Αναπάντητες απορίες

Οχι, αυτο που λες retofan, γινεται οταν ο Γεωργιτσης ειναι ακομα στον παλιο του εργοδοτη. Και μαλιστα η διαφωνια δεν ειναι για το τσιμεντο, αλλα για ενα δοκαρι που ο πελατης δεν το θελει στο κεντρο του σαλονιου.

Πανω εκει θυμωνει ο Φαιδων και τα...βρονταει.

Μετα απο αυτη του την παραιτηση κι αφου περνα δυσκολες μερες χωρις δουλεια, αναλαμβανει το εργο της γεφυρας κι απο εκει και περα αρχιζουν εμενα οι αποριες μου. :)
 
Νομίζω ότι έχεις δίκιο :)

Δύο λοιπόν που απορούν για το μυστήριο της γέφυρας :D
 
Πολυ κοσμο ακομα πρεπει να εχει απασχολησει το μυστηριο της γεφυρας σε αυτη την ταινια. Ουτε θριλλερ να ηταν!
 
Εντωμεταξύ όταν καταρέει η γέφυρα, δείχνει να βρίσκεται ένας άνθρωπος από κάτω. Μετά δεν λέει πουθενά για θύματα. Ήταν κομπάρσος η κάποιο μέλος του συνεργειόυ που καταλάθος μπήκε στο πλάνο;
 
Να συνεχίσω με το "μυστήριο της κοτσίδας" ύστερα από το "μυστήριο της γέφυρας";

Στο Τζένη - Τζένη η Καρέζη εμφανίζεται με δύο είδη μαλλιών. Στις μισές σκηνές είναι με μια κοτσίδα και στις άλλες μισές μ' ένα καρέ κουρεματάκι. Οι σκηνές μάλιστα είναι ανακατεμένες, όχι δηλαδή ότι κουρεύτηκε μετά τον γάμο με τον Μπάρκουλη :D . Π.χ. στο περίφημο ζεϊμπέκικο που χορεύει είναι με το κοντό καρέ, όταν πάει ο Μπάρκουλης να τη βρει στο σπίτι του πατέρα της για να της ανακοινώσει ότι είναι παντρεμένος κι εκείνη αποφασίζει να φύγει από το νησί, τσουπ! νάτη πάλι η κοτσίδα.

Μου είχε κολλήσει πως σε μια τόσο καλογυρισμένη ταινία, αφήσαν να περάσει αυτή η αλλαγή που βγάζει μάτι.

Με τι ασχολείται ο άνθρωπος ... :p
 
Αυτο που λες, RIO, δεν το θυμαμαι καθολου, αλλα για να το αναφερεις μαλλον ετσι θα ειναι. Δεν ξερω λοιπον πως βρεθηκε εκεινος ο ανθρωπος στη γεφυρα την ωρα της καταστροφης της, στην ταινια παντως λεγεται οτι ευτυχως δεν υπηρχαν θυματα γιατι ηταν Κυριακη.

Μετα την παραπανω αλυτη απορια μου σχετικα με τα αιτια της πτωσης, τωρα προστιθεται αλλη μια. :cool:
 
bambinella 100 είπε:
Αυτο που λες, RIO, δεν το θυμαμαι καθολου, αλλα για να το αναφερεις μαλλον ετσι θα ειναι. Δεν ξερω λοιπον πως βρεθηκε εκεινος ο ανθρωπος στη γεφυρα την ωρα της καταστροφης της, στην ταινια παντως λεγεται οτι ευτυχως δεν υπηρχαν θυματα γιατι ηταν Κυριακη.Μετα την παραπανω αλυτη απορια μου σχετικα με τα αιτια της πτωσης, τωρα προστιθεται αλλη μια. :cool:
Αφού λέει στην ταινία οτι δεν υπήρχαν θύματα, τότε μάλλον θα ήταν κάποιος "απρόσεκτος" του συνεργείου :) ...
 
Κι εγώ είχα αναρωτηθεί πολλές φορές για την κώμη της Τζένης-Τζένης. Παρατηρώντας όμως προσεκτικά τις σκηνές και βλέποντας τον συνδυασμό του μαλλιού με το ένδυμα (καρεδάκι με όμορφο φουστανάκι vs κοτσίδα με τζιν), άρχισα να πιστεύω πως δεν πρόκειται για απροσεξία. Μάλλον ήτανε μελετημένη η κόμμωση. Θεωρώ, λοιπόν, πολύ πιθανή τη χρήση περούκας για το καρέ...
 
Τα μαλλια της Τζενης μου εκαναν και μενα εντυπωση. Εδινα την εξηγηση πως μαλλον πρεπει να ηταν στην μοδα οι περουκες τοτε, και τις φοραγε σε καθε επισημη εμφανιση της (στην ταινια, γιατι στην πραγματικοτητα το προσθετο ηταν η κοτσιδα).

Στο η "αρχοντισα και ο αλητης" απορουσα πως ψαχνανε την κορη του Κατσαρου, σε ολοκληρη την Ελλαδα (ακομη και στα ορεινα χωρια των Ιωαννινων), αφου εκεινη εξαφανιστηκε στην Κερκυρα. Λογικα να ψαχναν ολη την Κερκυρα, αντε και την Αθηνα, αλλα.. το καθε χωριουδακι και τον καθε χωματοδρομο?

Επισης ο αρραβωνιαστικος-ντετεκτιβ, τι σόι μυτη ειχε και ηταν παντα 1 βημα πισω της?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Tο καρε ηταν το αληθινο μαλλι της Τζενης. Η κοτσιδα ηταν το φω αξεσουαρ γιατι η Καρεζη δεν ειχε τοσο μακρυα μαλλια στα αληθεια.

