Αναπάντητες απορίες

bambinella 100 είπε:
. Ακομα κι αν δεν την εβλεπα, θα την αναγνωριζα απο τη φωνη της..
:thumbup: bambinella 100 ( και το στιγμιαιο γελιο της )

bambinella 100 είπε:
Ο RIO εχει φτιαξει ενα υπεροχο θεμα για τετοιου ειδους αποριες.
Εψαξα καποιο αντιστοιχο thread (που θυμομουν οτι υπηρχε ) αλλα :[ δεν :eek: μπορεσα να το βρω με την αναζητηση :points: ,

οποτε ας μεταφερθει αυτουσιο εκει ,αν θεωρουν οι admins οτι πρεπει .

Υ.Γ. Ουτε στους τιτλους της ταινιας παντως οπως και στην retrodb,90lepta etc δεν αναφερεται .
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Και το στιγμιαιο γελιο της, Nemo! Εχεις δικιο.

Αυτο που λες σχετικα με την αναζητηση, μου συνεβη κι εμενα πολλες φορες κι απο τοτε ψαχνω ο,τι θελω στο Google με τον εξης τροπο και μου το βγαζει παντα.

Για παραδειγμα:

Αναπαντητες αποριες retromaniax.
 
Εγώ εκείνο που θυμάμαι, μόνο, είναι στο "Μακρικωστηδες και Κοντογιωργηδες" όταν έρχεται στο ραφείο ο θείος του Στέλιου, που τον ρωτάει ο Στέλιος "Για κείνη την δουλειά ήρθες πάλι;" χωρίς βέβαια να καταλάβουμε γιατί ήρθε ο θείος στην Αθήνα.
 
Στην ταινια Τζενη Τζενη η Καρεζη κανει θαλασσιο σκι και οταν τελειωνει ανεβαινει στην προβλητα λεγοντας σε καποιο ανυπαρκτο προσωπο "Ευχαριστω, Μιμη". (Γυρω στη 1 ωρα και 6 λεπτα του εργου).

Εκει γυρω βρισκεται μονο ο αντρας της, Ανδρεας Μπαρκουλης (Νικος Μαντας στο εργο) που συζητα με τον εφοπλιστη Δημητρη Καλλιβωκα (Ανδρεας Δερμεζης).

Ποιος ειναι τελος παντων αυτος ο Μιμης που τον ευχαριστει η Τζενη και δεν τον βλεπουμε πουθενα;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ο Μίμης ειναι αυτός που οδηγούσε το ταχύπλοο όπου εκανε θαλασσιο σκι η Τζενη.

Εμφανίζεται λίγο αργότερα, όταν φευγει ο Μπαρκουλης και μενει πανω στην προβλητα η Τζενη με τον Καλλιβωκα.

Μαλιστα ακολουθει και διαλογος μεταξύ τους:

- Ευχαριστώ πολυ Μίμη ήταν θαυμάσια


-Αν θελετε κυρια Μαντα το απογευμα ξαναπάμε.



Μιμης Τζενη-Τζενη.jpg


 
Σε ευχαριστω κι εγω, hannele. :)

Παρ' ολα αυτα, θα επρεπε κανονικα να φαινεται και ο Μιμης στο πλανο σε αυτο το πρωτο "ευχαριστω" της Καρεζη γιατι αλλιως οι θεατες απορουν οταν ενας ηθοποιος μιλαει σε καποιον αορατο ιδιως μαλιστα οταν το ονομα του ακουγεται για πρωτη φορα.

Πιστευω λοιπον πως αυτο το "ευχαριστω" η Καρεζη το ειπε απο δικο της λαθος νωριτερα απο ο,τι επρεπε ενω θα επρεπε κανονικα να το πει μονο τη δευτερη φορα. Λαθος και του σκηνοθετη βεβαια, που δεν το διορθωσε.

