Ανακατασκευή Sega Daytona USA - Το έπος!

Είναι καταπληκτικό το πώς το μηχάνημα αναγεννιέται ! Εύγε !
 
Ευχαριστώ, έχει ακόμη λίγη δουλίτσα μέχρι να τελειώσει. Πεδεύομαι με την σύνδεση γκάζι και φρένο στο pc για την ώρα.
 
Θα ήθελα με την ευκαιρία να διηγηθώ το εξής :

Κάπου πίσω στο 1995 (ή κάπου εκεί γύρω) πάτησα πόδι σε μία μεγάλη αίθουσα ηλεκτρονικών . Ένας φίλος μου επέμεινε να παίξουμε το Daytona USA . Το παιχνίδι το γνώριζα ήδη από τα περιοδικά , αλλά δεν αισθανόμουν καθόλου όρεξη να το παίξω διότι από παλιά δε συμπαθούσα τα αγωνιστικά . Τελικά , δε θυμάμαι και εγώ πώς , με έπεισε . Έκατσα λοιπόν στο κάθισμα και κοίταγα τα ομολογουμένως υπέροχα γραφικά στην οθόνη . Μου έκανε εντύπωση το πόσο γρήγορα πήγαιναν τα αυτοκίνητα στην οθόνη και είχες την εντύπωση πως αν τέντωνες το χέρι-σου θα κινδύνευες να τα πιάσεις !

Μόλις ο φίλος-μου έβαλε τα κέρματα στο μηχάνημα , συνέβη κάτι που δε θα ξεχάσω ποτέ ! ! ! Μα ποτέ . Το θυμάμαι χαρακτηριστικώς ακόμα και σήμερα ! Παρότι η αίθουσα ήταν τεράστια και ακουγόντουσαν ένα σώρο ήχοι από φωνές , μπιλιάρδα , ποτήρια κτλ , ξαφνικά ακούω πίσω από το κεφάλι-μου , και συγκεκριμένως από τα ηχεία που μέχρι τότε δεν είχα αντιληφθεί την ύπαρξή-τους , κάποιον να λέει το εντυπωσιακό : GENTLEMEN ! ... START YOUR ENGINES ! Το τι ακολούθησε με έκανε να τα κάνω επάνω-μου ! Πρωτού αντιληφθώ τι συνέβη , ήμουν στο τιμόνι ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου που έτρεχε με ιλιγγιώδη ταχύτητα ! Τα δένδρα , τα αντικείμενα να περνάνε γύρω-μου με τρομαχτική ταχύτητα ! Δεν προλάβαινα να καταλάβω τι γινόταν ! Αυτοκίνητα , κώνοι στο δρόμο , τριξίματα ελαστικών , θα έβαζα το χέρι-μου στη φωτιά πως είδα και έναν Sonic να περνάει επάνω από το κεφάλι-μου ! ! ! Όλα έδειχνα τόσο πραγματικά ! Σε κάποια φάση πέρασα και μπροστά από τις κερκίδες με τον κόσμο να φωνάζει από μακριά ! Τι τρομερός ήχος ήταν αυτός ; Τι απίστευτη ταχύτητα ; Τι τρομερά γραφικά ; Μέσα σε λίγα μόλις λεπτά είχα βιώσει μία απίστευτη εμπειρία ! Μία εμπειρία τόσο γρήγορη που χαρακτηριστικώς , μετά τη λήξη του αγώνος , προσεπαθούσα να ενθυμηθώ τι είχα δει και δεν τα κατάφερνα διότι όλα είχαν εξελιχθεί με τέτοια ταχύτητα που μου ήταν δύσκολο ακόμα και να τα αντιληφθώ !

