Αλίκη: Εθνική σταρ ή όχι;

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Καινουργιο πραγμα δεν λεει η Θεκλα, αλλα μας αναλυει καθε τους κουβεντα και στις δυο συνεντευξεις τους. Και αυτο που βλεπουμε ειναι πως αλλα λενε οι ιδιοι και αλλα το σωμα τους και οι εκφρασεις του προσωπου τους.
Η θρυλικη τους σχεση ηταν αρρωστημενη και σαπια. Αντι να βασιστει στο ειναι, βασιστηκε στο φαινεσθαι. Εγωκεντρικοι και με πολλα ψυχολογικα, κυριως η Αλικη που ειχε τεραστιο θεμα με το περιβοητο Εγω της.
Τα παντα ηταν φουμαρα, ψευτιες και κορδελακια.
 
Προσωπικά έχω την αίσθηση ότι ο Παπαμιχαήλ ερωτεύτηκε την Αλίκη.
Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι την έβλεπε και "προικοθηρικά" (όπως αναφέρει η κα Πετριδου σχετικά με την άποψη της μητέρας της Αλίκης για αυτόν), νομίζω οτι από τη δική του πλευρά τουλάχιστον, υπήρχε έρωτας.
Θα μου πειτε πως γινεται να έχεις ερωτευθεί έναν άνθρωπο και να ασκείς βία; είτε ψυχολογική, είτε σωματική... Μα αυτό, το αναλύει η κα Πετρίδου στο ψυχογράφημα της σχέσης τους.
Απο την πλευρά της Αλίκης όμως, θεωρώ ότι ενθουσιάστηκε αλλά διατηρώ επιφυλάξεις αν τον ερωτεύτηκε.
Έχω την αίσθηση ότι η Αλίκη τον παντρεύτηκε 1) επειδή ο κόσμος τους ήθελε μαζί και 2) επειδή ήθελε να κάνει ενα παιδί. Για αυτό και ανέχτηκε την συμπεριφορά του τα πρώτα χρόνια, για να μην χαλάσει αμέσως μετά το γάμο, το μύθο του κοινού: "το εθνικό ζευγάρι". Και μόλις απέκτησε το παιδί που ήθελε, έσπασε τα δεσμά μαζί του.
Αυτό, το είχε πει και ο Γιάννης Μαλούχος σε μια συνέντευξη του. Θα τη βρω και θα τη βαλω.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Τη βρήκα...

... Και μόλις απέκτησε το παιδί, έσπασε τα δεσμά.
Αυτό, το είχε πει και ο Γιάννης Μαλούχος σε μια συνέντευξη του. Θα τη βρω και θα τη βαλω.
Τη βρήκα...
 
.... συγγνώμη αλλά γιατί μας κάνει τόση εντύπωση?
Πόσα - αμέτρητα - άλλα τέτοια παραδείγματα έχουμε από άλλα ζευγάρια Σταρς τόσο δικών μας όσο και άλλων χωρών???
Λιζ Ταίιλορ και Ρίτσαρντ Μπάρτον?
Μπραντ Πιτ και Τζέννιφερ Άννιστον?
....πόσα?

Πριν χρόνια είχε πέσει στα χέρια μου ένα βιβλιαράκι του Φρέντυ Γερμανού: "... καληνύχτα θείε Όσκαρ"
Σε ένα από τα κεφάλαια ανέλυε τους γάμους μεταξύ σταρς του Χόλλιγουντ, δεκαετιών '40-'50-'60-'70.
Είχε και μια αφίσα με το δενδρικό διάγραμμα.... μαγεία.... 100 ονόματα, 800 γραμμές, τουρλουμπούκι.
Καλά, για κάποιες ηθοποιούς με πολλούς γάμους, γινοταν το σταυροδρόμι της κολάσεως.... ΕΛΑΤΕ ΟΛΟΙ, ΧΩΡΑΜΕ....,:wacko: ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ, ΑΛΛΑ ΧΩΡΑΜΕ.....:bow:
 
Πάντως ρε παιδί μου βλέπω ότι η Αλίκη ήταν με ανθρώπους ανταγωνιστικούς από τους οποίους με το τσιγκέλι έβγαζε μια καλή κουβέντα. Η μάνα δυσκολεύεται, στη φώτο του γάμου με τον Παπαμιχαήλ αυτός έχει ένα ύφος "και χάρη σου κάνω που έρχομαι στο γάμο μας"...
Ο μόνος άντρας που δεν έβλεπε ανταγωνιστικά ήταν ο Κύπριος, ο Ηλιάδης. Ίσως επειδή δεν είχε καμία σχέση με τον έπαγγελματικό της χώρο. Τουλάχιστον, με όσα έχουν δει το φως το δημοσιότητας, φαίνεται ότι μέσα σε αυτην την σχέση ήταν πολύ ερωτευμένη και εντελώς διαφορετική. Βέβαια ήταν μια σχέση που της έμεινε απωθημένο, γιατί εκείνος έβαλε τα παιδιά του (και καλά έκανε) πάνω από όλα. Δεν ξέρουμε πως θα εξελισσόταν αν παρέμεναν παντρεμένοι για αρκετά χρόνια. Ίσως με το πέρασμα του χρόνου να άλλαζε πάλι η στάση της. Πάντως όσοι την έζησαν, ελεγαν ότι με τον Ηλιαδη ήταν μια άλλη Αλίκη. Και αυτό διότι ο ίδιος ο Ηλιάδης ήταν άλλο "στιλ" ανθρώπου, μια ήρεμη δύναμη δίπλα της.

