Βαθμολογήστε τις ταινίες

Ο Στρατής παραστράτησε
Τζένη Τζένη
Αχ αυτή η γυναίκα μου
Πατέρα κάτσε φρόνιμα
Για να δούμε τι έχουμε εδώ...

Ο Στρατής παραστράτησε: Η ιδέα ως ιδέα είναι καλή. Ένας καθηγητής άφραγκος που παρασύρεται απ τον πλουτισμό του φθηνού σινεμά και ζει για λίγο τη μεγάλη ζωή εις βάρος των ιδεών και της επιστήμης του. Μια χαρά ιδέα. Μια χαρά κι ο Ηλιόπουλος για το ρόλο. Αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει σπιρτάδα στους διαλόγους, ούτε κατά διάνοια χιούμορ υψηλού επιπέδου. Θα μπορούσε να είναι μια καλή μαύρη κωμωδία αν ξέφευγε για λίγο από τα στερεότυπα της εποχής. Αλλά δυστυχώς έμεινε σε ρηχά νερά και κρίμα γιατί εκτός του Ηλιόπουλου έπαιζε κι ο εξαίρετος Δήμος Σταρένιος, ο Ρίζος, η Λαμπροπούλου, φυσικά η Φόνσου, κι η Ματζουράνη σε μια από τις χειρότερες ερμηνείες της σε ρόλο επαρχιώτισσας που όμως απέδωσε απαίσια.4 και πολύ λέω

Τζένη Τζένη: Απ τις πολυπαιγμένες ταινίες της Καρέζη, το σενάριο αρκετά καλογραμμένο κι οπωσδήποτε πρωτότυπο ως ιστορία. Καλύτερος Μαντάς απ το Μπάρκουλη δε θα μπορούσε να υπάρξει, και τι να πούμε για τα ονόματα που πλαισιώνουν, Κωνσταντάρας, Παπαγιαννόπουλος, Ζαφειρίου, η θεά η Λαλοπούλου, η Σκιαδά... και ποιος δεν έπαιζε να λέμε... Κάπου θα έχω ξαναγράψει πως με εκνευρίζει πολυ η σκηνή με την Καρέζη να απαριθμεί τα προσόντα της στους καλεσμένους και να κοκορεύεται σαν ξιπασμένη, αλλά αν εξαιρέσουμε αυτό η ταινία είναι απολαυστική. 9

Αχ αυτή η γυναίκα μου: "Θα μ απολύσει, δε θα μ απολύσει; Γιατί να πάω να απολυθώ απ τις 8; ας απολυθώ στις 11" λέει σε μια από τις πολλές ατάκες του έργου ο Παπαμιχαήλ που παραδόξως δείχνει στην ταινία αυτή να έχει κέφια! Ευχάριστη ταινία, έχει γέλιο και φυσικά ξεχωρίζει ο Μιχαλόπουλος σε έναν από τους καλύτερους του ρόλους. Ο Σκαλενάκης ήταν καλός σκηνοθέτης, με την ευκαιρία να το πούμε κι αυτό. Είναι η μόνη ταινία της Αλίκης που έχω σκεφτεί πως θα ήταν καλύτερη αν έπαιζε η Τζένη. Μη με λιθοβολήσετε φανς της Αλίκης! 7

Πατέρα Κάτσε Φρόνιμα: Μια συμπαθητική ταινία, τίποτα το ιδιαίτερο, εκτός από το ομότιτλο τραγούδι του Ζαμπέτα που είναι απ αυτά που άμα σου κολλήσουν στο μυαλό δε φεύγουν με τίποτα! Οι ερμηνείες που ξεχωρίζω είναι αυτή του Αλέκου Τζανετάκου και της Στυλιανοπούλου. 4
 