Όταν τελείωσε ο αγών , κατέβηκα κάτω και δεν είναι υπερβολή να πω πως αισθανόμουν μία αβεβαιότητα στο κατά πόσο πάταγα καλά στο έδαφος . Στο παιχνίδι τα πήγα χάλια , αλλά η εμπειρία που βίωσα άξιζε πολύ περισσότερα κέρματα απ'όσα βάλαμε ! Έκτοτε , κατά καιρούς όταν συνέβαινε να ξαναπάω εκεί , φρόντιζα να ξαναπαίξω , όχι για να νικήσω - εξάλλου ήμουν εντελώς άχρηστος ! - αλλά μόνο και μόνο για την εμπειρία ! Να είναι καλά οι άνθρωποι που έφτιαξαν εκείνο το παιχνίδι !

-------------

Υ.Γ. : Και να είναι καλά και εκείνοι που αφοσιώνονται να τα επαναφέρουν σε λειτουργία !
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Έκανα λίγη δουλίτσα ακόμη και τελείωσα με την σύνδεση του γκαζιού και του φρένου με το pc. Τα ποτενσιόμετρα της Logitech τιμονιέρας δεν είχαν καμία σχέση με τα k.ohm που είχαν αυτά της Sega. Έτσι αντικατέστησα της Sega και της τιμονιέρας με γραμμικά και μεγαλύτερα σε μέγεθος, αλλά συμβατά με αυτά που είχε η τιμονιέρα.

Πόσο ψείρες είναι τα ποτενσιόμετρα της Logitech, καμία σχέση με το aftermarket μαύρο που αγόρασα. Παρά την τεράστια διαφορά στο μέγεθός τους και τα δύο είναι ακριβώς 47 k.ohm.

DSC05101.JPG

Το πως θα στήριζα τα ποτενσιόμετρα στα πλαινά ήταν ένα θέμα. Έπρεπε να σκεφτώ μια απλή λύση. Αυτά που είχε από την Sega είχαν custom βάσεις τα οποία δεν ταίριαζαν με αυτά που πήρα. Έτσι λοιπόν μια απλή πατέντα έκανε την δουλειά μια χαρά. Δύο μεταλλικά Π, ένα μικρό ανταλλακτικό από έναν χαλασμένο εκτυπωτή, στήριξη των ποτεσιόμετρων επάνω σε διάτρητη πλακέτα ηλεκτρονικών, δύο βίδες με παξιμάδια και μερικές τρύπες με τρυπάνι στο μέταλλο. Για έναν λόγο που δεν καταλαβαίνω, το κύκλωμα της Logitech δίνει ένα αρκετά μεγάλο lag στο κάθε ποτενσιόμετρο, περίπου 30% σε αδράνεια περιστροφής από την αρχή. Έτσι έπρεπε να τα ρυθμίσω μικρομετρικά να ξεκινούν στο 29%. Αυτό δεν ήταν δύσκολο, αφού γυρνώντας με το χέρι το ποτενσιόμετρο, απλά έπρεπε να καταλάβω σε πόσο κύκλο περιστροφής ξεκινά να ανατπύσει ταχύτητα το αμάξι και σε πόσο φρενάρει. Απλά πράγματα και λειτουργικά.

DSC05103.JPG

Το ξέρω, δεν είναι εργοστασιακά ή όμορφα αλλά κάνουν την δουλειά τους άψογα.

Επίσης ένα μικρό θεματάκι παρουσιάστηκε με το μαύρο πλαστικό που τερματίζει το γκάζι (θυμάσαι το γκαπ που άκουγες όταν τερμάτιζες απότομα το πεντάλ του γκαζιού; αυτό έκανε αυτόν τον συγκεκριμένο θόρυβο). Το ποτενσιόμετρο της Sega είχε ελαφρώς μικρότερη διαδρομή περιστροφής από αυτό που τοποθέτησα. Έτσι πατώντας τέρμα το πεντάλ του γκαζιού δεν έφτανε την τελική ταχύτητα το αμάξι. Για αυτό λοιπόν έπρεπε απαραίτητα να αφαιρέσω το μαύρο πλαστικό της Sega και να βάλω ένα μαύρο αφρώδες αυτοκόλλητο, που κάποτε είχε για προστασία ένα touch panel ένα μηχανήμα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το πεντάλ γκαζιού να κάνει περίπου τρία εκατοστά περισσότερα για να τερματίσει. Έτσι λοιπόν, το ποτενσιόμετρο κάνει την πλήρη περιστροφή που χρειάζεται, αυξάνοντας γραμμικά και μέχρι την τελική ταχύτητα το αυτοκινήτο.

