Αστερισμός της Παρθένου (1973)

Η Ζωή Λάσκαρη στην δεύτερη ιστορία της ταινίας

 


63.jpg
63.jpg
 

Άλλη μια φωτογραφία από την ίδια ιστορία


 


90.jpg
90.jpg
 
Ζωή Λάσκαρη και Κώστας Τσιάνος στην 3η ιστορία

 


[edit] Αντώνη μου, πολλές συγγνώμες, αλλά δυστυχώς κατέβηκαν, γιατί θα έχουμε πρόβλημα με τα Google Ads :( [/edit]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
dimitri10b είπε:
Αν μπορώ να πω πως χαίρομαι για κάτι, αυτό είναι που γλίτωσε η Αλίκη αυτή την απίστευτη κακοτοπιά...
Αν την είχε κάνει η Αλίκη την ταινία,θα την σκηνοθετουσε ίδιος ο Τζαβέλλας οποτε τα πράγματα θα ήταν καλυτερα...
 
Το μεγάλο πρόβλημα αυτής της ταινίας βρισκόταν, κατά τη γνώμη μου, στο σενάριο. Και το σενάριο το είχε, περιέργως, γράψει ο σπουδαίος Γιώργος Τζαβέλλας. Η Αλίκη ήταν, πάλι κατά τη γνώμη μου, εντελώς ακατάλληλη για αυτόν τον ρόλο.
 
Νομιζω οτι αν την ταινια τη σκηνοθετουσε ο Τζαβελλας και οχι ο Δαλιανιδης και επελεγε αλλο καστ ηθοποιων και συνεργατες (σκηνογραφους, ενδυματολογους κλπ) , θα βλεπαμε μια εντελως διαφορετικη ταινια αλλου επιπεδου. Ο Δαλιανιδης τα εκανε ολα πιο ευπεπτα, χωρις βαθος ερμηνευτικο. Και το σεναριο της ταινιας "Η γυνη να φοβηται τον αντρα" ή την "Καλπικη λιρα" να γυριζε, θα τους εδινε ενα εντελως διαφορετικο υφος, υποβαθμιζοντας κατα τη γνωμη μου την ολη ποιοτητα.
 
Να στενοχωρησω τη θεματοθετρια λεγοντας της πως εχει ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ
ΓΙΑ καθε δυνητικο θεατη γιατι ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ.
Παιδια ,οταν ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΟΚΗ ΒΑΖΟΥΜΕ SPOILER ALERT ΠΡΙΝ ωστε οποιος δεν εχει δει το εργο να ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ ΞΕΡΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΘΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ Κ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΚΒΑΣΗ!!!
Εγω προειδοποιω οτι θα κανω SPOILER μιας κ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΘΙΞΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΗΝ ΠΛΟΚΗ.

Δεν ξερω τι περιμενατε...Ειναι μια ιδιαιτερη , τολμηρη ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ.ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΟΧΙ(ενω θα μπορουσε) αλλα δεν ειναι κ για πεταμα

Η ΛΑΣΚΑΡΗ 15.000 ΦΟΡΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΤΡΥΦΕΡΗΣ Κ ΤΟΣΟ ΤΡΑΓΙΚΗΣ ΦΙΓΟΥΡΑΣ.

Ειναι η πιο τραγικος ρολος που ερμηνευει μαζί με τη ΜΑΡΘΑ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ απο το ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑΝ ΜΕ ΤΝ ΘΑΝΑΤΟ κι ειναι καταπληκτικη.οχι απλα κουκλα αλλα και πολυ βαθια στις ερμηνειες της.

Η πρωτη ιστορια αποτυπωνει πειστικα ποσο κλειστοφοβικη κ αβασταχτη μπορει να γινει η φτωχεια., αποστραγγίζοντας τη νιοτη.
ΝΟΤΗΣ ΠΕΡΓΙΑΛΗΣ ΣΠΑΡΑΚΤΙΚΟΣ

Η δευτερη ιστορια στα ορια της σατιρας ειναι πολυ καλτ και θιγει ενα εφιαλτικο ταμπου - την ταυτιση της Παρθενίας με την αρετη- πραγμα που κατεστρεψε ζωες ολοκληρες για το τιποτα και εξευτελισε τη γυναικα για αιωνες.
Ειναι τοσο ανοητα δοσμενη , ομως , που δεν ξερω ποσο.