Υ.Γ. Η Μαλβίνα στην βιογραφία της Αλίκης αναφέρει ότι η Αλίκη πήρε τα δικαιώματα της Εβίτας λόγω του Ηλιάδη, ο οποίος με τις γνωριμίες του στο Λονδίνο μεσολάβησε στους Άγγλους παραγωγούς και της έδωσαν το ΟΚ...και όχι η..."Υπολοχαγός Νατάσσα"!! :p
 
Τελευταία επεξεργασία:
Οσον αφορα την απορια που εξεφρασε ο RockaRolla...ναι, βεβαια, αλιμονο...και βεβαια υπαρχουν πολλες παρομοιες περιπτωσεις ξενων καλλιτεχνων. Απλως εμεις δεν εντρυφησαμε στην σχεση τους. Δεν ασχοληθηκαμε καν. Πιο πολυ μας ενοιαξε η Αλικη κι ο Δημητρης που μεγαλωσαμε και ταυτιστηκαμε μαζι τους.
Σχετικα με το ποσο αγαπησε η Αλικη τον Δημητρη και τον Ηλιαδη, θεωρω πως δεν αγαπησε κανεναν τους. Για να αγαπησει κανεις εναν αλλον ανθρωπο πρεπει πρωτιστως να εκτιμα και να αγαπα τον εαυτο του. Και η Αλικη τον εαυτο της δεν καταφερε να τον αγαπησει ποτε. Γιατι; Γιατι και η ιδια ως παιδι δεν ελαβε αγαπη. Οποτε τι να δωσει; Ουκ αν λαβοις παρα του μη εχοντος.
Μπορει να την τραβηξαν ερωτικα αυτοι οι αντρες, μπορει να τους ποθησε σεξουαλικα, αλλα μεχρι εκει. Αγαπη βαθια, αληθινη και ανευ ορων δεν νομιζω να ενιωσε για αυτους.
Τον Παπαμιχαηλ μπορει να τον παντρευτηκε για να γινει μητερα. Ειναι πιθανο. Το γεγονος ομως οτι ξεκινησε δεσμο μαζι του Οκτωβριο του 1964 ενω μολις εναν μηνα πρωτυτερα ο Κωνσταντινος νυμφευθηκε την Αννα-Μαρια, εμενα μου λεει πολλα.
Τον Ηλιαδη τον θελησε λογω της χαμηλης της αυτοεκτιμησης επειδη εκεινος αρχικα της εδειξε πληρη αδιαφορια και επειδη γενικα ηταν αντρας που δεν μασαγε και δεν υπεκυπτε στα καπριτσια της. Και ακριβως επειδη εκεινος αδιαφορησε, ενδιαφερθηκε αυτη που υποσυνειδητα τον εκτιμησε για την αδιαφορια που της εδειξε.
Αλλωστε, ο Ηλιαδης ηταν αλλη μια περιπτωση δεσμευμενου αντρα που η Αλικη τον εκλεβε απο αλλη γυναικα. Το ειχε σε κακο η σταρ να βρει αντρα ελευθερο και αυτο απο μονο του δειχνει ποσο ναρκισισμο ειχε και ποση αναγκη απο αυτοεπιβεβαιωση.
Μια γυναικα με εξαιρετικα προβληματικη ψυχοσυνθεση και χαρακτηρα που καμια επαγγελματικη της επιτυχια δεν καταφερε να την απομακρυνει απο την δυστυχια της. Και γι' αυτο η Αλικη εκανε δυστυχισμενους και ολους τους αλλους γυρω της.
 
Έλα, νομίζω ότι στις τελευταίες προτάσεις υπερβάλεις λίγο. Και της δίνεις και περισσότερη αξία από ότι πραγματικά άξιζε.....
Αρκετός κόσμος έβγαλε χρήματα δίπλα της ή/και έγινε διάσημος.
Αν εξαιρέσεις τον (τους) άντρα της και το παιδί της, που μάλλον/ίσως/ φαίνεται να ήταν δυστυχισμένοι δίπλα στην Αλίκη, άντε και 2-3 άλλες ηθοποιούς που μάλλον θάφτηκαν επειδή τόλμησαν να σταθούν δίπλα στην Αλίκη, δεν νομίζω ότι τελικά ισχύει αυτό που γράφεις: "η Αλικη εκανε δυστυχισμενους και ολους τους αλλους γυρω της".