Αλλωστε δυο ευχαριστιες στον ιδιο ανθρωπο σε διαστημα μισου λεπτου ειναι μαλλον περιττες σε μια ταινια.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Για να είμαι ειλικρινής, διαβαζοντας το post σου bambinella σκεφτηκα "εχει γουστο να αφαίρεσαν αυτη τη σκήνη".

Και να σου πω την αληθεια απόρησα, λεω "μα αφου δεν ειναι ταινία του Καραγιάννη, ειναι της Finos, και τον Μίμη το θυμαμαι μέσα στη σκηνή...τι εγινε τώρα?

Δεν μου πηγε το μυαλό οτι δεν τον ειχες προσέξει :D
 
Eιναι δυο - τρια χρονια που εχω να παρακολουθησω την ταινια ολοκληρη (δεν ανηκει στις πολυ αγαπημενες μου) αλλα σημερα ετυχε να χαζεψω ορισμενες σκηνες της στον υπολογιστη. Οπως καταλαβαινεις, επεσα πανω στην επιμαχη σκηνη με την ευχαριστια στον αορατο ανθρωπο και εξεπλαγην.

Δεν προχωρησα το βιντεο παρακατω για να δω και να θυμηθω την αποκαλυψη του περιβοητου Μιμη :) αλλα ασχετως αυτου, θεωρω πως αυτο το πρωτο "ευχαριστω" δεν εστεκε σε ταινια της Φινος Φιλμ.
 
hannele είπε:
Ο Μίμης ειναι αυτός που οδηγούσε το ταχύπλοο όπου εκανε θαλασσιο σκι η Τζενη. Εμφανίζεται λίγο αργότερα, όταν φευγει ο Μπαρκουλης και μενει πανω στην προβλητα η Τζενη με τον Καλλιβωκα.

Μαλιστα ακολουθει και διαλογος μεταξύ τους:

- Ευχαριστώ πολυ Μίμη ήταν θαυμάσια


-Αν θελετε κυρια Μαντα το απογευμα ξαναπάμε.



Προβολή συνημμένου 120191



να προσθέσουμε το απόσπασμα από το βίντεο;
 
Στην ταινια Χωρις ταυτοτητα περιπου στη 1 ωρα και 9 λεπτα του εργου, βλεπουμε τη Μαιρη Χρονοπουλου μαζι με τη Ζωη Λασκαρη να στεκουν στην ακρη ενος γκρεμου πανω απο τη θαλασσα. Η Χρονοπουλου εχει επιχειρησει ηδη δυο φορες να δολοφονησει τη Λασκαρη και στο εν λογω σημειο κανει την τριτη της αποπειρα.

Δινει λοιπον στη Ζωη μια σπρωξια με σκοπο να την γκρεμισει στα βραχια και μολις η Ζωη παει να πεσει ουρλιαζοντας, η Μαιρη εντελως ανεξηγητα την τραβα προς τα επανω. Εκεινη τη στιγμη ακριβως καταφθανει ο Αλεκος Αλεξανδρακης με το αμαξι του. Οι δυο γυναικες τον ακουν που τις φωναζει και πηγαινουν κοντα του σαν να μην εχει γινει τιποτα. Η Ζωη μαλιστα, που ειναι το παρολιγον θυμα, ειναι εντελως αταραχη και χαμογελαστη. Αυτη ειναι η μια απορια μου: Πως τοση ψυχραιμια οταν δυο δευτερολεπτα πριν πηγε να χασει τη ζωη της; Επισης πως δεν καταλαβε οτι αν επεφτε, αυτο θα γινοταν λογω της σπρωξιας που ειχε φαει απο τη Χρονοπουλου; Λογικα θα επρεπε να ειχε αντιληφθει το χερι της αλλης στην πλατη της.

