Δεσποινις διευθυντης.
Με εξαιρεση το σαχλουτσικο "γυρισατε;" ολη η ταινια ειναι σκετη απολαυση. Ατακες καταιγιστικες και πανεξυπνες. Ολοφανερη η πενα των Γιαλαμα - Πρετεντερη. Ηξεραν να γραφουν οι ανθρωποι, πως να το κανουμε; Μια κωμωδια ολοδροση, χαριτωμενη, κοσμοπολιτικη και αριστουργηματικη με ολους ενεξαιρετως τους ηθοποιους να δενουν στην εντελεια μεταξυ τους και να δινουν στην ερμηνεια ολο τους το ειναι. 8.
Αμφιβολιες.
Γιαννης Μαρης σε τρελα κεφια. Αν και δεν το περιμενα, η Βιβετα δενει αριστα με τον Κουρκουλο. Ο Παρις Αλεξαντερ κρυος οπως παντα, αλλα εδω αυτο απαιτει ο ρολος και βρηκαν τον καταλληλο ανθρωπο. Οι Αμφιβολιες ειναι μια ταινια πολυ αγαπημενη που οσες φορες κι αν την δω δεν την βαριεμαι, αν και θα ηθελα λιγο μεγαλυτερο ρολο για τον Βυρωνα Παλλη που κανει ενα περασμα και μονο. Επισης να προσεξουν τα καναλια την σκηνη του προκλητικοτατου στριπ τηζ στην αρχη του εργου και ειτε να το κοβουν, ειτε να προβαλλουν το εργο μετα τις 11 το βραδυ και οχι στις 5 το απογευμα. 9 απο μενα.
Το σωφερακι.
Απλως εξαιρετικο. Πραγματικα, τετοιες ταινιες με κανουν περηφανη. Ειχαμε κινηματογραφο τελικα. Δεν ειναι απλως κωμωδια η ταινια. Ειναι ηθογραφια. Βλεπουμε καποια πραγματα που σημερα φανταζουν παραξενα και αστεια, αλλα αυτα πιστευε ο κοσμος τοτε. Και ο Φωτοπουλος απιθανος στον ρολο του. Ενας μαγκας καλοκαρδος, γλυκος και χαριτωμενος! Ευφημος μνεια απο μενα στον Γιαννη Ιωαννιδη που κρατα τον ρολο του αφεντικου. Πως ειναι δυνατον αυτος ο ηθοποιος να ηταν θαυμασιος ΠΑΝΤΟΥ; 9.
Το μυστικο του κοκκινου μανδυα.
Δεν το εχω δει ποτε, οποτε δεν εχει βαθμο. Βλεπω ομως οτι προκειται για αστυνομικο εργο του 1960 παρακαλω και απορω πως μου ξεφυγε. Και με ηθοποιαρες μεσα που ειναι ολοι ιδανικοι για τετοια εργα: Ανδρεας Φιλιππιδης, Λιλη Παπαγιαννη, Μιχαλης Νικολινακος.
Μανταλενα.
Αλλο ενα ποιοτικοτατο εργο και η Αλικη ολοδροση και με μια ερμηνεια μεσα απο την καρδια της. Μακαρι να συνεχιζε ετσι. Ο Θοδωρος Μοριδης πολυ καλος επισης απο την πλευρα του, αλλα εμενα μου φαινεται αταιριαστος στον ρολο του νησιωτη. Απο δικαστικος και πανω.
Καλλιτεχνικως αρτια η ταινια, αλλα ποτε δεν ανηκε στις αγαπημενες μου. 5.
Μια ζωη την εχουμε.
Τζαβελλας και ασχημο εργο δεν γινεται. Εδω βεβαια μιλαμε για αριστουργημα. Προσεγμενο σε καθε του λεπτομερεια το Μια ζωη σε ερμηνειες, ατακες, χαρακτηρες, ντεκορ, σκηνοθεσια. Χαρακτηρες κυριως. Και ο Χορν υπεροχος. Υποκλινομαι! Μου αρεσει και το ταιριασμα του με την Μπιμπη. Ωραιο ζευγαρι και σωστη η επιλογη της Σανσον. Γυναικαρα με τα ολα της και μπραβο τους που βρηκαν το καταλληλο προσωπο για να υποδυθει την ηρωιδα. Στην τελευταια σκηνη του εργου υπαρχει και η ωραιοτερη ατακα της ταινια. Δια στοματος Αυλωνιτη. "Κυρια μου, τα μαργαριταρια σας ειναι αληθινα" και εμεις ξερουμε πως δεν ειναι αληθινα μονο τα μαργαριταρια, αλλα και τα δακρυα της Μπιμπης οταν σφυριζει το βαπορι για τελευταια φορα. 10.