Αλλοιώσεις σε ταινίες της Καραγιάννης-Καρατζόπουλος και της Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας ChristosM
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Βλέπω την καινούργια κόπια 2017-18 του "Παρά και φουκάρα". Για να πω την αλήθεια έχει γίνει πολύ καλή δουλειά. Φαίνεται μέχρι και το λογότυπο του ΟΤΕ στο τηλεγράφημα που λαμβάνει ο Χατζηχρήστος. Επιπλέον έχουν βγάλει τα σύγχρονα πλάνα που ήταν διάσπαρτα στην ταινία σε προηγούμενες εκδόσεις
 
foutix είπε:
Βλέπω την καινούργια κόπια 2017-18 του "Παρά και φουκάρα". Για να πω την αλήθεια έχει γίνει πολύ καλή δουλειά. Φαίνεται μέχρι και το λογότυπο του ΟΤΕ στο τηλεγράφημα που λαμβάνει ο Χατζηχρήστος. Επιπλέον έχουν βγάλει τα σύγχρονα πλάνα που ήταν διάσπαρτα στην ταινία σε προηγούμενες εκδόσεις
Οι τίτλοι αρχής, όμως, πάλι από Η/Υ. Χάθηκε να διατηρήσουν τους πρωτότυπους; Μέχρι και τη σειρά των ονομάτων άλλαξαν. Επειδή δεν είδα την ταινία ολόκληρη, έκαναν κάποιον χρωματισμό; Γιατί στους τίτλους έγραφε film colorization
 
Βρήκα και άλλη φωτογραφία-τεκμήριο της 'κομμένης' σκηνής από το fb.

Gifra είπε:
Για το Δημήτρη μου Δημήτρη μου ο Αντώνης Καρατζόπουλος απάντησε εδώ τα εξής :

Αυτό που έχω να προσθέσω είναι ότι τα πλάνα με την γυμνή κοπέλα στο ντους προέρχονται από την ταινία "O Μέτοικος" του 1975 και σε αυτά βλέπουμε την ηθοποιό Αλίκη Ζάννου.

Η επιλογή αυτή είναι όντως κακόγουστη. (Μέτοικος vs Δημήτρη μου) :
th_12525_metoikos_122_538lo.jpg
th_12526_dimitrimou_122_374lo.jpg


Στη σκηνή αυτή απ' ότι φαίνεται πρωταγωνιστούσε η ηθοποιός Ρία Δελούτση η οποία δεν εμφανίζεται σε κανένα πλάνο της ταινίας και ούτε αναφέρεται στους τίτλους αρχής ή τέλους της ταινίας. Υπάρχει ωστόσο η συγκεκριμένη φωτογραφία από την επίμαχη σκηνή που την έχει ανεβάσει η κυρία Δελούτση στην σελίδα της στο facebook (κλικ για μεγέθυνση) :
th_12010_3818_1040031770868_8373415_n_122_242lo.jpg


Προβολή συνημμένου 149222 Προβολή συνημμένου 149223 Προβολή συνημμένου 149224
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Είδε μήπως κανείς χθες αν οι ΔΙΠΛΟΠΕΝΝΙΕΣ προβλήθηκαν με αυθεντικούς τίτλους αρχής?
 
Έκατσα και έκανα σύγκριση των διαφορών στο "Το Κοροΐδάκι της Δεσπονίδος" σε μια σειρά από tweets που ξεκινούν με αυτό εδώ:


Για όσους δεν χρησιμοποιούν twitter τα μάζεψε η lifo εδώ:

http://mikropragmata.lifo.gr/guest_posts/oi-aparadektes-paremvaseis-pou-echoun-ginei-stin-egchromi-kopia-tis-tainias-to-koroidaki-tis-despoinidos/

Νομίζω είναι καλή αποδελτίωση του εγκλήματος που έχει συντελεστεί.
 

Mπραβο, 1@thanassis1979[/USER]!

Και δεν ειναι βεβαια ουτε η πρωτη, ουτε η δευτερη, ουτε καν η δεκατη ταινια της εταιριας που κακοποιηθηκε. Δεν ειναι τυχαιο που το συγκεκριμενο θεμα μετρα ηδη 23 σελιδες και, κατα πως φαινεται, θα ακολουθησουν πολλες ακομη με τα επομενα εγκληματα.

 
Επίσης .....οι επιχρωματισμοί στις ταινίες μας "μαθαίνουν"  .....ότι τα ταξί  ήταν κίτρινα  απο την δεκαετία του 60... Snapshot 2 (29-5-2018 11-56 πμ).pngSnapshot 1 (29-5-2018 11-55 πμ).png

Το πρώτο καρέ  με το ταξί.....που πηγαίνει τους Ξενίδη , Καλιβωκά,και Κεδρακα στο σπίτι του Αντωνάκη........ειναι σε μια σκηνή ¨απο αυτές τις κλασσικές "πασπαρτού" της Καραγιάννης Καρατζόπουλος....που την βλέπουμε και στην ταινία .."Αλίμονο στους νεους".......
 
