Εταιρια θαυματων. Εξυπνη και χαριτωμενη κωμωδια, αλλα φτηνη παραγωγη. Ο Παπαμιχαηλ κακος ηθοποιος ως συνηθως με στομφωδες υφος και υπερβολικους μορφασμους, ειναι τελειως ακαταλληλος για τον ρολο. Η Μαυροπουλου ειναι πειστικοτατη και αυτο βοηθα πολυ στο να παρει η ταινια τα πανω της. Οχι τοσο ομως οσο η μητερα της, η Μαρικα Κρεβατα, που με τα "αβαβαου - παπαπαου" μας χαριζει αφθονο γελιο και δειχνει για αλλη μια φορα ποσο σπουδαια ηθοποιος ηταν. 6.
Βιβα Ρενα. Δεν το εχω δει ποτε εκτος απο μερικες σκηνες αποσπασματικα. Κανενα τριλεπτο στο συνολο. Κωμωδια καραγιαννεϊκη γαρ και μακρια απο μενα. Δεν ξερω ακριβως τι βαθμο θα εβαζα, αλλα πιστευω πως θα ηταν πολυ χαμηλος.
Ο δολοφονος αγαπουσε πολυ. Κατ' αρχας, τι τιτλος ειναι αυτος; Τον σκεφτηκαν πολυ για να τον βαλουν; Τελος παντων...
Τα αστυνομικα της εποχης εκεινης με ξετρελαινουν. Εχουν μια ατμοσφαιρα μοναδικη χαριν της αισθητικης τους. Ετσι και εδω που σημαινει πως αν η ταινια ηταν του '68, ας πουμε, μπορει και να μην την εβλεπα ποτε. Περαν της αισθητικης ομως, που για μενα κρατα πρωτευοντα ρολο, το σεναριο ειναι φαιδρο και με πολλα κενα και λαθη. Αν πετυχω την ταινια στην τηλεοραση θα τη δω. Οχι ομως πως θα την κυνηγησω κιολας. 6.
Ραντεβου στην Κερκυρα. Η Τζενη στα φορτε της. Ηταν γεννημενη για κωμωδια και για ρολους σαν αυτον. Χριστινα, Τρελοκοριτσο, κ.λ.π. Πολυ δροσερη και αναλαφρη κομεντι που προσωπικα με ταξιδευει σε εποχες που δεν τις προλαβα και που θα ηθελα πολυ να τις ζησω, ιδιως οταν ακουω το Τσα-τσα του Καστελλο που με συγκινει τοσο. Τρελαινομαι με τον ατσουμπαλο χορο της Καρεζη στις αρχες του εργου και με ολο το σκηνικο στο κεντρο και τη συνωμοσια πεθερας-νυφης. Λατρευω και τη Χαλκουση που τη θεωρω αρχοντικη, πανεξυπνη και υπεροχη σε ολα της. Μια σπανια γυναικα. Αν η ταινια ηταν καλυτερης παραγωγης και λιγο πιο προσεκτικα σκηνοθετημενη, θα επαιρνε αριστα, αλλα τωρα της δινω 8. Στην καινουργια, καραγιαννεϊκη εκδοση της οι τελευταιες σκηνες αντικαθιστανται με καποιες αλλες του '70 με αποτελεσμα να βλεπουμε αεροσυνοδους με στολες Pierre Cardin εν ετει 1960!!!
Και μη χειροτερα, Θεε μου, και μακαρι να βρεθει κανεις να σταματησει τους ασχετους που θελουν να ασχολουνται με ταινιες.
Ο τρελοπενηνταρης. Μπορει να εχω και δεκαπεντε χρονια να δω αυτο το αισχος. Αυτη η λεξη ειναι η μονη σχετικη που θυμαμαι για την ταινια γιατι ολα τα υπολοιπα φροντισα να τα διαγραψω απο τη μνημη μου. 0.
Γκολφω. Αν και ζω ολη μου τη ζωη στην Αθηνα, αν και δε θα μπορουσα να ζησω ποτε σε χωριο, εντουτοις οι βουκολικες ταινιες μου αρεσουν και με αναζωογονουν. Ετσι και η Γκολφω με Καζη και Βαλακου ειναι μια ταινια απολαυστικη, αν και απιστευτα δραματικη που φτανει σε σημειο τραγωδιας. Προτιμω παντα τις πιο ηπιες οπως, ας πουμε, την Αστερω. Αλλα κι αυτος ο Τασος, βρε παιδι μου, πως της φερθηκε ετσι της κοπελας! Εντελως γαϊδουρινα. Βαθμολογω την ταινια με 7 και επισημαινω πως ο Νικος Καζης ηταν παρα πολυ ασχημος και δεν εκανε καθολου μα καθολου για ηθοποιος.
Ουτε ενα αστειο δεν μπορουμε να κανουμε πια, αμεσως να αρπαχτεις!