Γενικά μιλώντας [το γράφω για να τ οδιαβάσω και εγώ πρώτος.... χαχαχα] μάλλον πολυασχοληθήκαμε / πολυασχολούμαστε.
Ήταν αυτή που ήταν, επηρέασε / διασκέδασε με τις ταινίες της αρκετές γενιές και μέχρι εκεί.
 
Ο Ηλιάδης ήταν ήδη χωρισμένος όταν γνωρίστηκε με την Αλίκη. Δεν θυμάμαι αν ήταν διαζευγμένος ή σε διάσταση, πάντως σίγουρα δεν ήταν με τη γυναίκα του. Είχαν ήδη χωρίσει, αυτός είχε φύγει από την Κύπρο, είχε εγκαταταθεί στην Ελλάδα και είχε ανοίξει το κέντρο "Σκορπιός". Εκεί γνωρίστηκαν, όταν η Αλίκη είχε πάει με την παρέα της για φαγητό. 1976 ή 77. Ουσιαστικά δεν τον έκλεψε απο τη γυναίκα του.
Ο "αντίπαλος" στην εν λόγω περίπτωση ήταν τα παιδιά του. Στη βιογραφία της Μαλβίνας υπάρχει συνέντευξη του, όπου αναφέρει ότι η Αλίκη τον έφερε προ τετελεσμένου γεγονότος με το γάμο. Πίστευε πως με το γαμο θα τον κρατούσε στην Ελλάδα ώστε να μην πηγαινο-έρχεται στη Κύπρο για τα παιδιά του. Δεν ξέρω αν στο πίσω μέρος του μυαλού της, ενδόμυχα, είχε το φόβο επανασύνδεσης με την πρώην σύζυγο. Μπορεί και να διαισθανόταν κάτι διότι αυτός μετά ξαναπαντρεύτηκε την Α σύζυγο επειδή το ήθελαν τα παιδιά.
Πάντως στην περίπτωση του Ηλιάδη, ο "δεσμός" του ήταν τα παιδιά και όχι η άλλη γυναίκα.
 
"Δυστυχισμενους" λεγοντας, θελω να πω πως ο στριφνος χαρακτηρας της Αλικης δεν αφηνε περιθωρια για καλες σχεσεις. Φεροταν με υπεροψια και κακια ακομα και σε ανθρωπους που την αγαπουσαν. Δεν μιλαω για τους αντρες της ζωης της, δεν μιλαω για το παιδι της που δεν πηραν την αγαπη που ηταν να παρουν. Μιλαω για τις γυναικες που τους εκανε κακο κλεβοντας τους τον αντρα, μιλαω για τους φιλους και τους συνεργατες της. Η Ρικα Διαλυνα της δανεισε ενα ζευγαρι μποτες που η Αλικη τις ειχε ζητησει και μετα απο παρακαλια της Ρικας να της επιστραφουν και πολλα ευτραπελα, η Αλικη της εστειλε τελικα μονο την μια μποτα. Τι χαρακτηρα μπορει να δειχνει κατι τετοιο....
Επαιζε χαρτια στο σπιτι με τους προσκεκλημενους της και οταν καποια στιγμη εχασε δεν σερβιρε φαγητο στον αντιπαλο της επειδη την ειχε κερδισει. Καποιος απο το τραπεζι που ειδε το σκηνικο του εδινε κρυφα να φαει και η Αλικη εβλεπε, αλλα εκανε πως δεν καταλαβαινε. Ειχε παρει την ικανοποιηση πως ειχε περασει το δικο της και υστερα απο την χασουρα στα χαρτια αυτο της εδωσε την χαρα της νικης.
Λιγα χρονια πριν πεθανει κατηγορησε ευθεως την φιλη της Νορα Βαλσαμη πως ειχε ερωτικη σχεση με τον Σπυροπουλο επειδη τους περιμενε να πανε απο καπου να την παρουν (νομιζω απο το θεατρο) και εκεινοι ειχαν αργησει.
Νευρα, βεντετιλικια, καβγαδες, τσιγαροκαψιματα, ζηλειες, παραλογες απαιτησεις προς τους σκηνοθετες να διωχνουν απο την ταινια καθε γυναικα που θεωρουσε επικινδυνα ομορφη, ρουχα και αξεσουαρ που δεν τα πληρωνε ποτε στα καταστηματα επειδη ειχε την απαιτηση να της τα χαριζουν. Αυτα ειναι μονον ολιγα απο τα παρα πολλα. Ηθελα να' ξερα λοιπον σε ποιον τελικα εδωσε αληθινη χαρα η εν λογω σταρ.
Οσον αφορα τον Ηλιαδη, την εποχη που γνωρισε την Αλικη βρισκοταν με την συζυγο εν διαστασει. Παντρεμενος ακομα, που σημαινε οτι ανα πασα ωρα και στιγμη μπορουσε να τα ξαναβρει μαζι της. Και φυσικα τα παιδια του μπηκαν και αυτα στο παιχνιδι του ανταγωνισμου με την Αλικη. Απο μαθητρια ακομα στο Εθνικο δεν ηθελε τις απλες σχεσεις, ουτε εναν αντρα χωρις υποχρεωσεις και ολοτελα δικο της. Οι 9 στις 10 σχεσεις της ηταν με αντρες δεσμευμενους η, ακομα χειροτερα, παντρεμενους.
Τελικα, ναι. Οπως ελεγε και η ιδια, ηταν τραγικο προσωπο γιατι ειχε δοξα, πλουτη, ομορφια, αλλα οχι επαρκη εξυπναδα ωστε να δουλεψει με τον εαυτο της και να βρει την ευτυχια.