Και τελος, γιατι η Χρονοπουλου τελικα τραβηξε τη Λασκαρη πανω μετα την ωθηση για κατω; Τι την εκανε να αλλαξει γνωμη μεσα σε κλασματα δευτερολεπτου;

Θα μπορουσα να υποθεσω πως ηταν η ξαφνικη αφιξη του Αλεξανδρακη, αλλα και οι δυο γυναικες εδειξαν να τον αντιλαμβανονται μοναχα οταν τις φωναζει λιγες στιγμες μετα την αποπειρα στον γκρεμο.
 
bambinella 100 είπε:
Στην ταινια Χωρις ταυτοτητα περιπου στη 1 ωρα και 9 λεπτα του εργου, βλεπουμε τη Μαιρη Χρονοπουλου μαζι με τη Ζωη Λασκαρη να στεκουν στην ακρη ενος γκρεμου πανω απο τη θαλασσα. Η Χρονοπουλου εχει επιχειρησει ηδη δυο φορες να δολοφονησει τη Λασκαρη και στο εν λογω σημειο κανει την τριτη της αποπειρα.Δινει λοιπον στη Ζωη μια σπρωξια με σκοπο να την γκρεμισει στα βραχια και μολις η Ζωη παει να πεσει ουρλιαζοντας, η Μαιρη εντελως ανεξηγητα την τραβα προς τα επανω. Εκεινη τη στιγμη ακριβως καταφθανει ο Αλεκος Αλεξανδρακης με το αμαξι του. Οι δυο γυναικες τον ακουν που τις φωναζει και πηγαινουν κοντα του σαν να μην εχει γινει τιποτα. Η Ζωη μαλιστα, που ειναι το παρολιγον θυμα, ειναι εντελως αταραχη και χαμογελαστη. Αυτη ειναι η μια απορια μου: Πως τοση ψυχραιμια οταν δυο δευτερολεπτα πριν πηγε να χασει τη ζωη της; Επισης πως δεν καταλαβε οτι αν επεφτε, αυτο θα γινοταν λογω της σπρωξιας που ειχε φαει απο τη Χρονοπουλου; Λογικα θα επρεπε να ειχε αντιληφθει το χερι της αλλης στην πλατη της.

Και τελος, γιατι η Χρονοπουλου τελικα τραβηξε τη Λασκαρη πανω μετα την ωθηση για κατω; Τι την εκανε να αλλαξει γνωμη μεσα σε κλασματα δευτερολεπτου;

Θα μπορουσα να υποθεσω πως ηταν η ξαφνικη αφιξη του Αλεξανδρακη, αλλα και οι δυο γυναικες εδειξαν να τον αντιλαμβανονται μοναχα οταν τις φωναζει λιγες στιγμες μετα την αποπειρα στον γκρεμο.

Και εγώ τα ίδια είχα αναρωτηθεί όταν πρωτοείδα την ταινία. Μάλλον μια αχρείαστη σκηνή, για προστεθεί λίγο περισσότερο σασπένς...
 
Μια πρόχειρη απάντηση στο παραπάνω ερώτημα Bambinella και Rio θα μπορούσε να είναι η εξής:

H Λάσκαρη είναι μια αθώα ανυποψίαστη ψυχή, φουλ ερωτευμένη με τον υποτιθέμενο αδελφό της Αλεξανδράκη αλλά ανίκανη να το παραδεχθεί. Επομένως, χαμένη καθώς είναι στον κυκεώνα των συναισθημάτων της δεν μπορεί να καταλάβει πόσο πονηρή και ύπουλη είναι η Ζανέτ, πόσο διπλοπρόσωπα φέρεται. Δεν το κατάλαβε όταν είχε κρυώσει, δεν το κατάλαβε με το αυτοκίνητο και το ατύχημα που εκ παραδρομής έπαθε ο Αλεξανδράκης αντί για αυτήν, άρα γιατί να το καταλάβει με το γκρεμό? νόμισε ότι πήγε να πέσει και η ξαδέρφη την έσωσε.
 
Κατ' αρχας σας ευχαριστω, RIO και andrianna.