Ο Στρατής παραστράτησε: Πρωτότυπη ιδέα που νομίζω ότι ατύχησε στην σκηνοθεσία τής δυστυχώς. Ο Ηλιόπουλος ανεβάζει το μέσο όρο της ταινίας με την παρουσία και την όρεξη του και μόνο. Μου άρεσε ο Σταρένιος πολύ πλάκα και η Καιτουλα Λαμπροπούλου επίσης. Η Φόνσου απλώς καλη. Ο Ρίζος τουλάχιστον ενοχλητικός όχι τόσο η Άννα Μαντζουράνη που επίσης δεν ήταν καλή της στιγμή. 4/10 ( οι ερυθροδερμοι ήταν η αγαπημένη μου σκηνή)

Τζένη Τζένη: Ταινιαρα: Σενάριο, σκηνοθεσία, ωραία φωτογραφία, εξωτερικά γυρίσματα. Ταινία απόλαυση με λίγα λόγια. Τζένη Καρέζη Σταρ χωρίς το σενάριο να της δίνει παπάδες έχει τόση λάμψη που δεν χρειάζεται παραπάνω. Παπαγιαννόπουλος, Μπάρκουλης, Λαλοπουλου και Σκιαδά στις καλύτερες τους στιγμές. 10/10 Απόλαυση!

Αχ αυτή η γυναίκα μου: Απολαυστική κομεντί όλοι κεντανε εδω. Νομίζω πώς η Αλίκη κάνει την τελευταία πραγματικά καλή της ερμηνεία εδώ, ο Παπαμιχαήλ επίσης καλός. Αλλά οι Μιχαλόπουλος Νοταρά κλέβουν την παράσταση. Εξαίσια σκηνοθεσία πολύ καλό σενάριο και η Στυλιανοπούλου επίσης πολύ καλή. 8/10

Πατέρα κάτσε φρόνιμα : Από τις λίγες ταινίες που μου άρεσε ο Λάμπρος Κωνσταντάρας ως τρελοπενηντάρης ( για να δανειστώ μια μεταγενέστερη του επιτυχία). Ο Κωνσταντάρας πολύ καλός ( βέβαια παραδόξως μου άρεσε και ο Βουτσάς αντίστοιχα ένα Τσικ λιγοτερο), ο Τζανετάκος ακόμη καλύτερος, ο Ρίζος οκει, η Στυλιανοπούλου έχει πολύ πλάκα ( γενικώς τα πήγαινε πολύ καλά πάντα ως δεύτερο ρολιστρια απ' ότι πρωταγωνίστρια) και η Μίρκα Καλατζοπούλου σκέτος πειρασμός. 7/10
 
Τελευταία επεξεργασία:
Επειδή βλέπω πως το "Αχ, αυτή η γυναίκα μου" βαθμολογείται αρκετά ψηλά από τους φίλους συμφορουμίτες-ισες, και αισθάνομαι ο "ξινός και ανάποδος" της παρέας ,θέλω να δικαιολογήσω το βαθμό μου: "Παίζει" αρκετές φορές μεταξύ κωμωδίας και φαρσοκωμωδίας, που νομίζω πως δεν ταιριάζει στην Αλίκη και στους υπόλοιπους αυτό του είδους (για την φαρσοκωμωδία εννοώ).Εκτός ίσως της Νοταρά.
Και ας πούμε πως δικαιολογούνται οι όποιες υπερβολές (λόγω της φαρσοκωμωδίας), το τέλος είναι το απόλυτο ξενέρωμα. Αυστηρό αφεντικό, αφεντικό που χάνει την "Ούρσουλα" και μετά τα αποκαλυπτήρια μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να "καταπίνει" την κοροϊδία τόσο εύκολα..ΟΧΙ!
Τουλάχιστον ο Κωνσταντάρας, μετά από τις αποκαλύψεις-κοροϊδίες που είχε σε αρκετές ταινίες από την Κοντού (και μία θυμάμαι από τη Ρουσσέα-Αγνή) είχε πιο φυσιολογικές αντιδράσεις από του Μιχαλόπουλου (στους ρόλους τους αναφέρομαι).
 
Εντάξει ο καθένας έχει τις απόψεις του και βλέπει και την ταινία από την δική του σκοπιά.
 
Πίσω
Μπλουζα