 
Τελευταία επεξεργασία:
"Δυστυχισμενους" λεγοντας, θελω να πω πως ο στριφνος χαρακτηρας της Αλικης δεν αφηνε περιθωρια για καλες σχεσεις. Φεροταν με υπεροψια και κακια ακομα και σε ανθρωπους που την αγαπουσαν. Δεν μιλαω για τους αντρες της ζωης της, δεν μιλαω για το παιδι της που δεν πηραν την αγαπη που ηταν να παρουν. Μιλαω για τις γυναικες που τους εκανε κακο κλεβοντας τους τον αντρα, μιλαω για τους φιλους και τους συνεργατες της. Η Ρικα Διαλυνα της δανεισε ενα ζευγαρι μποτες που η Αλικη τις ειχε ζητησει και μετα απο παρακαλια της Ρικας να της επιστραφουν και πολλα ευτραπελα, η Αλικη της εστειλε τελικα μονο την μια μποτα. Τι χαρακτηρα μπορει να δειχνει κατι τετοιο....
Επαιζε χαρτια στο σπιτι με τους προσκεκλημενους της και οταν καποια στιγμη εχασε δεν σερβιρε φαγητο στον αντιπαλο της επειδη την ειχε κερδισει. Καποιος απο το τραπεζι που ειδε το σκηνικο του εδινε κρυφα να φαει και η Αλικη εβλεπε, αλλα εκανε πως δεν καταλαβαινε. Ειχε παρει την ικανοποιηση πως ειχε περασει το δικο της και υστερα απο την χασουρα στα χαρτια αυτο της εδωσε την χαρα της νικης.
Λιγα χρονια πριν πεθανει κατηγορησε ευθεως την φιλη της Νορα Βαλσαμη πως ειχε ερωτικη σχεση με τον Σπυροπουλο επειδη τους περιμενε να πανε απο καπου να την παρουν (νομιζω απο το θεατρο) και εκεινοι ειχαν αργησει.
Νευρα, βεντετιλικια, καβγαδες, τσιγαροκαψιματα, ζηλειες, παραλογες απαιτησεις προς τους σκηνοθετες να διωχνουν απο την ταινια καθε γυναικα που θεωρουσε επικινδυνα ομορφη, ρουχα και αξεσουαρ που δεν τα πληρωνε ποτε στα καταστηματα επειδη ειχε την απαιτηση να της τα χαριζουν. Αυτα ειναι μονον ολιγα απο τα παρα πολλα. Ηθελα να' ξερα λοιπον σε ποιον τελικα εδωσε αληθινη χαρα η εν λογω σταρ.
Οσον αφορα τον Ηλιαδη, την εποχη που γνωρισε την Αλικη βρισκοταν με την συζυγο εν διαστασει. Παντρεμενος ακομα, που σημαινε οτι ανα πασα ωρα και στιγμη μπορουσε να τα ξαναβρει μαζι της. Και φυσικα τα παιδια του μπηκαν και αυτα στο παιχνιδι του ανταγωνισμου με την Αλικη. Απο μαθητρια ακομα στο Εθνικο δεν ηθελε τις απλες σχεσεις, ουτε εναν αντρα χωρις υποχρεωσεις και ολοτελα δικο της. Οι 9 στις 10 σχεσεις της ηταν με αντρες δεσμευμενους η, ακομα χειροτερα, παντρεμενους.
Τελικα, ναι. Οπως ελεγε και η ιδια, ηταν τραγικο προσωπο γιατι ειχε δοξα, πλουτη, ομορφια, αλλα οχι επαρκη εξυπναδα ωστε να δουλεψει με τον εαυτο της και να βρει την ευτυχια.