DSC05105.JPG

Εδώ φένεται η τεράστια διαφορά πάχους. Το πλαστικό της Sega επάνω στο λεπτό αφρώδες προστατευτικό.

Επόμενο βήμα είναι να τοποθετήσω μικρο-διακόπτες μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Είναι αρκετά πιο δύκολο από όσο φανταζόμουν αρχικά γιατί δεν υπάρχει χώρος μέσα στον μηχανισμό του λεβιέ. Αν η Sega είχε τοποθετήσει ένα κιβώτιο ταχυτήτων με 4 διακόπτες (όπως τα haap κιβώτια) τα πράγματα θα ήταν απλά, έτσι θα γλίτωνα την φασαρία να κάνω βίδες το κιβώτιο ταχυτήτων και να σπάω το κεφάλι που να βάλω τους διακόπτες.

Είναι όμως τίποτα εύκολο με αυτή τη καμπίνα;

Stay tuned.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
We are tuned Telonio Γρανάζη και χαζεύουμε τις φωτογραφίες σου!
 
Υπερβολές φίλε μου Αντώνη, δεν είναι δα και τίποτα φοβερό. Η δυσκολία οφείλεται στην απειρία μου σε διάφορα θέματα στο να ανακατασκευάσω μια κατασκευή σαν και αυτή (όπως για παράδειγμα ποτέ πριν δεν είχα βάψει μέταλλο και δεν είχα κόψει ποτέ ξύλο υπό καμπύλη με σέγα).
 
Να κάνω μία ερώτηση ; Το μηχάνημα θα παίζει την αυθεντική έκδοση από τα ηλεκτρονικά ή κάποια μεταγενέστερη δια προσομειώσεως ; (π.χ. dreamcast) ;
 
Το rom Daytona USA 1993 της Sega μέσω του m2 emulator σε pc. Η καλύτερη λύση από το Dreamcast και το Saturn. Όπως έχω γράψει και στο πρώτο post, δυστηχώς τα board και η οθόνη ήταν κατεστραμμένα και άνευ επισκευής. Συνεπώς η λύση emulation ήταν μονόδρομος. :)
 
Απίστευτη δουλειά! Μπράβο telonio! Τα κείμενα, οι φωτογραφίες, οι πατέντες και η καμπίνα αυτή καθ' αυτή!
 
Η πρόοδος της ανακατασκευής πηγαίνει με ρυθμό χελώνας ή μην πω καλύτερα, με τον αστραπιαίο ρυθμό ενός βαριεστημένου σαλιγκαριού. Αν έδινα την προσοχή μου μόνο σε αυτή τη κατασκευή θα είχε τελειώσει προ πολλού και δεν θα την λιβάνιζα σαν δεσπότης όπως κάνω εδώ και καιρό.

Σειρά λοιπόν είχε το θαυμάσιο κιβώτιο ταχυτήτων, που η αγαπημένη μας Sega αντί να βάλει 4 διακόπτες για τις 4 ταχύτητες, έβαλε 3 διακόπτες με βραχυκυκλώματα. Έτσι όταν βάζεις την 1η ταχύτητα πατιέται αυτόματα ο Α διακόπτης και ο Γ. Όταν βάζεις 2η ταχύτητα πατιέται αυτόματα ο Β διακόπτης και ο Α μαζί. Όταν βάζεις 3η ταχύτητα πατιέται μόνο ο Γ διακόπτης και όταν βάζεις 4η πατιέται ο Β διακόπτης. Με αυτόν τον τρόπο δεν είναι δυνατό να συνδεθούν αυτοί οι 3 διακόπτες στο pc. 

