Αναπάντητες απορίες

αυτο που ειχε κανει μεγαλο ντορο τοτε, ηταν στην ταινια οι σφαιρες δεν γυριζουν πισω, στη σκηνη που ενα φιδι μεσα στο καταχειμωνο ειναι ετοιμο να δαγκωσει καποιο παιδι.
 
τα πιο πολλα κενα δεν τα εχω συναντησει σε ταινιες αλλα στη λαμψη και στην καλημερα ζωη.αν και τα σηριαλ αυτα τα εβλεπα περιστασιακα.μπορειτε ανετα να ανοιξετε θεμα που σιγουρα θα καλυφθει με το παραπανω.
 
H απορια μου αφορα την τελευταια ταινια του Φινου, Ο κυρ Γιωργης εκπαιδευεται (1976).

Στο σεναριο, το εγγονι του Παπαγιαννοπουλου γεννιεται.....εξαμηνιτικο και το γεγονος αυτο παρα λιγο να χωρισει το ζευγαρι Δαδινοπουλος - Καζιανη, γιατι κατα πως φαινεται το παιδι δεν ειναι του συζυγου, αλλα του εραστη ( Λευτερης Βουρνας).

Εν τελει ομως, ολοι αποδεχονται το αγορακι αυτο σαν δικο τους και το ζευγαρι ζει μαζι ευτυχισμενο. Ο δε Παπαγιαννοπουλος τρελαινεται απο χαρα οταν τα παιδια του, του πηγαινουν το εγγονακι στην ταβερνα του, το οποιο μαλιστα εχει πια και το ονομα του: Γιωργης.

Τι μεσολαβει και συμπεριφερονται ολοι σαν να μη συνεβη τιποτα;

okurgiwrgisekpaideuetai.jpg
 
Έλα μου ντε! :D

Από τα κουλά τέλη ελληνικής ταινίας. Προσπαθεί λίγο να το εξηγήσει με την Καζιάνη να δηλώνει (νομίζω και στον πεθερό της, στο τέλος) ότι σιχαίνεται τον τέως εραστή της και είναι πραγματικά ερωτευμένη με τον άντρα της και τον Δαδινόπουλο να ομολογεί δακρυσμένος στον πατέρα του όταν τον παροτρύνει να φύγουν αμέσως από το πλουσιόσπιτο ότι την αγαπάει.

Κι έτσι συγχωρούν την αμαρτωλή :p

Μοντέρνα και καλά εξέλιξη της ιστορίας; Τι να πω; :xm:

Πάντως στο θεατρικό του Μελά"ο μπαμπάς εκπαιδεύεται", πατέρας και γιος αφήνουν πίσω τους την κοσμική νύφη και την υποκρισία των πλουσίων και γυρνάνε στο τίμιο ταβερνάκι :)

Επίσης, στην πρώτη version με τους Καμπανέλλη και Κυριακό, η ταινία κλείνει απότομα με τον γιο διχασμένο και βαθύτατα απογοητευμένο, σε μια απόλυτα διφορούμενη συνομιλία του με την πρώην και παρατημένη αγαπημένη του (Γκέλυ Μαυροπούλου στον ρόλο της παλιάς γειτονοπούλας του).
 
:thanx2: retrofan, για την απαντηση σου στην απορια μου και για τις τοσο ενδιαφερουσες πληροφοριες που παραθετεις!!
 
Μια ερώτηση που πλησιάζει και 28 Οκτωβρίου...στην ταινία "η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά", ο Παπαμιχαήλ σε κάποια σκηνή τραυματίζεται και τον πιάνουν αιχμάλωτο, οι Ιταλοί. Άρα, θα έπρεπε να καταχωρηθεί στους αγνοούμενους, αφού δεν βρέθηκε πτώμα με στοιχεία πάνω του κλπ κλπ. Γιατί λοιπόν, έστειλαν ειδοποιήση στους δικούς του, πως είναι νεκρός; Είχα χρόνια που την είδα, μήπως μου διαφεύγει κάποια λεπτομέρεια;
 
Nαι, κατι σου διαφευγει.