@Bambinella Διαφωτιστικά όλα όσα είπες για την Αλίκη πάντως αγγελούδι δεν την έλεγες με τίποτα , οι κινήσεις εναντίον νεότερων γυναικών συναδέλφων της δήλωνε υπονόμευση και άρρωστο εγωισμό από μέρους της , φουλ ανταγωνιστική σαν άτομο και αυτό που έκανε στη Ρίκα Διαλυνά με τις μπότες που της επέστρεψε τη μια , δήλωνε ανωριμότητα και ζήλεια ενώπιον της διεθνούς καλλονής
 
Δυστυχώς το σταριλίκι, δίνει κάποιου είδους άλλοθι στα της συμπεριφοράς, πολλά πράγματα δικαιολογούνται, μιλάμε για την Εθνική σταρ, ποιος να της πει τι; Είχε αυτή την υπέροχη, την οποία φαίνεται ότι δεν είχε σε άλλους τομείς, σε θέμα ηθικής κυρίως με βάση τα όσα αναφέρετε. Και για να είμαστε ειλικρινείς, η συμπεριφορά του Παπαμιχαήλ, πιστεύω ότι σε σημεία, και με πάρα μα πάρα πολλούς αστερίσκους, υπό πολύ συγκεκριμένη οπτική, είχε μια λογική βάση, δεν μπορεί μια μέρα να ξύπνησε και είπε θα γίνω ζηλιαρόγατος, από κάπου θα προέκυψε αυτή η στάση. Δε δικαιολογώ τη στάση του, πιστεύω όμως ότι δεν ήταν και εντελώς άτοπη.

Όσον αφορά τα της Αλίκης, μικρότητες τουλάχιστον τα όσα αναφέρθηκαν, με βάση τις ψυχογραφησεις που έγιναν απο τις ειδικούς, μάλλον εξηγούνται αυτές οι συμπεριφορές. Διαβάζοντας αυτό με τις μπότες, νομίζω ότι κάπου είχε αναφερθεί ότι η Α, είχε κάποιο κόμπλεξ με τα πόδια της, τώρα, αν το συγκρίνουμε με τις αντίστοιχες αναλογίες της Διαλυνά, ε, προφανώς και θα ήθελε να της κάνει σαμποτάζ, από τη στιγμή σου λέει που δεν κολακεύουν εμένα οι μπότες, δεν θα κολακέψουν και εσένα από δω και πέρα, με τη γνωστή συνέχεια που αναφέρατε....

Όσον αφορά το ζεύγος, πολλά ψυχολογικά συμπλέγματα τα οποία δυστυχώς διασταυρώθηκαν με τα γνωστά παρατράγουδα τα οποία μελετούμε εδώ. Έντονα συναισθήματα, χωρίς αυτό να είναι για καλό πάντα....
 
Εξηγούνται οι συμπεριφορές χωρίς να δικαιολογούνται όμως... Μήπως η Αλίκη ήταν η μοναδική που μεγάλωσε με μια ψυχρή μάνα; Φανταστείτε μια εποχή όπου πολλές γυναίκες παντρεύονταν άνδρες που ούτε καν τους ήθελαν, οι άνδρες και αυτοί με τη σειρά τους δεν ήταν ευτυχισμένοι με γυναίκες που δεν τους αγαπούσαν, γεννιόταν το αγόρι, οι τύπισσες πάθαιναν οιδιπόδειο και θέλανε να είναι οι μοναδικές στη ζωή του, γεννιόταν το κορίτσι και τους έβγαινε ο εσωτερικευμένος μισογυνισμός.
Δεν τα λέω για να αιτιολογήσω ή να δικαιολογήσω τίποτα. Στο κάτω τα παιδιά δε φταίνε ποτέ. Οι συνθήκες ήταν που ευνοούσαν άρρωστες καταστάσεις, ευνοούσαν να βγουν στην επιφάνεια τα σκουπίδια που είχε μέσα του ο καθένας και η καθεμία. Ψυχολογικά προβλήματα (αν εξαιρέσεις ακραίες καταστάσεις) βασικά σημαίνει ότι κάποιος νιώθει άσχημα. Είναι θέμα χαρακτήρα πώς θα χειριστεί τα προβλήματά του, αν σπάσει τον κύκλο ή όχι. Και καλό χαρακτήρα δε φαίνεται να είχε ούτε η Αλίκη, ούτε η μάνα της, ούτε ο Παπαμιχαήλ.
 
Η Θεκλα ξαναχτυπα! :)
Αυτη την φορα πιανει οχι μονο την Αλικη, αλλα και τον Παπαμιχαηλ σε μια τριωρη αναλυση!