Eδώ είναι ο Β διακόπτης.

DSC05125.JPG

Εδώ είναι ο Γ διακόπτης.

DSC05127.JPG

Και εδώ ο Α διακόπτης.

DSC05126.JPG

Έτσι αποφάσισα να ανοίξω τον μηχανισμό στο κάτω μέρος για να δω τι μπορώ να κάνω. Όπως βλέπεις η κίνηση του μοχλού ταχυτήτων είναι απλά ένας κάθετος σιδερένιος άξονας κατά μήκος του μηχανισμού.

DSC05128.JPG

Ο άξονας τρίβεται σε αυτά τα 2 κυλινδρικά πλαστικά χτυπώντας έτσι τους εξωτερικούς διακόπτες.

DSC05109.JPG

Μια απλή και λειτουργική λύση ήταν να τοποθετήσω 4 μικρο-διακόπτες σε κάθε άκρη που τερματίζει ο μεταλλικός άξονας. Δοκίμασα 3 διαφορετικούς διακόπτες και μόνο ο μικρότερος χωρούσε να βιδωθεί το κάτω μέρος χωρίς να βρίσκουν.

DSC05130.JPG

Έκοψα μερικά μικρά κομμάτια πλαστικού και κόλλησα τους μικρό-διακόπτες στα κατάλληλα σημεία με κόλλα 2 στοιχείων. Ο μεταλλικός άξονας ακουμπάει μόνο το μεταλλάκι που σπρώχνει τον διακόπτη και έτσι δεν δέχεται πίεση όλος ο διακόπτης.

DSC05133.JPG

Στο επάνω μέρος και ανάμεσα από τον άξονα (ανάμεσα στον λεβιέ που πιάνεις) η Sega έχει τοποθετήσει αυτό μαύρο πλαστικό για να μην φένεται το εσωτερικό του μηχανισμού. Εκτός του ότι είχε τα κακά του τα χάλια, ήταν και σπασμένο.

DSC05134.JPG

Για να το αντικαταστήσω έκοψα στο ίδιο σχήμα μια πλαστική μαύρη θήκη μιας ταινίας dvd. Ουσιαστικά είναι το ίδιο με αυτό της Sega. Απλά μάλλον πρέπει να βρω ένα λάστιχο ή κάτι άλλο για να καλύψω το περιμετρικό της τρύπας.

DSC05135.JPG

Αυτά προς το παρόν και ζητώ συγνώμη για το πρήξιμο.

Αντε και τελειώνουμε..
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ε οχι και πρηξιμο βρε Μαριε...πως και πως περιμενουμε την συνεχεια!!
 
Περιμένουμε με αγωνία την συνέχεια!!!
 
Χαζή απορία.. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα arduino για να συνδέσεις το γκάζι-φρένο και τις ταχύτητες με το pc ?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με arduino, μπορεί και να γίνεται δεν ξέρω. Πάντως για το γκάζι - φρένο ήταν απλά τα πράγματα, αφού και η τιμονιέρα και το arcade είχαν ποτενσιόμετρα. Οι ταχύτητες είναι απλοί μικροδιακόπτες που μπορούν να συνδεθούν με το pc και με έναν φτηνό κινέζικο usb controller. 
 
Αναλογικά δεν είναι τα γκάζι/φρένο; 
 
Ναι αναλογικά είναι. Φαντάζομαι θα μπορούσαν να συνδεθούν και με arduino, αλλά δεν υπήρχε λόγος να περιπλέκω τα πράγματα. 
 