Andrianna, απαντας στη μια απο τις τρεις αποριες που εξεφρασα για το Χωρις ταυτοτητα και καταλαβαινεις βεβαια πως υπαρχουν ακομα καποια ζητηματα στην ταινια που αιωρουνται. Η Λασκαρη, οπως πολυ σωστα επισημαινεις, ηταν σιγουρα αθωα και ανυποψιαστη. Για την ακριβεια, αγαθιαρα, θα ελεγα.

Πραγματι δεν καταλαβε πως η καλη της θεια εκανε αλλη μια αποπειρα φονου εναντιον της πανω στον γκρεμο. Ενταξει, αυτο ειναι θεμα μυαλου.

Ουτε το σπρωξιμο στην πλατη της ενιωσε; Εδω πλεον μιλαμε για θεμα αισθησεων και αυτο επρεπε να της θεσει τις πρωτες (αργοπορημενες) υποψιες.
 
hannele είπε:
Στην ταινία "Ο στρίγλος που εγινε αρνάκι" τι ήταν αυτο το τοσο απαράδεκτο που έκανε ο νεαρός Χατζηθωμάς, αδερφός της Μαίρης (Μάρως Κοντού) στον διοικητή (Λάμπρο Κωνσταντάρα) και ήθελε με μανία να τον διώξει απο την σχολή Εμποροπλοιάρχων?????????? Τοσα χρονια βλεπω την ταινία, ποτε δεν καταλαβα τι εκανε :D ...

γιαούρτια του πεταξε??? θα τον ειχε κατηγορήσει για τεντυμποισμό...ομως οπως αναφερεται στην ταινια εκανε "μια κουταμάρα, μια νεανικη επιπολαιότητα"...τι εκανε πια????

και οχι μονο αυτο, αλλα και τι γνωριμίες είχε, τι κονέ, που ολοι έκαναν τα αδυνατα δυνατα για να τον γλυτώσουν???

hannele είπε:
Και για ενα απλο σκασιαρχείο είχε τετοια εμμονή να τον διώξει???? σαμπως ο πρώτος θα ήταν?? δεν θα είχαν κανει και άλλοι κατά καιρους?Νομιζω πως ο λόγος της αποβολής του ήταν πολυ πιο σοβαρός.

Σκέφτηκα το γιαούρτωμα, αλλα επειδη υπηρχε ο νόμος περι τεντυμποισμού (Νόμος 4000 -που είχε γίνει και ταινία- όποιος νεος "γιαούρτωνε" τον κούρευαν γουλί) αν ο Χατζηθωμας ειχε κανει κατι τετοιο θα τον είχαν κουρέψει.

Λέω μήπως είχε παρει μερος σε κανενα αριστερό συλλαλητήριο. :wait2: (κρίνοντας και απο την εποχη που γυρίστηκε η ταινία)

γιατί και στο "Η κόρη μου η σοσιαλίστρια", ο Δέλβης (Λ.Κωνσταντάρας) ως εργοστασιάρχης απαγόρευσε στους εργάτες του να παρουν μερος στην πορεία για να μην έχει μετά μπλεξίματα με τις αρχές, και όσοι πήραν μέρος δεν τους ήθελε πλεον στο εργαστάσιο ως "ταραχοποιά στοιχεία".

hannele είπε:
Και οι δυο ταινίες ειναι κοντά χρονικά...το 1966 η Σοσιαλίστρια, το 1967 ο Στρίγκλος....έτσι και αλλιως το πολιτικο σκηνικό εκείνη την εποχη ήταν έντονα διαταραγμένο...
Προσωπικά, κρίνοντας πάντα με βάση την εποχή που γυρίστηκε, δεν βρίσκω καποιο άλλο λόγο τοσο σοβαρό ώστε να θελει να τον διωξει, εκτος απο την ανάμειξή του σε θεματα πολιτικά, δηλαδη καποια κίνηση που εκανε ο νεαρός Χατζηθωμας και είχε να κανει με την τοτε πολιτικη κατάσταση (για αυτο σκεφτηκα μήπως πηρε μερος σε καποια αριστερή διαδήλωση).