Δεν ηταν η μοναδικη φορα που συνεβαινε κατι τετοιο. Και σε αλλες ταινιες και μαλιστα του Φινου, βλεπουμε πρωταγωνιστριες με καρεδακι η εστω λιγακι μακρυτερο μαλλι και μετα απο λιγο τις βλεπουμε με περιτεχνους, τεραστιους κοτσους συμφωνα με τις επιταγες της μοδας ιδιως προς τα τελη της δεκαετιας του 1960.

Παραδειγματα: H Aλικη στην Μοντερνα Σταχτοπουτα ενω σχεδον σε ολη την ταινια εχει καρε, οταν βγαινει να διασκεδασει στη Ρωμη εχει κοτσο καθολου ευκαταφρονητων διαστασεων!

Η Λασκαρη μια απο τα ιδια στη σκηνη που πρωτοαντικρυζει τον Κουρκουλο την ωρα του ζειμπεκικου, στην ταινια Γυμνοι στο δρομο.

Η Χρονοπουλου παρομοιως στο Οταν η πολις πεθαινει, τη βραδυα της πρεμιερας.

Και βεβαια ο καταλογος ειναι τεραστιος σαν τους κοτσους και τις κοτσιδες! :D
 
Είδα τυχαια ότι στο ίντερνετ αναφέρεται η Γεωργία Βασιλειάδου ως εμφανιζόμενη στις Διπλοπεννιές .Ξέρει κανείς αν ισχύει?
 
Παρατήρησις δική μου

Στην ταινία "Ο Τρελός τα'χει 400" η Καίτη (Κατερίνα Γώγου) πως στην αρχή έχει κοντά μαλλιά , σε άλλη σκηνή μακριά και σε άλλη σαν αναμαλλιασμένη αρκούδα;

Περούκα προφανώς θα φορούσε ή ποστίζ;
 
Αλλη μια απορια.

Στην ταινια Μοντερνα Σταχτοπουτα, η Αλικη αν και φτωχη, ορφανη απο τους δυο γονεις, με τρια αδελφακια και μια γιαγια υπο την προστασια της, εχει καταφερει να μορφωθει, να μαθει γραφομηχανη, στενογραφια, Αγγλικα, Γαλλικα, Ιταλικα. Ολα αυτα στην Ελλαδα των αρχων του '60.

Να υποθεσω οτι λιγα χρονια πριν ηταν ευκαταστατη;
 
Αιχμαλωτοι του Μισους - Φινος Φιλμ, 1972.

Ενω για το σεναριο ο Κωστας Καρρας εχει εναν νοσηρο φοβο για τη φωτια και παραλυει ακομα και στη μικρη φλογα ενος αναπτηρα, γιατι ολα τα κηροπηγια στο σπιτι του ειναι αναμμενα; Και κατ' επεκτασιν, γιατι υπαρχουν κηροπηγια;
 
bambinella 100 είπε:
Αιχμαλωτοι του Μισους - Φινος Φιλμ, 1972.Ενω για το σεναριο ο Κωστας Καρρας εχει εναν νοσηρο φοβο για τη φωτια και παραλυει ακομα και στη μικρη φλογα ενος αναπτηρα, γιατι ολα τα κηροπηγια στο σπιτι του ειναι αναμμενα; Και κατ' επεκτασιν, γιατι υπαρχουν κηροπηγια;
Kαι μάλιστα ασχολείται με όπλα!!!
 
RIO αυτο το θεμα το λιγουρευτηκα απο την πρωτη στιγμη που το ανοιξες! :) Θα ηθελα να το ειχα κανει εγω!
 
Χθες μου γεννηθηκε μια απορια! Δεν εχει να κανει με την πλοκη καποιου εργου.

Για να γινω πιο συγκεκριμενος η Νετ χθες το απογευμα ειχε βαλει ενα εργο με τους Νικο Σταυριδη,Γιαννη Γκιωνακη,Αλεκα Στρατηγου κ.α . Λεγοταν "Δουλειες Με Φουντες" και ηταν γυρισμενο το 1959.

Αλλα ετσι οπως το παρακολουθουσα κατι δεν πηγαινε καλα,φαινοταν πολυ οτι του ειχαν κανει πολυ μονταζ σχεδον σε ολες τις σκηνες! Δηλαδη παγωναν την εικονα,την καθηστερουσαν κ.τ.λ. Ειχαν πειραξει και τον ηχο δηλαδη σχεδον σε ολο το εργο επαιζε μια μουσικη προφανως για να καλυπτει το ενοχλητικο θροϊσμα. Αλλα το πιο παραξενο ηταν που πολλες σκηνες λειπαν και τις αντικατεστησαν με αλλες (ασχετες τελειως!) ή καναν flashback των οσων εχουμε δει!!! Επομενως ηταν αδυνατον να παρακολουθησει κανεις την πλοκη γιατι ελειπε σχεδον το μισο(για να μην πω ολο) εργο!!!! Αραγε γιατι οι μοντερ φτασανε σε αυτο το σημειο να πειραξουν ολην την ταινια!! Χαθηκαν οι κοπιες και αυτη διασωθηκε μονο?? :wait2:
 
Υπάρχει ηδη thread στο φορουμ που μιλαει για αυτο το φαινομενο
 
DianaTheSuperstar91 είπε:
@ argy ο γνωστός βιασμός των ελληνικών ταινιών (που είναι του Καραγιάννη)
Στην αρχη αυτο σκεφτηκα, αλλα δεν ηταν μια απλη παρεμβαση με εφε και μουσικη (οπως μας εχουν συνηθισει!!) αλλα ολο το εργο ηταν μια παρεμβαση δινοντας μας να καταλαβουμε οτι το 60% του εργου ελειπε !!!!!!!!!! :sealed: Πολυ παραξενο....!
 
Πίσω
Μπλουζα