Vetus
RetroMaNiaC
- Joined
- 21 Αύγ 2008
- Μηνύματα
- 761
- Αντιδράσεις
- 58
"We used to play for hours on a single screen game and think we were lucky, and we were!"
"3 lives and 3 continues, that's all we had!"
"That's right, 4 shades of gray, in a 2x2 character block, that's all we had..."
(Aτάκες του Cranky Kong στο Donkey Kong Country: http://nintendo.wikia.com/wiki/Cranky_Kong/quotes )
Θυμάστε τον Cranky Kong όταν έκανε κήρυγμα στο Donkey Kong και το Diddy για το πόσο υπερτερούσαν τα παιχνίδια της εποχής σ' αντίθεση με τα παιχνίδια της εποχής μας (1994, όταν βγήκε το πρώτο Donkey Kong Country) με τα φανταχτερά γραφικά και το χαμηλό επίπεδο δυσκολίας; Είμαι σίγουρος ότι όλοι σας έχετε περάσει τέτοιες φάσεις σε μετέπειτα video games γενιές αποδοκιμάζοντας τις τάσεις, τις νοοτροπίες και τις συνήθειες της νέας γενιάς gamers. Και τότε διαπιστώνετε ότι έχετε γίνει παππούδες στο θέμα gaming, είτε με την θετική είτε με την αρνητική έννοια καθώς κάθε video games γενιά έχει τα καλά της και τα κακά της. Aς μοιραστούμε εδώ αποδείξεις ότι κρύβουμε τον Cranky Kong μέσα μας.
Ιδού μερικές από μένα:
- Moυ την δίνουν άτομα που η μοναδική τους επαφή με κλασσικά arcade hits όπως το Pac-Man και το Bubble Bobble είναι μέσω των μεταφορών του σε κινητά τηλέφωνα με τον απαίσιο χειρισμό τους που χαλάνε κατά πολύ την μαγεία τους. Ούτε καν να μπουν στον κόπο να τα παίξουν σε ΜΑΜΕ που είναι και τσαμπέ ή να τα αγοράσουν από το Steam.
- Μου την δίνουν άτομα που πραγματικά πιστεύουν ότι το Angry Birds είναι το Super Mario Bros της εποχής μας. Από άποψη επιτυχίας; Ίσως. Από άποψη σημαντικότητας; Oύτε γι' αστείο. Δεν πρόκειται παρά για ένα ανέμπνευστο κλώνο του Crash the Castle που ένας Θεός ξέρει γιατί έγινε τόσο τεράστια επιτυχία ενώ υπάρχουν πάμπολλες άλλες καλύτερες επιλογές για smart phones.
- Μου την δίνουν άτομα που νομίζουν ότι τα smartphones θα αντικαταστήσουν πλήρως τις φορητές κονσόλες. Ναι, το ίδιο έλεγαν και για τα Windows PC ότι θα αντικαταστήσουν πλήρως τις επιτραπέζιες κονσόλες, πράγμα που φυσικά δεν έγινε ποτέ και δεν πρόκειται να γίνει.
- Πάντα πίστευα ότι τα παιδιά που αφιέρωναν ώρες ατελείωτες στα internet cafes λιωνοντας τα εγκεφαλικά τους κύτταρα σε δημοφιλές ΜΜΟ ήταν τελείως αποχαυνωμένα σ' αντίθεση με την γενιά των arcade games που όπου σύχναζαν επί το πλείστον παιδιά γεμάτα πάθος και ζωντάνια. Όχι ότι δεν υπήρχαν και τα αποβλακωμένα που είχαν χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα αλλά αποτελούσαν μειοψηφία. Ίσως να ήμουν και προκαταλημένος επειδή δεν μου άρεσαν ποτέ τα MMO.- Το βρίσκω παντελώς ηλίθιο που τα παιδιά της νέα γενιά προτιμoύν να ξοδεύουν τον χρόνο τους βλέποντας το ένα Let's Play video μετά το άλλο αντί να αφιερώσουν τον χρόνο αυτό παίζοντας οι ίδιοι video games. Και να 'λεγα ότι τα Let's Play που βλέπουν είναι διασκεδαστικά πάει στον κόρακα. Αλλά όχι: oι περισσότεροι, δημοφιλείς Let's Players όχι μόνο δεν έχουν ταλέντο στα παιχνίδια που παίζουν αλλά δεν κάνουν καθόλου καλή παρουσίαση και η αίσθηση του χιούμορ τους είναι για κλάματα.
