Γάμοι Ελλήνων καλλιτεχνών

Γενικά όλες αυτές οι λεζάντες είναι οριακά προσβλητικές προς κάθε κατεύθυνση.
 
σίγουρα Ελέφαντα πάντως η τηλεόραση στα Τουρκικά είναι televizyon.
στα '80ς λέγαμε κάτι παρόμοια σε διάφορες γλώσσες, ιταλικά Λαμία Βόλο αλλά με κάρο, Ισπανικά σανίδας εγκάρσιας, Σουηδικά σκάβει η Ούλεν, γερμανικά γιαγιά ρηχά είναι μπείτε, πάλι ιταλικά αντί άμμο τσιμέντο κλπ.
(και εκτός από τις λεζάντες χάλια είναι και οι φωτογραφίες. εκτός του ότι είναι α/μ είναι χάλια ασπρόμαυρες).
 
Τελευταία επεξεργασία:
Οι φωτογραφίες-φωτογραφίες θα ήταν καλές, το τύπωμα στο περιοδικό τις έκανε σαν να τις είχα βγάλει εγώ.

Ναι, και "ξενόγλωσσα" θυμάμαι πολλά (Γιαπωνέζικα "καφασάκι για τα σύκα", γαλλικά "λαιμοί μπουκαλιών", κλπ) αλλά ξεκίνησα από τον βλακώδη χαρακτηρισμό της βέρας στη λεζάντα που μου έφερε στο νου τα ψευτοτούρκικα.
 
Από την ευτυχία του γαμπρού φαίνεται μόνο η λαμπερή οδοντοστοιχία. Σαν να τον φωτίζουν με μαύρο φως
 
Ναι αλλά αλλάζει το υποκείμενο στη μέση της πρότασης. Ο γαμπρός έχει υποδεχτεί και κρατώντας την προχωρούν. Τη μισώ αυτή τη χαλαρή σύνταξη και μάλιστα σε γραπτό.

Έχει υποδεχτεί τη νύφη και την κρατά καθώς προχωρούν.
 
Γάμος είναι, ούτε νεκρώσιμος ακολουθία, ούτε μνημόσυνο.
Οι λεζάντες είναι επιεικώς απαράδεκτες.
 
Τελικά οι λεζάντες στις ωφυλλάδες (το ω είναι πρωτο συνθετικό, σημαίνει εδραία χώρα) μέχρι και σήμερα είναι απλά τραγικές.
 
Εξαιρετικό το ιδεόγραμμα "ω", θα το υιοθετήσω κι εγώ αν δεν έχεις αντίρρηση διότι είναι πολύ χρήσιμο.
 
Η οποία ώρα είναι η πιο τραγική για τον γαμπρό, λίγο πριν "πάει κι αυτός", όπως μας έχουν μάθει οι προηγούμενες ωλεζάντες (Ευχαριστώ, gordon). Δικαίως λοιπόν απορεί ο συγγραφεύς γιατί ακόμη και τότε ο Πασχάλης χαμογελούσε αντί να κλαίει γοερά. (Γιατί κλαίνε οι μαμάδες στους γάμους ποτέ δεν το κατάλαβα, εκτός αν σκέφτονται πόσο θα τους κοστίσει η σεμνή τελετή.)

Της κυρίας Πασχάλη της αρέσει πολύ το στέφανό της και δεν θέλει να της το αλλάξουν, γι' αυτό το κρατάει έτσι. Αλλά δεν καταλαβαίνω, λογικά ο κύριος με το σακκάκι σαν τραπεζομάντηλo που στέκεται στη μεσοκάθετο του ευτυχούς ζεύγους είναι ο κουμπάρος, οπότε γιατί το Πασχαλινό στέφανο το κρατάει μια κυρία έξω αριστερά? Ακόμη κι αν ήταν συγκουμπάρα δεν θα έπρεπε να ήταν κι αυτή πίσω απ' το ζευγάρι κι όχι σαν υπερχείλιση από τη διπλανή φωτογραφία?
 
Kαλα ειπα λιγο πιο πανω πως η νυφη εχει κινητικα προβληματα.
Ουτε την ανθοδεσμη δεν μπορει να κρατησει κι ετσι που την κοιταω ειναι σαν να μασαει τσιχλα.
 
Πίσω
Μπλουζα