Οτι άλλο και αν έκανε, π.χ. να εβρισε καθηγητη, να αντεγραψε, ή οτιδηποτε άλλο, θα ετρωγε μια ποινή και τελος...εδω μιλαμε ομως οτι ήθελε να τον καθαιρέσει.



Αλλωστε επειδη τότε τα σενάρια περνούσαν απο λογοκρισία, οι δημιουργοί (συγγραφείς/σκηνοθέτες) προσπαθούσαν με πλαγιο τροπο (χωρις να γινεται εμφανή αναφορά) να σατυρίσουν ή να θίξουν μεσα στα εργα τους το πολιτικο γιγνεσθαι. Ισως και για αυτο δεν αναφερεται πουθενά η τοσο τρομερή "νεανική απερισκεψία" για να το σκεφτεί ο θεατής απο μονος του. :wait2:


Εμεις βεβαια που βλεπουμε την ταινία τωρα, δεν μπορουμε να καταλαβουμε τι ακριβως ήταν το τοσο κακο που εκανε για εκείνη την εποχη και για αυτο αναρρωτιόμαστε και προσπαθουμε να καταλαβουμε...






andrianna είπε:
Το 1966 γυρίστηκε η ταινία? μήπως είχε καμιά ανάμιξη στον Ασπίδα?

hannele είπε:
Kαι εγω ετσι νομιζω, οτι ήταν κατι σχετικο..εννοω κάτι σχετικό με τα πολιτικά της εποχης εκείνης αλλα κατι "ελαφρύ" ομως.... για αυτό σκεφτηκα τις διαδηλωσεις ή τις πορειες γιατί εκεινη την περιοδο ειδικα, ήταν αρκετες...Πάντως και στο internet που εψαξα να βρω πληροφοριες σχετικα με το σενάριο, το μονο που καταφερα να βρω ήταν η ιδια απορια <<τι στο καλο ειχε κανει πια αυτος ο Χατζηθωμας>>...χαχαχαχαχαα.. :D

Και τελος παντων, εκανε οτι εκανε...αλλα ολες αυτες τις γνωριμίες που ειχε, που τις βρήκε ενας απλός φοιτητης ναυτικής σχολης και εβαζε ενα σωρο αξιωματικους και συναδελφους/φιλους του διοικητη να του μιλανε για να του αλλαξουν γνωμη??? και αυτοι παλι όλοι προθυμοι να τον εξυπηρετήσουν.....τι προσωπικότητα ήταν πια αυτος ο Χατζηθωμας....χαχαχαχχαα
andrianna είπε:
Ακριβώς! το πρόσεξα και εγώ... μέχρι και στο πασιγνωστο σάιτ με τα βιντεάκια ρωτάνε ποιός ήταν ο Χατζηθωμάς...Για τις γνωριμίες νομίζω, ήταν τόσο προφανής η αδικία που του γινόταν που παρακαλούσε όλο τον κόσμο να τον βοηθήσει να κρατήσει τη θέση του και απλά τον συμπονούσαν και βοηθούσαν... αυτή την εξήγηση έχω δώσει.... ώρες ώρες νιώθω συνδημιουργός με το σεναριογράφο :cheers:

hannele είπε:
χαχαχαχαχαχαχαχα... :thumbup: και εγω...χαχαχαχαχαχαχαχα
Ειχε παει μια γνωστή μου στο θεατρο που επαιζε η Μάρω Κοντου (ειναι 1-2 χρονια τωρα) και μου ελεγε:

"Οταν πήγα στα παρασκήνια στο τελος της παραστασης αν δεν ντρεπόμουν, θα τη ρωτούσα κυρια Κοντού τι είχε κανει πια αυτος ο περιβοητος Χατζηθωμας" χαχαχαχαχαχαχαχαχχαα...της λεω: "κακως που δεν την ρωτησες, γιατί τελικα μονο απο την ίδια θα επαιρνες απαντηση αφου ηταν και η πρωταγωνίστρια της ταινίας και ήξερε καλα το σενάριο" ;)