Την ωρα της μαχης ενας τραυματισμενος στρατιωτης φωναζει "κρυωνω" και ο Παπαμιχαηλ βγαζει το σακακι που φοραει και του το δινει. Μεσα στις τσεπες του ομως υπαρχουν τα στοιχεια του πρωταγωνιστη. Ο στρατιωτης μετα απο λιγο σκοτωνεται και λογικα αργοτερα ο νεκρος καταχωρειται με το ονομα του Παπαμιχαηλ.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
bambinella 100 είπε:
Nαι, κατι σου διαφευγει. Την ωρα της μαχης ενας τραυματισμενος στρατιωτης φωναζει "κρυωνω" και ο Παπαμιχαηλ βγαζει το σακακι που φοραει και του το δινει. Μεσα στις τσεπες του ομως υπαρχουν τα στοιχεια του πρωταγωνιστη. Ο στρατιωτης μετα απο λιγο σκοτωνεται και λογικα αργοτερα ο νεκρος καταχωρειται με το ονομα του Παπαμιχαηλ.
Ευχαριστώ Bambinella... :)
 
''Το κορίτσι με τα μαύρα'' μου έχει δημιουργήσει κάποιες απορίες.

Καταρχήν,πλανιέται κάτι αόριστο στην ατμόσφαιρα για το παρελθόν του Χορν,την προσωπικότητά του κ.λ.π.

Το βασικότερο είναι βέβαια,πως στο τέλος, βλέπουμε τον Χορν να τηλεφωνεί στο φίλο του για μια δουλειά και ύστερα να πλησιάζει την Λαμπέτη,η οποία και αποχαιρετάει το πλοίο,στο οποίο κανονικά θα έπρεπε να είχε επιβιβαστεί ο Χορν.

Κι ερωτώ.

Ο Χορν θα έμενε στο νησί με την Μαρίνα; Θα την έπαιρνε μαζί του στην Αθήνα; Ήθελε απλώς να την αποχαιρετήσει κι ύστερα θα έφευγε;
 
O Xορν στο εργο αυτο ειναι ηθελημενα ανεργος. Το οτι στο τελος ψαχνει για δουλεια, δειχνει οτι βλεπει τη ζωη και το μελλον του υπευθυνα πια και αποφασιζει να εργαστει για να ζησει τη γυναικα που θα παντρευτει. Τη Μαρινα φυσικα.

Αυτη η αναζητηση δουλειας ειναι και το στοιχειο που υπονοει ενα ευτυχισμενο τελος στην ταινια.
 
λοιπον θα μπω κι εγω στο θεματακι μιας και το ειδα ψαχνοντας.

μπορει να μου πει κανεις τι πραγματευεται η ταινια ΕΚΕΙΝΟΣ ΚΙ ΕΚΕΙΝΗ με τη Τζενη Καρεζη και τον Φαιδωνα Γεωργιτση?Τι θελει να μας πει απο που ξεκιναει και τι γινεται με αυτη την ταινια?

(Την ειχα δει γιατι μου φανηκε καπως πιασαρικος ο τιτλος μιλαμε για τεραστια μαπα)
 
retrofan είπε:
Αν δεν κάνω λάθος Bambi υπάρχει μια σκηνή με τον Γεωργίτση και τον εργολάβο. Ο Γεωργίτσης κάτι του ζητάει (περισσότερο τσιμέντο στα μπετά μάλλον ;) ), ο εργολάβος τον βρίσκει υπερβολικό στις απαιτήσεις του και μάλιστα υπάρχει και ατάκα του στυλ "πήρατε ένα δίπλωμα και νομίζετε πως όλα τα ξέρετε, εμείς τόσα χρόνια στις οικοδομές τα μάθαμε καλύτερα από σας".
Η γέφυρα λοιπόν γκρεμίστηκε από τσιγκουνιές του κατασκευαστή (διαχρονική αλήθεια στο Ελλάντα :( ).
Eγώ λοιπόν ας απαντήσω λίγο επιστημονικά : ο εργολάβος μεταφέρει στο Γεωργίτση ότι κάποιο δοκάρι στον τελευταίο όροφο ο αγοραστής δεν το θέλει. Ο μηχανικάρας Γεωργίτσης, λες και βράζει ροβύθια, βλέπει το σχέδιο και ως άλλη κολοκυθιά λέει "Ωραία, να το πάρουμε από δω και να το πάμε....εδώ δεν πάει, εδώ δεν πάει, ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΜΕ ΕΔΩ" (το δοκάρι είναι κάτι σαν ανθοστήλη...). Ο εργολάβος γίνεται πιο πιεστικός : "Δεν κατάλαβες, ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ". Ο Γεωργίτσης υπερασπίζεται τον επιστημονικο του τίτλο : Ε, καθόλου ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ". Και τότε ο εργολάβος κορώνει, και του πετάει εκείνο περί Πολυτεχνείου. Αν υπήρχε επιστημονική Αστυνομία, η ταινία θα έπρεπε να λογοκριθεί για δυσφήμιση επαγγέλματος.