Παιδιά, καλημέρα. Είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί βρήκα το "Ένα βότσαλο στη λίμνη" σε βιντεοκασέτα που ήταν σχεδόν άπαιχτη και κατόρθωσε φίλος μου να μου το κάνει DVD. Επιτέλους έχω την αυθεντική κόπια και όχι τη μαϊμού από την Καραγιάννης Καρατζόπουλος.
 
Δεν ξερω αν εχχει αναφερθει προηγουμενως, και δεν ξερω αν ειναι το σωστο μερος. Εχω προσεξει το εξης στην ταινια Περαστε, Φιληστε, Τελειωσατε. Αναφερομαι στο σημειο οπου ο Μιχαλοπουλος παει στο γιατρο του πλοιου για να συζητησει το σεξουαλικο του προβλημα, οποτε ο γιατρος του κανει μια προβολη με σλαιντς
(οτι δηλ. ενα πλοιο ειναι τοσο οργανωμενο που ο γιατρος εχει προβολεα σλαιντς με συγκεκριμενες εικονες για οποιον εχει σεξουαλικο προβλημα :P)

Ε στις προσφατες προβολες της ταινιας, ο σκηνη σταματαει εκει που ο γιατρος αναβει τα σλαιντς, αλλα δε βλεπουμε την ιδια την εξεταση. Θυμαμαι σε πιο παλιες προβολες οτι του εδειχνε σεξι εικονες με γυναικες που προκαλουσαν πονο στο Μιχαλοπουλο, και μια με τον Χιτλερ οπου ο Μιχαλοπουλος λεει να τον βγαλει γιατι προτιμαει να ποναει απο το να βλεπει δικτατορες.

Ειναι η πρωτη φορα που παρατηρω τετοιο πετσοκομμα σε ταινια του 80 αν και πιθανοτατα δεν ειναι η μονη. ΠΙθανοτατα λογοκριθηκε λογω των τολμηρων εικονων.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Χθες στην ΕΡΤ1 είχε ΜΙΑ ΤΟΥ ΚΛΕΦΤΗ σε ψηφιακή επεξεργασία. Οι τίτλοι αρχής ως γνωστόν 'ηλεκτρονικοί', ενώ η μουσική ήταν παρμένη από την ταινία ΚΑΠΕΤΑΝ ΦΑΝΤΗΣ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ, όπως είχε αναφερθεί και παλαιότερα εδώ.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ήθελα να πω, όλες οι Α/Μ ταινίες τραβιόντουσαν σε κανονικό παγχρωματικό αρνητικό φιλμ, φυσικά ειδικό για κινηματογράφο, και οι κόπιες γίνονταν πάλι με αρνητικό, αλλά κοινού γαλακτώματος, δηλ. ευαίσθητου μόνο στο μπλε φως, και εξαιρετικά λεπτόκοκκου. Μην ξεχνάμε ότι η οθόνη του κινηματογράφου "γέμιζε" από το κανονικό, 135 φιλμ, που είχαν οι μηχανές μας, άρα ανάλυση 8k;;;;ελπίζω τα πρωτότυπα αρνητικά να είναι φυλαγμένα ως κόρη οφθαλμού από τους κληρονόμους ΦΦ κλπ!(ουπς edit:κάναν μερικές θετικές κόπιες κι απ αυτές με Α/Μ αντιστρεπτό φιλμ τις κόπιες διανομής, δεν είναι δυνατόν να "ταλαιπωρούσαν" το πρωτότυπο αρνητικό για να κάνουν τις τελικές κόπιες που διανέμαν στους κινηματογράφους!)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πρόκειται να κυκλοφορήσει εντός Δεκεμβρίου, λεύκωμα με όλες τις ταινίες της εταιρείας ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ.
Επιτέλους, καθότι μόνο η ΦΙΝΟΣ ΦΙΛΜ είχε μέχρι τώρα την τιμητική της, όσον αφορά τα αφιερώματα.
Πηγή:
https://www.gothess.gr/articles/cul...s-tainiothhki-tis-karagiannis--karatzopoulos/
 
Αυτό με την ντισκομπάλα ναι είναι στην νέα κοπιά του 2000 (10 χρόνια πριν ξεκίνησε αυτό με την καταστροφή των ταινιών του Καραγιάννη με τα ανεκδιήγητα εφέ , τίτλους και πλάνα άσχετα.

Να προσθέσω ότι στην ίδια ταινία και πλάνο από την ταινία Η Αγάπη Μας με το θέατρο να γεμίζει κόσμο και μακριά διακρίνεις την Αλίκη και κάποιες άλλες ως ταξιθέτριες. Ότι να'ναι κατέντησαν με τα εφέ.
με αυτές τις ανεκδιήγητες αλλοιώσεις μπορούσες να δείς τον πρωταγωνιστή/στρια της ταινίας σε παράλληλο ρόλο κομπάρσου
 
Σήμερα διάβασα κι εγώ την επιστολή του κ. Α. Καρατζόπουλου στο forum μας - να τον ευχαριστήσουμε για τον χρόνο του και την διάθεσή του για επικοινωνία.