Τελικα η hannele που και εθεσε πρωτη το ερωτημα μαλλον ψυχανεμιστηκε την απαντηση -μια και επεσε πολυ μεσα - συμφωνα με το σχετικο αρθρο στο blog του ο Παρασκευας Μουρατιδης (Διδάκτωρ Νεότερης και Σύγχρονης Ιστορίας με ειδίκευση στον τομέα "Κινηματογράφος και Ιστορία" από το Τμήμα Ιστορίας του Ιόνιου Πανεπιστημίου)

Έτσι σε μια από τις τελευταίες μου αναζητήσεις στο διαδίκτυο διαπίστωσα ότι στα περισσότερα σχόλια θεατών για την ταινία Ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι (1968) επανερχόταν επίμονα η απορία που κάποτε ήταν και δική μου ποιο ήταν τέλος πάντων το παράπτωμα του νεαρού Χατζηθωμά που ξετύλιξε το κουβάρι της ιστορίας που οδήγησε στην ευτυχία τον Λάμπρο Κωνσταντάρα, αυστηρό διοικητή της σχολής αξιωματικών του Εμπορικού Ναυτικού. Επειδή λοιπόν στη διάρκεια των ακαδημαϊκών μου ερευνών έτυχε να λύσω τη συγκεκριμένη απορία, αποφάσισα να μοιραστώ με όποιον ενδιαφέρεται τις περιπέτειες του Χατζηθωμά, που στην ουσία είναι οι περιπέτειες του δημοφιλούς θεάτρου/κινηματογράφου στη μεταπολεμική-μετεμφυλιακή Ελλάδα.
>>>>> http://filmiconjournal.com/blog/post/11/mia-kyria-atyxhsasa
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nemo!! :bow: :thanx2:

Αρα ήταν τελικα σωστή η σκέψη μου οτι η "νεανική απερισκεψία" του νεαρού Χατζηθωμα ήταν αριστερής φύσεως.

Αν και ήξερα οτι το εν λόγω εργο ήταν θεατρικο, δεν γνωριζα οτι ειχε ανεβει για πρωτη φορά στο θεατρο το 1947. Πιστευα οτι ειχε ανεβει την ιδια εποχη με την ταινία γιατί συνηθιζόταν μια θεατρικη επιτυχια αμεσως να γινεται και ταινία.

Τώρα εξηγούνται όλα!!!!

Το 1947 (περιοδος εμφυλιου) στο θεατρικο, ο Χατζηθωμας ήταν απο την πλευρα των αριστερών και ο Πετροχειλος ήθελε να τον στείλει στην Ικαρία εξοριστο

Το 1967 (περιοδος Χούντας) στην ταινία, προσαρμοσμένο στα δεδομένα της εποχης, ο Χατζηθωμας εναντιώνεται με τον τροπο του στην τοτε πολιτικη κατασταση (προφανως ηταν διαδηλωτης) και ο Πετροχειλος ήθελε να τον διωξει απο τη σχολη.
 
Aν ο Χατζηθωμας ηταν αριστερος θα τον ειχε ηδη περιλαβει η ΕΣΑ και ο νεαρος δεν θα ανησυχουσε μονο αν τυχον "του επαιρνε το καπελακι του" ο Πετροχειλος... Θα ειχε σοβαροτερα πραματα στο κεφαλι του να ανησυχει
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μα αν ήταν οργανωμένος αριστερός δεν θα είχε εισαχθεί καν στην σχολή των Πλοιάρχων, γιατί δεν θα μπορούσε να προσκομίσει πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων το οποιο ήταν απαραίτητο για την εισαγωγή στις Πανεπιστημιακές και Ανωτέρες Δημόσιες Σχολές.

Σαφως και ο Χατζηθωμας (της ταινίας) δεν ήταν αριστερός επι της ουσίας.

