έκανε, αφενός για life style αφετέρου για να τα έχει καλά με όλους, από μεγαλοεπιχειρηματίες μέχρι τον πιο ανώνυμο δημοσιογραφίσκο.
 
Προς τι τόση πρεμούρα να υπερασπιστεί τη λεγάμενη; Ποσοστά έπαιρνε;
 
Πίσω
Μπλουζα