- Το καταλαβαίνω ότι η νέα γενιά έχει συνηθίσει σε video games με tutorials και move list στο pause menu αλλά όταν παίζεις παλιά παιχνίδια σε νέες κονσόλες και δεν μπαίνεις καν στον κόπο να διαβάσεις το digital manual του παιχνιδιού ή να δοκιμάσεις τον χερισμό για τις πιο απλές κινήσεις μην απορείς γιατί ολόκληρη η gaming κοινότητα γελάει μαζί σου όταν κάθεσαι και ρωτάς στο Miiverse πως να περάσεις από χαμηλά περάσματα στο Super Metroid. Για τ' όνομα της Zelda!
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=558712
- Το καταλαβαίνω ότι η νέα γενιά έχει συνηθίσει στα εύκολα παιχνίδια και δεν έχουν όρεξη να ζορίζονται σε πιο δύσκολα παιχνίδια (ασχέτως που αρκετά μοντέρνα casual games όπως το Guitar Hero είχαν κι υψηλά επίπεδα δυσκολίας για τους πιο προχωρημένους παίχτες) άλλα όταν ξοδεύεις πραγματικά λεφτά σε free2play games προκειμένου να περάσεις τις πίστες ευκολότερα και γρηγορότερα αντί να νικήσεις με την αξία σου με κάνεις να χάνω την πίστη μου στην ανθρωπότητα. Είναι σαν να πληρώνω εγώ ένα άλλο άτομο για να μου περάσει μια πίστα στο Probotector. Ποιό το νόημα; Χάνεται έτσι η μαγεία του παιχνιδιού.
- Δεν με νοιάζει που είναι μικρά παιδιά, όταν πιάνουν στα χέρια τους ένα Game Boy και πετάνε την ατάκα "Α για δες: η θήκη του iPhone." μου 'ρχεται να τους μαυρίσω τον πισινό από το ξύλο. Τι θα πει "Δεν είχαν γεννηθεί όταν είχε βγει το Game Boy στην αγορά"; Oύτε εγώ είχα γεννηθεί όταν ο κόσμος άκουγε μουσική μονάχα από δίσκους βινυλίου αλλά δεν είχα πετάξει ποτέ την ατάκα "Α, για δες: ένα φρίσμπυ.".
- Με πιάνει αποηγοήτευση όταν βλέπω το ευρύ κοινό να παίζει πανάθλιες απομιμήσεις του Puzzle Bobble στο Facebook και τα smartphones τους. Επίσης με πιάνει απογοήτευση που το μοναδικό, επίσημο Puzzle Bobble για Android είναι ένα τρισελεεϊνό free2play game που δεν είναι καν διασκεδαστικό. Άκομα και στα Puzzle Bobble για τα παλιά java κινητά τηλέφωνα καλύτερη δουλειά κάνανε κι ήταν άκρως απολαυστικά και playable.
- Moυ την δίνει αφάνταστα που ο κάθε άσχετος κάθεται και λέει πόσο πρωτοποριακό παιχνίδι είναι το Zuma παρόλο που αποτελεί κραυγαλέα απομίμηση του Puzzloop.
http://en.wikipedia.org/wiki/Puzz_Loop
Κατά τ' άλλα τους έπιασε πόνος όταν ανακάλυψαν ότι το δημοφιλές puzzle game 2048 εμπνεύστηκε από το όχι και τόσο δημοφιλές Τhrees (προσωπικά προτιμώ το 2048).
http://en.wikipedia.org/wiki/2048_%28video_game%29
"3 lives and 3 continues, that's all we had!"