Εντούτοις, θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες (ποιους, δηλαδή; όλους, διότι όλα τα μέλη του forum (και μή) δείχνουν να συμφωνούν σε αυτό) ότι πράγματι οι αλλοιώσεις στις ταινίες της Κ-Κ είναι το λιγότερο απογοητευτικές.

Θα σταθώ σε τρία posts που προηγήθηκαν για να θέσω κι εγώ τους δικούς μου προβληματισμούς επί του θέματος:

Να προσθέσω πως αν είχαν γίνει οι παρεμβάσεις με λίγη περισσότερη προσοχή (όπως αναφέρεται στα παραπάνω παραδείγματα), τότε η απογοήτευσή μας από το αποτέλεσμα δεν θα ήταν τόσο έντονη.

Αδυνατώ κι εγώ να κατανοήσω πώς κατάφερε η άλλη μεγάλη Ελληνική κινηματογραφική εταιρία να διασώσει παλαιότερες ταινίες αυτούσιες (της δεκαετίας του '40, δηλαδή παλαιότερες κατά μία 20ετία) και η Κ - Κ έπρεπε να τις αλλοιώσει.

Έχω ακριβώς την ίδια απορία...

Να προσθέσω μόνο στο παραπάνω post ότι δύο περιοδικά κυκλοφόρησαν τις βιντεοκασέτες αυτές (ήταν το 1994-95 αν δεν απατώμαι) - το "TV Ζάπινγκ" (της Δ-Μ με γαλάζιο-μπλε εξώφυλλο) και το "7 Μέρες TV" (της Κ-Κ με κίτρινο-πορτοκαλί εξώφυλλο) - στο σύνολο 21 ταινίες, οι ακόλουθες:

1. ΓΑΜΟΣ ΑΛΑ... ΕΛΛΗΝΙΚΑ (1964)

2. Η ΓΥΝΗ ΝΑ ΦΟΒΗΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ (1965)

3. ΒΙΒΑ ΡΕΝΑ (1967)

4. Ο ΣΤΡΙΓΓΛΟΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΡΝΑΚΙ (1967)

5. ΚΡΙΜΑ... ΤΟ ΜΠΟΪ ΣΟΥ (1970)

6. Ο ΤΡΕΛΛΟΠΕΝΗΝΤΑΡΗΣ (1971)

7. ΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ (1972)

8. ΤΙ 30... ΤΙ 40... ΤΙ 50... (1972)

9. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΣΠΑΓΕ ΠΛΑΚΑ! (1972)

10. ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΛΙΟΓΡΗΑ (1972)

11. ΕΝΑΣ ΤΡΕΛΟΣ ΤΡΕΛΟΣ ΑΕΡΟΠΕΙΡΑΤΗΣ (1973)

12. ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗ ΧΑΒΟΥΖΑ (1978)

13. ΡΕΝΑ... ΝΑ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ (1980)

14. Η ΠΟΛΙΤΣΜΑΝΑ (1981)

+ οι ακόλουθες ταινίες της Αλίκης:

"Η μουσίτσα", "Η Αλίκη στο Ναυτικό", "Χτυποκάρδια στο θρανίο", "Η σωφερίνα", "Διπλοπεννιές", "Η κόρη μου η σοσιαλίστρια" και "Πονηρό θηλυκό κατεργάρα γυναίκα".

(ΣΣ Μην ξεχνάμε ότι οι δύο εταιρίες Δ-Μ και Κ-Κ ήταν ακόμα το 1994-95 δύο ξεχωριστές εταιρίες)

Οι κόπιες αυτές πραγματικά ήταν μια χαρά και χωρίς προβλήματα, όπως και οι κόπιες των ταινιών της Κ-Κ και της Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης που προβάλλονταν από την Ελληνική τηλεόραση τη δεκαετία του '90.

Να κλείσω λέγοντας ότι είμαι ευτυχής που τις κόπιες των περισσοτέρων αγαπημένων μου ταινιών της Δ-Μ / Κ-Κ τις έχω ψηφιοποημένες στην αρχική τους μορφή (πριν τις παρεμβάσεις) και ότι μόνο στην αρχική τους μορφή εξακολουθώ να τις παρακολουθώ σήμερα...
Αυτές οι βιντεοκασέτες με τις ελληνικές ταινίες κυκλοφόρησαν με τα περιοδικά TV Ζάπινγκ, 7 Μέρες TV και την εφημερίδα Τα νέα, το 1996 με 1997 και ήτανε στις αυθεντικές κόπιες και το telecine έγιναν από την Cinemagic L.C. του Γιώργου Στάμου. Για τις ταινίες της Καραγιάννης- Καρατζόπουλος.
 
Πίσω
Μπλουζα