Είδα μέχρι ώρας τη μισή συνέντευξη, είναι λίγο κουραστική γιατί επαναλαμβάνει πολλές φορές τα ίδια πράγματα αλλά είναι μια τίμια προσπάθεια. Θα μου επιτρέψετε όμως να διαφωνήσω με τη Θέκλα στο κομμάτι Παπαμιχαήλ-Διαμαντίδου. Βλεπω οτι η Θέκλα έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα, με κάποιες νύξεις για εκμετάλευση της γνωριμίας από την πλευρά Παπαμιχαήλ. Έχω ξαναγράψει οτι όντως η Δέσπω βοήθησε τον Παπαμιχαήλ στην αρχή της πορείας του, τον έχωσε σε καλούς ρόλους στο Εθνικό, τον έμπασε στον κύκλο της με Μελίνα, Ντασσέν, Κακογιάννη και γενικά του το έκανε εύκολο. Η διαφωνία μου με τη Θέκλα είναι πως τα ίδια ακριβώς έκανε και η Αλίκη. Λέει η Θέκλα οτι η Αλίκη φτιάχτηκε μόνη της!!!!! Ε όχι παιδιά, ούτε καν. Ήδη από φοιτήτρια στη σχολή, την ίδια ακριβώς εποχή που ο ΔΠ τα έφτιαξε με τη Δέσπω, η Αλίκη στόχευσε ακόμα ψηλότερα, στον Αλέξη Σολομό. Κι αν η Δέσπω ήταν απλά μια ηθοποιός με γνωριμίες, ο Σολομός ήταν πέρα από καθηγητής της Σχολής, ένας εκ των τριών μόνιμων σκηνοθετών της Κεντρικής Σκηνής του Εθνικού (και φρεσκοπαντρεμένος να σημειώσω). Την έβαλε ήδη από το '53 στην Κεντρική Σκηνή με τον Κατα Φαντασία Ασθενή. Θεωρώ, χωρίς να το ξέρω στα σίγουρα, οτι ο Χορν έβαλε 9 στην Αλίκη ακριβώς γιατί είχε εκνευριστεί με το φίλο του το Σολομό που έκανε τα πάντα για να παραμείνει η Αλίκη στο Εθνικό. Αργότερα (όχι πολύ αργότερα) τα έφτιαξε με τον Πλωρίτη, που επίσης προώθησε την καριέρα της με πολλούς τρόπους κι ακολούθησε ο εκδότης Μπότσης (που πρέπει να ήταν και μιας ηλικίας), για τον οποίο για να καταλάβετε τι ρόλο έπαιξε στην καριέρα της, απλά διαβάστε δημοσιεύματα της εποχής. Ο Διάδοχος ήταν το πιο μπαμ παράδειγμα της φιλοδοξίας της κι απο κει όμως ήρθε απόρριψη. Με τον Μπότση πάντως χώρισαν όταν τον απάτησε με τον (επίσης παντρεμένο Φουκς), για το δε παράνομο ειδύλλιο ο κόσμος το είχε τούμπανο (δείτε επίσης μπηχτές δημοσιογράφων της εποχής). Ο Φουκς τελικά την παράτησε κι αυτός μάλλον όταν κατάλαβε οτι είχε λυσσάξει να τον παντρευτεί (αφορμή πρέπει να στάθηκε μια φωτογραφία που δημοσιεύθηκε στον Τύπο μαζί με λεπτομέρειες της σχέσης τους σε μια συναυλία του αδερφού του, τα οποία προφανώς η Αλίκη τα διέρρευσε). Απο εκεί τα έφτιαξε με τον (επίσης δεσμευμένο) Γεωργίτση, με τον οποίο είχαν σύντομο δεσμό, αλλά φαίνεται ήδη η άναγκη της να γίνει μητέρα κι απλώς ψάχνει να βρει τον πατέρα. Καταλαβαίνει σύντομα πως ο Φαίδων δε θα την κάνει μάνα, ο διάδοχος παντρεύεται την Άννα Μαρία, κι απομένει καλαμιά. Και απο δω και πέρα μαντεύω οτι παντρεύτηκε τον πρώτο διαθέσιμο σύζυγο, που έτυχε να είναι ο Παπαμιχαήλ. Αυτός πήρε όντως τη γυναίκα τρόπαιο, αυτήν ήθελε παιδί, τι μέλλον να είχαν; Ποτέ μα ποτέ δε με έπεισε ως ερωτική ιστορία. Για μένα είναι μια ιστορία συμφερόντων. Όπως βέβαια πάρα πολλοί γάμοι.
 