Συγχαρητήρια και από μένα! Άντε και το Dayton USA 2! Αν και λογικά μπορείς να το προσαρμόσεις στο ίδιο με Sega Model 3 εξομοιωτη
 
Σε ευχαριστώ Πέτρο. Ναι, έχεις δίκιο, μπορεί να παίξει ο model 3 στην καμπίνα με ένα upgrade του pc φαντάζομαι. Βέβαια, αυτό δεν περιλαμβάνεται στο σχέδιο που έχω μέσα στο μυαλό μου, αφού θέλω να τρέχει τα αρχικά Daytona USA και το Sega Rally, αργότερα βλέπουμε. 

Πάντως, παιδιά δεν έχω εγκαταλείψει την ανακατασκευή της καμπίνας όπως θα έχετε φανταστεί (γιατί πράγματι έχω να κάνω post αρκετό καιρό τώρα). Τα πράγματα στη ζωή πάνε προς άλλη κατεύθυνση και η καμπίνα, αν και στα τελειώματα, αναγκαστικά πρέπει να περιμένει. Θα ενημερώσω για την εξέλιξη, ελπίζω σύντομα. Σας ευχαριστώ για την κατανόηση.
 
Ασχολήθηκα με τα φώτα και τα κουμπιά στο vr panel. Παρακάτω έχω συνδέσει το IPAC για τα κουμπιά και το APAC (που ελέγχει η εφαρμογή Ramjet) για να ανάβουν σωστά τα φώτα πίσω από τα κουμπιά.

DSC05634.JPG

Και εδώ είναι η πλήρη λειτουργία του vr panel. Attract mode πριν ξεκινήσει το παιχνίδι αναβοσβύνοντας αυτόματα διαδοχικά τα φώτα πίσω από τα κουμπιά. Επίσης τεστάρω με επιτυχία τα 4 κουμπιά με τις διαφορετικές οπτικές γωνίες μέσα στο παιχνίδι.




Αύριο θα πάω να αγοράσω ένα συγκεκριμένο ic decoder, για να βελτιώσω και να καταργήσω το πρόχειρο σύστημα με τους micro διακόπτες, που έχω βάλει στο κιβώτιο ταχυτήτων. Έχω μεγάλη περιέργεια να δω αν θα λειτουργήσει αυτό το κύκλωμα από ένα σχεδιάγραμμα που μου έδωσε ένας αυστραλός.
 
Μετά από 2 χρόνια αφάνειας, ανασταίνω το συγκεκριμένο thread σαν χοληγουντιανό ζόμπι για να δώσω επιτέλους ένα τέλος.

rise-from-grave.jpg


Πέρασε τόσος καιρός απραξίας γιατί διάφορα κοσμογονικά για εμένα γεγονότα συνέβησαν στη ζωή μου. Οι μήνες περνούσαν και από ένα σημείο και μετά, ακόμη και εγώ, ήμουν βέβαιος πως δεν θα συνέχιζα την ανακατασκευή. Να, που όμως, δεν το έβαλα κάτω και η καμπίνα είναι πλέον στην τελική πορεία για ατέλειωτο παιχνίδι.

Καταρχήν να αναφέρω πως στις δοκιμές, σχεδόν ότι είχα φτιάξει σταμάτησε να λειτουργεί. Έτσι έπρεπε να σκεφτώ όχι πρόχειρες αλλά σίγουρες λύσεις, με τις οποίες δεν θα χρειαστεί να ασχοληθώ ξανά. Πιο συγκεριμένα, η τιμονιέρα πίσω από το ταμπλό έσπασε κυριολεκτικά με το τις απότομες κινήσεις στο τιμόνι εν μέσω δοκιμών.

Εδω φένεται καθαρά ο πλαστικός άξονας σπασμένος εντελώς. Η πίεση που ασκείται από το τιμόνι μέσω του μεταλλικού μασίφ άξονα είναι πολύ μεγάλη για να αντέξει το πλαστικό.