"That's right, 4 shades of gray, in a 2x2 character block, that's all we had..."
(Aτάκες του Cranky Kong στο Donkey Kong Country: http://nintendo.wikia.com/wiki/Cranky_Kong/quotes )
Θυμάστε τον Cranky Kong όταν έκανε κήρυγμα στο Donkey Kong και το Diddy για το πόσο υπερτερούσαν τα παιχνίδια της εποχής σ' αντίθεση με τα παιχνίδια της εποχής μας (1994, όταν βγήκε το πρώτο Donkey Kong Country) με τα φανταχτερά γραφικά και το χαμηλό επίπεδο δυσκολίας; Είμαι σίγουρος ότι όλοι σας έχετε περάσει τέτοιες φάσεις σε μετέπειτα video games γενιές αποδοκιμάζοντας τις τάσεις, τις νοοτροπίες και τις συνήθειες της νέας γενιάς gamers. Και τότε διαπιστώνετε ότι έχετε γίνει παππούδες στο θέμα gaming, είτε με την θετική είτε με την αρνητική έννοια καθώς κάθε video games γενιά έχει τα καλά της και τα κακά της. Aς μοιραστούμε εδώ αποδείξεις ότι κρύβουμε τον Cranky Kong μέσα μας.
Ιδού μερικές από μένα:
- Moυ την δίνουν άτομα που η μοναδική τους επαφή με κλασσικά arcade hits όπως το Pac-Man και το Bubble Bobble είναι μέσω των μεταφορών του σε κινητά τηλέφωνα με τον απαίσιο χειρισμό τους που χαλάνε κατά πολύ την μαγεία τους. Ούτε καν να μπουν στον κόπο να τα παίξουν σε ΜΑΜΕ που είναι και τσαμπέ ή να τα αγοράσουν από το Steam.
- Μου την δίνουν άτομα που πραγματικά πιστεύουν ότι το Angry Birds είναι το Super Mario Bros της εποχής μας. Από άποψη επιτυχίας; Ίσως. Από άποψη σημαντικότητας; Oύτε γι' αστείο. Δεν πρόκειται παρά για ένα ανέμπνευστο κλώνο του Crash the Castle που ένας Θεός ξέρει γιατί έγινε τόσο τεράστια επιτυχία ενώ υπάρχουν πάμπολλες άλλες καλύτερες επιλογές για smart phones.
- Μου την δίνουν άτομα που νομίζουν ότι τα smartphones θα αντικαταστήσουν πλήρως τις φορητές κονσόλες. Ναι, το ίδιο έλεγαν και για τα Windows PC ότι θα αντικαταστήσουν πλήρως τις επιτραπέζιες κονσόλες, πράγμα που φυσικά δεν έγινε ποτέ και δεν πρόκειται να γίνει.
- Πάντα πίστευα ότι τα παιδιά που αφιέρωναν ώρες ατελείωτες στα internet cafes λιωνοντας τα εγκεφαλικά τους κύτταρα σε δημοφιλές ΜΜΟ ήταν τελείως αποχαυνωμένα σ' αντίθεση με την γενιά των arcade games που όπου σύχναζαν επί το πλείστον παιδιά γεμάτα πάθος και ζωντάνια. Όχι ότι δεν υπήρχαν και τα αποβλακωμένα που είχαν χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα αλλά αποτελούσαν μειοψηφία. Ίσως να ήμουν και προκαταλημένος επειδή δεν μου άρεσαν ποτέ τα MMO.- Το βρίσκω παντελώς ηλίθιο που τα παιδιά της νέα γενιά προτιμoύν να ξοδεύουν τον χρόνο τους βλέποντας το ένα Let's Play video μετά το άλλο αντί να αφιερώσουν τον χρόνο αυτό παίζοντας οι ίδιοι video games. Και να 'λεγα ότι τα Let's Play που βλέπουν είναι διασκεδαστικά πάει στον κόρακα. Αλλά όχι: oι περισσότεροι, δημοφιλείς Let's Players όχι μόνο δεν έχουν ταλέντο στα παιχνίδια που παίζουν αλλά δεν κάνουν καθόλου καλή παρουσίαση και η αίσθηση του χιούμορ τους είναι για κλάματα.