Καλά, αν πράγματι ήλπιζε ότι θα παντρευόταν τον διάδοχο και θα γινόταν βασίλισσα των Ελλήνων, τότε συγνώμη κιόλας, τι να πω...θα ήταν για γέλια. Όσο ερωτευμένος και αν ήταν μαζί της ο Κωνσταντίνος, δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση το παλάτι, το πρωτόκολλο και κυρίως η Φρειδερίκη να επιτρέψουν ένα μοργανατικό (το λέω σωστά; δεν ξέρω..) γάμο με μια κοινή θνητή και μάλιστα θεατρίνα, 7 χρόνια μεγαλύτερη. Αν και προσωπικά πιστεύω ότι δεν είχε τέτοιες βλέψεις, το ήξερε ότι δεν θα γινόταν ποτέ, δεν ήταν καμιά χαζή να πιστεύει στο παραμύθι της Χιονάτης. Απλά τον χρησιμοποίησε/εκμεταλλεύτηκε για να γίνεται ντόρος γυρω απο το όνομα της. Ήξερε να "πλασάρει" τον εαυτό της άριστα, τύφλα να έχουν οι καλύτεροι μάνατζερ.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Μεγάλη συμφεροντολόγα , μικροπρεπής και εγωίστρια η Αλίκη συμφωνώ με τη @Θεία Λένα που με διαφώτισε και αυτή πλήρως , μπορεί να χε κάποιο ταλέντο , κάποια λάμψη , κάποιο στυλ ως ηθοποιός αλλά ως άνθρωπος όλα όσα είπα στην αρχή του κειμένου συν προσποιητή
 
Η Αλικη ηταν και λιγο ψωνιο. Προσωπικα, πιστευω πως περιμενε να γινει βασιλισσα εξ ου και διαφορα περιεργα επεισοδια την εποχη εκεινη.
Το 1959 που γυριζοταν το Ξυλο, η Αλικη ζητουσε ολο τον περιοδικο Τυπο απο τον Παλιερακη που την μετεφερε καθημερινα στο στουντιο με το αμαξι της εταιριας. Χωρις να του δινει χρηματα και εχοντας την απαιτηση να πληρωνει τα περιοδικα της ο Φινος. Οταν ο Παλιερακης της ζητησε το αντιτιμο εκεινη του απαντησε: "Μια βασιλισσα ποτε δεν κραταει λεφτα πανω της."
Οταν ενα βραδυ ο Διαδοχος μπηκε στο θεατρο που επαιζε η Αλικη εκεινη ετυχε να βρισκεται στην σκηνη. Συσσωμο το θεατρο σηκωθηκε ορθιο στην παρουσια του εκτος απο την Αλικη που παρεμεινε καθιστη και ετεινε το χερι της για χειροφιλημα.
Την ειχε δει ηδη βασιλισσα, αλλα η Φρειδερικη ειχε αλλη γνωμη. Τελικα καμποσα χρονια αργοτερα η σταρ επαιξε την βασιλισσα Αμαλια στην τηλεοραση και της εφυγε λιγο η καψα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πω πω!!!! Είδα και το δεύτερο μέρος και τη συνέντευξη με τη μαμά! Τι φρίκη ήταν αυτή μεσημεριάτικα! Το δεύτερο μέρος Παπαμιχαήλ-Βουγιουκλάκη είναι πιο διασκεδαστικό, τα έχει πάρει κι η Θέκλα στο μεταξύ κι είναι πιο απολαυστική. Τι να πρωτοσχολιάσουμε; Που έλεγε στον ΔΠ να την ξαναπαντρευτεί ενώ τα είχε με το Σπυρόπουλο; Που έλεγε πως μετα τον ΔΠ δε θα ξανασκεφτόταν το γάμο ενώ είχε ήδη ξαναπαντρευτεί; Εντάξει, εγώ διαφωνώ με τη Θέκλα στο κομμάτι που έλεγε για τους κριτικούς και την Επίδαυρο, ήταν αλλιώς τότε τα πράγματα και στην Επίδαυρο αρχαίο δράμα παίζαν ηθοποιοί εκπαιδευμένοι για αυτό. Άλλωστε ο ίδιος ο Βολανάκης την είχε θάψει σε φίλους και γνωστούς την παράσταση πριν αυτή ανέβει. Και είχε προηγηθεί κι η Λυσιστράτη, οπότε είχε δώσει δείγματα η Αλίκη, απλά έγινε λιγότερος ντόρος γιατί ήταν κωμωδία και την ψιλοέσωσε κι ο Σολομός που την πήγε τυφλοσούρτη.
Η μαμά όμως... Παιδία τι ήταν αυτό; Από που να το πιάσεις, τι να πεις, τι να αφήσεις... Που της λέει οτι την αγαπάνε μόνο παιδιά και γέροι και δεν είναι ερωτική; που λέει οτι κάνει δίαιτες αλλά δε βλέπει αποτέλεσμα; που δεν την ενδιέφεραν οι έρωτες της κόρης της; Αλλά για μένα η πιο αποκαλυπτική και ειλικρινής στιγμή της απίστευτης αυτής σχέσης είναι όταν η Αλίκη πετάει στη μάνα της κατά πρόσωπο οτι ζήλευε τη μάνα της Καρέζη!!!!!! Ποιος άνθρωπος θα έλεγε κάτι τέτοιο σε πανελλήνια μετάδοση; Ε η Αλίκη το είπε, και νομίζω ήταν και απολύτως ειλικρινής!