IMG_20200425_234729.jpg


Ακόμη και πλαστικό που συγκρατεί στη θέση του το ποτενσιόμετρου του τιμονιού δεν είχε καμία τύχη.

IMG_20200425_234738.jpg


Ήταν προφανές λοιπόν, πως η τιμονιέρα αυτούσια δεν ήταν δυνατό να χρησιμοποιηθεί πίσω από το ταμπλό. Έτσι είχα την ιδέα να συνδέσω το ποτενσιόμετρο της Sega απευθείας επάνω στη πλακέτα της τιμονιέρας. Το ποτενσιόμετρο της τιμονιέρας δεν γράφει με πόσα αμπέρ λειτουργεί, αλλά και μόνο το μέγεθος με αυτό της Sega είναι υπερβολικά μικρό. Πόσες πιθανότητες είχα να λειτουργεί το ποτενσιόμετρο της Sega στην θεση αυτού της τιμονιέρας; Τελικά όπως αποδείχτηκε, παραδόξως λειτουργεί άψογα. Πιθανολογώ πως δεν πρέπει να είχαν τεράστια πρακτική διαφορά, αν και φαντάζομαι πως ο ουσιαστικός λόγος που είναι συμβατά στο παιχνίδι, είναι επειδή στο Daytona (όπως και στο Sega Rally), το τιμόνι δεν κάνει πληρη περιστροφή, αλλά περίπου ένα 35% από κάθε πλευρά. Αυτό όπως είναι αναμενόμενο κάνει το ποτενσιόμετρο να μην περιστρέφεται στον πλήρη κύκλο περιστροφής του. Το κορυφαίο είναι πως στην εφαρμογή της Logitech που δοκιμάζεις το τιμόνι με τα πετάλια, η κίνηση του τιμονιού είναι μικρομετρική. Έτσι σε συνδιασμό με την ρύθμιση έντασης περιστροφής στο 80%, το αμάξι μέσα στο παιχνίδι στρίβει άψογα ακριβώς όπως και στην arcade έκδοση.

Η εφαρμογή της Logitech.

IMG_20200502_225209.jpg


Εδώ είναι τα γρανάζια της Sega τα οποία τοποθέτησα ξανά στη θέση τους. Το μεσαίο από τα τρία είναι το ποτενσιόμετρο της Sega για το τιμόνι. Τα άλλα δυο το βοηθούν να περιστρέφεται σωστά. Με αυτό τον τρόπο η πίεση που ασκείται στα γρανάζια είναι ελάχιστη, δεν καταπονούνται και δεν υπάρχει περίπτωση να σπάσουν (δοκιμασμένη λύση από την ίδια την Sega).

IMG_20200508_200944.jpg


Για την ανάδραση, σύνδεσα το μεταλλικό γρανάζι της Sega επάνω στο άξονα του μοτέρ της Logitech.

IMG_20200501_000810.jpg


To οποίο προς έκπληξή μου είναι 50v!

IMG_20200501_025644.jpg


Επανέφερα και τον ιμάντα στην αρχική του θέση. Πες μου όμως, θυμάσαι τον μεταλλικό ήχο που έκανε το τιμόνι όταν το έστριβες τέρμα αριστερά ή δεξιά; Eίναι το μέταλλο που αχνά φένεται εκεί που είναι το κόκκινο βέλος, το επανέφερα και αυτό.