Για την τριτη ιστορια τι να πω;;;;;ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΣΤΗ ΣΕΝΑΡΙΑΚΗ ΙΔΙΟΦΥΪΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΟΥ ΤΖΑΒΕΛΛΑ.
Σπαραξε η καρδια μου αλλα προβληματιστηκα κ γυρω απο την ηθικη,το αληθινο μεγαλειο κ την αγαπη.
Η ΤΡΙΤΗ ιστορια ηταν μια ωδη στη θυσια.

Φυσικα η κοπελα βρεθηκε σε αδιεξοδο γιατι υποτιθεται επρεπε να γινει αμεσα η εγχειρηση,den eixe xrono na brei ta xrhmata.
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΗΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΟΣΙΜΟ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΗΣ,ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΗΣ...
Μια θυσια με ολο το μεγαλειο.ΑΥΤΗ Η ΕΚΠΟΡΝΕΥΣΗ ΕΙΧΕ ΑΓΙΟΣΥΝΗ !!!!!!!!
Ποασο λιγος εκεινος ο ανοητος που την εδιωξε γιατι εβαλε τα κοινωνικα στεροτυπα κ τον καθωσπρεπεισμο πανω απο την αγαπη.Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΤΩΜΕΝΗ, ΕΙΝΑΙ ΡΑΚΕΝΔΥΤΗ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΙΝΕΙ ΟΛΑ,δε χωραει σε σαλονακια.
ΜΙΑ ατσαλακωτη υπαρξη ειναι μια ανεραστη υπαρξη.

Θα ηθελα αλλο φιναλε-λχ να γινοταν κατι με τον αστυνομικο που θα εκτιμουσε την αληθεια της.
ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΝΟΗΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ.
Η ΤΡΙΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ!!!!!!!!
 
Όχι αγαπητοί μου δεν μπορώ να το πιστέψω, θα πρόκειται ασφαλώς για τραγική σύμπτωση και συνεπωνυμία, πως ο σεναριογράφος των θρυλικών ΄΄Η δε γυνή να φοβείται τον άντρα'' και ΄΄Μια ζωή την έχουμε΄΄ είναι ο ίδιος άνθρωπος με τον σεναριογράφο του 'Άστερισμού'' Αλήθεια τι σχέση έχουν οι θρυλικές μορφές του μεγάλου Κλέωντα και του άπιαστου έρωτα του της Μπιμπής, του αυστηρού του Διευθυντή Τραπέζης και του αληθινού του Φίλου Χαράλαμπου, με τον....κόκκορα που παλεύει να τον πιάσει να τον σφάξει η Παιταζή για να γεμίσει αίμα το σεντόνι...για να τηρηθεί το έθιμο της αναχρονιστικής και σκοταδιστικής επαρχίας όχι μιας χώρας της Μεσοποταμίας αλλά μιας χώρας που σε λίγα χρόνια θα γινόταν μέλος της προηγμένης Ευρώπης (εδώ πιάνουμε την κοιλιά μας από τα γέλια).
Τι σχέση μπορεί να έχει το θρυλικό ζευγάρι Κοκοβίκου που άφησε εποχή με το μικροαστικό ζεύγος της τρίτης ιστορίας όπου η σύζυγος επορνεύτηκε για να σώσει τον σύζυγο της ενώ όπως είπε και ένας φίλος πριν υπήρχαν και άλλοι τρόποι να βρει χρήματα για την επέμβαση. Γιατί ρε Τζαβέλλα μας γείωσες τόσο πολύ που από τα αριστουργήματα που εν σοφία εποίησες, μας επιφύλασσες αυτήν την δυσάρεστη έκπληξη με το ξενερουά σενάριο.
Βασικό ελαφρυντικό είναι ότι η σκηνοθεσία ήταν του Δαλιανίδη που μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες απλουστευμένες καταγγελτικές ταινίες καυτηριάζοντας τα παρωχημένα ήθη και έθιμα. Πραγματικά η δεύτερη αυτοτελής ιστορία με τέτοιο κωμικό και παιδαριώδες σενάριο. κωμικούς καθόλα πετυχημένους στον ρόλο τους (Παιταζή και Σαμιωτάκη δίνουν ρέστα) το όλο φολκλορικό σκηνικό, τα βουκολικά τοπία, οι γραφικές ενδυμασίες των ηρώων ( το σώβρακο του γαμπρού τα σπάει), όλα αυτά τα στοιχεία που δένουν τόσο απλοικά και οι καινούριοι κοιλιακοί από τα γέλια είναι εξασφαλισμένοι.
 
Πίσω
Μπλουζα