Α! Και εντάξει, όσο και να είναι απολαυστικά τα σχόλια της Θέκλας, ε δεν έφταιγε η γκαντεμιά του Παπαμιχαήλ για την εισβολή στην Κύπρο. Είπαμε... τώρα που βρήκαμε πιπέρι θα βάλουμε και στα λάχανα;
 
Πω πω!!!! Είδα και το δεύτερο μέρος και τη συνέντευξη με τη μαμά! Τι φρίκη ήταν αυτή μεσημεριάτικα! Το δεύτερο μέρος Παπαμιχαήλ-Βουγιουκλάκη είναι πιο διασκεδαστικό, τα έχει πάρει κι η Θέκλα στο μεταξύ κι είναι πιο απολαυστική. Τι να πρωτοσχολιάσουμε; Που έλεγε στον ΔΠ να την ξαναπαντρευτεί ενώ τα είχε με το Σπυρόπουλο; Που έλεγε πως μετα τον ΔΠ δε θα ξανασκεφτόταν το γάμο ενώ είχε ήδη ξαναπαντρευτεί; Εντάξει, εγώ διαφωνώ με τη Θέκλα στο κομμάτι που έλεγε για τους κριτικούς και την Επίδαυρο, ήταν αλλιώς τότε τα πράγματα και στην Επίδαυρο αρχαίο δράμα παίζαν ηθοποιοί εκπαιδευμένοι για αυτό. Άλλωστε ο ίδιος ο Βολανάκης την είχε θάψει σε φίλους και γνωστούς την παράσταση πριν αυτή ανέβει. Και είχε προηγηθεί κι η Λυσιστράτη, οπότε είχε δώσει δείγματα η Αλίκη, απλά έγινε λιγότερος ντόρος γιατί ήταν κωμωδία και την ψιλοέσωσε κι ο Σολομός που την πήγε τυφλοσούρτη.
Η μαμά όμως... Παιδία τι ήταν αυτό; Από που να το πιάσεις, τι να πεις, τι να αφήσεις... Που της λέει οτι την αγαπάνε μόνο παιδιά και γέροι και δεν είναι ερωτική; που λέει οτι κάνει δίαιτες αλλά δε βλέπει αποτέλεσμα; που δεν την ενδιέφεραν οι έρωτες της κόρης της; Αλλά για μένα η πιο αποκαλυπτική και ειλικρινής στιγμή της απίστευτης αυτής σχέσης είναι όταν η Αλίκη πετάει στη μάνα της κατά πρόσωπο οτι ζήλευε τη μάνα της Καρέζη!!!!!! Ποιος άνθρωπος θα έλεγε κάτι τέτοιο σε πανελλήνια μετάδοση; Ε η Αλίκη το είπε, και νομίζω ήταν και απολύτως ειλικρινής!

Α! Και εντάξει, όσο και να είναι απολαυστικά τα σχόλια της Θέκλας, ε δεν έφταιγε η γκαντεμιά του Παπαμιχαήλ για την εισβολή στην Κύπρο. Είπαμε... τώρα που βρήκαμε πιπέρι θα βάλουμε και στα λάχανα;
Και διχασμένη προσωπικότητα η Αλίκη , μάλιστα μάλιστα
 
Η Αλικη ηταν και λιγο ψωνιο. Προσωπικα, πιστευω πως περιμενε να γινει βασιλισσα εξ ου και διαφορα περιεργα επεισοδια την εποχη εκεινη.
Το 1959 που γυριζοταν το Ξυλο, η Αλικη ζητουσε ολο τον περιοδικο Τυπο απο τον Παλιερακη που την μετεφερε καθημερινα στο στουντιο με το αμαξι της εταιριας. Χωρις να του δινει χρηματα και εχοντας την απαιτηση να πληρωνει τα περιοδικα της ο Φινος. Οταν ο Παλιερακης της ζητησε το αντιτιμο εκεινη του απαντησε: "Μια βασιλισσα ποτε δεν κραταει λεφτα πανω της."
Οταν ενα βραδυ ο Διαδοχος μπηκε στο θεατρο που επαιζε η Αλικη εκεινη ετυχε να βρισκεται στην σκηνη. Συσσωμο το θεατρο σηκωθηκε ορθιο στην παρουσια του εκτος απο την Αλικη που παρεμεινε καθιστη και ετεινε το χερι της για χειροφιλημα.
Την ειχε δει ηδη βασιλισσα, αλλα η Φρειδερικη ειχε αλλη γνωμη. Τελικα καμποσα χρονια αργοτερα η σταρ επαιξε την βασιλισσα Αμαλια στην τηλεοραση και της εφυγε λιγο η καψα.
Ναι, και μην ξεχνάμε οτι ήταν σχετικά πρόσφατη η περίπτωση της Γκρέις Κέλι οπότε μπορεί να είχε επηρεαστεί και όλα να δείχναν πιθανά στο μυαλό της.
 
Πίσω
Μπλουζα