Όσον αφορά εκείνη την "υπερκατασκευή" της γέφυρας, όπου έχουν καρφώσει δέκα λατάκια που φαίνονται σα σπιρτόξυλα, και η "γέφυρα" πέφτει μάλιστα σε δύο διαφορετικά μονταρισμένα πλάνα (φαίνεται και κάποιος που περπατάει εκεί γύρω), αποτελεί μνημείο προχειρότητας πλάνου...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
panp είπε:
Όσον αφορά εκείνη την "υπερκατασκευή" της γέφυρας, όπου έκουν καρφώσει δέκα λατάκια που φαίνονται σα σπιρτόξυλα, και η "γέφυρα" πέφτει μάλιστα σε δύο διαφορετικά μονταρισμένα πλάνα (φαίνεται και κάποιος που περπατάει εκεί γύρω), αποτελεί μνημείο προχειρότητας πλάνου...
Καλά τον είχα προσέξει τον τύπο ... πάντως, η σκηνή της κατάρρευσης μου είχε φανεί αρκετά καλή, για τα δεδομένα ελληνική ταινίας...
 
Στην πασιγνωστη ταινια Η Νεραϊδα και το Παλικαρι εχω μια απορια πολλων ετων και πολυ θα με υποχρεωνατε αν μου τη λυνατε:

Οπως ολοι ξερουμε, αφου οι Βροντακηδες και οι Φουρτουνακηδες ηταν εχθροι, δεν ηθελαν να παντρεψουν τα παιδια τους μαζι κι ετσι η Αλικη κι ο Δημητρης αναγκαστηκαν να κλεφτουν μεσα στα αγρια μεσανυχτα.

Πηγαν στην εκκλησια και ζητησαν απο τον παπα να τελεσει το Μυστηριο, οπερ και εγενετο.

Ποιος ομως ηταν ο κουμπαρος σ' αυτον το γαμο; Ποιος τους αλλαξε τα στεφανα;

Οπως ξερω, Ορθοδοξος γαμος δεν μπορει να τελεστει, αν δεν υπαρχει κουμπαρος.

Εχετε καμια ιδεα;
 
bambinella 100 είπε:
Ποιος ομως ηταν ο κουμπαρος σ' αυτον το γαμο; Ποιος τους αλλαξε τα στεφανα;

Οπως ξερω, Ορθοδοξος γαμος δεν μπορει να τελεστει, αν δεν υπαρχει κουμπαρος.
και που βρεθηκαν νυχτιατικα στεφανα? ειχε ο παπας στεφανα καβατζα σε περιπτωση αναγκης?
 
Χα, χα! Για φαντασου να ειχε καταχωνιασμενα σε ενα μερος της εκκλησιας ενα ζευγαρι στεφανα για.....βιαστικους! :)

Τελος παντων, υποθετω οτι μπορει να τα φτιαξανε μονοι τους απο κλαδακια και λουλουδια. Το εχω δει σε μια αλλη ταινια αυτο, γι' αυτο το λεω!

Αντε λοιπον, να πουμε οτι κουτσα - στραβα, βρεθηκαν στεφανα. Κουμπαρος που βρεθηκε;
 
μπορει να μην υπηρξαν ουτε κουμπαρος ουτε στεφανα

ετσι κι αλλιως ελληνικη ταινια ειναι οποτε μπορουν να συμβουν τα παντα

επειδη πηγα σε καθολικο γαμο: και εκει χρειαζονται κουμπαροι αλλα το μονο που κανουν ειναι να υπογραφουν ,δεν υπαρχουν στεφανα

Μου εχουν πει οτι κουμπαρος μπορει να γινει ενας οποιοσδηποτε,ακομα και περαστικος,αλλα συνηθως το ζευγαρι διαλεγει καποιους απ τους φιλους του
 
Μα ουτως ή αλλως ο γαμος ηταν μουφα οπως κι η αυτοκτονια

Εστησαν παραμυθι για τους γονεις αρα δεν χρειαζοταν να γινει αληθινη τελετη

Αλλωστε δεν "ολοκληρωθηκε" ο γαμος εκεινο το βραδυ (ειδαλλως θα βλεπαμε τη "γιαπωνεζικη σημαια" πανω στο κρεβατι... χιχιχιχιχιχιχι)
 
ο γαμος δεν ηταν μουφα γιατι μετα τη συμφιλιωση των συγχωριανων μας δειχνουν το ζευγος να επιστρεφει απ το γαμηλιο ταξιδι

εκτος κι αν τελεστηκε το μυστηριο μετα τη συμφιλιωση με ολα τα συναφη: κουμπαρο και στεφανα και απλα δε μας το εδειξαν για οικονομια
 
Πίσω
Μπλουζα