Εμεις λεμε οτι η "νεανικη απερισκεψία" του ήταν για τα δεδομένα της εποχης εκείνης αριστερης φύσεως, και οχι ο ίδιος. Και μόνο το γεγονός οτι μπορει να πήρε μέρος π.χ. σε μια πορεία Ειρήνης, ήταν αρκετό για να χαρακτήριστεί η κινησή του αυτή "αριστερη" εστω και αν ο ιδιος πολιτικά δεν ανήκε σε αυτό το χωρο.

Στις πορείες Ειρήνης, επαιρνε μερος χιλιάδες κοσμος, οι οποιοι δεν ήταν μονο αριστεροι. Ηταν και πολύς κοσμος που (οπως ελεγε και η Βουγιουκλακη στην "Κορη μου τη Σοσιαλιστρια") ήθελε να διαδηλώσει τα αισθηματα του υπερ της Ειρήνης και κατα του Πολέμου. Επειδη ομως αυτες οι πορείες Ειρήνης διοργανώνονταν απο την τοτε Αριστέρα (Γρ.Λαμπρακης κλπ), οσοι επαιρναν μέρος σε αυτές, ήταν οι δαχτυλοδεικτούμενοι ακομα και αν δεν ήταν οι ιδιοι αριστεροι.
 
Βλέποντας την ταινία "Η Κοροϊδάρα" με τον Ντινο Ηλιόπουλο, ο Ανδρέας Ντούζος και η Μαριάννα Κουράκου παίζουν στην ταινία υποδυόμενοι τους εαυτούς τους και μάλιστα ως ζευγάρι αρραβωνιασμένο. Δηλαδη παρουσιάζονται στην ταινία ως ζευγάρι στη ζωή.

Ήταν όντως ο Ντούζος με την Κουράκου ζευγάρι εκείνη την περιοδο ώστε η παραγωγή να "δέσει" τη σχεση τους με το σενάριο της ταινίας??????
 
hannele είπε:
Βλέποντας την ταινία "Η Κοροϊδάρα" με τον Ντινο Ηλιόπουλο, ο Ανδρέας Ντούζος και η Μαριάννα Κουράκου παίζουν στην ταινία υποδυόμενοι τους εαυτούς τους και μάλιστα ως ζευγάρι αρραβωνιασμένο. Δηλαδη παρουσιάζονται στην ταινία ως ζευγάρι στη ζωή. Ήταν όντως ο Ντούζος με την Κουράκου ζευγάρι εκείνη την περιοδο ώστε η παραγωγή να "δέσει" τη σχεση τους με το σενάριο της ταινίας??????
η ταινια ειναι παραγωγης 1967 ο ανδρεας ντουζος ηταν ηδη παντρεμενος εκεινη την εποχη και ειχε και τα παιδια του τυχαινει να γνωριζω προσωπικα την κυρια κουρακου και την αδερφη της η ιδια παντρευτηκε μικρη και για αυτο αποσυρθηκε μου εχει αναλυσει και καποιους αλλους λογους αλλα επειδη ηταν προσωπικες συζητησεις δεν θα ηταν σωστο να τους αναφερω οποτε η υποτιθεμενη σχεση ηταν για της αναγκες της ταινιας και μονο
 
Πριν λίγο έβλεπα την ταινία ο μοναχογιός μου ο αγαθιάρης, με τον Αντώνη Παπαδόπουλο. Σαν ημερομηνία παραγωγής έλεγε πως είναι το 1973, αλλά κάπου στην μέση της ταινίας τα ρούχα οι κομμώσεις, τα αυτοκίνητα, έδειχναν αρχές ΄80. Επίσης έκανε και ένα πέρασμα ο ηθοποιός Νίκος Ζιάγκος, που είναι γεννημένος το 1956 ( και φυσικά έδειχνε όπως στις ταινίες των 80ς). Μετά πάλι όλα έδειχναν αρχές 70ς και ο Παπαδόπουλος ήταν πιο νέος. πρόκειται για κομμάτια από ταινίες που ενώθηκαν; Ξέρει κανείς;
 
Πίσω
Μπλουζα