Γάμοι Ελλήνων καλλιτεχνών

Τι του' κανε του μικρου αυτη και την κοιταει ετσι;
 
Έρχομαι να σχολιάσω το πως το άρθρο (sic) αναφέρεται στους εκπροσώπους του ελληνικού θεάτρου:
Ο Μινωτής είναι ένας, δεν χρειάζεται συστάσεις κι όποιος δεν τον ξέρει, ντροπή του ας πούμε. Μινωτής είναι αυτός. Η Μυράτ και ο Κωτσόπουλος θεωρούνται πολύ ιερά και πολύ τέρατα για να μην τους αναφέρει με πλήρες ονοματεπώνυμο. Δεν είναι τίποτα δευτεράντζες που με ένα αρχικό του ονόματος ξεμπερδεύει.

(Η Αχώνευτη εδώ μου θυμίζει την Στριπ στα νιάτα της)
 
Εννοείς "πολλοί ιερά και πολλοί τέρατα". Το άρθρο (sic) δεν τα πήγαινε καλά με τα επιρρήματα.
 
Δεν ήξερα πως μπορείς να βάλεις το καλλιτεχνικό σου στο προσκλητήριο του γάμου... Άραγε ο παππάς να είπε Μαρινέλλα;;;
Επισης, πρωτη φορα βλεπω προσκλητηριο γαμου σε μαυρο χρωμα.
 
Μα το προσκλητήριο είναι κάτι ανεπίσημο, οπότε μπορούν να γράφουν ότι θέλουν. Υποθέτω ότι η (ημι?)επίσημη αγγελία γάμου στις εφημερίδες έλεγε "Ο Στυλιανός Καζαντζίδης και η Κυριακή Παπαδοπούλου μέλλουν να έλθουν εις γάμον τελεσθησόμενον μπλα μπλα" και ίσως το "Μαρινέλλα" σε παρένθεση.
 
Ίσως να παίζει ρόλο και το ότι η Βέγγου δεν ήταν του "χώρου". Μπορεί και όχι. Πάντως ήταν φανερό ότι η σχέση τους είχε στέρεες βάσεις. Εξ ου και έμειναν μαζί ως το τέλος.
 
Δυο φωτογραφιες απο τον γαμο Σμαρουλας Γιουλη - Βαγγελη Λειβαδα.
Ο γαμος εγινε το 1958 και κουμπαροι ηταν ο Μιμης Φωτοπουλος και ο Ντινος Ηλιοπουλος.

1632988638840.jpeg

1632988664823.jpeg
 
Βλέποντας τις φωτό του γάμου των Γιούλη-Λειβαδά, δεν μπόρεσα να μην σκεφτώ κανάτια!
 
Ο άγνωστός μου γαμπρός έχει λάγνο ή νυσταλέο βλέμμα? Δϋσκολο ν' αποφασίσω. Αγνοώ και την ταυτότητα της νύφης. Επομένως η υποψία μου ότι ο γαμπρός ήταν κάποιος πλούσιος επιχειρηματίας, εφοπλιστής, κάτι με πολλά λέφτά πάντως,ή μεγαλοκαλλιτεχνικός παράγων, είναι καθαρό αποτέλεσμα προκατάληψης.
 
Ο άγνωστός μου γαμπρός έχει λάγνο ή νυσταλέο βλέμμα? Δϋσκολο ν' αποφασίσω. Αγνοώ και την ταυτότητα της νύφης. Επομένως η υποψία μου ότι ο γαμπρός ήταν κάποιος πλούσιος επιχειρηματίας, εφοπλιστής, κάτι με πολλά λέφτά πάντως,ή μεγαλοκαλλιτεχνικός παράγων, είναι καθαρό αποτέλεσμα προκατάληψης.
Νομίζω πως είναι η Τατιάνα Στεφανίδου. Και μάλλον είναι φωτό από τον πρώτο γάμο της. Για τον σύζυγο,δεν τον γνωρίζω. Να ΄ναι κάποιος δημοσιογράφος?
 
Το τι εχασε και το τι κερδισε θα το καταλαβει καλυτερα μολις γεννηθει το μωρο.
 
Πίσω
Μπλουζα