IMG_20200501_174738.jpg

Δυστηχώς η ανάδραση στην πράξη δεν λειτούργησε. Όπως διαπίστωσα, το τροφοδοτικό της Logitech βγάζει 24v, το μοτέρ της είναι 50v και το output που δίνει η πλακέτα στο μοτέρ, όταν ενεργοποιείται η ανάδραση, είναι από 6v έως 12v. Έτσι η ισχύς είναι τρομερά αδύναμη ώστε να κινήσει γρήγορα το μεγάλο μεταλλικό γρανάζι στον άξονα μέσω του ιμάντα. Για την ακρίβεια, δεν μπορεί καν παρά ελάχιστα να περιστρέψει το γρανάζι. Για αυτό το λόγο το μοτέρ ανάδρασης της Sega λειτουργούσε με solid 100v και το τιμόνι έτρεμε και γύριζε με τόσο μεγάλη δύναμη.
Δεν είχα άλλη επιλογή από το να αφαιρέσω τελείως το μοτεράκι της ανάδρασης της Logitech. Τοποθέτησα ξανά το μοτέρ της Sega το οποίο δεν το έχω συνδέσει πουθενά (βασικά είναι αδύνατο να συνδεθεί με το pc έτσι απλά). Όμως σε δυνδιασμό με τον ιμάντα δένει το τιμόνι και το κάνει ελάχιστα σφτιχτό, ακριβώς όπως ήταν στo γνήσιο arcade (εικόνα παραπάνω το μεγάλο μοτέρ στα δεξιά).

Η μοναδική λύση για την ανάδραση είναι η πλακέτα L2M2. Η οποία είναι εντελώς custom και συνδέεται με το pc και τον M2 emulator και δίνει την γνήσια ανάδραση στο παιχνίδι. Έχω βάλει αγγελίες ζήτησης στο εξωτερικό για να βρω το pcb σκέτο και κολλήσω τα components εγώ, αλλά προς το παρόν είμαι άτυχος. Επίσης ψάχνω να βρω το ηλεκτρονικό σχέδιο της πλακέτας για να το στείλω στην Κίνα για εκτύπωση. Προς το παρόν λοιπόν το παιχνίδι δεν έχει ανάδραση, αλλά είναι κάτι που θέλω να του βάλω στο άμεσο μέλλον. Γιατί πολύ απλά είναι η μισή χαρά.

Το μεγαλύτερο και πιο δύσκολο θέμα στην ανακατασκευή κυριολεκτικά ήταν οι ταχύτητες. Οι μικροδιακόπτες που έβαλα απλά δεν άντεξαν.
Η μόνιμη λύση τελικά μετά από πολύ ψάξιμο ήταν το ολοκληρωμένο 74LS138N. Παρακάτω φένεται το τελικό κύκλωμα που συνδέει τις 3 ταχύτητες από το κιβώτιο ταχυτήτων και βγάζει 4 στο ipac. Περιττό να αναφέρω πως λειτουργεί άψογα.

IMG_20200515_102157.jpg


Έτσι είναι πλέον πίσω από το ταμπλό. Το apac, το ipac, το ολοκληρωμένο και η πλακέτα της Logitech.

IMG_20200515_110159.jpg


Σχετικά με τα ποτενσιόμετρα στο γκάζι και στο φρένο, δεν άντεξε η σιλικόνη που είχα βάλει και σταμάτησαν να λειτουργούν. Αυτό προσπαθώ σήμερα και το πολύ αύριο πιστεύω θα το έχω λύσει το πρόβλημα.

Επίσης είχα έναν μικρό φτηνό Κινέζικο ενισχυτή για τον ήχο και την σύνδεση των 4 ηχείων και του sub, αλλά τελικά όπως αποδείχτηκε ήταν χαλασμένος από κατασκευής. Έχω παραγγείλει άλλον εδώ και καιρό και είμαι στην αναμονή να το παραλάβω, ελπίζω αυτή τη φορά να είμαι πιο τυχερός.

Τα VR views με τα κουμπιά και τα λαμπάκια με το apac λειτουργούν άψογα.

Για το επόμενο post υπόσχομαι πως δεν θα περάσουν 2 χρόνια. Η ανακατασκευή πλέον προχωράει με γερές βάσεις και είναι σχεδόν στο τέλος. Το έχω πάρει ζεστά και δεν θα το αφήσω μετά από τόσο κόπο να πάνε όλα άδικα.

Ευχαριστώ για την υπομονή σας.
 
Πίσω
Μπλουζα