- Το καταλαβαίνω ότι η νέα γενιά έχει συνηθίσει σε video games με tutorials και move list στο pause menu αλλά όταν παίζεις παλιά παιχνίδια σε νέες κονσόλες και δεν μπαίνεις καν στον κόπο να διαβάσεις το digital manual του παιχνιδιού ή να δοκιμάσεις τον χερισμό για τις πιο απλές κινήσεις μην απορείς γιατί ολόκληρη η gaming κοινότητα γελάει μαζί σου όταν κάθεσαι και ρωτάς στο Miiverse πως να περάσεις από χαμηλά περάσματα στο Super Metroid. Για τ' όνομα της Zelda!
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=558712
- Το καταλαβαίνω ότι η νέα γενιά έχει συνηθίσει στα εύκολα παιχνίδια και δεν έχουν όρεξη να ζορίζονται σε πιο δύσκολα παιχνίδια (ασχέτως που αρκετά μοντέρνα casual games όπως το Guitar Hero είχαν κι υψηλά επίπεδα δυσκολίας για τους πιο προχωρημένους παίχτες) άλλα όταν ξοδεύεις πραγματικά λεφτά σε free2play games προκειμένου να περάσεις τις πίστες ευκολότερα και γρηγορότερα αντί να νικήσεις με την αξία σου με κάνεις να χάνω την πίστη μου στην ανθρωπότητα. Είναι σαν να πληρώνω εγώ ένα άλλο άτομο για να μου περάσει μια πίστα στο Probotector. Ποιό το νόημα; Χάνεται έτσι η μαγεία του παιχνιδιού.
- Δεν με νοιάζει που είναι μικρά παιδιά, όταν πιάνουν στα χέρια τους ένα Game Boy και πετάνε την ατάκα "Α για δες: η θήκη του iPhone." μου 'ρχεται να τους μαυρίσω τον πισινό από το ξύλο. Τι θα πει "Δεν είχαν γεννηθεί όταν είχε βγει το Game Boy στην αγορά"; Oύτε εγώ είχα γεννηθεί όταν ο κόσμος άκουγε μουσική μονάχα από δίσκους βινυλίου αλλά δεν είχα πετάξει ποτέ την ατάκα "Α, για δες: ένα φρίσμπυ.".
- Με πιάνει αποηγοήτευση όταν βλέπω το ευρύ κοινό να παίζει πανάθλιες απομιμήσεις του Puzzle Bobble στο Facebook και τα smartphones τους. Επίσης με πιάνει απογοήτευση που το μοναδικό, επίσημο Puzzle Bobble για Android είναι ένα τρισελεεϊνό free2play game που δεν είναι καν διασκεδαστικό. Άκομα και στα Puzzle Bobble για τα παλιά java κινητά τηλέφωνα καλύτερη δουλειά κάνανε κι ήταν άκρως απολαυστικά και playable.
- Moυ την δίνει αφάνταστα που ο κάθε άσχετος κάθεται και λέει πόσο πρωτοποριακό παιχνίδι είναι το Zuma παρόλο που αποτελεί κραυγαλέα απομίμηση του Puzzloop.
http://en.wikipedia.org/wiki/Puzz_Loop
Κατά τ' άλλα τους έπιασε πόνος όταν ανακάλυψαν ότι το δημοφιλές puzzle game 2048 εμπνεύστηκε από το όχι και τόσο δημοφιλές Τhrees (προσωπικά προτιμώ το 2048).
http://en.wikipedia.org/wiki/2048_%28video_game%29
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: